NewOne Objavljeno Maj 17, 2011 Opozori Objavljeno Maj 17, 2011 Kaj pridobim z menjavo frgazarja? Če menjam frgazar moram menjati še kaj za optimalno delovanje (da ni potem kakšen kanal ali kaj premajhno)? Pobrusim naj kanale in znižam glavo? :surrender: Mogoče kakšen link do kakšne teme kjer je kaj več in bolj podrobno napisanega o tem? Hvala za pomoč .)
Roky994 Objavljeno Maj 18, 2011 Opozori Objavljeno Maj 18, 2011 Kaj pridobim z menjavo frgazarja? Če menjam frgazar moram menjati še kaj za optimalno delovanje (da ni potem kakšen kanal ali kaj premajhno)? Pobrusim naj kanale in znižam glavo? :surrender: Mogoče kakšen link do kakšne teme kjer je kaj več in bolj podrobno napisanega o tem? Hvala za pomoč .) www.mopedist.si --> gor mau kr čš.... Drugač pa morš vsekako pobrust kanale prej...
NewOne Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 (popravljeno) No sedaj malo berem na tem forumu in na mopedistu, vendar mi še vedno ni jasno za katere kanale se to gre ? Mogoče link do kakšne skice? Popravljeno Maj 30, 2011. Popravil NewOne bajkr88 1
motopob Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 No sedaj malo berem na tem forumu in na mopedistu, vendar mi še vedno ni jasno za katere kanale se to gre ? Mogoče link do kakšne skice? gre za sesalni in izpušni kanal. to je tam ko prideta na cilinder prišravfana fergazer in izpuh. bajkr88 in NewOne 1 1
NewOne Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Aha, no sedaj pa mi je jasno. Se pravi se pri brušenju te kanale poveča in nato lahko namontiram večji frgazar? Kateri frgazar pa bi bil ustrezen da bi šel v prostor med okvirjem in motorjem? Ker prijatelj ima nevem kateri frgazar točno in je frgazar pomaknjen nekoliko navzven in ima do cilindra potegnjeno posebno koleno, kar pa meni izgleda zelo čudno in bi rad imel frgazar kar tam kjer je trenutno originalni. Kaj pa se pri brušenju kanalov in menjavi frgazarja pridobi? Hitrost? Bolj vleče v breg? Aja, pa se to zelo pozna na porabi? Še vprašanje kaj je to "blajerca"?
Roky994 Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 Aha, no sedaj pa mi je jasno. Se pravi se pri brušenju te kanale poveča in nato lahko namontiram večji frgazar? Kateri frgazar pa bi bil ustrezen da bi šel v prostor med okvirjem in motorjem? Ker prijatelj ima nevem kateri frgazar točno in je frgazar pomaknjen nekoliko navzven in ima do cilindra potegnjeno posebno koleno, kar pa meni izgleda zelo čudno in bi rad imel frgazar kar tam kjer je trenutno originalni. Kaj pa se pri brušenju kanalov in menjavi frgazarja pridobi? Hitrost? Bolj vleče v breg? Aja, pa se to zelo pozna na porabi? Še vprašanje kaj je to "blajerca"? Ja, sam to se brusi zelo natančo, tako da kr pozab da boš sam to delou, je pa potreben pol večji ferg ja. Zdej ferg nebo šou noben med okvirjem, treba je narediti stransko koleno... Moč, hitrost, pospeške, poraba pa se zna mau dvignit ja. Aja "blajerca" je gred na kateri je pritrjen bat.
NewOne Objavljeno Maj 30, 2011 Opozori Objavljeno Maj 30, 2011 OK, a čisto noben frgazar razen originala ne gre tam? Ni, treba da je "VAUUUU" napram originalu le toliko da se pozna na moči in pospeških, ter da gre med okvir in motor. Hvala tudi za pojasnilo glede "blajerce" Glede dize o kateri je govora na prejšni strani. Sem opazil da je na dizi na rahlo urezana št. 70, tako da sklepam da je to velikost. (Na originalni pa piše 60)
franc Objavljeno Maj 31, 2011 Opozori Objavljeno Maj 31, 2011 Ja 70 na dizi je velikost. Kolikor je meni znano "direktno" ne paše noben drug vplinjač (potrebuješ koleno). Če nisi strokovnjak, se ne loti brušenja kanalov (še zelo izkušenim gre hitro kaj narobe). lp Franc
motorinček Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ?????
Roky994 Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ????? S tem neboš pridobil čisto nič, razn mogoče glasa, motor pa nebo delu tko kot je treba.... Najbolj da zamenjaš izpuh.
tucko Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ????? To samo s filtrom je bolj blažev žegn. Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre. PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal.
Roky994 Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 To samo s filtrom je bolj blažev žegn. Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre. PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal. Tole glede bata bi se js raj izogibu, če že raj kapo zniži pa kanale brus al pa saj L bat...
hilton Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 To samo s filtrom je bolj blažev žegn. Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre. PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal. mi lahko razlozis kaj so perutnice na batu?
motorinček Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 v planu sem imel dati gor lipik izpuh pa nič drugega sajnočem motorja čisto razdirati ker je nou
tucko Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 mi lahko razlozis kaj so perutnice na batu? to kar je označeno sem so "perutnice" , če se pa kako drugače reče pa nebi vedel
drjanez Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 v planu sem imel dati gor lipik izpuh pa nič drugega sajnočem motorja čisto razdirati ker je nou pametno
Jurcl Objavljeno Julij 22, 2011 Opozori Objavljeno Julij 22, 2011 lep pozdrav. na motor imam namen dat neonke al pa neki podobnega. zdej me pa zanima če kdo ve približno za ceno, kaj se splača...
mixxx Objavljeno Julij 24, 2011 Opozori Objavljeno Julij 24, 2011 lep pozdrav. na motor imam namen dat neonke al pa neki podobnega. zdej me pa zanima če kdo ve približno za ceno, kaj se splača... dajat ne vem kakšne osvetljave na Tomose :xx: , niti stilsko ni ne vem kaj za pohvalit pa lahko narediš kakor hočeš.... neonke/led trakove in drugo drobnarijo dobiš od kakih 10€ naprej.... osebno se mi zdi da je bolje orginalne luči(zadnjo predvsem) predelati v LED luči kakor pa da vtikaš neonke ne vem kam...
NewOne Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal )? Hvala Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.
NewOne Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal )? Hvala Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.
mixxx Objavljeno Julij 25, 2011 Opozori Objavljeno Julij 25, 2011 Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal )? Hvala Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen. izpuh očistiš tako da ga na eni strani zapreš, vanj naliješ malo nitrota, prižgeš, potem pa malo požokaš z kakšno zajlo ali kaj podobnega...dejansko lahko izpuh vržeš na kakšen kres ali pregreješ z brenerjem....
tucko Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 (popravljeno) Aja, kaj se pridobi s1. krajšanjem perutnic na batu?2. In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen. Popravljeno Julij 26, 2011. Popravil tucko
franc Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Ne krajšaj bata, ker boš naredil več škode kot koristi (preverjeno). Če se že hočeš lotiti bata potem ga raje zamenjaj s kvalitetnim L batom (že kakšen Meteor bo čisto v redu). lp Franc
Roky994 Objavljeno Julij 26, 2011 Opozori Objavljeno Julij 26, 2011 Ne krajšaj bata, ker boš naredil več škode kot koristi (preverjeno). Če se že hočeš lotiti bata potem ga raje zamenjaj s kvalitetnim L batom (že kakšen Meteor bo čisto v redu). lp Franc Točno tako, nemorš kr neki na pamet krajšat.... Kako misliš da motor začne štrajkati ? Verjetno ni fergazer nastavljen pravilno... Povej kej več da ti bomo lažje pomagali.
NewOne Objavljeno Julij 27, 2011 Opozori Objavljeno Julij 27, 2011 OK, bata ne bomo krajšali. Je pa noter 42 meteor piston. Kakšna je razlika med L in navadnim? Ja ko dam več kot 3/4 gasa ne gre hitreje ampak le počasneje in spušča nekakšne kašljajoče zvoke , ko pa spet spustim ročko pod 3/4 gasa pa spet deluje normalno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se