Skoči na vsebino

Honda CBR 1100 XX Blackbird


Priporočene objave

Objavljeno
Razmišljam, da bi vrgel dol Wings rore in raje namontiral nazaj originalne. Všeč mi je "turbinski" zvok, ki ga dajo original rori.

Poleg tega pa se je pojavila možnost da prodam oba Wings lonca od XX-e.

Ima kdo predstavo koliko je dejansko vreden tak komplet loncev?

Kaj dosti verjetno ne, če so bili novi svoje čase po 50 jurjev bivših...če dobiš 200 zdajšnjih si po moje lahko kar vesel.

Še vseeno bodo pa vredni ravno toliko kot boš dobil za njih :whistle:

Objavljeno
Kaj dosti verjetno ne, če so bili novi svoje čase po 50 jurjev bivših...če dobiš 200 zdajšnjih si po moje lahko kar vesel.

Še vseeno bodo pa vredni ravno toliko kot boš dobil za njih :whistle:

Potem bolje da izhajam iz tega da danes ne dobiš nič novega izpod 700 eur :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ta mojster je zudi kar nekaj časa in $ namenil svojemu motorju.

http://www.cbr1100xx.org/forums/index.php?...c=51316&hl=

Nigro Bike :whistle:

Ampak un fen pred mašino mi je pa všeč :krneki: Kolikor sem gledal po eBayu se da priti čez že za malo več kot 1000$, seveda moraš imeti nekaj znanja o turbinskih polnilnikih...in konstruiranju vseh ostalih stvari, ki jih je treba še izdelati...enkrat mogoče...v daljni prihodnosti :whistle:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj tale tema bo pa kar spala?

Medtem k se Bemwejaši in FJRaši dajejo kdo je glavni, taprava elita samo molči, he he. :naughty:

A kdo ve podatek koliko je registriranih XX v Sloveniji?

Js bi rekel da jih kaj več kot 50 niti ni, ampak ugibam...

Objavljeno

Zacuda jih/nas kar dosti videvam. Je pa res, da jih je precej veliko na hrvaskem...

No ja, sicer pa moja res ne izgleda, kot XXa (samo srce pa ostaja)

Objavljeno

A kdo ve podatek koliko je registriranih XX v Sloveniji?

Js bi rekel da jih kaj več kot 50 niti ni, ampak ugibam...

Objavljeno

Verjetno sem res premalo napisal...

Če izhajamo iz tega, da jih je samo na netu 20 naprodaj, če rečemo da je to cca 20 % vseh v sloveniji naprodaj. Potem smo že pri cifri 100 in več...

Skoraj pa dvomim da bi jih bilo 20 posto naprodaj... tak procent prodaje imajo italjanske znamke :whistle: :P

Objavljeno

Moj foter ga je imel, pa ga je prodal enemu sodelavcu :) Oni pa se pridno vozi okoli. Je pa že 3-tji lastnik.

Objavljeno

Po razstavljanju, čiščenju, podmazovanju batkov, čiščenju diskov in ploščic in zamenjavi olja v zavornem sistemu prejšnji teden se je učinek zavor malo izboljšal...grenak priokus CBS-a pa še vedno obstaja...enostavno mi ni všeč, da zavore delujejo tako kot one hočejo in ne tako kot jim jaz naročim :headbang:

Zato v kratkem naročim tegale hudiča, ki bo bypassov CBS, oziroma omogočil 100% izrabo zavorne moči tja ko bom jaz hotel...če bom seveda izpogajal dobro ceno od angležov :whistle:

post-13524-1202937385_thumb.jpg

post-13524-1202937394_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni blackbirdkarji .) !

Bi imel za vas eno vprašanje, in sicer kake in kere gume imate obute na svojih strojih? Sam imam sicer ZZR 1200, in me zanima kaj iz vaših izkušenj kaj se najbol obnese.

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Js sicer še nisem dosti km naredil z njo, vendar po izkušnjah v tem mrazu je BT 021 zaenkrat več kot zanesljiva, je pa verjetno tut za dalj časa kot BT 020.

KAj več ti bo pa kdo z več izkušnjami povedal.

Objavljeno
Po razstavljanju, čiščenju, podmazovanju batkov, čiščenju diskov in ploščic in zamenjavi olja v zavornem sistemu prejšnji teden se je učinek zavor malo izboljšal...grenak priokus CBS-a pa še vedno obstaja...enostavno mi ni všeč, da zavore delujejo tako kot one hočejo in ne tako kot jim jaz naročim :headbang:

Zato v kratkem naročim tegale hudiča, ki bo bypassov CBS, oziroma omogočil 100% izrabo zavorne moči tja ko bom jaz hotel...če bom seveda izpogajal dobro ceno od angležov :whistle:

Razumem kaj misliš, vendar menim, da so zavore več kot učinkovite.

Pa obstajajo kake tehtne, merodajne analize teh zavor?

Mislim primerjava CBS in klasik bremz.

Da ni tle samo "psihični faktor".

Zaenkrat sem s tem sistemom zelo zadovoljen, pa sem se vozil v hladnem na različnih podlagah...

vendar je pa res, da še nisem uspel naredit kaj dosti km, ker sem to zimo šele menjal.

Objavljeno (popravljeno)

Tole je iz Hondine uradne strani...

CBS was born from endurance races: Front and rear wheel interlocked brake spacer.gif Honda started involvement with CBS through racing. The RCB1000, started in 1976 and won consecutive victories in endurance races, was equipped with a pedal brake CBS which worked effectively on the front and rear wheels simultaneously. The objective was to reduce rider fatigue while in a long competition lasting 24 hours.

pa tole...

Development requirements for CBS: front and rear wheel interlocked brake system

In conventional motorcycle brakes, the right lever controlled the front wheel brake while the pedal (or the left lever) controlled the rear wheel brake.

Honda aimed at simultaneous and effective application of the brake on the front and rear wheels by one operation. In the development of CBS, it has become necessary to assure that no sense of discomfort will be felt on braking characteristics and motorcycle body behavior by the riders accustomed to the conventional independent front and rear wheel brake application. Therefore, the following three points were aimed at in the development:

1. The braking force on the front wheel is to be raised higher when power is applied on the right lever while the same on the rear wheel is to be made greater than the front wheel when power is put on the pedal (or the left lever).

2. Nosedive tends to become large as the front wheel brake works when the pedal (or the left lever) is operated. Make the dive as small as possible.

3. Lessen the mutual interference between the right lever and pedal (or the left lever) at time of joint operation.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Tule veliko povedo...

Braking force distribution characteristics of combination brakes to front and rear wheels spacer.gifp4_07.jpg

The above figure shows the braking force distribution characteristics of the Combi Brake of a certain model, to front and rear wheels. The axis of abscissa represents the braking force of the front wheel while the axis of ordinate the braking force of rear wheel. The curve connecting blue points indicates an ideal braking force distribution characteristics in case of a single rider while the same connecting red points the ideal braking force distribution characteristics in case of maximum loading.

The maximum deceleration on a road surface having a friction coefficient occurs immediately before the simultaneous lock of the front and rear wheels. Individual points denote ideal braking force distribution on a road surface µ. Ideal braking force distribution characteristics are obtained by connecting points of ideal braking force distributions of respective friction coefficients. On a road surface with friction coefficient (µ) of 0.2 in case of single rider (green circle), for example, the figure shows that it is better if the braking force on the rear wheel was made larger than the front wheel. In case of 1.0 (yellow circles), on the other hand, it will be better if the distribution on front wheel brake was increased.

The riders will make either higher or lower distribution from the ideal braking force distribution characteristics. Making higher distribution will indicate that braking force distribution on rear wheel is larger while making lower distribution will show the braking force distribution on front wheel is larger.

The dark blue line denotes the braking power distribution characteristics into the front and rear wheel on operation of pedal (or the left lever) of the Combi Brake. Being positioned above the ideal braking force distribution characteristic diagram, the braking force distribution on rear wheel is larger. On operation of the right lever, braking force will take place on the front wheel only so that the distribution will be on the green line of front wheel braking force line.

Sicer pa... tule je link, precej dobrih razlag, info...

Ko bo več časa bom tudi sam podrobneje predelal, da bom popolnoma razumel delovanje. Upam, da si tako zagotovim več varnosti.

http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/

Objavljeno
Razumem kaj misliš, vendar menim, da so zavore več kot učinkovite.

Pa obstajajo kake tehtne, merodajne analize teh zavor?

Mislim primerjava CBS in klasik bremz.

Da ni tle samo "psihični faktor".

Zaenkrat sem s tem sistemom zelo zadovoljen, pa sem se vozil v hladnem na različnih podlagah...

vendar je pa res, da še nisem uspel naredit kaj dosti km, ker sem to zimo šele menjal.

Lahko, da je samo psihični faktor, in dvomim, da se bom sprijaznil s tem, da mi bremze delajo po svoje :glare: Enostavno ne maram bremz na motorju, ki niso popolnoma pod mojim nadzorom...V glavnem, poskušal sem ustavljanje s hitrosti okoli 180km/h. V primeru, da sem zaviral samo na "prednjo" zavoro, pojemek ni bil ravno gate trgajoč. Če pa sem pritegnil obe zavori, pa moram reči, da je bilo zaviranje dokaj učinkovito, le prednje kolo se mi zdi, da prehitro blokira, saj se teža zaradi tako skonstruiranega CBS sistema ne prenese toliko na prednje kolo kot bi se v primeru klasičnih zavor in mojega načina zaviranja...

In če se zaboga hočem peljat po prvem biciklu, se s tem kršom ne morem :whistle:

Kaj pa vem, jaz bom cevi in nastavke najverjetneje nabavil, pa da vidim kaj se zgodi...na nekem angleškem forumu zadevo blazno hvalijo...

Glede zavornega učinka pa...sigurno se bo povečal, če ne zaradi drugega zaradi teflonskih kovinsko oplaščenih cevi. In glede na to, da vsa kablerija (kovinsko oplaščena seveda) za CBS košta več kot 500€, raje odklopim CBS in zmontiram de-link za več kot pol manjšo ceno.

Objavljeno

Še tole o CBS-u, ker je dobro opisano, pol pa neham s tem. :whistle:

....Dual Combined Brake System, pri katerem v vse tri kolute grizejo tribatne čeljusti: če pohodiš pedal zadnje zavore, ta aktivira še po en zavorni bat na prednjem paru kolutov, stisk prednje ročice pa aktivira en zavorni bat na zadnjem kolutu....

Objavljeno

A ima kdo service manual za skopirat, al pa ve kje lahk dolpoteg naredim?

Kmalu se bodo začel kilometri nabirat in bi rad lepo oskrboval mojo ljubico:)

Hvala!

Objavljeno
A ima kdo service manual za skopirat, al pa ve kje lahk dolpoteg naredim?

Kmalu se bodo začel kilometri nabirat in bi rad lepo oskrboval mojo ljubico:)

Hvala!

Probaj tukaj oz. tukaj :whistle: .

Objavljeno

U tenks za ažurno intervencijo... un ta drug link je sploh uporaben če češ kej zaštrikat, he he :whistle:

Slava taki službi.... se že printa... manual ima 559 strani :eek:

  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, doma se mi valja komplet športnih izpuhov za XX ali X-11, znamke Arrow, karbonske izvedbe za ugodno ceno. Se pravi, kolektorji ostanejo originalni, menjaš samo vezno cev in pa lonce. Če je kdo zainteresiran naj mi sporoči na PM.

Popravljeno . Popravil MarduK
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Oj,

jaz vozim samo Dunlop. Prej na KLR kr nekaj, Qualifier na ZZR600 in sedaj D220 na Blacbird.

Prvi bicikl na ZZR mi je včasih po malem odneslo a nikoli do konca. S ptičko pa imam šele 1000 km na hladnem asfaltu, tako da ti ne morem reči kaj sigurnega. A izgleda, da držijo te gume hudo dobro. Naslednje pa bodo nove SmartRoad. Je takšna kot D220, le več silikatov ima v sebi za boljši oprijem v dežju.

Pozdravljeni blackbirdkarji .) !

Bi imel za vas eno vprašanje, in sicer kake in kere gume imate obute na svojih strojih? Sam imam sicer ZZR 1200, in me zanima kaj iz vaših izkušenj kaj se najbol obnese.

Hvala za odgovore!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!