franc Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 Da se 14/32 zvrti v 5-ti, rabiš kar konkretno moč (predelavo) . Poskusi postopoma, če se ti 14/34 zvrti, menjaj še zadnjega (samo rahlo dvomim da bo to potrebno) . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sam svoj šef Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 Aha hja z vsem originalom mislim da z 14/32 nbo zvrtelo 4 kajsele 5. Ka pa z 14/34 pa mogoce bi zvrtelo 5 z vso originalno masino,ali ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno September 10, 2014 Deli Objavljeno September 10, 2014 ...apn brez kakih predelav zvrti do konca 4 prestavo. 5. prestavo bi zvrtel ob optimalnih pogojih (hladen-suh zrak) in če mu odrežeš krivino v original avspuhu, al pa če namontiraš Lipnika in podobno... ...če boš dal 5. prestavo, pa še zobnike.... pa brez kake konkretnejše predelave ne boš dosegel efekta. Kvečjemu bo šlo na slabše. Itak če delaš kake predelave na motorju, delaš predvsem na tem, da se sam motor bolj zavrti, s tem mu povečaš moč... z višjimi obrati mašine je pa itak logično da za ravno tak procent, kot zvišaš motorne vrtljaje, povišaš tudi končno hitrost. ...in to se pravi, da verjetno niti ni potrebe po menjanju zobnikov. Ti lahko dva enaka Tomosa popolnoma enako "friziraš", pa ne bosta šla enako. .... en bi recimo potreboval spremembo zobniškega razmerja... drugi pa ne... ... se spomnim, da sem na APNju namontiral celo 11 zobnik spredaj, ker mašina na nizkih obratih ni delala... na visokih je pa divjalo.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sam svoj šef Objavljeno September 13, 2014 Deli Objavljeno September 13, 2014 aha zdaj pa razumem, zanima me kolk bi lahko znižal glavo od cilindra? če bi bilo zbrušeno do konca bi bilo kaj narobe ali ne? ker original je okol 2mm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bostyy Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 (popravljeno) Danes, 07:09 Jaz imam Tomos apn 6 letnik 1987 z navadnim 38batom, prenosi 12/34, 5 prestavo ter menjanim auspuhom ki nevem kako se mu reče (glej sliko spodaj ). Zanima me zakaj tako slabo vleče v klanec.. Takoj ko je malo večji klanec 2.ne zdrži in morem dat v 1. In pol čist počasi gre.. Imate kakšne predloge..? http://shrani.si/f/1j/eh/3mp982H6/screenshot2014-09-19-08-.png Popravljeno September 19, 2014. Popravil bostyy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Najprej očisti izpuh, če ni to se boš moral malo "poglobiti" v drobovje (bat/obročki, kompresija) . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bmflar Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Kej tazga : http://www.ebay.com/itm/Tomos-A35-Moped-70cc-Performance-Cylinder-Exhaust-Package-Kit-Sprint-Targa-lx-/301055893383?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item4618545f87&vxp=mtr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bostyy Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Izpuh sm že gledal pa je spucan.. Se mi je pa zdelo ja bi bvo treba batne obročke menjat pa to.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luxzyyy Objavljeno September 19, 2014 Deli Objavljeno September 19, 2014 Pozdravljeni! Imam eno vprašanje in sicer. Pred časom sem na svoji APNki zamenjal boben sklopke ker je bil stari zvit in je zelo ropotalo. Namestil noter nov boben, zamenjal eno lame in spet vse sestavil. Naredil cca 1 km in potem ugotovil da sem lamele obrnil v napačno smer. Moped sped razdrl obrnil tokrat v pravo smer in vse sestavil. Mašina gre kot mora edino pri štandgasu in zelo nizkih vrtljajih se iz njega sliši ropotanje (nižji vrtljaji so, glasnejše je), občasno se tako sliši da bi ga lahko zamenjal za pokanje iz izpuha . Zdaj me zanima če sem mogoče spet kako poškodoval boben ko sem lamele napačno obrnil in bi zaradi tega ropotalo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jetam Objavljeno November 16, 2014 Deli Objavljeno November 16, 2014 A ima mogoče kdo načrt sestave Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko86 Objavljeno November 20, 2014 Deli Objavljeno November 20, 2014 Apn6 apn6srbbc.pdf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jackthc1233 Objavljeno April 16, 2016 Deli Objavljeno April 16, 2016 Jas mam eno okvaro na apn-u pa me zanima že kdo ve kaj bi lahko blo narobe. Ko kabel za svego držin 10 mm od svečke motor vžge ko pa kabl prislonim k svečki pa motor vgasne. Že prej sem zamenjal bat in kupil novo svečko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dAlencc87 Objavljeno April 16, 2016 Deli Objavljeno April 16, 2016 pred 13 urami, jackthc1233 pravi: Jas mam eno okvaro na apn-u pa me zanima že kdo ve kaj bi lahko blo narobe. Ko kabel za svego držin 10 mm od svečke motor vžge ko pa kabl prislonim k svečki pa motor vgasne. Že prej sem zamenjal bat in kupil novo svečko. najbrz kabel kje prebija sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Damo001 Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 Na apn6 alpini bi rad zamenjal obročke, ker je že precej km odkar so bili menjani, pa me je malo tudi spomin zapustil... Ker nisem siguren če smo takrat menjali bat in obročke, me zanima če je možno da so na navadnem batu obročki od meteorja? Kar ne verjamem da bi motor samo z drugimi obročki na tehničnem razvil 68km/h. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 (popravljeno) Na tehnicnem lahko razvije marsikaj, tam so valji prakticno brez obremenitve. En moj dijak je pri TZR 50 imel za potrebe tehnicnega zaslonko v izpuhu, v vsak malo vecji hrib porival da je zvozil, po ravnini je sla 35 km/h max, na valjih mu je pa 92 km/h nameril. Prestavna razmerja so bila dovolj dolga, koliko je motor proizvajal navora v tistih vrtljajih, je pa druga pesem - za valje dovolj, za voznjo niti priblizno. Problem se je resil z vgradnjo omejevalnika vrtljajev, motor je blokiral na 4500-4750 rpm, in namerili so mu okrog 40 km/h - brez zaslonke v izpuhu. Kateri bat imas notri je pa, ce se ne spomnis, loterija - ne mores vedeti, dokler ne bos pogledal. Meteor izdeluje (oz. je izdeloval) vsaj dva modela bata za APN4/6. En tip je imel klasicne obrocke, drugi tip pa je imel zgornji obrocek z L profilom. Zna biti, da je modelov se vec (8 mm oz. 10 mm sornik), pa razlicni premeri so, od 38, 38.5, 39, in vse do 42 mm - tudi to je vazno, ko kupujes obrocke. Najbolje je, da bat skupaj z obrocki (in po moznosti skupaj z valjem, da se vidi obrabljenost oz. "luft" v rezi pri novem obrocku)) neses v trgovino. Pa ne pozabi kupiti novih tesnil med blokom in valjem ter med valjem in glavo! Popravljeno Oktober 3, 2018. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 43 minutami, Zok pravi: , po ravnini je sla 35 km/h max, na valjih mu je pa 92 km/h nameril. ! Me prosim razsvetlis kako "stevec" na valjih,ki je do 70km/ pokaze 92kmh ???? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 1 hour ago, sesir said: Me prosim razsvetlis kako "stevec" na valjih,ki je do 70km/ pokaze 92kmh ???? Kolk sem videl, je digitalni, s trimestnim prikazom... ...ne vem pa kam ti hodis na tehnicnega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 Meteor dela bate z različnimi obročki (jaz vem, da obstajata dve debelini(širini) obročkov, lahko pa jih je še več) . Jaz bi menjal komplet (bat in obročke) . To merjenje na valjih je kar nekaj, tudi moj moped na valjih brez problemov razvije preko 90 km/h. Obročki verjetno niso pripomogli k 68 km/h (kakšen izpuh, znižana glava ali menjan zobnik, bolj verjetno) . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 47 minutami, Zok pravi: Kolk sem videl, je digitalni, s trimestnim prikazom... ...ne vem pa kam ti hodis na tehnicnega. Bom spomladi slikal...tu je kazalec...nekak ko OŠ ure ble na zidih Zok 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 (popravljeno) Povsem mozno. Bi rekel, da je za to nalogo povsem dovolj, da gre za indikator - ali gre do 45 km/h ali cez. Za katero merilno napravo (oz. indikator) gre, je pa odvisno od posamezne firme. Popravljeno Oktober 3, 2018. Popravil Zok sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Oktober 3, 2018 Deli Objavljeno Oktober 3, 2018 pred 2 urami, franc pravi: Meteor dela bate z različnimi obročki (jaz vem, da obstajata dve debelini(širini) obročkov, lahko pa jih je še več) . Jaz bi menjal komplet (bat in obročke) . To merjenje na valjih je kar nekaj, tudi moj moped na valjih brez problemov razvije preko 90 km/h. Obročki verjetno niso pripomogli k 68 km/h (kakšen izpuh, znižana glava ali menjan zobnik, bolj verjetno) . lp Nazadnje je stal bat z obrocki 16eu...kdo se pa menja le obrocke? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
alen1 Objavljeno Januar 16, 2019 Deli Objavljeno Januar 16, 2019 Imam eno vprašanje. Mogoče kdo ve , koliko olja gre v vilice tomos alpino poštarska verzija z diskom? Nikjer ne najdem nobenih navodil. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se