Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

da bi pa kej hudo pilu pa nevem... ...ki bom kupu 125 kubou zdej neki... in bom to šestko prodau in kupu neko staro šestko za po gmajni in tko...da jo spilim ...bomo ze prezwel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, če ti že zaj ne razvijajo vredu prestave,boš mogel malo pozamenjat zobnike npr,spredaj manjšega. samo z lipnikom neboš kaj dosti pridobil, raskiraj še 25evrov in kupi 38L bat,pa bo vredu šlo,pa še pilit nix ne rabiš!LP jas mam zaj odspredaj zobnik 13,zadaj pa 35 od atx-a, 4 gre max-cca.60km! mam pa zato noter 5prestavo! imam pa apn6 ki je zgoraj na sliki(rdeči)

Popravljeno . Popravil Ribitch
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tis res bomba:D :worship: :P :OK: ja sam res pizda sj mam 38 bat zdei...:D pa si sam zamenam na l bat pa je to to ...iah sj ch mas use uriginal se ti mutor ne zvrti ane sam na 4500 rpm.... fuknu sm pa se uzad za 2 zoba mansi zubnik ...ze neki casa nzai...da mam zdei 12/32

bomo ze neki:D sj zto pa mamo TOMOSe:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tis res bomba:D :worship: :P :OK: ja sam res pizda sj mam 38 bat zdei...:D pa si sam zamenam na l bat pa je to to ...iah sj ch mas use uriginal se ti mutor ne zvrti ane sam na 4500 rpm.... fuknu sm pa se uzad za 2 zoba mansi zubnik ...ze neki casa nzai...da mam zdei 12/32

bomo ze neki:D sj zto pa mamo TOMOSe:D

5 prestavo dobiš za max 15 eur rabljeno seveda poglej mal na bolhi je tega ko dreka paše pa od vseh menjalniških mašin.Ti maš tanov alu cilinder, ki je že v osnovi močnejši kot tastar prisilno hlajeni. Priporočam ti da dobiš en dober izpuh, mf bo za začetek super samo nevem kako je s prirobnico pri tanovih cilindrih, drugače se da priredit vse če je volja in čas. Z izpuhom boš za začetek največ pridobil. Nato bi na tvojemu mestu povečal dotok zraka v vplinjač(predelaš original filter) in vstavil malenkost večjo dizo (treba je ujeti pravo razmerje benz/zrak) zato boš rabil ene par različnih diz recimo od (54-60). Ko boš to naredil bo moped občutno hitrejši in lepo ti bo zvrtel vse prestave. Naslednji tuning je lahko nižanje glave(če veš kako)-tu pridobiš predvsem na navoru in malo na pospeških. Če ti to ne bo zadosti imaš na mopedkitu, kit za a55 mašine ter fergazer dellorto 17,5 za a55 mašine.Če ti pa še to ne bo dovolj potem je pa še en kit 75ccm gilardoni, ki ga tudi sedaj prodajajo na mopedkitu(samo za ta kit je treba povečati odprtino v bloku da vrat cilindra lepo sede not)+fergazer v rangu 21-22. Baje da da cca 10konj iz sebe, samo tu se zagotovo pojavijo problemi z menjalnikom, sklopko, blajerco-če ne takoj pa zelo kmalu. To je pa vse kar imaš od opcij za svoj moped. Moje mnenje pa je naslednje predlagam ti en dober izpuh in predelavo filtra+večjo dizo. Tako boš za najmanj denarja največ pridobil. Lp :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

največ pridobil z najmanj denarja bo s tem, da bo brusil kanale, kar ga ne stane v bistvu nič drugega razen volje in nekaj dela.

res pa da se ne bo fejst poznalo če ne bo menjal izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

največ pridobil z najmanj denarja bo s tem, da bo brusil kanale, kar ga ne stane v bistvu nič drugega razen volje in nekaj dela.

res pa da se ne bo fejst poznalo če ne bo menjal izpuha.

Če bo pilil kanale in ne bo menjal izpuha mu bo šlo preverjeno slabše kot z original cilindrom! Tako, da najprej izpuh.Če pa se že pili kanale potem je treba tudi izpuh naresti za tak cilinder(kar pa dvomim ,da ga bo).druga stvar je pa ta ,da je cilinder iz aluminija tako da je treba paziti pri kanalih ,da se ne poškoduje nikasil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi krivih vilic nebi "vozil slalom" (vleče ponavadi v eno stran). Bolj verjetno imaš krivo platišče (feltno) ali pa slabe ležaje.

lp

Franc

ja jst mam sam feltno krivo k nvm kva :D pa mislm da so vilce se mal, ampak cist mal, se tega s prostim ocesom ne opaz, ampak k dajem gor tist trikontnik k ga prisraufas na vilce, k pol pride gor balanca, mi ne gre cist lepo gor morm mal vilce navret :S

se en uprasane,, a mislte da feltno lahko sam doma poglihas? :P usaj prblizn? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam odspodaj pri mašini ,ko je nekaj kablov: kateri je kriv,da z stikalom nisem mogel ugasnit motorja? ni prekinilo iskre:s

Jah za izklop je ponavad črne barve malo poglej,če ga nisi slučajno odklopu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najlepša vam hvala...carji ste:)

zdei mam L bat notr...dubim rablenga lipnika...ki se baje zvrti na najvišje obrate...

filter še nism menou ceprou sm ugotovu da bo treba...dns sm vidu da mi tut benza nima dost in si bom dou dizo vecjo not...pete prestave pa nahtigal se ni mel tko da jo dubim ukol zime:D povem rezultate kako leti s četrto :D

:naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lipnik ni ravno extremno vrteč se ror

za končno je najbolj primeren MF3, sam se pa vrti v 3pm pa sam na obratih cufnet tko da ga voziš kot sesalca- al polni obrati al pa nič. Lipnik ma pač bolj lepo razporejeno in se vredu zvrti

pol maš pa stopnjo višje pa še junior ror alpa homemade, sam to je pa že malček drago za original mašine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nesi raje kakemu mojstru da ti vse lepo pogliha

drugače je pa najbolje kupit nov obroč pa še kako špico zamenat

pa na tvojem mestu bi menjal tvoje vilice za atxove (neprimerno boljše za vožnjo po makedamu), alpa ctxove s feltno vred pa si itak zmagal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nesi raje kakemu mojstru da ti vse lepo pogliha

drugače je pa najbolje kupit nov obroč pa še kako špico zamenat

pa na tvojem mestu bi menjal tvoje vilice za atxove (neprimerno boljše za vožnjo po makedamu), alpa ctxove s feltno vred pa si itak zmagal

Atxove vilice se šališ? Razen če govoriš o letnikih okoli 90, od novejših letnikov pa so te vilice uporabne edino kot fižolovke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so bile veliko bolj všeč zdaj dober ducat let stare atxove vilce (mislem da clo Marzocchijeve) kot pa apnove stare nekaj let (drgač mašina še pod prisilcem)

z apnovimi me je treslo ko svina pa kr premetavalo me je, atxove pa so bile veliko bolj oblvladljive, čeprav še vedno daleč stran od ctxovih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni so bile veliko bolj všeč zdaj dober ducat let stare atxove vilce (mislem da clo Marzocchijeve) kot pa apnove stare nekaj let (drgač mašina še pod prisilcem)

z apnovimi me je treslo ko svina pa kr premetavalo me je, atxove pa so bile veliko bolj oblvladljive, čeprav še vedno daleč stran od ctxovih

Ja tastare atx so marzocchi tanove so pa katastrofa!Drugače lahko tastare atx brez problemov spremeniš v bt samo noge rabiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP moj frend ima Alpinota,in so mu noter že pred leti vrgli sladkor!moped nedela že 4leta. sedaj bomo probali enkrat dol dobit prvo cilinder,ker je bat dejansko zaleplo noter, potem pa je treba podreti celo mašino?LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi šu podirat celo mašino?

ti sam preveri če je blajerca ok in vsi ležaji z njo, če ni boš moral razkopat čene pa nov bat pa mrde še nov cilinder

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, zakaj moja 4ka ne laufa dobro z frgazerjem od kopačice. A se da kej nastavt al preveč zaliva, pa bi moral mal kanale zvečat??

Ta forum bo pa počasi propadu pomoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja,forum izumira,tak se tudi meni zdi! :closedeyes: no,glede fergazerja: poglej,kakšne barve svečko maš,mora biti kavne barve!če je pretemna pomeni da dobi preveč bencina,če pa je preveč svetla pa preveč zraka! to moraš uskladit!LP ,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja,forum izumira,tak se tudi meni zdi! :closedeyes: no,glede fergazerja: poglej,kakšne barve svečko maš,mora biti kavne barve!če je pretemna pomeni da dobi preveč bencina,če pa je preveč svetla pa preveč zraka! to moraš uskladit!LP ,

Forun ne izumira ampak vergazerji !!!!!!!!! :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!