Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW R 1200 GS Adventure

Recommended Posts

Špilferderber

malce prehitevam po sredini..

"...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

slikc ni, ker je zadeva še v neuradni fazi..

cena okoli 15.000€

Share this post


Link to post
Share on other sites
CPU
slikc ni, ker je zadeva še v neuradni fazi..

cena okoli 15.000€

Ja saj pa smo tam. Men osebno so vsi GSi blazno všeč, ampak tolk denarja je pa res preveč za motor.

Vem mal :topic: Bom raj kr šparov, na stara leta si ga bom pa mogoče lahko prvošču :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

HP2 ali R1200GS ADV?

post-685-1125654168_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
CPU
bwaaahaha,kakšna luč :lol1:

Se strinjam, res so reflektor gor namontiral-a so ga s kakšne letalonosilke dol vzel :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Luč pa res deluje kot kakšen sprednji del skafanderja .) .

Mogoče je pa namenjena tudi vožnji pod vodo :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
netopir1930

ni važna lepota ampak funkcionalnost!!

pri BMW že vejo zakaj tak "reflektor"... :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

mogoče,

za moje pojme pa zmagovalec sezone 2005

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tetec

Ja ste pa res Balkanci. Nobenega občutka za estetiko. Trendi so taki. Bolj odbito, bolj noro. Danes pluvate :SS , čez leto dni bo pa kul, oh in sploh. Se mogoče motim? :grim :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc
Tale bo pa moj...čez par let, ko bo zdajšnji šel v pokoj ;)

še bo treba kar n'cajt šparat :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

no to me pa veseli da so dal 1200GSa ven, mojga do 2007 vozt, pol pa tega eno leto starega naštimat....

bolj ga gledam bolj težko 2007 čakam ;)... :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

eh če si ga dovolj želiš se ga da kupt ;)

edini problem včasih je ker so dobrine omejene želje pa ne, ampak dolgoročno če želja ostane, dobrine se pa povečajo, s tem obstaja upanje da je vse dostopno :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Potem grem pa kar k pooblaščenemu trgovcu pričet izražat željo, do spomladi se me morda že usmili :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Pravi robustnež

Iz lastnih izkušenj...

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2220

Bladzo, Bichi, Noise in jaz se za ogrevanje zakadimo po cesti do trdnjave a ko ustavim na eni od vzpetinic na poti ni za menoj nikogar. Tam nekje daleč čisto pri oazi vidim pike ostali, ki se jim bližajo Toyota in nissan. Vrnem se in najdem Bladzota, ob svojem nebogljenem BMW-ju. Na kolesnici mu je vzelo prvo kolo in podrajsal je po tleh z desnim bokom. Nič posebnega, klasični padec, ki se je končal klavrno. Pri padcu je zaščitna plastika udarila ob povratno cevko bencina in jo zlomil. Iz motorja je bencin dobesedno tekel v potoku, saj bencin poganja bencinska puma. Ne ostane drugega, kot da Samo lepo počasi odvleče Bladzota nazaj v oazo. Gregs mu pomaga z ravnotežjem, od včeraj novopečeni šofer nissana Climberino pa dobi novo sovoznico fotografinjo z vrha sipine, gremo naprej na še en fotosešn.

post-1-1131463108_thumb.jpg

post-1-1131463117_thumb.jpg

post-1-1131463129_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mack

vsi ki imate ta novega gs 1200 adventure kako ste kaj zadovoljni z njim????? :?

kaksni problemi????? :?

razmisljam o menjavi :OK: :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi61

vsi ki imate ta novega gs 1200 adventure kako ste kaj zadovoljni z njim????? :?

kaksni problemi????? :?

razmisljam o menjavi :OK: :yea1:

Zdravo !

Pravkar sem se z novim GSA -jem vrnil iz 7000 km poti po Ukrajini,Rusiji, Gruziji, Turčiji, Bolgariji , YU in domov. Motor brezhibno prestal tudi najhujše luknje na ukrajinskih cestah pri hitrostih do 120 km/h.Blaženje je odlično, vsaj neprimerno boljše kot na KTM 950 , ki je bil dost bolj trd.Izkazal se je tudi na turških makadamih z obilico udarnih jam ter vročini nad 42 C.Pri počasni vožnji in pri vožnji stop nad go ni bilo nobenih problemov s temperaturo mašine , česar sem se najbolj bal glede na zračno hlajenje , saj je bila skoz v mejah normale!!Poraba se je sukala od 5 do 7 litrov po avtocesti / 170 km/h /.Na motociklu sem z postanki sedel tudi 12 ur dnevno-neboleče! Olja sem porabil za celotno pot 2,5 decilitra !! oziroma takorekoč nič. Seveda je bil motor dobro utečen z 3000km pred začetkom poti. Edini "problem " je bilo nedelovanje hupe po večkratni uporabi sploh v Turčiji , ki je nato rabila par minut za ponovno delovanje. Grozno ! :D

Adijo - priporočam menjavo kot sprašuješ 1 :yea1: :yea1: :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Eh ja... Tim gre preveč na Marqueza... 5x po tleh, pa še v koga drugega za povrh... Herlings je pa lepo zapravil zmago 2 kroga pred koncem...
    • Kristjan poljsak
      Pozdravljeni. Zanimam se za nakup tega motorja, pa me predvsem zanima vzdrzevanje duke proti japoncu.
    • KennyJR
    • Tex
      Bunkice niso problem, so samo za feeling da se bližaš (so zginle tako hitro, da sem prav na fotke šel gledat, če so sploh bile montirane 😇) .... Štender je štala, ko ga zahaklaš kam v kakšno luknjo te lahko mimogrede snede, nima "lufta" .. reši zaenkrat z gumico, bo mir in pol na posezonsko menjavo vzmetenja .. žal je očitno res en japonček z 55 povrečnih kg dizajniral zadevo .... sem večkrat v prvih 3 mesecih (ko sem bil na stock vzmetenju) boga prosil, naj že bo konec ovinka ... ampak to je blo novo vzmetenje in na max obremenitvi (2 + max kufri) .. Edit: + pakla je/zna bit zajebana za mopet in pilota ..  Edit2: glede stabilzatorja, po upgrejdu in pravilni nastavitvi zadeva nima kaj woblat .. stock/iz trgovine nastavitve pa verjamem, pa pleše vsepovprek ..
    • 25cm
      Drsam z bunkicami seveda, sm naredu ravnokar eno Paklo, pa jih pol manjka. Motor mam 1 teden, se še privajam nanj. Ni problem se dajo dol, ali jim bom pa zamenju za krajše. Sam štender, pa res neprijetno zagrabi v ovinku.  Hvala za nasvete. 
  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!