tjaz112 Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 zivijo ce mogoce kdo ve zdej sem menjal platine,ampak sevedno ni iskre,apmak zruka te pa res ZELO močno. kaj bi lahko to bilo,je morada kapica ki gre na svečko ekr ubistvu nimam tistega ta gumjastega je samo ta kovinsko iz kabla na svečko.
Tanatos Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Še kakšen predloh glede izpuha? Izpuh od E90 ali SLC-ja. Če je opcija s premičnim kontrakonusom. Se da lepo navor lovit.
TbJ Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 Jas imam APN 6S z 42l batom in 5to prestavo zdaj me pa zanima kateri uplinjač bi lahko dal gor/mogoče bi si tudi menjal cilinder...
tintin Objavljeno Maj 31, 2013 Opozori Objavljeno Maj 31, 2013 original bing 12. če boš kaj pilil kanale ali menjal za lamo/bt pa bing 18-21 LP oblak12 1
TbJ Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Slišal sem pa tudi že da je nekdo na apnko dal uplinjač od moorke pa me zanima če je to sploh možno??
oblak12 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 A bi bing 18 dobr Delou na apnu z lamo 42l Batom?
Andraz Grmek Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 mene zanima kaj je lahko narobe če apn 6 včasih užge drugič pa noče lp andraz
Tine Novak Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 zdravo sem nov član na motosvetu.. pa me zanima kako ugotoviš če je cilinder pregret ali nee? hvala lp. Tine
Štajerski motorist Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 če se ti je motor pregrel je najverjetneje da je zaribal. Če se še se ga da kurblat in če dela potem pa je vredu Tine Novak 1
tintin Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 ni nujno da zariba. Lahko le izgublja moč ko se segreje. odšravfaj cilinder in poglej če se v valju (kjer teče bat) mogoče vidi kakšna vijoličasta črta- pregret material. Tine Novak 1
Tine Novak Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 ja takoj se zagrej in postane cilinder zelo vroč in tudi za svečko nesmeš prijet ker je vroča in to se segreje ze pri enih 500m in kar naenkrat ima čedalje man moči.-vetranca je cela,vžig sm štelu na usenačine in obraču svečka je bosna super 75, ?
Tine Novak Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 aja pa med delovanjem motorja se mi med platinami iskri ali je to normalno?
tintin Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 iskrenje je normalno.. naredi kot sem ti rekel. LP
Tine Novak Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 iskrenje je normalno.. naredi kot sem ti rekel. LP aha hvala... ne nč se ne vidi
tintin Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 potem pa imaš nekaj narobe nastavljeno.. je bil cilinder morda brušen? (premala toleranca?)
Tine Novak Objavljeno Julij 23, 2013 Opozori Objavljeno Julij 23, 2013 potem pa imaš nekaj narobe nastavljeno.. je bil cilinder morda brušen? (premala toleranca?) ja cilinder je brušen na 40 in bat je 40 l
tintin Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 se je to dogajalo tudi pred brušenjem? če se ni potem je to problem.. Cilinder je treba pohonat na pravo mero
Tine Novak Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 ja tudi prej se je ze malo pregreval ja ta cilinder je brušen in honan, to pomeni da bi moglo biti malo vec kot 40..ali mogoče veš pri štelanju elektrike ko je bat 2mm pred ZML morajo titi platine odprte na širini 0.35-0.45 ali morajo biti zaprte in se začeti odpirati to mi se ni jasno.. hvala da odgovore lp.
franc Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Platine se morajo začeti odpirati 1,5 mm pred zgornjo mrtvo točko. Pregrevanje cilindra je običajno posledica premajhne dize ali prevelikega predvžiga (ali oboje) . lp Franc
Tine Novak Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Platine se morajo začeti odpirati 1,5 mm pred zgornjo mrtvo točko. Pregrevanje cilindra je običajno posledica premajhne dize ali prevelikega predvžiga (ali oboje) . lp Franc ok..trenutno imam vgrajeno elektriko na zunanjo tuljavo ki je brez platin in mi med delovanjem poka iz ispuha to se štela tudi isto kot pri platinah da obračaš elektriko an?
Symch Objavljeno Avgust 2, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2013 Pozdravljeni, prosim če mi lahko kdo pomaga, imam apn 6, gor je laser sport auspuh... Problem je da minimuma sploh ne drži, je pa tisti vijak skoraj do konca zavit... pol pa ko dam gas pa potrebuje nekaj časa da pride v obrate, kot da ga zalije, potem v obratih pa deluje normalno... diza je 60... mi lahko kdo pove kaj bi moral narediti da, je mogoče slaba kompresija?
Jaka Urlep Objavljeno Avgust 9, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2013 lp mene zanima ali ima kdo za prodat zadno luc skupaj z zarnicami pa ceno se napiste prosim!
mid25 Objavljeno Avgust 9, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2013 frčomot jo ma za 13€ + žarnca 2€ + poštnina ene 5€ je 20€ mislm da ni tko hudo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se