Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


APN_6

Priporočene objave

Kaj pridobim z menjavo frgazarja? Če menjam frgazar moram menjati še kaj za optimalno delovanje (da ni potem kakšen kanal ali kaj premajhno)? Pobrusim naj kanale in znižam glavo? :surrender: Mogoče kakšen link do kakšne teme kjer je kaj več in bolj podrobno napisanega o tem? :?

Hvala za pomoč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pridobim z menjavo frgazarja? Če menjam frgazar moram menjati še kaj za optimalno delovanje (da ni potem kakšen kanal ali kaj premajhno)? Pobrusim naj kanale in znižam glavo? :surrender: Mogoče kakšen link do kakšne teme kjer je kaj več in bolj podrobno napisanega o tem? :?

Hvala za pomoč .)

www.mopedist.si --> gor mau kr čš....

Drugač pa morš vsekako pobrust kanale prej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No sedaj malo berem na tem forumu in na mopedistu, vendar mi še vedno ni jasno za katere kanale se to gre :headbang: ? Mogoče link do kakšne skice? :hmm:

Popravljeno . Popravil NewOne
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sedaj malo berem na tem forumu in na mopedistu, vendar mi še vedno ni jasno za katere kanale se to gre :headbang: ? Mogoče link do kakšne skice? :hmm:

gre za sesalni in izpušni kanal. to je tam ko prideta na cilinder prišravfana fergazer in izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, :slap: no sedaj pa mi je jasno. Se pravi se pri brušenju te kanale poveča in nato lahko namontiram večji frgazar? Kateri frgazar pa bi bil ustrezen da bi šel v prostor med okvirjem in motorjem? Ker prijatelj ima nevem kateri frgazar točno in je frgazar pomaknjen nekoliko navzven in ima do cilindra potegnjeno posebno koleno, kar pa meni izgleda zelo čudno in bi rad imel frgazar kar tam kjer je trenutno originalni.

Kaj pa se pri brušenju kanalov in menjavi frgazarja pridobi? Hitrost? Bolj vleče v breg?

Aja, pa se to zelo pozna na porabi?

:? Še vprašanje kaj je to "blajerca"? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, :slap: no sedaj pa mi je jasno. Se pravi se pri brušenju te kanale poveča in nato lahko namontiram večji frgazar? Kateri frgazar pa bi bil ustrezen da bi šel v prostor med okvirjem in motorjem? Ker prijatelj ima nevem kateri frgazar točno in je frgazar pomaknjen nekoliko navzven in ima do cilindra potegnjeno posebno koleno, kar pa meni izgleda zelo čudno in bi rad imel frgazar kar tam kjer je trenutno originalni.

Kaj pa se pri brušenju kanalov in menjavi frgazarja pridobi? Hitrost? Bolj vleče v breg?

Aja, pa se to zelo pozna na porabi?

:? Še vprašanje kaj je to "blajerca"? :blush:

Ja, sam to se brusi zelo natančo, tako da kr pozab da boš sam to delou, je pa potreben pol večji ferg ja. Zdej ferg nebo šou noben med okvirjem, treba je narediti stransko koleno... Moč, hitrost, pospeške, poraba pa se zna mau dvignit ja.

Aja "blajerca" je gred na kateri je pritrjen bat.

post-20023-0-35976700-1306785010_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, a čisto noben frgazar razen originala ne gre tam? Ni, treba da je "VAUUUU" napram originalu le toliko da se pozna na moči in pospeških, ter da gre med okvir in motor. Hvala tudi za pojasnilo glede "blajerce" :)

Glede dize o kateri je govora na prejšni strani. Sem opazil da je na dizi na rahlo urezana št. 70, tako da sklepam da je to velikost. (Na originalni pa piše 60)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 70 na dizi je velikost.

Kolikor je meni znano "direktno" ne paše noben drug vplinjač (potrebuješ koleno).

Če nisi strokovnjak, se ne loti brušenja kanalov (še zelo izkušenim gre hitro kaj narobe).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ?????

S tem neboš pridobil čisto nič, razn mogoče glasa, motor pa nebo delu tko kot je treba.... Najbolj da zamenjaš izpuh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a bi me kdo znal pomagat predelat tomos alpino ampak samo tako da bo še vedno v originalnem stanju in bo izpraven ( nekje sem prebrau da ma v airboxu nek trnek in če ga daš vn bolj vleče zrak in gre hitreje) Pa nevem naprimer če bi dou drugo peno v air box ali kaj podobnega ?????

To samo s filtrom je bolj blažev žegn.

Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre.

PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To samo s filtrom je bolj blažev žegn.

Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre.

PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal.

Tole glede bata bi se js raj izogibu, če že raj kapo zniži pa kanale brus al pa saj L bat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To samo s filtrom je bolj blažev žegn.

Če hočeš da bo šlo bolj je najceneja varjanta da se malo ( Približno 2-3 mm) odbrusi perutnice na batu (zgornjo in spodnjo enako), Auspuh malo odpreš ali ga menjaš s kakšno resonanco ( včasih je biu LIPNIK in MF Power). zamenjaš glavno dizo( npr če je zdaj 60 daš notri 64), lahko pa zamenjaš še prvi zobnik ( do max 2 zoba večjega rajši 1 zob večjega npr če je notri 13 ka daš pol 14). Če to narediš gre ziher 70 km/h pa še v hrib gre.

PS: Vse modifikacije ki jih misliš delat jih boš naredil na lastno odgovornost. Če ne znaš rokovat z orodjem prepusti nekomu ki je to že delal.

mi lahko razlozis kaj so perutnice na batu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v planu sem imel dati gor lipik izpuh pa nič drugega sajnočem motorja čisto razdirati ker je nou

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko razlozis kaj so perutnice na batu?

to kar je označeno sem so "perutnice" , če se pa kako drugače reče pa nebi vedel

post-24436-0-69796500-1307534566_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v planu sem imel dati gor lipik izpuh pa nič drugega sajnočem motorja čisto razdirati ker je nou

pametno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

lep pozdrav. na motor imam namen dat neonke al pa neki podobnega. zdej me pa zanima če kdo ve približno za ceno, kaj se splača...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav. na motor imam namen dat neonke al pa neki podobnega. zdej me pa zanima če kdo ve približno za ceno, kaj se splača...

dajat ne vem kakšne osvetljave na Tomose :xx: , niti stilsko ni ne vem kaj za pohvalit pa lahko narediš kakor hočeš....

neonke/led trakove in drugo drobnarijo dobiš od kakih 10€ naprej....

osebno se mi zdi da je bolje orginalne luči(zadnjo predvsem) predelati v LED luči kakor pa da vtikaš neonke ne vem kam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji :kva1: . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal :D )?

Hvala

Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji :kva1: . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal :D )?

Hvala

Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, spet jaz z nekaj vprašanji :kva1: . No, sedaj imam problem s tem da v 4 prestavi ne morem dati do konca gasa, saj motor spet začne "štrajkati". Mogoče kakšen predlog? In kako bi očistil izpuh lipnik. Imam ga sicer kakšno leto in pol a bi ga vseeno rad ščistil. Mogoče kakšen link kako nastaviti elektronski vžig pri APN6S (saj grem sedaj iskat na Gugla, ampak sem vseeno kar vprašal :D )?

Hvala

Aja, kaj se pridobi s krajšanjem perutnic na batu? In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.

izpuh očistiš tako da ga na eni strani zapreš, vanj naliješ malo nitrota, prižgeš, potem pa malo požokaš z kakšno zajlo ali kaj podobnega...dejansko lahko izpuh vržeš na kakšen kres ali pregreješ z brenerjem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, kaj se pridobi s1. krajšanjem perutnic na batu?2. In ali mora biti v zračnem filtru kakšen filter oz. mreža? Ker pri meni je tisti del ki gre od frgazerja v okvir povsem prazen.

Popravljeno . Popravil tucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne krajšaj bata, ker boš naredil več škode kot koristi (preverjeno). Če se že hočeš lotiti bata potem ga raje zamenjaj s kvalitetnim L batom (že kakšen Meteor bo čisto v redu).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne krajšaj bata, ker boš naredil več škode kot koristi (preverjeno). Če se že hočeš lotiti bata potem ga raje zamenjaj s kvalitetnim L batom (že kakšen Meteor bo čisto v redu).

lp

Franc

Točno tako, nemorš kr neki na pamet krajšat.... Kako misliš da motor začne štrajkati ? Verjetno ni fergazer nastavljen pravilno... Povej kej več da ti bomo lažje pomagali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, bata ne bomo krajšali. Je pa noter 42 meteor piston. Kakšna je razlika med L in navadnim? Ja ko dam več kot 3/4 gasa ne gre hitreje ampak le počasneje in spušča nekakšne kašljajoče zvoke :huh: , ko pa spet spustim ročko pod 3/4 gasa pa spet deluje normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!