franc Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 pozdravljeni ali mi zna kdo pomagat mam eno težavo sn bral na forumih pa mi ne kapne v glavo hehe. mam tomos bt-ja sicer je cilinder od tomos specialke al kaj pač se mu že reče. no moj problem je v elektroniki in sicer mi je magnet obrnilo ter s tem uničilo kailo na ojnici ker pa nimam druge ojnice in je ta brez zračnosti sem z varilnim aparatom napiko gor drugo kailo. in zaj ko moped vžgem dobi normalne ture pa vse ampak noče potegnit nima moči če pa spreminjam platine pa poka ter se greje cilinder al pa izpuh. zaj pa me zanima kaj če je slučajno kaila zapikana za dva milimetra navzkriž od originala kaj še bo kdaj ta moped šel normalno. ker to se mi je zgodilo že drugič ampak na apni je šlo normalno naprej brez težav. pa če se da bi rad odgovor zelo hitro ker se mi mudi da bi se za vikend malo fural hehe če je možno. zelo vam bom hvaležen za odgovore. Če lahko "plato" premakneš za toliko kolikor si premaknil kajlo potem bo delalo, drugače pa kar pozabi. Zakaj vraga si varil kajlo? Pustil bi brez, malo bolj zajebano je natakniti magnet (edini namen kajle je da ti "centrira" magnet) drugega pa ni. lp Franc
tadejrossi Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 ja sam kako pa naj moped gre brez kajle če magnet ni na pravem mestu tam kjer je zareza na magnetu mora bit na ojnici drugač pa platine nebi pravočasno odpirale ker je problem zdaj to da ko bat pride 0,8mm pred najvišjo točko nastavim platine in in ko še gre tistih 0,8mm do najvišje točke se še platine naprej odpirajo tako da so že pol odprte 3-4mm zakaj pa je to krivo pa nwm. upqm da ste me razumeli
franc Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Lažje kot s kajlo na napačnem mestu. Važen je trenutek, ko se platine začnejo odpirati (in ne ko so do konca odprte). Če vrtiš v pravo smer in se začnejo odpirati 0,8 mm pred gornjo mrtvo točko, bi moralo delati. Sem še enkrat prebral. Platine se morajo odpirati 0,45 mm in ne 3-4 mm, nekaj imaš narobe sestavljeno, zato ti tudi ne dela. Razmik platin nastavi, ko je bat v zgornji legi (ko so platine najbolj odprte), potem pa s premikanjem plate nastavi predvžig (trenutek, ko se platine začnejo odpirati). lp Franc
LooLekSLO Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Mene tudi matra moped, saj nikakor noče vžgati brez plina (pa še to šele v 3+ poskusih). Platine sem nastavil na 0.45 mm, igral sem se tudi s predvžigom in magnet prestavljal iz ene v drugo stran, pa ni razlike. Torej kaj delam narobe, kdaj se morajo platine začeti odpirati,...? bajkr88 1
drjanez Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Moja apn6-ka je vžigala v prvo brez čoka pa če je bila plata obrnjena levo, desno ali pa na sredini. Platine odprte nekje 0,45mm, 0,8mm pred ZMT. Probaj tankat na OMV-ju pa ti bo ziher bolš vžigala.
franc Objavljeno April 19, 2011 Opozori Objavljeno April 19, 2011 Mene tudi matra moped, saj nikakor noče vžgati brez plina (pa še to šele v 3+ poskusih). Platine sem nastavil na 0.45 mm, igral sem se tudi s predvžigom in magnet prestavljal iz ene v drugo stran, pa ni razlike. Torej kaj delam narobe, kdaj se morajo platine začeti odpirati,...? Verjetno ni problem vžig, bolj verjetno je problem v nastavitvi (čistoči) vplinjača ali pa v tesnenju (ustvari premalo podtlaka). Odstrani vplinjač, daj prst na odprtino (zamaši jo s palcem)in "počasi" zavrti magnet, če ne čutiš sesanja oz. sesanje "popušča" ti nekje pušča. Da ne boš po nepotrebnem razdiral, najprej očisti vplinjač (lonček, filter, dizo... ) . Drugače se platine morajo začeti odpirati 1,5mm pred zgornjo mrtvo točko (po tovarniških nastavitvah), po mojih izkušnjah pa 12-15mm "hoda" magneta pred zgornjo točko (na magnetu označi kdaj je v zgornji točki, od te točke odmeri "v levo" 12-15mm in v tej točki bi se platine morale začeti odpirati). lp Franc trebor 1
LooLekSLO Objavljeno April 19, 2011 Opozori Objavljeno April 19, 2011 Moja apn6-ka je vžigala v prvo brez čoka pa če je bila plata obrnjena levo, desno ali pa na sredini. Platine odprte nekje 0,45mm, 0,8mm pred ZMT. Probaj tankat na OMV-ju pa ti bo ziher bolš vžigala. Vedno tankano na OMV-ju, vsa motorna vozila. Verjetno ni problem vžig, bolj verjetno je problem v nastavitvi (čistoči) vplinjača ali pa v tesnenju (ustvari premalo podtlaka). Odstrani vplinjač, daj prst na odprtino (zamaši jo s palcem)in "počasi" zavrti magnet, če ne čutiš sesanja oz. sesanje "popušča" ti nekje pušča. Da ne boš po nepotrebnem razdiral, najprej očisti vplinjač (lonček, filter, dizo... ) . Drugače se platine morajo začeti odpirati 1,5mm pred zgornjo mrtvo točko (po tovarniških nastavitvah), po mojih izkušnjah pa 12-15mm "hoda" magneta pred zgornjo točko (na magnetu označi kdaj je v zgornji točki, od te točke odmeri "v levo" 12-15mm in v tej točki bi se platine morale začeti odpirati). lp Franc Vplinjač sem očistil, pa ni razlike. Poskusil sem tudi z največjo dizo, ki jo imam (70), vendar mi motor potem zgleda zaliva. Zdaj je notri mislim da 63, saj se skoraj nič več ne vidi. Bom pa poskusil še drugi del navodila Problem je tudi, ker je jeseni motor deloval odlično. Zdaj po prvem zagonu letos, pa ga ne spravim na stare tire. bajkr88 1
tadejrossi Objavljeno April 20, 2011 Opozori Objavljeno April 20, 2011 pol pa z vžigo ni nič narobe poskusi svečko menjat ali pa samo platine sčistit pa ne da magnet dol jemlješ da ga ne boš spremenil.
LooLekSLO Objavljeno Maj 3, 2011 Opozori Objavljeno Maj 3, 2011 pol pa z vžigo ni nič narobe poskusi svečko menjat ali pa samo platine sčistit pa ne da magnet dol jemlješ da ga ne boš spremenil. Svečka nova (SuperBosna 80 - baje najboljša), platine očiščene, pa ni razlike. Zdaj bom poskusil drugi štrom (ko ga dobim). Drugo mi ne pade na misel. Aja BTW prvič zdaj sem uporabil olje Husqvarna, po priporočilih bratranca. On je delal s tem oljem 2% mešanico pa mu je motor super deloval. Jaz sem sicer dal malce več olja (3%), vendar mislim da tu ni problem. Bom pa sedaj preizkusil še enkrat z navadnim oljem. bajkr88 1
NewOne Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 Pozdravljeni, sem nov na forumu in pri predelavi APN6. Torej zaenkrat sem zamenjal le bat in sicer je sedaj notri 42. To je predlagal nek znanec, tako da nevem ali je to dobro ali ne. Ampak, sedaj se pa pojavlja problem, da v katerikoli brzini dam malo več kot 1/2 "gasa" moped začne "cukati", kot da mu manjka bencina. Zamenjal sem dizo, spihal frgazar in tisto črno reč nad frgazarjem (je to zračni filter), in spucal tank (ki je bil sicer čist), ampka napaka je še vedno tu. Mešanica je 2-3%. Kaj bi lahko bilo? Kaj ga potem ko to ppravim lahko še predelam (seveda nebi rad vlagal preveč :lol: )? Hvala za pomoč
aodinsvi Objavljeno Maj 9, 2011 Opozori Objavljeno Maj 9, 2011 mal se igram z apn6 in me zanima če ma kdo kakšen vodič ali kaj podobnega kako doma pobrusiti kanale. bajkr88 in drjanez 1 1
franc Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 Pozdravljeni, sem nov na forumu in pri predelavi APN6. Torej zaenkrat sem zamenjal le bat in sicer je sedaj notri 42. To je predlagal nek znanec, tako da nevem ali je to dobro ali ne. Ampak, sedaj se pa pojavlja problem, da v katerikoli brzini dam malo več kot 1/2 "gasa" moped začne "cukati", kot da mu manjka bencina. Zamenjal sem dizo, spihal frgazar in tisto črno reč nad frgazarjem (je to zračni filter), in spucal tank (ki je bil sicer čist), ampka napaka je še vedno tu. Mešanica je 2-3%. Kaj bi lahko bilo? Kaj ga potem ko to ppravim lahko še predelam (seveda nebi rad vlagal preveč :lol: )? Hvala za pomoč Z brušenjem se prestavijo koti odpiranja kanalov (ne sicer prav veliko ampak se), tako da bi verjetno moral nastaviti vžig in obvezno rabiš večjo dizo (0,70). Kakšen bat pa imaš? Če imaš kakšno poceni sranje "ala Sukoki", je to lahko razlog. lp Franc
NewOne Objavljeno Maj 10, 2011 Opozori Objavljeno Maj 10, 2011 (popravljeno) Kje in kako pa se nastavi vžig ? Bat je meteor piston. Aja, diza je za 60cc. Popravljeno Maj 10, 2011. Popravil NewOne
franc Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Aja, je pa APN6 S če je to kaj važno. Je važno ja, če se ne motim ima elektronski vžig (črno plastično Škatlo), takega vžiga jaz ne znam nastaviti. Diza za 60cc? Odvisno od vplinjača ampak na Bingu daš največjo, ki jo še lahko dobiš (kolikor jaz vem je to "70" 0,7mm). Poglej še če ni mogoče zamašen izpuh, za kaj drugega pa mora kakšen z izkušnjami "vržt uč". lp Franc
NewOne Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 (popravljeno) Ja ima tisto črno škatlico za elektroniko. Diza za 60cc motorje...no vsaj tako je pisalo na škatlici prodaljalcu...sam namreč šele začenjam s spozanvanjem "moto sveta" tdako da mi večina pojmov še ni jasna :yes: No moped sem peljal strokovnjaku in nekako sva skupaj ugotovila da je bila kriva kapa ki pride na svečko. Elektrika naj bi se prebijala preko nje....vsaj tako je rekel a ga nisem uspel izprašati za pojsanila saj se mu je mudilo.....no sedaj imam namesto tiste plastične kape žico kar direktno speljano na svečko in tam "zašraufano".... No, to je sedaj rešeno, zanima me pa, ko zaviram s sprednjo zavoro krmilo nekako vibrira, kot bi imelo nekoliko preveč prostora tam kjer gre skozi okvir, pa me zanima se da to kako rešiti ali je to normalno.... Se opravičujema za kakršnakoli neumna vprašanja in hvala za pomoč Popravljeno Maj 11, 2011. Popravil NewOne
trojan69 Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Lepo da si uspel ugotoviti problem-podobnega sem imel tudi jaz na ATX-u. Kapa prebijala predvsem ob vožnji po dežju. Kar se zračnosti tiče poskusi pritegnit matico tam, kjer gre os skozi okvir (pri križih). Matica ima utorčke-če nimaš posebnega ključa nastavi v utorček star izvijač in malo potolči, da se bo premaknila v želejno smer. P.S.-ni neumnih vprašanj, so samo neumni odgovori trebor 1
franc Objavljeno Maj 11, 2011 Opozori Objavljeno Maj 11, 2011 Ja ima tisto črno škatlico za elektroniko. Diza za 60cc motorje...no vsaj tako je pisalo na škatlici prodaljalcu...sam namreč šele začenjam s spozanvanjem "moto sveta" tdako da mi večina pojmov še ni jasna :yes: No moped sem peljal strokovnjaku in nekako sva skupaj ugotovila da je bila kriva kapa ki pride na svečko. Elektrika naj bi se prebijala preko nje....vsaj tako je rekel a ga nisem uspel izprašati za pojsanila saj se mu je mudilo.....no sedaj imam namesto tiste plastične kape žico kar direktno speljano na svečko in tam "zašraufano".... No, to je sedaj rešeno, zanima me pa, ko zaviram s sprednjo zavoro krmilo nekako vibrira, kot bi imelo nekoliko preveč prostora tam kjer gre skozi okvir, pa me zanima se da to kako rešiti ali je to normalno.... Se opravičujema za kakršnakoli neumna vprašanja in hvala za pomoč Kupi silikonsko kapico za svečko, je nekoliko dražja kot navadna gumijasta ampak je vredna, poglej edino za kako debel kabel je namenjena, ene je potrebno malo "podložiti" (na kabel natakneš košček izolacije debelejšega kabla), originalno plastično jaz nebi kupoval, ker v dežju rada prebija. lp Franc
RSTDRIVER Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Lepo da si uspel ugotoviti problem-podobnega sem imel tudi jaz na ATX-u. Kapa prebijala predvsem ob vožnji po dežju. Kar se zračnosti tiče poskusi pritegnit matico tam, kjer gre os skozi okvir (pri križih). Matica ima utorčke-če nimaš posebnega ključa nastavi v utorček star izvijač in malo potolči, da se bo premaknila v želejno smer. P.S.-ni neumnih vprašanj, so samo neumni odgovori pozabu si mu povedat, da če bo prtegnu preveč, bo moped skoraj nevozen, sicer ne za zmeraj ampak tolk, de bo fant obral kšn jark bo gotovo dovolj....
NewOne Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Zakaj pa je dobro da je na bingu največja diza? Trenutno imam notri originalno in ni opaziti problemov. Ni mi jasno kaj moram zategniti. Je to tole? Hvala tudi za opozorilo glede jarka
trojan69 Objavljeno Maj 12, 2011 Opozori Objavljeno Maj 12, 2011 Tole ja. Prtegn tolk da ti bo uredu pa paz na jarke
franc Objavljeno Maj 13, 2011 Opozori Objavljeno Maj 13, 2011 Če diza ni ustrezna (dovolj velika), moped dobiva "prerevno" zmes goriva in zraka (moped gre lahko celo hitreje) kar povzroči pregrevanje in na dolgi rok lahko povzroči da motor zariba. Bolje je da imaš za številko preveliko kot premajhno dizo. lp Franc
sberta12 Objavljeno Maj 15, 2011 Opozori Objavljeno Maj 15, 2011 Imam apn 6 letnik 84 zaenkrat vse original razen izpuh lipnik. Zobnik zadaj je 34 spredaj pa zal ne vem. Nameravam zamenjati zobnike kakšno razmerje mi priporočate... Mogoče bi še dodal peto prestavo. Kolikšna bi bila hitrost, pospešek....Motor zadnje čase nima moči v četrti prestavi sumim, da je svečka ali je lahko kaj druga? ninjaxx, lajbn, revival in 2 others 2 3
NewOne Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 OK, hvala za pojasnilo. No trenutno imam 42 bat in pa lipnik izpuh, pa me zanima kaj bi vi še predelali. Zanima me samo tuning in ne styling (zaenkrat :yes: )
motopob Objavljeno Maj 16, 2011 Opozori Objavljeno Maj 16, 2011 OK, hvala za pojasnilo. No trenutno imam 42 bat in pa lipnik izpuh, pa me zanima kaj bi vi še predelali. Zanima me samo tuning in ne styling (zaenkrat :yes: ) Menjaj fergazer (vplinjač) z večjim. Bing 18, dell'orto sha 16/16...Pobrusi kanale in znižaj glavo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se