Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

joj kaj ti še zaj nisi tega sestavil al kaj?

daj sliko ja, da bomo lažje posredovali .)

Objavljeno

jaz sem jih imel s tomosi največ dobre 5k letno

Objavljeno

Jes tud nekej tazga ja..... Logio. Valda da se zajbavaš no.......saj na tej temi. Sem pa prebral tud tist tvoj članek o GSX-u. Najbolje da zamenaš motor in kupiš enduro :rolleyes: .

Objavljeno

kaj ti si slučajno tavelki zobnik vzel dol iz piramide? ker to bi naj prišlo tam vmes med zobniki.. če pa so ble te podložke že prej od zunaj, pa naredi nazaj kot je bilo pač..

Objavljeno
kaj ti si slučajno tavelki zobnik vzel dol iz piramide? ker to bi naj prišlo tam vmes med zobniki.. če pa so ble te podložke že prej od zunaj, pa naredi nazaj kot je bilo pač..

Ne, nisem dol jemal zobnika, zakaj bi ga? Z sklopko je ven padla tudi cela piramida z tem velikim zobnikom. Ja saj jaz bi naredil tako kot je bilo, če bi vedel kako je bilo, pa pol tudi ne bi rabo spraševat, a ne?

Objavljeno
. Ja saj jaz bi naredil tako kot je bilo, če bi vedel kako je bilo, pa pol tudi ne bi rabo spraševat, a ne?

ja če je dol padlo ni logično, da ni NOBENE druge variante kot ta, da enostavno gor na konec osi pridejo te podložke?? :fredy:

jaz ti pravim, da ponavadi je to vmes med tavelkim zobnikom in ostalimi, zato imasta dve tadebeli zarezo za kajlo. rekel pa sem, da če pri tebi ni bilo tako, da naredi nazaj tako kot je bilo (s tem sem mislil da so te podložke bile od zunaj). in če so bile skupaj, potem ni važno v kakšnem vrstnem redu si sledijo.

če pa bi bil jaz na tvojem mestu bi vzel veliki zobnik dol, pa bi naredil tako kot mora bit.

da si boš lažje predstavljal maš spodaj sliko po kakšnem vrstnem redu bi moglo bit narejeno. zanimajo te številke 7, 9 in 10.

če so kakšne nejasnosti vprašaj

LP

post-6156-1187365333_thumb.jpg

Objavljeno

edited: aja še to sem se spomnil: če imaš 4 prestave je namesto zadnjega zobnika na sliki (števila 6 in 16), distančnik, ki je sicer enako širok in nadomešča ta 2 zobnika.

Objavljeno
mam spet 1.pvrašanje in sicer: apn6 še mi vedno cuka med vožnjo,kot da mu zmanjka elektrike(platine so nove,nastavljene na 0.40mm) kak naj naštelam predvžig? :unsure:

platine so ble sivo črne,ker je šal kondenzator,zaj smo to vse zamenjali,pa še je vedno cukalo,potem pa z frendom dama gor njegov fergazer,pa je letelo ko strela,niti 1x ni cukno v celih 15km! pa sem ga celi čas do konca rivo po gasu! najbolj cuka,kadar hočeš dat gas do konca! fergazer ima noter polno teh lukenj kjer se pretaka bencin,pa nemorem priti do vseh,da bi jih ščistil z nitko od zajle! ma kdo kakšno idejo kaj naj naredim? v bencinu sem ga že sprobal sprat! LP

Objavljeno
edited: aja še to sem se spomnil: če imaš 4 prestave je namesto zadnjega zobnika na sliki (števila 6 in 16), distančnik, ki je sicer enako širok in nadomešča ta 2 zobnika.

No, hvala za tvoj trud, da si še sliko dal, ampak zdaj sem že naredil. Jaz sem pač dal vse štiri na koncu, ker zgleda da mi je on ko mi je delal peto brzino notri, te podložke prestavil. No pa zdaj je kar je, zanima me pa nekaj drugega. Opazil sem da je en navoj na cilindru, kjer natakneš auspuh obrabljen. A se da to kako popravit, da ne bi kupoval drugega cilindra. Vem za te stroje ki režejo navoje za vodovodne cevi, ampak nevem če so tudi za rezanje navojev na šraufih.

Objavljeno

lahko vrežeš nov in manjši navoj (bo problem tako majhne matice dobit), lahko došvasaš šraug, ampak bo problem navoj vrezat, lahko pa zvrtaš luknjo, vrežeš navoj in uporabljaš šrauf (sicer malo jebanja pri montaži avspuha, ampak drži ziher

Objavljeno

mojega (malo večji, sam bi mogl tut pri tebi delovat) sem namočil za eno uro v nitro razredčilu, potem pa počakal da se posuši in je delal brez problema

pa za božjo voljo ne ga v vodo namakat !

Objavljeno

A mas na cilindru vn srauf al mas navoj noter...ker ce mas "fiksen" srauf ki gleda iz cilindra ga samo vn odsraufi...sicer se dobr drzi noter samo z mal iznajdljivosti gre ven...

Objavljeno

jas se om pa razkuro pa ga om vrgo v vrelo vodo polek krompirja!

Objavljeno
No, hvala za tvoj trud, da si še sliko dal, ampak zdaj sem že naredil. Jaz sem pač dal vse štiri na koncu, ker zgleda da mi je on ko mi je delal peto brzino notri, te podložke prestavil. No pa zdaj je kar je, zanima me pa nekaj drugega. Opazil sem da je en navoj na cilindru, kjer natakneš auspuh obrabljen. A se da to kako popravit, da ne bi kupoval drugega cilindra. Vem za te stroje ki režejo navoje za vodovodne cevi, ampak nevem če so tudi za rezanje navojev na šraufih.

sedaj mi je nekaj šinilo v glavo:

ta mašina je torej že bila narazen razdrta pri "mojstru". obstaja možnost, da je pozabil ta človek dati te podložke kamor praviloma sodijo in jih je potem dal kar na konec osi. tako zobniki (piramida) možno da ni v pravilni legi in se zobniki hajsajo med samo... kar pa možno da je vzrok za tisto "tuljenje", ki si ga opisoval v prejšnjih postih. res škoda da sem komaj sedaj to zgruntal, ko imaš že skupaj narejeno.... če pa boš lažje spal pa vzami s5 narazen, saj ni dosti dela, oni veliki zobnik pa tudi gre čist kamot dol iz piramide ;);)

(lahko ti pa potrdim ta je tuljenje kot si ga po opisu predstavljam jaz sigurno od menjalnika & zobnikov)

LP

Objavljeno
jas se om pa razkuro pa ga om vrgo v vrelo vodo polek krompirja!

:lol1:

probi ss čopičem zraven pridt al pa ga namoč..

Objavljeno

kako prepucat luknjice v vplinjaču? hja kolko gre z bencinom, potem pa vzami WD 40, daj gor nastavek (cevko), pa samo špricaj v luknjico, pa boš že videl kje bo ven prišlo. ti garantiram, da ni tako zabito nikjer, da s tem postopkom ne bi šla nesnaga ven. deluje preverjeno;)

pa odsvetujem nitke od zajle, drot in podobno...(da se ne bi kdo slučajno spravil dize tako pucat) :nono:

Objavljeno

No, jaz mislim da je piramida in ostalo vse v pravilni legi, ker tisto tuljenje mi je začelo šele zdaj, on mi je pa to delal malo po tem ko sem kupil moped in je kar lep cajt vse delalo kot treba. In tudi ko sem se nazadnje vozil, tega ni delalo. Vem pa da se je enkrat brat nekaj vozil, pa se je mogoče takrat kaj "zgodilo" za česar nevem? :huh: Pa dobro, zdaj ko bo nared za vožnjo se bom malo peljal pa bom videl, kako pa kaj je, če bo še vedno delal to ali pa ne. Mogoče bo pa vse vredu, nikoli se ne ve.

Objavljeno

piramida je v pravilni legi, samo največji zobnik ni v pravilni legi na piramidi (zamaknjen je za širino tistih 2 podložk). no, kakor hočeš...

Objavljeno

itak je prepmer tok manjši da bi se moral še zmerja povsem lepo ujeti s sklopko

Objavljeno

Ja no saj... ti dve podložki nevem če je več ko 2,5 mm, tako da ni kakšne sile. V glavnem da os piramide ne drsa ob blok, ali pa da bi bila preveč notri. Je ravno prav.

Objavljeno (popravljeno)

Nekaj me zanima pri sklopki. Tista matica, ki pride gor na navoj sklopke, mi ne gre do konca zategnit, ker se začne vrtet. Tako nekje dva obrata mi manjkata, da bi lahko dal zatič notri. Kako lahko matico zategnem do konca? Skoz ono luknjo dam ključ in zadržim zobnik ali kako?

1808200700169v4.jpg

Popravljeno . Popravil bajamali
Objavljeno

nop, nekje nisi vredu skup sestavil. preveri še enkrat vse lepo po vrsti. zato ker če boš to preveč zategnil ti bo sklopka drsela

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!