Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Me še ni sunu, upam, da me tudi ne bo :P

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

12kkm je mal velik, vsaj na 10kkm oz kot si rekel.

Tak piše v Servisnih navodilih. Očitno mi "vaški mojstri" vemo nekaj več :hmm::slap::P

Versys650Oil.JPG.f4bc2135aff6aef1c8ba09c95ba511ba.JPG

Zdej pa bodi pameten...

Objavljeno

Ja, na 12k je menjava olja in filtra, "mi" pa na 6 menjavamo, da bo dlje držalo. 

Enkrat sem menjal pri 9k.

Pa ne HiFLO filtra dajat, baje da je zanič... jaz sicer v teh letih nisem tega zaznal :) 

Objavljeno
pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

(vi feni kawasakijev)

Pravzaprav nisem "fen" nobene znamke.

Evo tudi Hongdo sva peivlekla pred kratkim v garažo. Do sedaj si te znamke še nisem lastil. No saj tudi kake druge znane znamke si še nisem...

Je pa res, da sva zadnje štiri imela od belomodrega...

Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

Pa ne HiFLO filtra dajat,

Saj sem napisal "vaški mojstri" vedo nekaj več in to na vseh področjih, saj sodeluješ v temi o cepljenju :P.

 

Objavljeno
pred 9 minutami, MiNa pravi:

Saj sem napisal "vaški mojstri" vedo nekaj več in to na vseh področjih, saj sodeluješ v temi o cepljenju :P.

 

nekje sem tu na MS prebral,da hiflo ne priporoča priznani servis :)

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

hiflo ne priporoča priznani servis

Španovija z drugo firmo...

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Me še ni sunu, upam, da me tudi ne bo :P

Tak piše v Servisnih navodilih. Očitno mi "vaški mojstri" vemo nekaj več :hmm::slap::P

Versys650Oil.JPG.f4bc2135aff6aef1c8ba09c95ba511ba.JPG

Zdej pa bodi pameten...

vem vem, mam krawasakije, je pa vse odvisno od količine olja

pred eno uro, MiNa pravi:

Pravzaprav nisem "fen" nobene znamke.

Evo tudi Hongdo sva peivlekla pred kratkim v garažo. Do sedaj si te znamke še nisem lastil. No saj tudi kake druge znane znamke si še nisem...

Je pa res, da sva zadnje štiri imela od belomodrega...

malo sem te šalil. Definitivno je mlinček, ki ga trenutno voziš, najbrž ma konkurenca tudi kaj podobnega, prekleto enostaven in nezahteven ter zdrži.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Se približuje 40K pa sem se odločil, da mu menjam svečice. V zadnjem času pri toplem vžigu ni tako kot je bilo...

Največ dela je da slečeš, kar je v napoto, da prideš do "drobovja"...

IMG_20210816_180607.thumb.jpg.0e31893dffb6c506dbb1f93b9bea9c14.jpg

čeravno je na števcu 37800km nipretirana štala.

IMG_20210816_181256.thumb.jpg.8083dddd5223bd3a3e13bc9facd6baf0.jpg

tudi tule je še kar ok, zaščitne gumice v glavnem delo opravile.

IMG_20210816_181000.thumb.jpg.59885227ad033c9b21c42f8197b5f0e9.jpg

Tole zleda pa bolj bogo.

IMG_20210816_182210.thumb.jpg.734e5e487cc9d139160b46e97744fc72.jpg

svečke normalne...

IMG_20210816_184111.thumb.jpg.1dbe53352f1f8e8f7167e30fc89fc7ad.jpg

vžigalne tuljave po čiščenju, v bistvu samo površinska umazanija brez razpok ali kakšnih drugih poškodb...

IMG_20210816_162524.thumb.jpg.d964c840fc8643e931a2a9d062066eab.jpg

nove švečice, zložil nazaj in po pritisku na gumb "kresnil" v prvo...

Menjava žarnice kratke luči pa za nežno roko. Ne vem, če gre brez odstranjevanja vsaj ene bočne plastike?

Tako ko se zvedri pa testfura....

Objavljeno

Pozdravljeni, ima morda kdo odveč originalni izpušni lonec (auspuh) za Versys 650 letnik 2008 (MK1 ali MK2)?

Objavljeno

Ja je začel žvižgat z takim kovinskim tonom ampak samo dokler se ne zagreje. Sem “not pogledal” z kamero pa sem videl, da je notranja kovinska mrežica počena po celi dolžini.

Objavljeno

V nedeljo je bil primerjalni test Versys 650 mk1 in Versys 650mk2ss.

Torej izvirni model in posodobljen model.

Cirka 30km ovinkastih jodlarskih cest.

Moja opažanja:

1. mk1 ima menjalnik kot puter, me je prav presenetilo. Na mojem mk2 je trši, enako trši je bil že na er6n. Zdelo se mi je tudi, da ima mk1 manj pojemka pri zaviranju z motorjem, sicer pa precej enako.

2. še največja razlika je bila v sprednjem delu in v ovinkih. mk1 (vse original) mi je bil malo tog v ovinkih, ne pade takoj v ovinek in ni tako filigranski v ovinku, se nekako nisem navadil v 30km na to spremembo na testu. 

veliko bolj je opazen countersteering v ovinku

res je na mojem menjano vzmetenje in mitas gume, ampak se pred menjavo ne spominjam, da motor ne bi bil enako vodljiv

možno tudi, da so gume na mk1 tako vplivale na drugačno vožnjo

3. pri samem vzmetenju se pri takšni vožnji razlika ni poznala, no tudi cesta ni bila najboljša

4. navigacijo na mk1 je @MiNadobro montiral in zelo lepo se vidi ter ne moti pogleda na cesto

5. vetrna zaščita je pri obeh zelo podobna (a oba spodobnimi povišanimi šipami)

6. in še ena stvar, ki sem jo takoj opazil pri menjavi :) zazeblo me je v poletne rokavice, ker mk1 ni imel montiranih ščitnikov.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Po 12200kilometrih se je Mitaska (Touring Force) poslovila...

Bi še slo kakih 1500, ampak me čaka malo daljša vožnja v kosu. Prednja se pa še drži in bo oddelala v paru z novo.

Namesto nje na kolo nasadil (pravzaprav vulkanizer) novo Pireli Angel ST.

1125390162_PireliAngelST.thumb.jpg.fc72cb9c1d8dbeeabb35ed8ca72e1de8.jpg

Dodati je bilo potrebno 30g balasta. Seveda kot vedno v DIY izvedbi.

IMG_20210824_174357.thumb.jpg.e5b6cfd42a57979a6fcf046d4f2bb4d1.jpg

Tako, sedaj pa da vidilo Italijansko Kitajko...

jp, Made In China.

PS. Ja zgornjemu zapisu @Snečer ni kaj dodat. Nekaj malega se pozna, da je MK2 precej personaliziran.

Zvok ispuha precej bolj "racerski".

Sprememba na boljše so "jeklene" cevi za zavore.

Glede vzmetenja bi težko kaj zapisal, nismo postavljal hitrostnih rekordov.

Gume pa, kot da bi obul čevlje nekoga drugega.

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

A ima Versys 650 spredaj in zadaj nastavljivo vzmetenje (preload, rebound)?

Objavljeno
pred 48 minutami, spartanbp pravi:

A ima Versys 650 spredaj in zadaj nastavljivo vzmetenje (preload, rebound)?

Originalno vzmetenje ima zadaj nastavitev rebounda (kolešček) in reload (ključ 7 stopenj), spredaj pa so vilice od z750, ki imajo v desni kartuši nastavitev rebounda (+- hard, soft), torej samo na eni strani nastavljaš.

Pri svojem sem zamenjal za wilbers, spredaj progresivne in drugo olje, zadaj isto nastavitev rebound in preload (na ključ, za kolešček se nisem odločil... ker vozim sam in ni potrebe).

Tudi ko sem menjal vzmetenje, sem opazil edino, da je sprednji del malo bolj trd, drugje pa nisem zaznal nekih hudih razlik. Original vzmetenje je dobro opravljalo svoje delo.

 

WP_20151120_001[1].jpg

WP_20151120_002[1].jpg

WP_20151120_006[1].jpg

Objavljeno

Jaz sem pa kar opazil razliko, že ko sem fedre menjal na Tracerju. Kawa ima original boljše vzmetenje. Nisem pa kupil zaradi motorja, 68 KS in 64 Nm mi je bilo premalo na papirju. Nisem pa testiral.

Objavljeno
pred 3 minutami, spartanbp pravi:

Jaz sem pa kar opazil razliko, že ko sem fedre menjal na Tracerju. Kawa ima original boljše vzmetenje. Nisem pa kupil zaradi motorja, 68 KS in 64 Nm mi je bilo premalo na papirju. Nisem pa testiral.

Nisem vozil tracera 700, ga je pa @MiNa ki ima tudi versysa, tako da lahko morda kaj pove.

Lahko pa narediva test :) 

Objavljeno
pred 25 minutami, Snečer pravi:

Nisem vozil tracera 700, ga je pa @MiNa ki ima tudi versysa, tako da lahko morda kaj pove.

Lahko pa narediva test :) 

Lahko, ampak ti imaš 1.000 cc, a ne?

Objavljeno
pred 4 minutami, spartanbp pravi:

Lahko, ampak ti imaš 1.000 cc, a ne?

650 mk2 :)

Objavljeno
pred 37 minutami, Snečer pravi:

650 mk2 :)

To je mislim da več konjev in navora kot aktualni motor, a ne?

Objavljeno
pred 16 minutami, spartanbp pravi:

To je mislim da več konjev in navora kot aktualni motor, a ne?

normalen versys , a modelno leto 2

3ps ima več zaradi leota, kao

Objavljeno

Vzmetenje pod vsako kritiko je bilo na MT07. Na mopiju moje :inlove: sva menjala za Vilbers zadaj, spredaj pa olje druge gradacije na original fedrih. Moja z vso opremo in prtljago nima ni niti 70kg.

Na Kwaku sem samo malo prilagodil original in mi ustreza. Tako, da nadgradnje ne bo. Bom pa menjal olje v prednjih vilicah pri 50Kkm.

Tracer 1.verzijo sem pa vozil od mesta najema, Miklavž na Pohorje in nazaj v dolino. Ker sem to cesto prevozil samo s tem motorjem ne morem delat primerjavo. Kot celota mi je delovala ok.

Ergonomija, zavore , vzmetenje po pričakovanju, nič nebi spreminjal samo vozil...

Aja še to, za evropske razmere sem rahlo podhranjen :P. Zjutraj imam na vagi 77kg :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Motor je na 64K, vse deluje, na zadnji furi se je očitno odvil vijak na spodnji plastiki, ščitniku :) (sem premalo zavil po servisu).

K sreči imam lepo škatlo, polno dobrot, malo odžagali in ok.

IMG_20210913_153413.thumb.jpg.9471756c5bdfbbc5b337edc932712921.jpg

IMG_20210913_161440.thumb.jpg.1a11659de060f0c09ab98c11556f68a3.jpg

IMG_20210913_161106.thumb.jpg.af0de837c86be1ebad8f5c8398d2d0b7.jpg

IMG_20210913_161400.thumb.jpg.ae3ae0863c9bc81482d348f921c8ac53.jpg

Malo sem ga še opral, Mitas SF+ je na 7.3k in še bo za 3 jurje z lahkoto.

IMG_20210913_174104.thumb.jpg.59a10a3f11be1d57f49638a2a47b656f.jpg

IMG_20210913_173635.thumb.jpg.10d6faa3cddb0e13d152271167ec31ad.jpg

Na avto.net bo, opis "nikoli umazan" :) 

Objavljeno

Enduro gume za versysa.

Spredaj: Continental TKC80 Twinduro, 120/70 B17 58Q (cirka 100 EUR)

Zadaj: Mitas E-07+ (Dakar) 150/70-17 (cirka 100 EUR)

 

Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Enduro gume za versysa.

Spredaj: Continental TKC80 Twinduro, 120/70 B17 58Q (cirka 100 EUR)

Zadaj: Mitas E-07+ (Dakar) 150/70-17 (cirka 100 EUR)

 

brezveze dakar. Lahko je +, dakarca je trša pa praviloma za zračnico. E07+ je že po naravi trde bočne konstrukcije in rabi dokaj nizek tlak za udobno vožnjo. Recimo moj moped ma 2,4 predpisan za cesto, pa je vse kar je nižje veliko bolje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!