ton Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Potem še ni tako huda poraba, vsaj v primerjavi z mojo TDM. TDM se pač poslavlja, prihaja CBR... Hm, zanima me ali ima ta motor kakšno hibo, hibico na katero moram biti pozoren pri nakupu. Kupoval bom pa letnik 1998-2000
Tomozuki Objavljeno Oktober 4, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2007 Za sopotnico pomoje ne bo težav. Rahlo neudobno (čeprav se je dalo peljat) je bilo meni, ki sem visok 183cm. Predvsem zaradi pokrčenih kolen in stiskanjem kombinezona. Za voznika pa je prava poezija. Drugače ga pa imajo v Vojniku v Hondinem salonu pa lahko sprobaš, kako sedita gor. Poraba kombinirane vožnje pa je bila okoli 7l, kar ni veliko za tako zadevo.
ton Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Sem ga že preizkusil, super pozicija za voznika (zame), moja je pa tako ali tako med manjšimi. Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu. Že 5 let ali nekaj takega berem ta forum, vsaj, k ise loteva nakupa novega motorja sprašuje o morebitnih takih hibav v temi in niti enkrat še nisem zasledil, da bi kdo kje konkretno dobil kake hibe navedene v odgovor...
Tomozuki Objavljeno Oktober 5, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2007 Sem ga že preizkusil, super pozicija za voznika (zame), moja je pa tako ali tako med manjšimi. Bolj me zanima ali se pri tem motorju pojavlja kakšna hiba, na katero bi moral biti posebej pazljiv pri nakupu. Eh, si hecn?! Blackbird s hibo? Kak sem se zdaj spomnil Toyotinih reklam.... :D
Ni3ous Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Kako se pa kej obnese ta motor pri kombinirani vožnji v vsakdanje namene, po mestu... Zaradi mase in velikosti je zagotovo manj okreten. Kako je kaj v praksi? Lastniki? Kaka je kej realna cena za XX-o letnik 04 z 35 kkm prevoženega in je v odličnem stanju?(s kufri)
Barth Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 ha, da ti vidiš kako se ga da skoz dolomite prekladat :worship: Jaz se z fazerjem 600 nisem upal tolk nagibat v ovinke, kot se je kolega s XX igral pred mano. Glede mase in velikosti nič ne skrbi. Na dolgih turah občutiš tudi stabilnost zaradi daljše medosne razdalje, sploh če ga šponaš npr. od Splita proti domu in imaš čas to opazovat. Druga zgodba je uporaba po mestu, sploh če se misliš vleči čez vsako mišjo luknjo in če bi slučajno pretiraval na kaki čudni podlagi - teža motorja pride do izraza, ko motor stoji na mestu, drugače pa ne. Ampak tudi tega se hitro navadiš in ni take razlike (tu govorim iz mojih izkušenj na FJR) - lahkotnost 600-taka potem zamenja uživancija na navoru velike mašine in ni šans, da bi šel potem na manjšo kubaturo. mogoče ti bo v začetku se zdel manj okreten zaradi malo bolj športnega položaja, kot na kakem turing motorju (ala FJR), ampak položaja se itak moraš navadit v prvih nekaj 100 km (10 minut sedenja na motorju ne pomeni nič). Potem pa že vidiš, ali ti položaj paše, ali pa greš nastavljat balanco. XX mi je še vedno eden najlepših motorjev kdarkoli izdelanih, večna oblika. Upam, da bo naslednik dostojen svojega prednika.
Ni3ous Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 (popravljeno) Po Dolomitih smo bli enkrat skupaj, k je bil tut Andrej z XX-o.... Kot veš sem uporablal Bandita v vsakdanje namene, za v službo, skok v trgovino, amo, tamo, vedno k je bil vreme. Se bojim, da se mi z tolikšnim motorjem ne bo dalo "tolikokrat po malem" voziti. Sploh zadnji stavek si lepo postavil. ;) Popravljeno November 9, 2007. Popravil Ni3ous
Barth Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Ja, saj res, enkrat smo šli celo skupaj.
DAN Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Če si manjše višine je mal neugodno,ima dolgo razdaljo med sedežem in krmilom. Za mojih 170 je predolg,sicer pa po občutku.
gvucko Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Po Dolomitih smo bli enkrat skupaj, k je bil tut Andrej z XX-o....Kot veš sem uporablal Bandita v vsakdanje namene, za v službo, skok v trgovino, amo, tamo, vedno k je bil vreme. Se bojim, da se mi z tolikšnim motorjem ne bo dalo "tolikokrat po malem" voziti. Sploh zadnji stavek si lepo postavil. ;) Če si se z banditom prelagal se boš komut tudi z XXko. Ni ravno blazne razlike med motorjema, kar se tiče dimenzij in teže. Se boš navadil. Jaz sem se naprimer po mestu skoraj enako znašel z ZZR 1100 (zelo primerljivo z xxko) kot sedaj z hornetko 600. Just my 5 cent of worth. lp,
MarduK Objavljeno December 2, 2007 Opozori Objavljeno December 2, 2007 Če koga zanima, kako delujejo in kako so vezane zavore in CBS sistem... Mene pa zanima, če je že kdo menjal cevke za tiste kovinsko opletene, ali bypassov CBS z njimi in ločil zavore (teoretično tudi okrepil moč zaviranja)?
HHV Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 ...Mene pa zanima, če je že kdo menjal cevke za tiste kovinsko opletene, ali bypassov CBS z njimi in ločil zavore (teoretično tudi okrepil moč zaviranja)? ... Verjetno bi večjo moč zaviranja dosegel z menjavo diskov in ploščic. S prevezavo cevi pa se kvečjemu znebiš sistema CBS. Novo olje bi pa tudi pomagalo! :whistle:
T Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 No, mene resnično zanima kaj je razlog, da ne primejo kot bi morale? Imel sem XX in imam VFR pa se mi zdi, da imata obe zadovoljive zavore. Je možno da je res razvajen od Zx12-R al pa da enostavno zavoram nekaj manjka :krneki: Kolikor sem pregledal zavore na VFR inajo pod sedežem za odzračit, a si pregledal na X11?
Ni3ous Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ?
Ni3ous Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 (popravljeno) A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ? Drugače pa zavore na xx-i delujejo res odlično. Je pa res da sem navajen Bandita, ki je imel nekoliko manj učinkovite zavore. Malo zaradi ciklistike same(naklon vilic), CBS na xx-i pa tudi naredi svoje. Popravljeno December 3, 2007. Popravil Ni3ous
MarduK Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Verjetno bi večjo moč zaviranja dosegel z menjavo diskov in ploščic. S prevezavo cevi pa se kvečjemu znebiš sistema CBS. Novo olje bi pa tudi pomagalo! :whistle: Znebiš se sistema CBS, posledično lahko s prevezavo aktiviraš vse 3 batke (na prednji čeljusti) naenkrat, kar jih s CBS-om ni možno. Zadaj dobiš tudi 3-batke naenkrat namesto samo enega in dveh pomožnih. Sem pa včeraj našel kako so to naredili Angleži, in baje je očitna razlika na bolje (po pričevanjih postavljanje na prvo kolo skoraj z enim prstom, le zadnja zavora postane baje še malo preveč pasja, kar se pa tudi ta popravit, saj lahko aktiviraš samo 2 batka) V glavnem, še izšnjofam ugodne priključke in cevi, se lotim prevezave in poročam :) verjetno spomladi... A je kaka razlika med oznako "CBS" ter "DUAL CBS" ? Mislim, da ima CBS Honda VFR, Dual CBS pa XX in X-11. Razlika je pa v tem, da pri CBS z zadnjo zavoro ne aktiviraš prednje, pri DUAL CBS pa jo...je pa to samo moje mišljenje glede na sheme...
Ni3ous Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 Meni je to tudi edina logična razlaga. Mi je blo prou smešno k sem v TC-ju vprašal prodajalce, kaka je razlika, pa je blo kup govoričenja, noben pa ni znal nič točnega povedat. :slap:
DAN Objavljeno December 3, 2007 Opozori Objavljeno December 3, 2007 CBS in dual CBS deluje tako kot je Marduk napisal, BTW vfr ima dual.
Ni3ous Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Kje ste spoštovani lastniki XX? Nič novega ne napišete, pa sem kar še enkrat celo temo prebral :whistle: Lepo bi bilo če bi opisovali svoje raznorazne izkušnje z XX-o. Če ima kdo kak opis tehničnih rešitev, razne slike, predelave, zanimive linke, dobre forume... vse o XX-i. Saj veste kako je to, sedaj bi rad pač izvedel vse o tej nebeški makini. Predvsem bi blo lepo, če vsak prlima kako lepo fotko (desktop, background XX-e) vsake toliko, da mal poživimo tale kotiček. JA zdej sem se iz Bandit teme preselil k vam in bom tu gnjavil :blush: Nekaj me zanima... v grobem mi je princip jasen, vendar kako v prerezu izgleda odprtina rezervoarja goriva. Ko natankaš do vrha, gorivo še vedno izteče v tank in nekako izpodrine zrak iz zgornjih vogalov rezervoarja. Predvidevam da je to nekakšen princip sifona ali kaj. Je morda kdo zasledil kako sliko prereza?
gregor46 Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 Evo par slikic ene izmed mojih lepotic :wub: ...........v sanjah Lp, Gregor
Ni3ous Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Razmišljam, da bi vrgel dol Wings rore in raje namontiral nazaj originalne. Všeč mi je "turbinski" zvok, ki ga dajo original rori. Poleg tega pa se je pojavila možnost da prodam oba Wings lonca od XX-e. Ima kdo predstavo koliko je dejansko vreden tak komplet loncev?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se