Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


APN_6

Priporočene objave

mah dej dej, će že komenteraš, usaj kej povej kar bi pomagal.. če rečš da sm neki sfuku mi nč ne pomaga.

P.S. zdej sm zrihtu problem.. mi dela normalno

aja .. in kwa je blo? zmankal bencina :D

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A kupi ker strom 12V/80W z zunanjo cinšpulo

brez platin in kondenzatorja dober vžig ki ga

sploh ni treba naštelati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na vikendu imam Tomos APN 6 letnik 1986 (SLIKA1, SLIKA 2) in imam problem, da mi "zabija" sprednje vilice. Nato mi je bilo rečeno naj nalijem olje v vilice in sicer skozi luknje od vijakov, ki so čisto na vrhu (takoj pod krmilom), vendar je v zelo kratkem času vse steklo ven. Sem sploh prav nalival?

Razmišljal sem tudi, da bi vilice razstavil in pregledal, zato me zanima ali sploh gredo te vilice narazen in ali ima mogoče kdo service manual?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vikendu imam Tomos APN 6 letnik 1986 (SLIKA1, SLIKA 2) in imam problem, da mi "zabija" sprednje vilice. Nato mi je bilo rečeno naj nalijem olje v vilice in sicer skozi luknje od vijakov, ki so čisto na vrhu (takoj pod krmilom), vendar je v zelo kratkem času vse steklo ven. Sem sploh prav nalival?

Razmišljal sem tudi, da bi vilice razstavil in pregledal, zato me zanima ali sploh gredo te vilice narazen in ali ima mogoče kdo service manual?

daj vprašaj trebor - ja ko se vrne z morja... sva zadnjič razstavila enake ..sam on je malo mlajši pa se bo bolj podrobno spomnil cele obnove.... je pa za razstavit ena finta. ko imaš na vilicah eno luknjico s strani v katero moraš dati kovinsko palčko nekje 4-6 mm , da potem lahko odviješ spodnji vijak - matico...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, sem nov na forumu... ni se mi dal brt cele teme, ker je to preveč xD

Doma imam TOMOS apn 6, letnik 2007, pa me zanima katere bi bile najbolj enostavne stvari za zrihtat, da bi moped letu hitrej (mislu sm vsaj kkšnih +15 kmh, zaželjeno tudi več :P) ... enostavne sm mislu do te mere da bi cilindr pustil tak kot je original, da bi menjal samo bat, al pa da bi dal L obročke (pač da bi čim manj po cilindru šaral)... Pa kako je s peto prestavo, če bi samo to vgradil, kok bi se poznal, al pa če bi dal kakšn starejši fargazar BING... Ne spoznam se prov dobr na predelave... tko da mi svetujte...

Najlepša hvala za odgovore

Popravljeno . Popravil yugokoral
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP, sem nov na forumu... ni se mi dal brt cele teme, ker je to preveč xD

Doma imam TOMOS apn 6, letnik 2007, pa me zanima katere bi bile najbolj enostavne stvari za zrihtat, da bi moped letu hitrej (mislu sm vsaj kkšnih +15 kmh, zaželjeno tudi več :P) ... enostavne sm mislu do te mere da bi cilindr pustil tak kot je original, da bi menjal samo bat, al pa da bi dal L obročke (pač da bi čim manj po cilindru šaral)... Pa kako je s peto prestavo, če bi samo to vgradil, kok bi se poznal, al pa če bi dal kakšn starejši fargazar BING... Ne spoznam se prov dobr na predelave... tko da mi svetujte...

Najlepša hvala za odgovore

cilinder daš brusit, 40 L bat, prisilno hlajenje, auspuh lahk izbiraš med MF Power ali pa Lipnikom... Balanco mal obrneš proti sebi ali pa čisto naprej, tako da se lahko uležeš na motor in s tem zmanjšaš zračni upor. Pa ne pozabi zadaj namontirat tačk za sopotnika, ker ti prav pridejo v sklonjenem položaju. Peta prestava mora bit itak obvezno zraven, le pazit moraš na prenose v mašini... to ti naj kak expert naredi. Pa v frgazarji pr dizi luknjice daj povečat... to je to... pa pazit moraš, če mešanco nalivaš, da je 4%, da dobro podmaže mašino... pa ne pozabit filtra uporabit pri točenju..ker drugače se ti piipica zamaši, pa polno pissdarij imaš pol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pogledal tudi to,vendar ga ni zasukalo,kajla je vredu,probo sem tudi z drugim magnetom,pa je še vedno isto sranje. Lp

najbrš preveč zraka dobiva...poglej podložko med cilindrom in auspuhom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej mam apn6-ko .. gor mam Lipnika.. zdej bi pa kupil še bat in pa peto prestavo.. malo sem bral po forumu in videl da je dober bat L38 in L40. Zdaj jaz ne vem kaj je razlika.. in nevem kje naj jih kupim za L38 sem videl na tej strani Cilinder.si in me zanima če bi bil ta primeren http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_351_352&products_id=4304&osCsid=f7l8m2urla8c0nfec4evud6v5gtqjp2i pa prosim če mi date kakšen link ali karkoli kjer bi lahko kupil peto prestavo.

lp.

wink.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je v tem da je 38 originl 40 pa 2mm večji, posledično mora biti valj pobrušen da lahko uporabljaš ta bat. Sam L bat ne vem koliko ti bo kaj prinesel. Montiraj 5 prestvo, pobrusi kanale, povrtaj na 42 večji uplinjač pa drug izpuh (lipnik oz. MF). To ti bo dali dokaj dobre rezultate ampak po vsej verjetnosti tudi zmanjšalo življenjsko dobo motorja. Lahko pa tudi cilinder manjaš za LAMO cilinder in posledično vewčji bat ter drug vplinjač. O tem bo pa mogu kdo drug več povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anze od kod si?

V Ljubljani lahko kupiš dele pri Velo ali Tim mg (strelišče).

Z L batom pridobiš eno malenkost (za odtenek poveča kompresijo in odvisno od znamke včasih tudi kote odpiranja, kar je odvisno od dolžine bata). Če imaš original cilinder (še nič brušen), kupi 38 bat (kakšen Meteor bo čisto dober, po mojih izkušnjah se izogibaj Sukoki-ja, ker je eno sra...), ko boš menjal bat daj znižati glavo (1,5-2mm bo čisto dovolj, odvisno, če boš sestavljal s tesnilom ali brez). Če ne veš kako se brusijo kanali jih pusti pri miru (mogoče jih samo malo zgladi vendar ne pretiravaj, ker 1mm včasih pomeni veliko razliko).

5 prestavo naj ti vgradi nekdo, ki ve kaj dela, ker je treba "razkopat" cel motor in potem pravilno sestaviti (podložiti) zobnike.

Če pa hočeh kaj več, potem daj brusiti na 40 ali 42 mm, pobrusi kanale, večji vplinjač...

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anze od kod si?

V Ljubljani lahko kupiš dele pri Velo ali Tim mg (strelišče).

Z L batom pridobiš eno malenkost (za odtenek poveča kompresijo in odvisno od znamke včasih tudi kote odpiranja, kar je odvisno od dolžine bata). Če imaš original cilinder (še nič brušen), kupi 38 bat (kakšen Meteor bo čisto dober, po mojih izkušnjah se izogibaj Sukoki-ja, ker je eno sra...), ko boš menjal bat daj znižati glavo (1,5-2mm bo čisto dovolj, odvisno, če boš sestavljal s tesnilom ali brez). Če ne veš kako se brusijo kanali jih pusti pri miru (mogoče jih samo malo zgladi vendar ne pretiravaj, ker 1mm včasih pomeni veliko razliko).

5 prestavo naj ti vgradi nekdo, ki ve kaj dela, ker je treba "razkopat" cel motor in potem pravilno sestaviti (podložiti) zobnike.

Če pa hočeh kaj več, potem daj brusiti na 40 ali 42 mm, pobrusi kanale, večji vplinjač...

lp

Franc

Torej sem iz ljubljane ..ja.. am rad bi da motor se nekaj časa dela ! zato še nebi brusil kanalov in teh stvari :P Poznam človeka ki bi mi znal vgraditi 5 prestavo .. vendar kot sem rekel je še nisem zasledil v kakšni trgovini :S

Hvala za vse odgovore. :notworthy:

Popravljeno . Popravil anze1503
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živjo!

Mene zanima če kdo prodaja tele 2 dela, al pa če kdo ve ket bi to lahko kupil nekje v bližini kranja.

to je kolen k bi pasal na dellorto sha 12/14 pa v apn 6 cilinder ane, una guma je pa za zračn filtr.

post-23959-022766800 1281691295_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene zanima če kdo prodaja tele 2 dela, al pa če kdo ve ket bi to lahko kupil nekje v bližini kranja.

to je kolen k bi pasal na dellorto sha 12/14 pa v apn 6 cilinder ane, una guma je pa za zračn filtr.

a tale čvovk, mislm, nahtigal, ne deluje več v kranju?

mislm pa de še...: http://www.nahtigal.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam BT cilinder 40mm in nižano glavo, zdej pa rabm še en vredu fergazer. 16-18mm bi blo verjetno OK. Zdej sem imel 18 bing, vendar ga je težko vredu nastaviti, pa tudi se mi zdi da je preveč benzina in gre pol sam poraba v višave. Kake izkušnje mate kej drugi?

Kako je z bati? Razmišljam o kakem boljšem. Se še dobi Könige? Malo sem že izven teh stvari, pa me vseeno zanima, da sestavim motor do konca in gaaaas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo !

Sem popoln novinec glede predelav in se šele uvajam v to "sceno" zato prosim za nekaj pojasnil.

Imam APN 6, trenutno modificiran na 5 prestav, Bing 18, nov magnet in špule+platine, dodan predvžig in delno odprt originalni auspuh.

Zanima me več glede brušenja kanalov, nikjer nisem zasledil kakšne kanale se to brusi, vsi samo govorijo da se. :)

Prosim, da mi poveste kaj več glede tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje,z L batom se ne pridobi kaj dosti...Največ se pridobi z avspuhom,(pa ne MF al pa Lipnik)najbol je da si ga sam nardiš,maš na internetu par programov,k ti use zračuna pa bla bla bla...pol kanale zbrust,poširt,zvišat znižat karkol, seveda pol rabš tut frgazr..Najbol da se držite Dellortou,kr so najbl za nastaut...Za dodatna uprašanja pa kr prašite :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje,z L batom se ne pridobi kaj dosti...Največ se pridobi z avspuhom,(pa ne MF al pa Lipnik)najbol je da si ga sam nardiš,maš na internetu par programov,k ti use zračuna pa bla bla bla...pol kanale zbrust,poširt,zvišat znižat karkol, seveda pol rabš tut frgazr..Najbol da se držite Dellortou,kr so najbl za nastaut...Za dodatna uprašanja pa kr prašite :D

Dej mi prosm povej kake kanale se to brusi kr ni mi čist jasno...nikjer ne piše kakšne, samo piše da se jih XD

Drgač mam zdej apn6, 5 brzin, odprt original auspuh, bing 18, novo dizo, platine magnet, nek nove elektrike pa to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej mi prosm povej kake kanale se to brusi kr ni mi čist jasno...nikjer ne piše kakšne, samo piše da se jih XD

Drgač mam zdej apn6, 5 brzin, odprt original auspuh, bing 18, novo dizo, platine magnet, nek nove elektrike pa to.

u cilindru so kanali ane, mal poglej pa boš vidu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z brušenjem kanalov spremeniš kot odpiranja le teh. Če jih boš na blef brusil, brez točno določenih in preizkušenih shem boš uničil cilinder (moped ne bo delal). Če jih boš narobe pobrusil se ti zna zgodit, da se bosta odpiranje sesalnega ter izpušnega kanala prekrivala-v tem primeru se mes ne bo vžgala, ampak bo šla v izpuh...

Vem da se je 6-tko bruslo na kanale od Juniorja-ne vem pa kakšne velikosti in oblike je mel junior kanale, tko da mal poglej po raznih moped/Tomos forumih, tam ti bodo znal še najbol pomagat.

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

mene pa zanima če ve kdo za izredno dobro tomos 4 apn6 da je use original in dobro ohranjena.

in če bi mi kdo lahko povedav kako res dobro predelati samo malo bolj na dolgo in široko.

hvala za odgovor

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

mene pa zanima če ve kdo za izredno dobro tomos 4 apn6 da je use original in dobro ohranjena.

in če bi mi kdo lahko povedav kako res dobro predelati samo malo bolj na dolgo in široko.

hvala za odgovor

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!