Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

glede cestne gume(slike)za apn6: večina sem vido,da imajo cestno gumo 2.75-18 z bolj redkim profilom,se da dobit kje z bolj gostim profilom?nekako mi boljše zgleda! nekateri imajo takšne gume z gostim profilom na avtomatikih.LP :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
katera guma od save je bila slaba

za eno se je pisal da je zanič, samo zdej ne wem katera je to :hmm: , ostale so pa super

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo imam 42 l meteor bat, 42 apn cilinder predelani kanali, nižana kapa, mf power, ki gre pod tačkami, imam pa bt forgazar ki mi malo trokira pa me zanima kako ga naj nastavim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo imam 42 l meteor bat, 42 apn cilinder predelani kanali, nižana kapa, mf power, ki gre pod tačkami, imam pa bt forgazar ki mi malo trokira pa me zanima kako ga naj nastavim?

kako misliš da trokera?

pri višjih obratih al kako :hmm:

probi z večjo dizo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo imam 42 l meteor bat, 42 apn cilinder predelani kanali, nižana kapa, mf power, ki gre pod tačkami, imam pa bt forgazar ki mi malo trokira pa me zanima kako ga naj nastavim?

verjetno trokira motor ne pa fergazer? :hmm:

dtgač loh daš večjo/manjšo dizo zrak loh štelaš.Kakšne barve je pa svečka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo! v predelavah sem še začetnik in mam doma apn6 šele 3 mesece in sem dal not 5 prestavo in jz bi še kej predelu. In sem razmišlu da bi znižu glavo, pa me zanima če se kej pzna pr hitrosti al pa pospeških kr mi je en prjatu reku da se skor nč ne pozna. In še neki. To temo sem prebrau na dolgo in široko, pa sem vidu da se pogovarjate o zobnikih. Tko da me zanima, da če dam odzadnjega in odsprenjega bo melo bolš pospeške al je zadost da menam samo enga? Hvala že vnaprej. ( sem še začetnik, tko da se bolj dolge in natančne razlage ne bi branu :winkiss: )

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo primorc, en lep pozdrav z gorenjske.

Ja, prvo kot prvo, je fajn če zamenjaš original izpuh z resonančnim. Se pravi, lipnik (je bolj učinkovit pri nizkih obratih) ali pa kkšen od MF Power (kater model točno pa nebi vedu). Ko to zamenjaš, je fino nastavit frgazr (uplinjač), pa mogoče kkšn športn filtr gor dat, da se čimbolj izkoristi ta majhen frgazr.

Naslednja stopnja je nižanje glave, da dobiš večjo kompresijo, kar pripomore k večji moči. Tako da, bi mogel imeti boljše pospeške pa tudi končno.

Če ti še to ni dost, pride na vrsto večanje (brušenje) kanalov, potem je dobro tudi menjati frgazr.

Glede zobnika pa, ni važno a menjaš sprednjega, al zadnjega ali pa oba. Če boš dal zadej večjega, ali pa spredaj manjšega, boš imel boljše pospeške, a slabšo končno.

Če pa boš dal zadaj manjšega ali pa spredaj večjega, bodo pa pospeški slabši, a bo končna večja. Seveda, je to smisleno narediti samo, če ti 5o prestavo zvrti do konca, ker, če ti jo že pri originalu ne, ti jo pri daljšem prestavnem razmerju sploh ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede zobnikov: sprednji zobnik je original 13zob, zadnji zobnik pa je lahko original 32 ali 34zob. če daš spredi manjši zobnik pridobiš na pospeških,vendar izgubiš tudi nekaj na končni. če pa daš zadaj manjši zobnik pridobiš na končni,z večjim zadnjim zobnikom pa pridobiš na pospeških! lahko menjaš samo en zobnik,ali pa obadva. ker maš noter 5. prestavo, so idealni zobniki 13/34,saj je potem končna dokaj dobra,pa tudi pospeški so vredu! daJ še noter kak 38L bat,pa športni izpuh(mf power) ,pa ti bo moped šal okrog realnih 70km/h. LP :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednja stopnja je nižanje glave, da dobiš večjo kompresijo, kar pripomore k večji moči.

Ni nujno da večja kompresija pripomore k večji moči. Frend je mel 10 let nazaj 6ko z Mf-om (ta visok),pa dodelave cilindra modifikacije frgazarja, zamik elektrike......

Imel pa je tud standardno glavo, cilinder brušen na 40mm vendar je bila toleranca prevelika med batom in cilindrom (cilinder preveč pobrušen), tako da je bat kar padel not ni blo treba velik obročkov stiskat.

Jst ko sem vidu to sem si mislu to še vžgal ne bo, ampak je motor prižgal edino štantgasa ni mogu držat tako da si stalno mogu gas nabijat.

Ampak moč in vrtenje motorja je blo neverjetno, res kar verjet nism mogu k sem, se pelu 5 prestava se je vrtela na polno (se ne spomnem kakšno razmerje je blo) ampak končna po avtu je bla cirka 85-87km/h (z original frgazarjem). Kar šravfi so se losaval od vibracij k jih je motor dosegal v visokih obratih. Mašina je bla tja do cirka 3000obr/min mrtva brez moči pol pa je bil očiten prehod tja do cirka 9000rpm/min.

Edino pazi taka modifikacija dela vredu samo z dobrim resonančnim izpuhom, ki da moč v visokih obratih...če imaš standardni izpuh boš mel ob taki modifikaciji samo izgubo moči.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE MAN, tole kar si ti napisal, hm...ni lih čisto to, kar naj bi bilo s kompresijo. Moje mnenje je, da je bilo zaradi tega trenje med batom in cilindrom manjše, pa se je lažje vrtelo. Splošno znano je da večja kompresija pomeni višjo moč, ter, tudi par % zmanjšanje porabe.

Recimo, primer, 2t motorji, najbolj letijo malo pred tem ko zaribajo (zaradi dotrajanosti obročkov), samo pa nimajo nobene moči v nizkih obratih, še spelješ težko pod 5k. Sem sam imel tak primer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nujno da večja kompresija pripomore k večji moči. Frend je mel 10 let nazaj 6ko z Mf-om (ta visok),pa dodelave cilindra modifikacije frgazarja, zamik elektrike......

Imel pa je tud standardno glavo, cilinder brušen na 40mm vendar je bila toleranca prevelika med batom in cilindrom (cilinder preveč pobrušen), tako da je bat kar padel not ni blo treba velik obročkov stiskat.

Jst ko sem vidu to sem si mislu to še vžgal ne bo, ampak je motor prižgal edino štantgasa ni mogu držat tako da si stalno mogu gas nabijat.

Ampak moč in vrtenje motorja je blo neverjetno, res kar verjet nism mogu k sem, se pelu 5 prestava se je vrtela na polno (se ne spomnem kakšno razmerje je blo) ampak končna po avtu je bla cirka 85-87km/h (z original frgazarjem). Kar šravfi so se losaval od vibracij k jih je motor dosegal v visokih obratih. Mašina je bla tja do cirka 3000obr/min mrtva brez moči pol pa je bil očiten prehod tja do cirka 9000rpm/min.

Edino pazi taka modifikacija dela vredu samo z dobrim resonančnim izpuhom, ki da moč v visokih obratih...če imaš standardni izpuh boš mel ob taki modifikaciji samo izgubo moči.

Je pri meni podobno 5 zvrti do konca.Mam pa 40L bat pa drug avspuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene pa zanima če bi mi lohk eden napisu kako lepo predelat apn 6 da bi letela enih 90km/h do 100km/h...

Menjava avspuha,fergazerja,brušenje cilindra(kanali in hod bata),zobniki,5 prestava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mene pa zanima če bi mi lohk eden napisu kako lepo predelat apn 6 da bi letela enih 90km/h do 100km/h...

a se ti misleš ubit? jest se z APN nebi upov 90km/h pelat, drugače pa sploh nwm če ti bo kdaj letela tolk, razen če boš take prenose gor dav samo pol bodo zelo slabi pospeški. Glede predelav je pa pomojm že miško use napisov kar pride v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se ti misleš ubit? jest se z APN nebi upov 90km/h pelat, drugače pa sploh nwm če ti bo kdaj letela tolk, razen če boš take prenose gor dav samo pol bodo zelo slabi pospeški. Glede predelav je pa pomojm že miško use napisov kar pride v poštev.

Res je tut s tem predelavam nevem če bo vidu 100km/h

Od elektronke mašino gor dej to bo pa letel :naughty: za posledice ne odgovarjam jst nč reku :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se cilinder brus, se mu poveča premer, se prav vrtnina... lahko se pil kanale, v vsakem primeru pa je hod bata enak (to je namreč to, za kolk mm se bat premika gor-dol, pr tomosu je to 43mm).

Za 100km/h, realnih, bi pa kr pošteno se mogu že igrt, jest mam neki tacga v mislih zdej enkrat, pa bom če se bom spomnu to narest, tle gor objavu, s slikami. Bi ti pa priporočal pri taki predelavi še menjavo sprednjih vilc pa saj spredi bt feltno z disk zavoro. Pa, gištel bi blo tud fajn ojačat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE MAN, tole kar si ti napisal, hm...ni lih čisto to, kar naj bi bilo s kompresijo. Moje mnenje je, da je bilo zaradi tega trenje med batom in cilindrom manjše, pa se je lažje vrtelo. Splošno znano je da večja kompresija pomeni višjo moč, ter, tudi par % zmanjšanje porabe.

Hja večja kompresija nese več navora in s tem posledično več moči v nižjih obratih, medtem ko pa je nizka kompresija dobrodošla pri višjih obratih (manjši upor), ker se trenje močno poveča zarad več obratov in tam bi velika kompresija bla problem. Zelo velika kompresija bi doprinesla tok upora da se motor sploh ne bi zvrtel.

Tako predelavo je mel moj frend Marduk na APN6 100let nazaj, je pa blo tud dost drugačnih modifikacij, kup mopedov pa vsake 14dni šravfanje kermu bo bol letel. Mel je pa tudi Aprilio RS250 in ko je parkrat zaribala je tovarniško toleranco med batom in cilindrom močno povečal, s tem cilinder ni več stisnu bata (zaribu). Se pa je RSka zvrtevala ko sam hudič velik bolj k original in tud končna se je dvignla (to pomeni da je šla tud moč gor).

čeprav 100km/h APN mašina najvrjetneje ne bo vidla.

O PA BO......sam vzdržljivost bo zlo na psu.

Preber par strani nazaj eden moj post........... LAMO cilinder(60cc) + Bing18 ali Bing21 ali Bing24 + MFpower z modificirano krivino + še nekaj manjših modifikacij

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm pa jst mel 12let nazaj Scooter Yamaha Spy k sm ga predelavov non stop svega boga gor zmetu na konc več nost zmetu kukr je bil motor vredn.

Pa k sm ga prodal sm kit dol vzel pa še ene par stvari, tko da se mi je v garaži valal vse skupi.

Pa smo nekak s fanti prišli na idejo da bi dal na APN6 Polini alu-cilinder 70cc (9,7hp/11300rpm) + Dell'orto PHBG21 fergazer.

Sam nismo nikol cajta zbral za začetek projekta, blo bi kar dost dela širjenje blokov (varjenje), ker so kanali na polini cilindru tok veliki da pogledajo čez blok pa še ene par takih problemčkov. So pa šravfi enako razporejeni kot na APN ter hod ojnice je tudi skoraj enak (0,5mm) razlike ma apn daljši hod, ampak to bi se hitro rešilo z podlaganjem cilindra. Za poslastico ma polini bat 47mm in 1obroček, vsi kanali so dvojni+ 1ekstra iz vrha-->skupaj 5 vsisnih kanalov iz karterja, apn ima samo 2.....

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm pa jst mel 12let nazaj Scooter Yamaha Spy k sm ga predelavov non stop svega boga gor zmetu na konc več nost zmetu kukr je bil motor vredn.

Pa k sm ga prodal sm kit dol vzel pa še ene par stvari, tko da se mi je v garaži valal vse skupi.

Pa smo nekak s fanti prišli na idejo da bi dal na APN6 Polini alu-cilinder 70cc (9,7hp/11300rpm) + Dell'orto PHBG21 fergazer.

Sam nismo nikol cajta zbral za začetek projekta, blo bi kar dost dela širjenje blokov (varjenje), ker so kanali na polini cilindru tok veliki da pogledajo čez blok pa še ene par takih problemčkov. So pa šravfi enako razporejeni kot na APN ter hod ojnice je tudi skoraj enak (0,5mm) razlike ma apn daljši hod, ampak to bi se hitro rešilo z podlaganjem cilindra. Za poslastico ma polini bat 47mm in 1obroček, vsi kanali so dvojni+ 1ekstra iz vrha-->skupaj 5 vsisnih kanalov iz karterja, apn ima samo 2.....

ojnica zagotovo ne bo zdržala! :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam za nasvete, pol pa me še zanima, če bi lahko kdo dobil zadnji zobnik od 38 pa če mi prosim pošle sporočilo da se zmenmo hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!