Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

a pol je napenjalc...OK sm se mal oddahnu, če ni nč hudga, pol bom pustu kar tko. Me ne moti tudi z original rorom :D

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA tudi nova ima tak zvok pri teh obratih ce dobro prisluhnes (samo malo tisje) ---> to je normalno ker ima vsak motor nekje svojo "resonanco"

p.s: z napnjalcem je bilo pri meni isto --> nisem zamenjal ker je bil cisto uredu - samo malo trd rata vv "pregibu"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud men se zacne nekaj oglasat pr 5300 - 5500 obratih, pol naprej pa utihne! Sm tud mislu, da so kaksni ventili, no pol sem krivil že centralno stojalo, ki se dotika izpušne cevi, ampak ocitno je napenjalec. Ta zvok se mi je zacel pojavljat pr cca 18kkm (dva tedna nazaj) in sem bil že kar v skrbeh kaj je zdej to za en vrag :cry: .

Kolk km pa kej zdrži veriga odmične gredi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kaj naj rečem ... :hmm: ... CBR 600 RR je izpolnila moje želje, pa čeprav imava do sedaj skupnih le 254 km :yea2: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravici :) mi je bol všeč z originalnim. Just my opinion :) Sicer pa tudi temu nebi nč falilo, če bi tisto odvečno plastiko dol odžagu in nosilček za reg. in blinkerje doma iz AL oz česa podobnega napravu. Glas je pa tapravi :OK: verjamem.

P.S. Pa cena če smemo zvedet :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj rečem ... meni je všeč ... glas je postal hropajoč kot to mara biti ... ni pa preglasen ali zelo deroč.

Motor lepo in zvezno vleče v šesti od 4.000 o/min naprej.

Malo več dela je z montažo ... potrebno je sneti oba sedeža, kompleten zadnji konec in desno stopalko voznika z zaščito nad njo. Ena urca umirjenega tempa in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravici :) mi je bol všeč z originalnim. Just my opinion :) Sicer pa tudi temu nebi nč falilo, če bi tisto odvečno plastiko dol odžagu in nosilček za reg. in blinkerje doma iz AL oz česa podobnega napravu. Glas je pa tapravi :OK: verjamem.

P.S. Pa cena če smemo zvedet :?

Precej drugače zgleda, če bi pustil ob strani siva repeka ... zadek je takoj bolj poln, kar pa se mi ne dopade.

Je pa še ena stvar ... vse skupaj se zdaj precej manj zagreje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precej drugače zgleda, če bi pustil ob strani siva repeka ... zadek je takoj bolj poln, kar pa se mi ne dopade.

Je pa še ena stvar ... vse skupaj se zdaj precej manj zagreje.

ja ja, tista dva siva repka manjkata :) Pa drugi nosilc obvezno .) ja greje se pa absolutno manj, to maš prou. Nism niti pomislu na to :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možen karbon ali titanium ... cena lonca s cevjo 78.000,- sit.

Zaključek s pozlačenim titaniumom ( kot moj ) pa dvigne ceno na 96.000,- sit.

Za več informacij piši na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: pogrešam slike :o .... kdo jih je dal dol? :? hočemo slike nazaj!

meni se gretje niti ne zdi tako pretirano :P

en, morda banalen, plus pri Ikovem novem roru se mi zdi nekoliko niže usmerjen izpuh - namreč, če npr. na semaforju stojiš za cbr-ko, ki ima originalnega, ti precej tolče v glavo/čelado (in če se velikokrat voziš za njim, to sploh ni več banalnost ... ). Gotovo se ta usmerjenost izpuha in podaljšek rora pozna tudi sovozniku pri hitri vožnji, ko pri originalnem vroč zrak neverjeno vleče po hrbtu navzgor (a kaj bi to - zadnji zic je tako ali tako le za okras .) ).

Popravljeno . Popravil Perla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če sešteješ vse pluse, je zamenjava verjetno smiselna.  :hmm:

Menim le, da je smiselnejši nakup stabilizatorja krmila!  B)

Vsak ocenjuje po svoje ... :hmm:

Z motorčkom imam res samo dobrih 600 km in lahko rečem da potrebe po stabilizatorju krmila nisem občutil, sem si pa spremenil nastavitve vzmetenja in motor gre kot po tračnicah.

Pri vožnji v dvoje ( sopotnik cca 60 kg ) pa se vse podre ... :cry: ... zadek globoko počepa, motor pri vstopu v ovinek sili navznoter in pri iztopu se pojavijo manjše vibracije na krmilu zaradi ponovne obremenitve zadnjega kolesa oziroma razbremenitve sprednjega.

Sicer pa kot si omenila ... zadnji sedež je za okras ali čisti turizmo pripomoček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, IKE, da masina verjetno se ni ulaufana, ga verjetno se ne teras do max. Takrat tud jz nisem cutil potrebe po stabilizatorju....

No ampak ko bo slo pa na ful, bos pa opazu, da je obvezen....

A si z wingsom (sej je, a ne?) kaj pridobil (moc, navor....?), al je samo sound?

No ja, men je lepsi original ror, ampak pac stvar okusa....

Bi se pa priporocu za nastavitev vzmetenja, ....

Sam sem nekaj eksperimentiru, pa se mi je zdelo samo slabse, tako da sem vrnil nazaj na original nastavitev...

Drugace pa sem zadovoljen z motorckom, samo o kvaliteti pa raje ne bi govoril.

Cel kup majhnih napak, pa tud kaksna zoprna se najde..... :devil:

Kupis japanca, da se ne bos zezu z motorjem, pa se hondo, pol pa :(

No upam, da se bodo tezave uredile....

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče moči motor sedaj lepo zvezno vleče od 4.000 o/min v 6 prestavi. Tako po občutku bi rekel da se vse dogaja vsaj 1.500 o/min prej.

Koliko sem opazil vsi motorji v osnovi niso isto nastavljeni, jaz sem ga spredaj mato utrdil in zadaj zmehčal pa je OK.

Res motorja še nisem vrtel vuišje od 8.000 o/min a ti lahko zaupam da je šlo do vijakov na tačkah levo in desno in da je motor obut v SC1 gume, kar zelo vpliva na celoten motor.

Roly : ko se vrneš se kaj srečamo in porihtamo kolikor bo možno, vendar mi boš moral obnašanje motorja opisati sam, saj tudi stil vožnje veliko pomeni.

Sam ga tudi kasneje ne bom silil visoke obrate ( razen na Grobniku ) saj ni prav nobene potrebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ike

Glede na to, da ima tovarniški izpušni lonec toplotno zaščito na vrhu, top, ki pa si ga sedaj dal gor pa ne ali ne nevarnosti, da bi se kaj pregrelo ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ike

Glede na to, da ima tovarniški izpušni lonec toplotno zaščito na vrhu, top, ki pa si ga sedaj dal gor pa ne ali ne nevarnosti, da bi se kaj pregrelo ???

Kot sem že zgoraj omenil, se ta top ... B) ... kot ga ti imenuješ precej manj greje že iz razloga ker nima katalizatorja, pa tudi ko se ustavim se zelo hitro ohladi ... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ima kdo kaj info o cbr 600 F sport...to ni RR ali pač

kolikor sem zasledil so jo delali samo 2001 in 2002

je to običajna F s športnim zicem ;) ali je to predhodnica RR

info needed (rumena in rdeča sta mi full všeč ;))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ima kdo kaj info o cbr 600 F sport...to ni RR ali pač

kolikor sem zasledil so jo delali samo 2001 in 2002

je to običajna F s športnim zicem ;) ali je to predhodnica RR

info needed (rumena in rdeča sta mi full všeč ;))

Jest imam tak model v rdeči in črni kombinaciji. Razlika med 600 F in 600 FS je v sedežu za sovoznika, FS je brez centralnega štenderja (zaradi tega tudi malenkost lažja) in ima dvojne vzmeti na ventilih. Sedež za voznika je tudi malo drugače oblikovan, da se lažje presedaš v ovinkih. Karakteristike motorja in prestavna razmerja so enaka. Skratka isto sranje drugo pakovanje. :D

Rabiš še kakšen info ??? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!