Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


APN_6

Priporočene objave

Že nekaj dni preberam forum in gledam kake pišete..pa sm se odloču da se tudi jst prijavim da rečemo kakšno ;). Imam apn6 mašinco z 40 cilindrom, 5 prestava, močnejša elektrika, bing 18 ferg z ''filerjem'' doma narejen avspuh. Grušt pa je malo bol off road edition :D Imam od BT-ja vilice, dvignjene zadnje montizerje...Zanima pa me malo brušenje kanalov ne da nebi znal ampak se rajse malo pozanimam kot pa da posledično uničim cilinder. Mašino sem usposobil pred enimi 3 tedni saj mi je v mašino prisla voda in so mi posledično vsi ležaji ribnili. Zelo so mi ušeč komenarji Fran-ca saj vidim da se kar dobro spoznas na tomose...Tudi jaz vem veliko saj sem popravil mogoče ze okoli 20-25 Tomosov v tuining pa se nisem nikoli kaj preveč spuščal. Motorček bi rad samo malo navil da bi mogoče pridobil malo na hitrosti. Prenose imam 12-34 za zadnji zobnik nisem prepričan.

Če koga zanimajo slike projekta naj napiše ;))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že nekaj dni preberam forum in gledam kake pišete..pa sm se odloču da se tudi jst prijavim da rečemo kakšno ;). Imam apn6 mašinco z 40 cilindrom, 5 prestava, močnejša elektrika, bing 18 ferg z ''filerjem'' doma narejen avspuh. Grušt pa je malo bol off road edition :D Imam od BT-ja vilice, dvignjene zadnje montizerje...Zanima pa me malo brušenje kanalov ne da nebi znal ampak se rajse malo pozanimam kot pa da posledično uničim cilinder. Mašino sem usposobil pred enimi 3 tedni saj mi je v mašino prisla voda in so mi posledično vsi ležaji ribnili. Zelo so mi ušeč komenarji Fran-ca saj vidim da se kar dobro spoznas na tomose...Tudi jaz vem veliko saj sem popravil mogoče ze okoli 20-25 Tomosov v tuining pa se nisem nikoli kaj preveč spuščal. Motorček bi rad samo malo navil da bi mogoče pridobil malo na hitrosti. Prenose imam 12-34 za zadnji zobnik nisem prepričan.

Če koga zanimajo slike projekta naj napiše ;))

Za malo "resnejši" tuning, kot si omenil, je potrebno predelati termični del agregata (cilinder itd.). Pri original apn cilindru je problem, ker dokaj hitro zmanjka "mesa", zato bi za resen projekt rabil malo boljši cilinder (BT, Lamo, A55...). Se da pa kljub temu tudi z original cilindrom spraviti moped do kar solidne moči/hitrosti. Pri svojem APN-u sem imel napiljen orignal cilinder na približne BT mere, poleg tega sem imel še primerno znižano glavo in narejen "squish" pas. Izpuh pa sem po merah cilindra naredil doma (s pomočjo prijatelja) :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe no ja sj to vem. Se moram pozanimat za BT cilinder. Na originalu mam 40 pa je kr uredu nočem pretiravat z 42 ker mi je škoda cilindra...Mi lahko bol natančno opišeš piljenje sesalnega itd kanala.? Glavo sem tudi jast znižal ;). Tud jst mam doma narejen izpuh :P ravno zdajle ga grem malo popravit :DD. Tudi če je praznik nemorm biti samo v hiši pa v zrah gledat :D. Daj prileti kakšno sliko tvojega izpuha ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe no ja sj to vem. Se moram pozanimat za BT cilinder. Na originalu mam 40 pa je kr uredu nočem pretiravat z 42 ker mi je škoda cilindra...Mi lahko bol natančno opišeš piljenje sesalnega itd kanala.? Glavo sem tudi jast znižal ;). Tud jst mam doma narejen izpuh :P ravno zdajle ga grem malo popravit :DD. Tudi če je praznik nemorm biti samo v hiši pa v zrah gledat :D. Daj prileti kakšno sliko tvojega izpuha ;)

Mah izpuh je bil na izdelan na grobo, tako da sem se lahko vozil z njim in malo testiral motor. Potem pa sem moped prodal, tako da je zdaj izpuh ostal nekje na polici in še čaka na "fino" obdelavo, potrebno ga je še malo zbrusiti vare, narediti dušilec in ga prebarvati. Ko/če bom to naredil pa prilepim slikco :D Glede kanalov, pa ti neznam povedati natančno, saj jih tudi sam nisem pilil ampak sem jih dal majstru...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aia hehe ;P. Mah sj jst to tko bol za hobi rihtam ko ni nič drugega za delat ;)). Ba bi se neki izživljal v apnko mi je pa brezveze ;PP jo je skoda. Za to mam Aprilio sxv 550 :)) Moram dobit lamo cilinder ce mogoče koga poznas :D?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem na APN 6. Letos spomladi sem moped potegnil iz lope, ga vžgal v prvo in se peljal. Šel je dokaj dobro. Potem čez kakšen teden ga zopet zaženem, pa nekako izgubi moč. Spravim se nad elektriko in malo prestavljam vžig. Po tistem mi moped nikakor ne vžge več na zaganjač (zmeraj potisk), med vožnjo deluje dokaj dobro. Zamenjal sem že kondenzator in platine, očistil vplinjač, pregledal cilninder (brez risa, batni obročki dobri). Torej kaj gre lahko še narobe?

živjo mene pa zanima nekej. jaz imam tomos apn 6 in mi nikakor ne vžge. ko ga hočem na nogo vžgaat poči v izpuhu. ali mogoče veste kaj je problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živ. mene pa zanima če kdo ve kaj je narobe če hočes tomos apn6 na noge užgat pa občasno poči v izpuhu? tud če se spustim po klancu se ne užge. a kdo ve kaj je narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živ. mene pa zanima če kdo ve kaj je narobe če hočes tomos apn6 na noge užgat pa občasno poči v izpuhu? tud če se spustim po klancu se ne užge. a kdo ve kaj je narobe?

Vžig ti neštima-lahko je odtrgana kajla na magnetu-preveri !

Če ima še platine nastavi(ko so max.odprte) na 0,40 - 0.45 ploščo tam kjer se nastavlja vžig na sredino !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živ. mene pa zanima če kdo ve kaj je narobe če hočes tomos apn6 na noge užgat pa občasno poči v izpuhu? tud če se spustim po klancu se ne užge. a kdo ve kaj je narobe?

Pokanje iz izpuha ali fergazerja je posledica napačno nastavljenga vžiga. Sepravi, predvžig morš nastavit in sicer na 1,5mm pred GMT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet nova elektrika stane 40€ !!! rabljene (delujoče) boš pa težko našel, ker če da kdo elektriko iz mopeda je edini razlog za to, da je nekaj fuč :grim sem glih par tednov nazaj iskal pa je res je*a..še težje pa boste našli zadnjo felgo :grim :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšen poceni elektronski štrom (zunanja cinšpula, magnet)? :D

Če na bolhi ne najdeš nič, ti priporočam da se prijaviš na www.mopedist.si, gor se prej ko slej najde vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako zamenjati nosilni puši na apn6 l.86, da jih pri montaži čim manjše število polomiš?

(ok, idealno je, da rata takoj in porabiš le 2) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako zamenjati nosilni puši na apn6 l.86, da jih pri montaži čim manjše število polomiš?

(ok, idealno je, da rata takoj in porabiš le 2) :)

Kateri puši pa sta nosilni puši ? Mogoče dve pri zadnji nihajki ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri puši pa sta nosilni puši ? Mogoče dve pri zadnji nihajki ?

izraz sem pobral iz kataloga rezervnih delov in ja.... to sta tisti dve....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplet nova elektrika stane 40€ !!! rabljene (delujoče) boš pa težko našel, ker če da kdo elektriko iz mopeda je edini razlog za to, da je nekaj fuč :grim sem glih par tednov nazaj iskal pa je res je*a..še težje pa boste našli zadnjo felgo :grim :grim :grim

Če mi dobiš komplet za 40€ kupim takoj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako zamenjati nosilni puši na apn6 l.86, da jih pri montaži čim manjše število polomiš?

(ok, idealno je, da rata takoj in porabiš le 2) :)

Zamenjati jih ni noben problem (nekaj za "nastaviti" in kladivo) . Problem pa je če imajo pravo toleranco, meni je pri zadnji menjavi paralo živce to, da puše niso "šle na nihajko" , pa sem rabil rezkar in se "zajebaval" celo popoldne. Sem mislil, da je samo slaba serija, pa so me v trgovini prepričevali da so vedno take (v okvir gredo preohlapno nihajke pa ne spraviš skozi) , lahko, da je tomos kaj spreminjal dimenzije (moj je iz leta 1981) .

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Imam eno vprašanje, sicer sam imam APN6 letnika 1984 in sem si ga zdaj malo spedenal. Danes sem rezal bat (sesalno stran, ter do sornika), drugače imam pa tudi zbrušene kanale na 13 bing fergazerju, 38,5L bat in še veliko podrobnosti.. Motor gre super in zelo potegne ampak se mi zdi da še ni to to, saj ima en moj prijatelj samo zbrušene kanale na fergazerju ter isti bat in se mi zdi da gre njemu veliko bolj, čeprav imam jaz še dodatno bat odrezan. Kakšen predlog kaj bi še lahko izboljšal bi bil zelo dobrodošel, najlepša hvala že vnaprej in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam eno vprašanje, sicer sam imam APN6 letnika 1984 in sem si ga zdaj malo spedenal. Danes sem rezal bat (sesalno stran, ter do sornika), drugače imam pa tudi zbrušene kanale na 13 bing fergazerju, 38,5L bat in še veliko podrobnosti.. Motor gre super in zelo potegne ampak se mi zdi da še ni to to, saj ima en moj prijatelj samo zbrušene kanale na fergazerju ter isti bat in se mi zdi da gre njemu veliko bolj, čeprav imam jaz še dodatno bat odrezan. Kakšen predlog kaj bi še lahko izboljšal bi bil zelo dobrodošel, najlepša hvala že vnaprej in lep pozdrav!

Tole z batom, je lahko zelo hitro preveč. Nesmeš to kr neki "na uč" rezat, ker potem lahko dobi preveč bencina in ti ga lahko potem zaliva. Drugače pa za kaj več bi moral povečati/brusiti kanale v cilindru, ter izpuh kakšen imaš ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z batom, je lahko zelo hitro preveč. Nesmeš to kr neki "na uč" rezat, ker potem lahko dobi preveč bencina in ti ga lahko potem zaliva. Drugače pa za kaj več bi moral povečati/brusiti kanale v cilindru, ter izpuh kakšen imaš ?

Zaliva mi ga ne, sem ga odrezal tako kot mora biti, glede kanalov pa nisem na cilindru nič brusil samo na fergazerju sem jih. Imam pa stock APN izpuh. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z batom, je lahko zelo hitro preveč. Nesmeš to kr neki "na uč" rezat, ker potem lahko dobi preveč bencina in ti ga lahko potem zaliva. Drugače pa za kaj več bi moral povečati/brusiti kanale v cilindru, ter izpuh kakšen imaš ?

... da te malo popravim..

..nič ne dobiva preveč bencina in ga zaliva če režeš bat odspodaj...

Spodnji rob bata ima funkcijo timinga zapiranja sesalnega kanala. Bolj ko je bat odrezan, daljši je čas odprtja sesalnega kanala.

V bistvu je to tko: Ko gre bat iz zgornje mrtve točke proti dol, se v karterju motorja ustvarja nadtlak in ko zgornji rob bata odpre pretočne kanale, ta nadtlak porine mešanico zraka in bencina v cilinder....in ko gre bat gor, ustvarja podtlak, da lahko, ko spodnji del bata začne odpirati sesalni kanal potegne mešanico zraka in bencina v karter.... IN ČE je bat preveč skrajšan, lahko prepozno zapira oz. prekmalu odpira in ne potegne dovolj mešanice zraka in bencina v motor... oz. pihne nazaj skozi uplinjač (kar se vidi v obliki meglice skozi uplinjač), ker prepozno zapira in del nadtlaka porine nazaj skozi uplinjač. Del tega se da rešiti s "trobento" na uplinjaču in s sesalnimi (resonančnimi) dolžinami izpušnega sistema oz. sesalne cevi. Vse skupaj pa je strogo pogojeno s koti odpiranja in zapiranja vseh ostalih kanalov v cilindru.

..in načeloma je tako: Nižji ko so kanali, na nižjih obratih in z več navora dela motor... bolj ko so "zbrušeni", dela motor na "višjih obratih".....

Tko nahitrco... upam, da sem dovolj razločno napisal... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tole razlago se jaz nebi popolnoma strinjal,kajti če bat spodaj odrežeš pomeni,da se sesanje začne prej, daljši čas sesanja in lažji bat.Potrebno je biti pozoren,da ga nebi preveč odrezal kajti lahko se zgodi,da ti potem ko je bat na vrhui(ZGMT-zgornja mrtva točka)) že odpre izpušni kanal,zato vedno ptredno greš v krajšanje bata daš bat v najvišji položaqj to je ZGMT in s špico označiš izpušni kanal in ko bat skrajšaš moraš pustit vsaj še 1-2mm bata od mesta kjer si označil izpušni kanal ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... da te malo popravim..

..nič ne dobiva preveč bencina in ga zaliva če režeš bat odspodaj...

Spodnji rob bata ima funkcijo timinga zapiranja sesalnega kanala. Bolj ko je bat odrezan, daljši je čas odprtja sesalnega kanala.

V bistvu je to tko: Ko gre bat iz zgornje mrtve točke proti dol, se v karterju motorja ustvarja nadtlak in ko zgornji rob bata odpre pretočne kanale, ta nadtlak porine mešanico zraka in bencina v cilinder....in ko gre bat gor, ustvarja podtlak, da lahko, ko spodnji del bata začne odpirati sesalni kanal potegne mešanico zraka in bencina v karter.... IN ČE je bat preveč skrajšan, lahko prepozno zapira oz. prekmalu odpira in ne potegne dovolj mešanice zraka in bencina v motor... oz. pihne nazaj skozi uplinjač (kar se vidi v obliki meglice skozi uplinjač), ker prepozno zapira in del nadtlaka porine nazaj skozi uplinjač. Del tega se da rešiti s "trobento" na uplinjaču in s sesalnimi (resonančnimi) dolžinami izpušnega sistema oz. sesalne cevi. Vse skupaj pa je strogo pogojeno s koti odpiranja in zapiranja vseh ostalih kanalov v cilindru.

..in načeloma je tako: Nižji ko so kanali, na nižjih obratih in z več navora dela motor... bolj ko so "zbrušeni", dela motor na "višjih obratih".....

Tko nahitrco... upam, da sem dovolj razločno napisal... ;)

Že že se strinjam toda jaz sem odrezal bat na sesalni strani in malo do sornika. Sicer sem pa danes ugotovil ko sem dal na motor MF power da gre motor resnično bolj, lahko da je kriv izpuh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z rezanjem bata ne pridobiš 0 "nič". Največ pridobiš z resonančnim izpuhom in večjim uplinjačem. Pretiravanje ni potrebno, ker ostali deli mopeda niso narejeni za velike hitrosti. Bolje je kupiti večji motor za večjo hitrost.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!