Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


APN_6

Priporočene objave

Mene pa zanima kako bi predelal Tomosa alpino poštenga jst sm u teh zadevah še začetnik:D ma gor pa tavelek cilinder:d KAJ BI SE DALO NAREST?

najhitreje bi bilo,če pogledaš nekaj strani nazaj, saj je v teh dobrih 70straneh že opisano vse do malenkosti :rolleyes: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve kdo,približno za klko cm so nižje bt vilce od ctx-ovih? :glare: ker sn zrihto ctx-ove,pa sn takoj opazo da bodo previsoke za kakih 5cm,tak da nebom gor dal..... pa če ma keri bt vilce viška,lahko menjam za komplet ctx-ove! LP :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben še ni povedu da je zlo pametn da se bat reže... En moj kolega je sam doma bat rezu, pa mu ful leti. To je mel 38l odrezan, pa me je prehitu kdaj je hotu k mam 40l navdn bat. Kok je odrezu nevem, neki sm slišu da je baje spodnjo perotko odrezu... Tolk o predelavi, mam pa en drug problem...

Mom moped 40L bat, in Lipnik avspuh, nimam še 5-te(mam namen dodat), problem je v tem da mi pod povnimi obrati začne trokirat, kot da mu manka bencina, če se pelem navdol so ti presteldki med tem ko potegne in žlajfa dalši(dali žlajfa), ka nej nrdim da bo letu, k navhrb pa fajn vleče, sam spet ne v prvi(pod čist povnim gasom)

Lp trance_43_wavetowel2.gif

kako si lohk tak idiot pa ti ni potegnl da je neki narobe z frgazarjem..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ts00:ce bi frizirov za okol 80km/h bi bli bloki pa cilindr bruseni tok kt na bt-ju jz sem jih pa brusu cis dokler se je lahko. uzeu sem blok od kosilnice k ma bloke ze original narjene cist ob dihtungi tak da so ogromni jz sem jih samo prekopirov in pol pilu noč in dan.

bom probov z stevcem za kolo sam kok bi pa kustal da bo merlo cez 100kmh. pol bom se originalno feltno dal nazaj.

kokr sm zasledu je tvoj oče mehanik...če ma taka 2 valča k majo tm za avte mert hitrost lohk das motor gor pa maš u nulo točn meri tut čez 300km/h tist pa verjetn ne gre motor 300 na uro...

moje mnenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako si lohk tak idiot pa ti ni potegnl da je neki narobe z frgazarjem..

ti si še večji idiot, kr pišeš v 4leta stare poste. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-klik-

taka bi kr bla...sam je draga....v univerzumu v Velenju je 25€ ena guma...

a bi se dalo kje ceneje dobit?

kaj a to bi se končna tudi kaj povečala al kaj?

Enih 10-15km/h bo sigurno šlo hitreje, tako da kar zamenjaj

:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako nastavit feder za kurbel pri 6ki? Prasica je skočila ven ko sem razdiral motor, da bi zamenjal vetrnco in sedaj nimam pojma kako ga nastavit :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tistem delu,na katerega pride kurbl je ena lukna(mala),tak da ko boš dal gor stranico,si probaj fedro malo s prstom podržat zraven,pa natakni tisti del pri kurblu gor,potem gor vzvod od kurbla,skozi daj šrauf,zategni,pa je stvar rešena.... LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ko sem prebiral komentarje sem prebral, da se ne splača met bing18, ker zaliva mašino. nekdo pa je napisal, da se bolj splača pobrusit original fergazer, pa me zanima za kok mm se to pobrus, prašu bi pa tut kok za kok mm se lahk pobrus kanale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bing 18 je vredu će imaš vsaj 40 bat.

Brušeni (in spolirani) kanali so pika na I.

Lahko imaš odriginal 12 fergazar in z 42batom nebo šlo nikamor!

Za 42 bi že kar potreboval 19 če ne celo 20 velikost ferga.

Sam sem imel ATXa!

-Bing 18

-orto kanali

-40L bat

-bloki za prisilno hlajenje od 4ke...

Zadeva je letela krepko preko 80Km/h

KIT:

post-20043-125413796684_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš ti lahko kaj povem

zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala. :?

če hočeš ti kaj povem kako predelat??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj hočeš predelati. Menjavo auspuha in zobnikov štejemo k lažjim predelavam, brušenje glave in kanalov pa k težjim... sedaj pa povej kaj hočeš predelati in mi ti bomo rade volje pomagali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala. :?

živjo ja js vem kako se jo prerihta glej prvo če hočš da bolš gre moraš zamenjat avspuh (povrca,lipnik).drugo pa mi moraš povedat če hočš da gre motor hitrejše v hrib ali hitreje po ravnini.če hočeš da gre motor hitrejše v hrib moraš zamenjat sprednji zobnik pri mašini moraš kupit 11 zovbni zobnik originalni pa je 13 zob boš vidu da se ti bo poznal za 1 brzino več če hočš pa da gre po ravbnini hitrejš pa v hrib nikamor pa dej sprednji zobnik 14 zob.tretje menjaj cilinder daj 42 pa bt zamneji pa forgazer pa boš vidu kako bo to šlo vjrem katero apn 6s pa maš dej pošl slikce da vidm pa ti bom še naprej povedu zmenjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

jas mam doma apn alpino, predelave:

40l bat

15 sprednji zobnik

5 brzina

dellorto fergazer

MF Power

morem rečt da moped zelo dobro gre in tudi vleče, kar me malo čudi, samo cilinder mi ni ušeč ker pač morš moped pustit laufat da se zagreje kr drgač trokira.

Števec si še morem popravit pa da vidim klko gre. Vže pa zmeraj v prvo pa če ga pustim par mescov.

če bi jo še lahko kak predelav pa da niso prezahtevne predelave mi lahko kter svetuje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas mam doma apn alpino, predelave:

40l bat

15 sprednji zobnik

5 brzina

dellorto fergazer

MF Power

morem rečt da moped zelo dobro gre in tudi vleče, kar me malo čudi, samo cilinder mi ni ušeč ker pač morš moped pustit laufat da se zagreje kr drgač trokira.

Števec si še morem popravit pa da vidim klko gre. Vže pa zmeraj v prvo pa če ga pustim par mescov.

če bi jo še lahko kak predelav pa da niso prezahtevne predelave mi lahko kter svetuje.

lp

Kr tako pust, bo najboljš... Če bi pa že rd, pol pa kanale pil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taka predelava je najboljša. Koliko je pa stara tvoja 6ka? Ker te tanove 6ke so bolj kot ne kurac. Bolj kot je novo bolj se kvari :glare:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taka predelava je najboljša. Koliko je pa stara tvoja 6ka? Ker te tanove 6ke so bolj kot ne kurac. Bolj kot je novo bolj se kvari :glare:

moja je letnik 2004 do sedaj še nisn mev nobenih problemov z njo mam pa jo okoli 2 leti,kupo pa sn jo od enega poštarja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bing 18 ali dell'orto 16 kar je isti kurac, če imaš starejšo 6ko. Če imaš ta starejšo lahko tudi samo pobrusiš glavo in daš notri večji bat. Če ne tukaj poglej: http://trgovina.cilinder.si/index.php?cPath=222_351_352&osCsid=2lqgfkvrviaq7htt71hqe8j02ituu38d

Popravljeno . Popravil znj
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no moja druga mašinka se dela... 40L , nova gred, nov štrom , novi ležaji , novi semeringi , peta , sprednji zobnik 14 .. na original fergi zaradi manjše porabe , ker se mi pozna pri poti vkoper na vsakoletni zbor starih tomos-ov.... prometna urejena na številko šasije, tako da ne bo problemov s ciframi... pri originalu mi je falilo nekih 0,3 konja na original 2,2.. v vrhniški klanec mi je brada zrasla,he,he... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!