Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

slišal sm tudi da se da originalen avspuh nekako predelat da ima baje neko blokado notr, zdaj me pa zanima kako tisto blokado ven dobis, a je to pr kolenu tam ko pride iz izpusnega kanala?

Objavljeno

Za večji vplinjač rabiš koleno in tudi nima smisla brez bolj obsežnih predelav. Originalni izpuh se da predelat, če je razstavljiv (se da ločit krivina od lonca) . Originalnem bingu 12 nič ne manjka (dokler se ne lotiš kakšnih res ekstremnih predelav) . Dobro je če dizo zamenjaš za 70 (z bolj bogato zmesjo je manj možnosti da se bo pregrel in zaribal, če se kaj predeluje) .

lp

Objavljeno

ja razstavit se ga da, oz,lahko ločim krivino od lonca. potem bi mogel krivino predelat ali lonec, in kako? lp

Objavljeno

...odrežeš ravni del krivine (notranji del, ki je v loncu), navariš drugo - daljšo štangico (navojno palico), da nazaj lahko pritrdiš zadnji alu konec...

...al pa navrtaš luknje v tisti del krivine, ki naj bi jo odrezal, da ti ni treba variti nove štangice. Efekt je isti.

Objavljeno

aha, zdaj pa razumem kako, bom storil tak, hvala lp :grim

Objavljeno

Torej, imam eno težavico za katero upam da se bo našel nekdo ki pozna rešitev. Števec na apn6 ne kaže pravilno oz skače od 0km/h do 45 km/h. Ter še eno vprašanje. Kaj je fajn poservisirati pri temu modelu ko narediš določeno število kilometrov (1000, 2000 km itd.). Motor je izven garancije že 2 leti zato se mi zdi neumno da ga vozim na uradni servis.

 

Lp

Objavljeno

Nič, vozi se. Ko kaj ne bo delalo zamenjaš in to je to.

lp

Objavljeno

Zivjo, imam moped ki je registriran in se z njim tudi vozim, v njem imam 4 stopenjski menjalnik, doma imam se eno izpravno masino ki pa je notr dana 5 prestava ce bi hotev to prezamejat da bi v tej masini ko se vozim imel 5 prestavo bi mogel obe masini razdreti zdaj pa to nebom naredil ker je vlki vzrok da kaj nebi slo skupaj oz veliko je dela. Kaj ce bi jaz masino zamejav in bi imel to ko ima 5 prestav, bi bilo veliko sranje ce bi me policaji kdaj ustavli in slucajno gledali stevilke masine in šasije ko se nebi ujemalo?

Objavljeno

... lej... če boš to naredil, pa če te hočjo policaji ustaviti.... zmečeš ene dve prestavi dol...daš gas... motor dvigneš ....in po tazadnjem mimo policajev...

Objavljeno

Hahh, ja fajn bi blo. Ka drugac policaji to kr dost kotrolirajo o teh stevilkah? :D

Objavljeno

Številke motorja niso važne (samo številke okvirja) . Samo si bo policaj verjetno "vzel" mal več časa, pa lahko fašeš kakšen izredni tehnični zaradi predelav, če se to kje vidi/sluti (preglasen, kakšne očitne predelave... ) .

lp

Objavljeno

Aha hvala potem bi lahko masino premenjav,ja saj predelan pa tak in tak ni po cilindru.

Objavljeno

Franc:

...a potem ni to več tako, da imata mašina in okvir enako številko, kot včasih?

Objavljeno

Imata, samo je "mašina" potrošni material, pa jo lahko zamenjaš. Na tehničnem nič več ne gleda številk mašine, samo še okvir.

lp

Objavljeno

:slap:

...a pol sem jest za brezveze šenkal eno mašino od 14-ke ... letnik 1970

 

... pa tko lepo je bila dodelana  :slap: .... not predelana blajerca od E-90 .... Dell'Orto 19.... Lamo...

 

eh... kaj čem... kar je..je...

Objavljeno

:slap:

...a pol sem jest za brezveze šenkal eno mašino od 14-ke ... letnik 1970

 

... pa tko lepo je bila dodelana  :slap: .... not predelana blajerca od E-90 .... Dell'Orto 19.... Lamo...

 

eh... kaj čem... kar je..je...

 

 

vidiš če bi jo še mel bi jo lahko v sv-ja zdej zmontiru :D

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Doma imam APn 6s letnik 1996, ki je do nedavnega šel brez problemov. Potem sem zamenjal sklopko, vse sestavil in je moped kak naenkrat izgubljal moč. v leru ali pa ko je guma v zraku lepo brni, ko pa se peljem 1. in 2. prestava še gre, 3. 4. in 5. pa zgublja moč in vedno nekaj "cuka". Moped pa drugače vžge v prvo. Ve mogoče kdo kaj bi bilo narobe? 

Objavljeno

Če sklopka dela v redu, s sklopko ni nič narobe.

 

Ker predvidevam, da o delovanju mopeda ne veš nič ali malo, ker sprašuješ na tak način, naredi najprej ta dva koraka:

 

1. Odvij "dizo" in jo očisti.

2. odvij svečko in jo očisti.

 

LP!

Objavljeno

Je danes prišel kolega ki se malonkost bolj spozna na to. Smo temeljito počistili celoten fergazer, namontirali MF powerko ki je stara 1 mesec dali not novo svečko ter zamenjali rinke na batu. Bat je bil videti vredu vendar je problem še ostal. Imaš morda kak drugi predlog?

 

Lp

Objavljeno

V dizo se včasih pretihotapi kaka smet, ki jo ne vidiš... oz je tanka kot las. Moraš očistiti tudi s kako čisto tanko jekleno žičko.....

 

... lahko se ti je premaknil magnet....

...lahko je karkoli... je treba videt, pa se bi najbrž takoj določilo napako....

Objavljeno

Zivjo, imam moped z originalnim vplinjacom bing 12 noter je diza 64 doam sm nasel tudi dizo 70 ce bi zamenjav in dal notr dizo 70 se bi kaj poznalo na moci ali hitrosti? A bi moral tudi v tem primeru predelat filter, da bi to vse skupaj delovalo? Hvala za odgo. Lp :)

Objavljeno

Dizo moraš imeti tako, da je svečka lepe svetlorjave barve. Če je bela (siva) je premala diza, če je črna pomeni, da je prevelika ... če pa je črna pa še mastna, imaš pa še preveč olja v mešanici.

Objavljeno

Aha hvala , drugac pa se nebi dalo dat kak drug filt gor, mogoc ker ni prostora,ne?

Objavljeno

Glej.

... Tomos je narejen za 50 km/h... temu je tako prirejen tudi uplinjač. Original je premer 12mm.... kar pomeni, da gre skozi njega toliko in toliko zraka naenkrat.... toliko in toliko zraka pa potegne za sabo toliko in toliko goriva, oziroma z velikostjo dize pri tem uplinjaču nastaviš optimalno količino goriva, ki je potrebna za optimalno zgorevanje mešanice goriva in zraka v motorju.

Najlepši indikator, ali je diza taprava ...in s tem razmerje zrak/gorivo, je barva svečke.

..zdej, če je mešanica presiromašna...se motor manj maže in hladi z gorivom in lahko tudi pregreje...posledično ti lahko bat stisne in motor zariba...

... bolj varno je da je mešanica malo bogatejša, motor pa posledično zaradi tega lahko tudi malo manj leti. Motor ima največjo moč pri največjih obratih tik pred tem, da bi bila mešanica zraka/bencina že proti "suhemu območju". To pa ni več dobro za motor.

 

APN6 ima filter v okvirju motorja in za drugega verjetno ni prostora. So pa fantje sigurno kaj naštudirali kako "optimizirati" filter. Najbolje bi bilo, da pogledaš še po kakem drugem forumu.... recimo  na    mopedist.si

Objavljeno

Aha zdaj razumem hvala, me pa se nekaj zanima, zobnisko razmerje zaj imam spredaj zobnik 12 in zadaj 34 imam pa tudi doma se 14/32 zdaj se mi gre za koncno hitrost ce bi dau spredaj 14 im zadaj 32 se bi sploh 5 prestava zvrtela do konca ali bi moral biti spredaj za en zobnik manjsi zobnik(13)? Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!