Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Priporočene objave

Objavljeno

Potem še ni tako huda poraba, vsaj v primerjavi z mojo TDM. TDM se pač poslavlja, prihaja CBR...

Hm, zanima me ali ima ta motor kakšno hibo, hibico na katero moram biti pozoren pri nakupu. Kupoval bom pa letnik 1998-2000

Objavljeno

Za sopotnico pomoje ne bo težav. Rahlo neudobno (čeprav se je dalo peljat) je bilo meni, ki sem visok 183cm. Predvsem zaradi pokrčenih kolen in stiskanjem kombinezona. Za voznika pa je prava poezija. Drugače ga pa imajo v Vojniku v Hondinem salonu pa lahko sprobaš, kako sedita gor. Poraba kombinirane vožnje pa je bila okoli 7l, kar ni veliko za tako zadevo.

Objavljeno

Sem ga že preizkusil, super pozicija za voznika (zame), moja je pa tako ali tako med manjšimi. Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu.

Objavljeno
Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu.

Že 5 let ali nekaj takega berem ta forum, vsaj, k ise loteva nakupa novega motorja sprašuje o morebitnih takih hibav v temi in niti enkrat še nisem zasledil, da bi kdo kje konkretno dobil kake hibe navedene v odgovor...

Objavljeno
Sem ga že preizkusil, super pozicija za voznika (zame), moja je pa tako ali tako med manjšimi. Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu.

Eh, si hecn?! Blackbird s hibo? Kak sem se zdaj spomnil Toyotinih reklam.... :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kako se pa kej obnese ta motor pri kombinirani vožnji v vsakdanje namene, po mestu...

Zaradi mase in velikosti je zagotovo manj okreten. Kako je kaj v praksi?

Lastniki? Kaka je kej realna cena za XX-o letnik 04 z 35 kkm prevoženega in je v odličnem stanju?(s kufri)

Objavljeno

ha, da ti vidiš kako se ga da skoz dolomite prekladat :worship: Jaz se z fazerjem 600 nisem upal tolk nagibat v ovinke, kot se je kolega s XX igral pred mano.

Glede mase in velikosti nič ne skrbi. Na dolgih turah občutiš tudi stabilnost zaradi daljše medosne razdalje, sploh če ga šponaš npr. od Splita proti domu in imaš čas to opazovat. Druga zgodba je uporaba po mestu, sploh če se misliš vleči čez vsako mišjo luknjo in če bi slučajno pretiraval na kaki čudni podlagi - teža motorja pride do izraza, ko motor stoji na mestu, drugače pa ne. Ampak tudi tega se hitro navadiš in ni take razlike (tu govorim iz mojih izkušenj na FJR) - lahkotnost 600-taka potem zamenja uživancija na navoru velike mašine in ni šans, da bi šel potem na manjšo kubaturo.

mogoče ti bo v začetku se zdel manj okreten zaradi malo bolj športnega položaja, kot na kakem turing motorju (ala FJR), ampak položaja se itak moraš navadit v prvih nekaj 100 km (10 minut sedenja na motorju ne pomeni nič). Potem pa že vidiš, ali ti položaj paše, ali pa greš nastavljat balanco.

XX mi je še vedno eden najlepših motorjev kdarkoli izdelanih, večna oblika. Upam, da bo naslednik dostojen svojega prednika.

Objavljeno (popravljeno)

Po Dolomitih smo bli enkrat skupaj, k je bil tut Andrej z XX-o....

Kot veš sem uporablal Bandita v vsakdanje namene, za v službo, skok v trgovino, amo, tamo, vedno k je bil vreme.

Se bojim, da se mi z tolikšnim motorjem ne bo dalo "tolikokrat po malem" voziti.

Sploh zadnji stavek si lepo postavil.

;)

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Ja, saj res, enkrat smo šli celo skupaj.

Objavljeno

Če si manjše višine je mal neugodno,ima dolgo razdaljo med sedežem in krmilom.

Za mojih 170 je predolg,sicer pa po občutku.

Objavljeno
Po Dolomitih smo bli enkrat skupaj, k je bil tut Andrej z XX-o....

Kot veš sem uporablal Bandita v vsakdanje namene, za v službo, skok v trgovino, amo, tamo, vedno k je bil vreme.

Se bojim, da se mi z tolikšnim motorjem ne bo dalo "tolikokrat po malem" voziti.

Sploh zadnji stavek si lepo postavil.

;)

Če si se z banditom prelagal se boš komut tudi z XXko. Ni ravno blazne razlike med motorjema, kar se tiče dimenzij in teže. Se boš navadil. Jaz sem se naprimer po mestu skoraj enako znašel z ZZR 1100 (zelo primerljivo z xxko) kot sedaj z hornetko 600.

Just my 5 cent of worth.

lp,

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Če koga zanima, kako delujejo in kako so vezane zavore in CBS sistem...

Mene pa zanima, če je že kdo menjal cevke za tiste kovinsko opletene, ali bypassov CBS z njimi in ločil zavore (teoretično tudi okrepil moč zaviranja)?

post-13524-1196631941_thumb.jpg

post-13524-1196631923_thumb.jpg

Objavljeno
...

Mene pa zanima, če je že kdo menjal cevke za tiste kovinsko opletene, ali bypassov CBS z njimi in ločil zavore (teoretično tudi okrepil moč zaviranja)?

...

Verjetno bi večjo moč zaviranja dosegel z menjavo diskov in ploščic. S prevezavo cevi pa se kvečjemu znebiš sistema CBS. Novo olje bi pa tudi pomagalo! :whistle:

Objavljeno

No, mene resnično zanima kaj je razlog, da ne primejo kot bi morale?

Imel sem XX in imam VFR pa se mi zdi, da imata obe zadovoljive zavore.

Je možno da je res razvajen od Zx12-R al pa da enostavno zavoram nekaj manjka :krneki:

Kolikor sem pregledal zavore na VFR inajo pod sedežem za odzračit, a si pregledal na X11?

Objavljeno

A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ?

Objavljeno (popravljeno)

A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ?

Drugače pa zavore na xx-i delujejo res odlično. Je pa res da sem navajen Bandita, ki je imel nekoliko manj učinkovite zavore. Malo zaradi ciklistike same(naklon vilic), CBS na xx-i pa tudi naredi svoje.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno
Verjetno bi večjo moč zaviranja dosegel z menjavo diskov in ploščic. S prevezavo cevi pa se kvečjemu znebiš sistema CBS. Novo olje bi pa tudi pomagalo! :whistle:

Znebiš se sistema CBS, posledično lahko s prevezavo aktiviraš vse 3 batke (na prednji čeljusti) naenkrat, kar jih s CBS-om ni možno. Zadaj dobiš tudi 3-batke naenkrat namesto samo enega in dveh pomožnih. Sem pa včeraj našel kako so to naredili Angleži, in baje je očitna razlika na bolje (po pričevanjih postavljanje na prvo kolo skoraj z enim prstom, le zadnja zavora postane baje še malo preveč pasja, kar se pa tudi ta popravit, saj lahko aktiviraš samo 2 batka)

V glavnem, še izšnjofam ugodne priključke in cevi, se lotim prevezave in poročam :) verjetno spomladi...

A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ?

Mislim, da ima CBS Honda VFR, Dual CBS pa XX in X-11. Razlika je pa v tem, da pri CBS z zadnjo zavoro ne aktiviraš prednje, pri DUAL CBS pa jo...je pa to samo moje mišljenje glede na sheme...

Objavljeno

Meni je to tudi edina logična razlaga.

Mi je blo prou smešno k sem v TC-ju vprašal prodajalce, kaka je razlika, pa je blo kup govoričenja, noben pa ni znal nič točnega povedat. :slap:

Objavljeno

CBS in dual CBS deluje tako kot je Marduk napisal, BTW vfr ima dual.

Objavljeno

Kje ste spoštovani lastniki XX? Nič novega ne napišete, pa sem kar še enkrat celo temo prebral :whistle:

Lepo bi bilo če bi opisovali svoje raznorazne izkušnje z XX-o.

Če ima kdo kak opis tehničnih rešitev, razne slike, predelave, zanimive linke, dobre forume... vse o XX-i. Saj veste kako je to, sedaj bi rad pač izvedel vse o tej nebeški makini. Predvsem bi blo lepo, če vsak prlima kako lepo fotko (desktop, background XX-e) vsake toliko, da mal poživimo tale kotiček.

JA zdej sem se iz Bandit teme preselil k vam in bom tu gnjavil :blush:

Nekaj me zanima... v grobem mi je princip jasen, vendar kako v prerezu izgleda odprtina rezervoarja goriva. Ko natankaš do vrha, gorivo še vedno izteče v tank in nekako izpodrine zrak iz zgornjih vogalov rezervoarja. Predvidevam da je to nekakšen princip sifona ali kaj. Je morda kdo zasledil kako sliko prereza?

post-9811-1196968735.jpeg

Objavljeno

Evo par slikic ene izmed mojih lepotic :wub: ...........v sanjah

post-3339-1196978440_thumb.jpg

post-3339-1196978450_thumb.jpg

post-3339-1196978470_thumb.jpg

post-3339-1196978483_thumb.jpg

post-3339-1196978493_thumb.jpg

Lp, Gregor

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Razmišljam, da bi vrgel dol Wings rore in raje namontiral nazaj originalne. Všeč mi je "turbinski" zvok, ki ga dajo original rori.

Poleg tega pa se je pojavila možnost da prodam oba Wings lonca od XX-e.

Ima kdo predstavo koliko je dejansko vreden tak komplet loncev?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!