Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zivijo ce mogoce kdo ve

zdej sem menjal platine,ampak sevedno ni iskre,apmak zruka te pa res ZELO močno.

kaj bi lahko to bilo,je morada kapica ki gre na svečko ekr ubistvu nimam tistega ta gumjastega je samo ta kovinsko iz kabla na svečko.

Objavljeno

Še kakšen predloh glede izpuha?

 

Izpuh od E90 ali SLC-ja. Če je opcija s premičnim kontrakonusom. Se da lepo navor lovit.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jas imam APN 6S z 42l batom in 5to prestavo zdaj me pa zanima kateri uplinjač bi lahko dal gor/mogoče bi si tudi menjal cilinder...

Objavljeno

original bing  12.

če boš kaj pilil kanale ali menjal za lamo/bt pa bing 18-21

LP

Objavljeno

Slišal sem pa tudi že da je nekdo na apnko dal uplinjač od moorke pa me zanima če je to sploh možno??

Objavljeno

A bi bing 18 dobr Delou na apnu z lamo 42l Batom?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

mene zanima kaj je lahko narobe če apn 6 včasih užge drugič pa noče

 

lp andraz

Objavljeno

zdravo sem nov član na motosvetu.. pa me zanima kako ugotoviš če je cilinder pregret ali nee? 

hvala lp. Tine

Objavljeno

če se ti je motor pregrel je najverjetneje da je  zaribal. Če se še se ga da kurblat in če dela potem pa je vredu 

Objavljeno

ni nujno da zariba. Lahko le izgublja moč ko se segreje.

odšravfaj cilinder in poglej če se v valju (kjer teče bat) mogoče vidi kakšna vijoličasta črta- pregret material.

Objavljeno

ja takoj se zagrej in postane cilinder zelo vroč in tudi za svečko nesmeš prijet ker je vroča in to se segreje ze pri enih 500m in kar naenkrat ima čedalje man moči.-vetranca je cela,vžig sm štelu na usenačine in obraču svečka je bosna super 75, ?

Objavljeno

aja pa med delovanjem motorja se mi med platinami iskri ali je to normalno?

Objavljeno

iskrenje je normalno..  naredi kot sem ti rekel.

 

LP

Objavljeno

iskrenje je normalno..  naredi kot sem ti rekel.

 

LP

aha hvala... ne nč se ne vidi 

Objavljeno

potem pa imaš nekaj narobe nastavljeno.. je bil cilinder morda brušen? (premala toleranca?)

Objavljeno

potem pa imaš nekaj narobe nastavljeno.. je bil cilinder morda brušen? (premala toleranca?)

ja cilinder je brušen na 40 in bat je 40 l

Objavljeno

se je to dogajalo tudi pred brušenjem?

če se ni potem je to problem.. Cilinder je treba pohonat na pravo mero

Objavljeno

ja tudi prej se je ze malo pregreval ja ta cilinder je brušen in honan, to pomeni da bi moglo biti malo vec kot 40..ali mogoče veš pri štelanju elektrike ko je bat 2mm pred ZML morajo titi platine odprte na širini 0.35-0.45 ali morajo biti zaprte in se začeti odpirati to mi se ni jasno.. 

hvala da odgovore lp.

Objavljeno

Platine se morajo začeti odpirati 1,5 mm pred zgornjo mrtvo točko.
Pregrevanje cilindra je običajno posledica premajhne dize ali prevelikega predvžiga (ali oboje) .
lp
Franc

Objavljeno

Platine se morajo začeti odpirati 1,5 mm pred zgornjo mrtvo točko.

Pregrevanje cilindra je običajno posledica premajhne dize ali prevelikega predvžiga (ali oboje) .

lp

Franc

ok..trenutno imam vgrajeno elektriko na zunanjo tuljavo ki je brez platin in  mi med delovanjem poka iz ispuha to se štela tudi isto kot pri platinah da obračaš elektriko an?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, prosim če mi lahko kdo pomaga, imam apn 6, gor je laser sport auspuh... Problem je da minimuma sploh ne drži, je pa tisti vijak skoraj do konca zavit... pol pa ko dam gas pa potrebuje nekaj časa da pride v obrate, kot da ga zalije, potem v obratih pa deluje normalno... diza je 60... mi lahko kdo pove kaj bi moral narediti da, je mogoče slaba kompresija?

Objavljeno

lp
mene zanima ali ima kdo za prodat zadno luc skupaj z zarnicami pa ceno se napiste prosim!

Objavljeno

frčomot jo ma za 13€ + žarnca 2€ + poštnina ene 5€ je 20€ mislm da ni tko hudo :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!