Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
solorider

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje

Recommended Posts

solorider

Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!

bmwr1200gsnrs4.jpg

bmw-r-1200-gs_249.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Namontiral direktno vtičnico na akumulator preko 10A varovalke. Uporabna za kompresor, polnile telefonov prek adapterja itd...

Pa tudi za polnjenje akumulatorja brez, da bi ga bilo potrebno odmontirati. Dokupil še CTEK set za vžigalnik z indikatorjem polnosti akumulatorja.

Testiral polnjenje prek Ctek seta in direktne vtičnice. Prvo sem počakal, da s je Canbus sistem ugasnil. Živ je še cca. 1 minuto. Se sliši izklop glavnega releja.

Priklopil set in takoj pokaže napolnjenost.(rdeča led pod 12,4V potrebno polniti, rumena 12,4-12,6V dobro, Zelena več kot 12,6V OK)

Priklopil še polnilec in po končani diagnozi prične polnjenje. Tako je možno polnjenje preko daljšega obdobja (kar sicer sam ne bom prakticiral-nikoli ne pustim polnilcev za baterije,akuje same).

IMG_20170124_101106656.jpgJM8hIc.jpg

IMG_20170124_101138588.jpg

IMG_20170124_100919492.jpg

 

IMG_20170124_100558877.jpg

 

 

IMG_20170124_100525784.jpg

Edited by Quest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Qest ,samo stalni tok bi vzpostavil že na obstoječi vtičnici  in ne potrebuješ nič več ,sam vklopiš c-tek  pa je .....prav pride tudi , kot si že napisal za polnjenje telefonov čez noč itd ......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest
pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

Qest ,samo stalni tok bi vzpostavil že na obstoječi vtičnici  in ne potrebuješ nič več ,sam vklopiš c-tek  pa je .....prav pride tudi , kot si že napisal za polnjenje telefonov čez noč itd ......

Originalna vtičnica gre prek canbusa in za polnjenje prek tega potrebuješ Bmw polnilec ali optimate4, ali pa nov Ctek, ki prepriča canbus da ostane ob izklopljenem kontaktu vtič vključen. Pa še en problem je Oem vtičnice od sebe da samo 5amperov. Ko je več jo izklopi. Kompresor potegne ko je guma že polna lahko več kot 5amp.

Oem vtičnica za polnjenje med vožnjo telefona in ostalega. Direkt vtičnica pa polnjenje akumulatorja, napajanje kompresorja itd... 

Ma ne zdržim več. Vsak dan ga grem gledat pa božat pa mi vedno šine v bučo kaj bi lahko še dodal, dodelal. Upam,  da mi idej hmal zmanjka, ker bo do začetka sezone kot božičen drevešček. Ma dolgcajt mi je. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Qest , sam sem imel na GSA l2012  preko oem vtičnice , poštimali na servisu , prav tako imam na oranžnem kljub canbus sistema direkt tok na oem vtičnico , poštimali isto na servisu . Nisem pa šel v podrobnosti koliko katera da in kdaj izklopi. Pri meni špila tako na BMW kot na KTM .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Verjetno se da vse poštimat. Nisem spraševal na servisu. 

Sem pa mnenja da boljš dve vtičnici kot ena. Maš vsaj izbiro v katero vtakneš :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 14 minutami, Quest pravi:

Verjetno se da vse poštimat. Nisem spraševal na servisu. 

Sem pa mnenja da boljš dve vtičnici kot ena. Maš vsaj izbiro v katero vtakneš :rolleyes:

 

Tud jaz rad vtikam in menjam ;)....ne bo dolgo ko se vrnem po moje na bmfa , sam čakam tistega z 145hp ki ga zdej delajo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava

Včeraj so v Avtovalu dobili prvi novi R1200GS Rally v cestni izvedbi. Meni je v živo izredno lep motor.....seveda, saj je v modrem odtenku in jaz se itak "palim na plavo" :kva2:

20170127_163904.jpg

Prvi konec skupaj s tankom in stranskimi oplatami je spremenjen v primerjavi z navadnim gs-om. Skupaj z črnimi platišči na napere res deluje zelo lično in celo kompaktno. 

20170127_163415.jpg

20170127_163404.jpg

20170127_163430.jpg

Edited by skalaprava

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

prejšnji rallie mi je bil neki posebnega, tale pa...meh. me pusti hladnega. 

 

me pa zanima sledeče. Videl sem črnega LC. Tako zelo črnega, da sem pomislil da je triple black, vendar je imel lita kolesa. Črna seveda. Je bil to domo farbana zadeva, ali obstaja kak cestno orientiran črnjavs? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
fwcabrio
Ob 25. 1. 2017 at 12:46, ufo plast pravi:

Ali bi kdo kupil? naročam 2 para. Zena za 1 par je 40€ + poštnina po sloveniji.

http://www.ebay.co.uk/itm/172482667398?ul_noapp=true

zunanji žep je snemljiv (pri izpuhu) paše v nove in stare vario stranske kufre, vsaj tako trdi prodajalec.

Če boš naročal bi jih vzel za 1200RT 2009. Lahko me kontaktiraš na 041 636055.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki

med prebiranjem cajtnga sem naletel na tole

tole -na gsu v usnjenem kombinizonu, s slajderji na kolenih- se zdi še komu znano:hmm:?

 

20170130_071127.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 15 minutami, Wakasaki pravi:

med prebiranjem cajtnga sem naletel na tole

tole -na gsu v usnjenem kombinizonu, s slajderji na kolenih- se zdi še komu znano:hmm:?

Itak :D, če sem v tekstilu tak ne gre na koleno :D

20160522104412030.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 16 minutami, dlicen pravi:

Kar impresivno za kozolec. 

Toliko časa, kot že ta motor "pilijo"....ga niso in ga verjetno ne bodo nobenega drugega....brez konkurence v tem pogledu :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quest

Vprašanje.

Hod zadnjega vzmetenja ja podan za GS 200mm

Suspension travel front / rear 190 mm / 200 mm

Tole je mišljeno verjetno os zadnjega kolesa se premakne za 200mm gor. Seveda po liniji kardana. A imam prav? Saj je butasto vprašanje ampak vseeno.

Kupil Touratech box za orodje. Ker nimam in ne bom imel Alu kovčkov, da bi imel kam namestit bom sam izdelal nosilce.

92878.jpg.45284fb45165b29fd7b00d5f15a45ad5.jpg

Tole je pa tisto kar me zanima. Do kje gre kolo in blatnik, da ne zapne v toolbox. Informacije so pri offroad vožnji lahko blatnik zapne v toolbox. Imam možnost premaknit malo sem ter tja, da se temu izognem.

58a30938cd9f9_susptravel.thumb.jpg.ff53e71dbd59eca63d16f50e1529aebc.jpg

Ma mal mi je dolgčas pa spet mal štrikam.p0107.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
pred 4 urami, Quest pravi:

Zidarski mojster. Plajbo, špakce pa gassa.

IMG_20170214_1827486701.thumb.jpg.06d08c581dff24e2ceb3fefb6e91bbc7.jpgIMG_20170214_182757863.thumb.jpg.4f761b88bffafa8fe02dd1e7a25a5ef5.jpg

A potem ga boš kar zazidal, praviš :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti
Ob 17. 2. 2017 ob 19:24, Quest pravi:

Še mal prpasat pa bo.p0114.gif

IMG_20170217_184219834.thumb.jpg.ecb060c5d54b098955c5608ad5ca0fac.jpg

 

t2747.gif

Poročaj kako se obnese ko bo projekt končan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Andrejcer
      Isto se je meni dogajalo pri Tracerju 900 letnik 2016, verigo sem pa redno čistil in mazal. Pri XSR 700 letnik 2017 je veriga še vedno, kot nova, vse gumice na mestu, +8k prevoženih.  
    • Roger G. Jagger
      Tebe ze od predlani nisem videl....sploh pa do letos to ni bil problem!  
    • jskrablin
      En krog Lj, Vrhnika, Unec, Rakov Škocjan, Unec, Pokojišče, Vrhnika, Lj včeraj. Nekaj čez 100km za sprostitev. Kolker le gre po makedamih seveda. Obenem sem malo računal še porabo tegale vibratorja... nazadnje sem ga nalil do vrha (28 litrov kesl), včeraj je kazal na bencinski ~ 360km in not je šlo 19 litrov bencina. Se pravi tam okoli 400 km brez skrbi, pol pa je počasi treba začeti misliti na bencinsko, če sem kje malo bolj bogu iza nogu. Očitno blizu 500 km/kesl dosega pri teh mopedih kr realno pričakovati. 690 prej pa lučka pri 180 km  🤦‍♂️
    • DAMI34
      to je znak, da bo ščasoma ketna šla po gobe. Verjetno bo še kako tesnilo šlo počasi. Ni pa panike, da bi rabil nujno menjati, gladko še kakih 10 jurjev prevoziš. Tam, kjer bo x ali o ring izpadel (ne ga trgat ven, sam odreši, kar štrli) bo postala trda kot pravijo zgoraj fantje. Jaz sem taka mesta, malo bolj pogosto pral s petrolejem, da se je zmehčal člen.
    • DAMI34
  • Similar Content

    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
    • motolover
      By motolover
      Športni bokser po stari recepturi.
      http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!