Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Kakšen mora biti točen razmak ne vem, sem pa zmeraj stavil vmes 2 plasti belega A4 papirja in nikol nisem imel težav.

Platine naj se odpirajo toliko, da se vidi, da se malo premaknejo. Lahko se več, vendar se bodo prej obrabile.

Kakšna more biti ta upornost in kako se jo meri nimam pojma...

Primi za kabel ki gre na zunanjo tuljavo in zakurblaj. če te mal strese in če zadeva ne da iskre, potlej je težava verjetno v tuljavi, saj elektriko dobi, iskre pa ne generira.

Objavljeno

Kakšen mora biti točen razmak ne vem, sem pa zmeraj stavil vmes 2 plasti belega A4 papirja in nikol nisem imel težav.

Platine naj se odpirajo toliko, da se vidi, da se malo premaknejo. Lahko se več, vendar se bodo prej obrabile.

Kakšna more biti ta upornost in kako se jo meri nimam pojma...

Primi za kabel ki gre na zunanjo tuljavo in zakurblaj. če te mal strese in če zadeva ne da iskre, potlej je težava verjetno v tuljavi, saj elektriko dobi, iskre pa ne generira.

ja kolk se morjo platine odperat??? tko da se kr očitno opas al morš prov dobr pogledat pa kakšn zazmik more bit med njimi??

Objavljeno

ja kolk se morjo platine odperat??? tko da se kr očitno opas al morš prov dobr pogledat pa kakšn zazmik more bit med njimi??

img234.jpg

Objavljeno

no zdj pa spoh nc vec newem kaj bi naredu

ko ste eni pravli da naj pogledam kondenzatorček no pa me zanima kako bi ga testeral

in kako bi še drgače testeral zunanjo tuljavo

Objavljeno

pri mašini od apn 6 86 letnik ne morem vzet stran ohišja na strani kuplenge ne morem odšravfati skledice ker vijak premočno drži ga ne morem odšravfat kaj naj naredim :blush: :glare:

Objavljeno

Preveri če ni slučajno levi navoj ("z glave" se ne spomnim) , če se ne motim pa se vidi del navoja pa lahko preveriš v katero smer gre (varovalko moraš lepo poravnati, drugače gre še težje) .

Šalčko moraš z nečem fiksirati, da se jo "zataknit" z izvijačem ampak v tem primeru obstaja velika verjetnost da jo skriviš, še posebno če je tako močno "zategnjena" .

Najbolj "elegantna" opcija pa je če poznaš koga s pnevmatsko pištolo, potem gre brez težav.

lp

Franc

Objavljeno

zategnjena je kot ne vem kva nč nisem mogu nardt fiksiru šalčko poravnov tistu k je obstran kluč odšravfat tu bivšega sošolca prosu de mi je držu mašino ne gre u nobeno smer

:ninja::BUA:

Objavljeno

Skrajna opcija je, da snameš cilinder in bat in blokiraš ojnico (nekaj okroglega vtakneš kjer pride sornik in podložiš z lesom na obeh straneh, da ga ne more "potegniti v blok" ) Ampak to moraš res delati z "občutkom" ker drugače si lahko nakoplješ kup stroškov.

Če imaš mašino "dol" se raje zapelji do kakšnega vulkanizerja pa ga prosi da ti odvije matico (kaj več kot za kakšno pivo ti pa tudi ne bo vzel) .

lp

Franc

Objavljeno

bom hvala za nasvet

Najlažja domača varjanta je tako kot ti je franc napisal...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me kateri frgazder bi pasal na apna 6s z lamo celindram in batom 42l????

Objavljeno

zanima me kateri frgazder bi pasal na apna 6s z lamo celindram in batom 42l????

Bing 18, Dell'orto 19 ali pa 17,5. Doma imam Dellortota 17,5 s krivino vred, sicer rabljen ampak odlično ohranjen. Če te zanima na PM.

Objavljeno (popravljeno)

Lp vsem!

Sem nov na tem forumo in naj povem da se mi ob branju te teme kar smeji, koliko majstrov je oz. koliko veste o apn-jih.

Naj povem da sem lajik nasploh o mehaništvo zato se ne smejte če bom kaj ''zamutil'' in napisal kaj narobe :) .

Imam apn 6s, ki sem ga dobil pred več kot 15-16 leti (točno letnice motorja nevem, je še tastari apn, ki ima okroglo luč). Motor imam na vikendu, tako da se vozim samo ob vikendih :). Motor je vsa ta leta super deloval, vžigal v prvo, povprečno vlekel... Pred 3 tedni pa sem se odločil, da menjam batne obročke, saj so verjetno ti po vseh teh letih obrabljeni.. Z dedanom sma se tako lotla menjati batne obročke, katere pa sva zajebala in jih dala napačno gor (sploh nisva gledala da je v teh utorih še nekakšen ''hribček'' na katerega se mora dati konec batnega obročka. Bat sva zelo težko spravila v celinder-ker so batni obročki bili ''preveliki'' zaradi neusdlih batnih obročkov (imam navadni 38 bat), saj je bil batni obroček na tem ''hribčko''. Začudoma je moped šel skoraj 2 tedna in za celo brzino bolj vlekel v hrib kot pred tem. No danes zjutraj je vse skupaj odpovedalo-batna obročka sta se zlomla in moped ni šel nikamor.

Ker sem že dalj časa razmišlal da bi ga dal kakšnemu majstru da bi zadevo predelal-(večji bat,celinder, da bi bolj vlekel) je bila pika na i infromacija, da so v celindru risi in da bo potrebno brusiti celinder. Peljal sem ga sosedu, ki popravlja kosilnice in (včasih je tudi) mopede.

Sicer sva se s tem majstru zmenila že vse kako in kaj, ampak samo informativno mi svetujte ali sem se prav odločil oz. kako in kaj bo to delovalo :grim .

- Rekla sva da če že delava, da ga dama (skoraj) do konca kolikor se najbolj da.. To se pravi da sva se odločila za 42 L bat (v primeru pa da bodo še kdaj kakšni problemi, lahko dama še celinder na 42,5). Rekel je da morem prodajalcu, ki bom kupoval bat rečti da imam 10 sornik ..emm....(če je mogoče pomebno) :)

- Blajerca je po njegovih besedah dobra. Pravi pa da v primeru če ''zariba?"(al kako je že rekel) je možno kupiti samo tiste spodnje ležaje in ni potrebno menjati celotne blajerce

-Dodala bova še 5 prestavo

Bistvo mi je da moped vleče ...ne gledam na končno hitrost, saj je večinoma breg in gozdnih poti.

Kaj mislite bo zadeva ''špilala'' fain in kaj npr bi vi naredili ( ne na hard predelav..amapk tako čist u izi :grim ), glede na dane okoliščine (za pospešek oz. moped za v klanec)

Star sem 25 let, ampak vam povem, da čakam da se zadeve lotima bolj kot kakšen otrok na kakšno igračo :kva2: :kva2:

Hvala vsem za kakšno zanimivo informacijo, Jan :OK: :OK:

ps. Če ne razumete kakšne besede, ker sem iz koroške, kar vprašajte bom prevedel :P

Popravljeno . Popravil buster
Objavljeno

Brusit oz. honat pa nov bat bo treba 100 %. Ampak jst ga nebi ravno na 42, ker potem trpi blajerca-ne tolk, da ti bi zaribal ležaji, ampak bi se pomoje prej ˝zluftala˝ , sploh ker je 10 sorna (sornik je valjček, ki gre skozi bat). Poleg tega pa če nimaš prov velik fore več, če bo še kdaj zaribala.

Skratka, jaz bi ciliner brusil na najmanj kolikor risi dopuščajo. Za predelavo bi pa raje menjal izpuh Lipnik je OK za navor v nizkih obratih, bing 18 vplinjač, pobrušeni kanali po možnosti znižana galva za kak mm ter ene 40 bat pa bi morala kar letet. Ampak te opozarjam-pri tomosih se vsak Km/h več plača z vzdržljivostjo motorja. ne pričakovat, da ti bo tako predelan apn držal naslednjih 15-20 let brez problemov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ko boš kupoval bat se "izogibaj" kakšnih "Sukoki" ali podobnih. Meni "Meteor" služi brez problemov.

42 bat (načeloma tudi vse kar je več od originala) , bo prej ali slej uničil blajerco.

lp

Franc

Objavljeno

Če hočeš navor, bi ti svetoval da kupiš Lamo cilinder (LaMo-Ladijski Motor), po možnosti že predelanega za na APN bloke. Boš pa potreboval drugo blajerco z 12 sornikom. Navora ima v kombinaciji z Lipnikom in pa Bingom 18 ali Dellor'totom 19 skoraj kot traktor :D.

Objavljeno

Čau!

Začel sem se zanimat za tomosovo apn 6tko, pa me zanima ali ga nej kupim? (vozil bi ga po obali,piran,piran-porotorž,mogoče kdaj do kopra po lokalnih cestah) Je za 14 letnika (kmalu 15) uredu? Zdej mam v lasti piaggio ciaota, letnik '80 super,samo za poleti ko sem dol na obali(drugi dom :D) bi mel enga tomosa. Nožni menjalnik, a je zafrknjeno se sam naučit menjat? Pa če kdo ve za kakšnega lepo ohranjenega pa za male pare(max 200-300€, lepo bi blo če bi biu 150 :D ) Torej hvala za pomoč :))

Lp.

Objavljeno

tomos apn 6 je zakon ;) kar se tiče menjalnika ni nobena umetnost, prvih par metrov se boš mal matru pol boš pa celo življenje znov ;) na avtonetu je polno tomosov takih in drugačnih... slej kot prej ti bo šla premalo in jo boš začev predelavat,

Objavljeno

hvala za odg. :) Brezskrbi nebo mi šla premal(ali pač haha, nasredini stavka sm se premislu) ker se bom res poleti tko za uživancijo vozil po obali, zaledju itd. Na avtonetu so ali dragi(odkar sem kupil ciaota ni minilo veliko, kaj bojo tastari rekli če tako trošim denar :P) ali iz 02 regije (iščem jih v 05 in 01), ali pa nekej naspedenani, kar mi pa tudi ni všeč. Aja pa še to. Lahko usaj pribljižno opišeš kako se "šalta" na takem menjalniku? :D

Objavljeno

halo? Zemlja kliče >< na tem forumu res dolg časa ne dobiš odgovora :P

Objavljeno

Bod veseu da tak forum obstaja pa če na odgovor čakaš en tedn ne pa samo en dan.Za take male pare itak nauš dost dubu.Kšnga slabo ohranjenga od 2 lastnika k ma nek grd auspuh gor k prvablja policijo

Objavljeno

ej. a ma kdo sam mašino za prodat. rabm za na atx-a? hvala

Objavljeno (popravljeno)

Kup si apn6 ker je legendarn :grim mam apn6 in flexerja....TOMOS legendarn :kva2: :kva2:

Popravljeno . Popravil Dy111
Objavljeno

za primorske konce ti bolj priporočam avtomatika..so dost hitrejši..pa še šaltat nj treba..

Objavljeno (popravljeno)

prvo kot prvo, za apn rabiš izpit in registracijo in seveda čelado, če se češ vost po cesti po pravilih; če ne ti ga lahku policaji tudi uzamejo in greš h sodniku za prekrške.

drugače pa šaltanje:

_______

4

N

3

N

2

N

1

-----------

N-neutral (po domače "fole" al vn s prestave )

drugače pa ti ročico pomikaš gor al dol kot sm prej napisou, v višjo prestavo zamenjaš tako, da ročico malo močneje zdvigneš gor, za nižjo prtisneš dol.

Popravljeno . Popravil nograjac

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!