DAMI34 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Ne morš verjamit, js tut....aja sej js se večkat
HyperJack Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Da smo si na jasnem, letos sem v 11 ooo km ketno nasprejal vsakič ko sem pral motor..samo zaradi tega, da ni zarustala. Na splošno je ne mažem, ker nima smisla... Avtomatsko mazanje pa delam čisto iz izziva, ker me zanima, kaj lahko naredim za cirka 15€ materiala. Tako ali drugače na versisu nimam več kaj pedenat, je že skoraj vse dodano. Le še zadnji feder naspidiram, pa je to to....pol pa po drug moped Kmet2, DAMI34, MiNa in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Ja ja oiler se lohk pokvari,buh ne dej gor na Versysa kaj takšnega obesit...... hajoktejn 1
Snečer Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Se je že dogajalo da je steklo in papa.
vandrovec Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Če se že dela nov sistem naj bo tak, da se ga lahko vklopi nekaj časa med vožnjo, pa potem spet izklopi... Ko bi jaz na vsakega jurja ketno mazal...ampak yamaha je bolj vzdržljiva, tam na 3 do 5 k km je videla malo olja.
skalar36 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Jaz ketno mažem bolj poredko, tam na ene 2K . Pa nikoli nisem imel težav z njo. Jo pa mažem tako, da jo najperej malo spucam z WD-40,(ki je razmaščevalec, ne pa olje v spreju) potem jo namažem z oljem sae 90. Nato obrišem višek olja, ter čez posprejam tist sprej, k se ga dobi v trgovini z verige. Tko nekako naj bi jih tudi v moto gp mazali-sem prebral v neki motoreviji.
TakeALookAround Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Valda mazes na par jurjev, ce na pixni pise na 500. Prej ko spraznis, prej gres po novga. :grim
Fritz Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 A zdaj v temi o Versysu prežvekujemo že nekajkrat obdelano v temi o mazanju verige? No pa dajmo... Scottoiler (navadni) je bila zame ena najboljših investicij na motorju. Glede na to, da podaljša življenjsko dobo verige in zobnikov za najmanj 2x (DL650, DL1000, moj stil vožnje), se investicija poplača sama od sebe. Bistveno pa je to, da ni več nobene posebne skrbi za verigo...dokler je ta čista in sijoča od olja, veš da sistem deluje in se ti s tem ni treba ukvarjati. Avtomatskih mazalcev je kar nekaj, RLS oiler pa izdeluje in prodaja član tega foruma (Leteči). MiNa, hajoktejn in Kmet2 3
Kmet2 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Če se že dela nov sistem naj bo tak, da se ga lahko vklopi nekaj časa med vožnjo, pa potem spet izklopi... Ko bi jaz na vsakega jurja ketno mazal...ampak yamaha je bolj vzdržljiva, tam na 3 do 5 k km je videla malo olja. Ta sistem že obstaja,na komandni plošči nastaviš čisto vse od časa mazanja,do količine, itd......imaš pa tudi opcijo ,ki jo omenjaš tako da imaš vse ostale funkcije na off in sam ročno na gumb sprožaš koliko časa želiš da maže in tudi prekineš ko misliš da je dovol podmazana. Tako lahko povsem sam ročno manipuliraš mazanje,takrat kot se ti zazdi in da ne bo vse off topic ,to lahko daš tudi na Versysa in če je zadeva izvedena strokovno in po priloženih navodilih nič ne steče in nič ni pa pa vandrovec 1
Snečer Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 I purchased a Scottoiler universal kit a few weeks ago and installed on it my Versys. Ever since, it's leaked when the bike is not running - every morning there is a small puddle under the bike. Somehow air keeps getting in the delivery line - the most obvious place is where the line comes out of the reserviour bottle. I've cut small amounts off the end and have refitted the delivery tube three times with no luck. I have even tried a small hose clamp and zip ties to make sure it was sealing, but nothing has worked so far. If the air is getting in from were the tube connects, its beyond my ability to get it to seal correctly. I have been in contact with the company and they have been helpful so far. They've offered to repair/replace the reservior bottle, since that seems like the only other place it could be getting air in the line. But before I rip it all off the bike, I figure I would ask to see if anybody has run into a similar problem and had a solution. thanks No, kdor želi, neka, ampak to ni vsaj pri meni glavni razlog. Preprosto tisto "šiptarijo" gor navesit, ko lahko s piksno zadevo rešim v trenutku.
Snečer Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Pa so se usmilili MSja in jim ga dali na test http://www.motosvet.com/ekskluzivni-test-kawasaki-versys-650.html
Snečer Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 Kar najprej pade na pamet motoristu, ki zajaha motocikel, je, kako dobro je Versys ergonomsko zasnovan. Zmogljivost »malega« 650-kubičnega motorja bo presenetila mnoge. Kaj nam je na tem motociklu še posebej všeč? Všeč so nam odlična funkcionalna zasnova motocikla, okretnost in lahkotnost, novo boljše vzmetenje, ki odlično deluje na raznolikih podlagah pri počasni mestni ali hitri športni vožnji, prostorna in udobna pozicija voznika, čeprav ima motocikel sedaj večji rezervoar, preprosto in hitro nastavljiv ter učinkovitejši vetrobran od tistega pri predhodniku. Všeč nam je zmogljiv in gladko tekoč pogonski agregat z majhno porabo goriva. Všeč so nam tudi količina zabave in užitka, ki ga ponuja v vožnji, ter več funkcionalnosti pri izbiri dodatne opreme. Vse skupaj pri Kawasakiju ponujajo za zelo ugodno ceno. Konkurenca nima odgovora.
Kmet2 Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Pa so se usmilili MSja in jim ga dali na test http://www.motosvet.com/ekskluzivni-test-kawasaki-versys-650.html Ne ne niso jim ga dali,plačali so jim za propagando ki je seveda zavajanje potrošnika. Neka druga premium znamka se je umaknila iz reklamnega prostora na MS,zdaj je na Kawasaki plačilni listi MS Tako vidiš ti zadeve Snecer ,ko se omenja motorje o katerih sanjaš na MS P.S. Ja za ta denar ,seveda če ne prodaja naš zavedeni potrošnik meglo,je to zelo ugoden nakup in tukaj se strinjam,cenovno je brez konkurence,napredno pa je daleč za konkurenco in posledično od tu tudi cena ^_^
biker77 Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Sej je res..bombončki so na motorjih fajn..sam pa vseen dvigujejo ceno tja kamor jih..bolj kot pri avtu ker mora bit vse majhno in še bolj zihr..avto ma vseen 4 gume in kletko okol.. Jest vseen mislim da je 650 versače fajn motorček..
Snečer Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Ne ne niso jim ga dali,plačali so jim za propagando ki je seveda zavajanje potrošnika. Neka druga premium znamka se je umaknila iz reklamnega prostora na MS,zdaj je na Kawasaki plačilni listi MS Tako vidiš ti zadeve Snecer ,ko se omenja motorje o katerih sanjaš na MS P.S. Ja za ta denar ,seveda če ne prodaja naš zavedeni potrošnik meglo,je to zelo ugoden nakup in tukaj se strinjam,cenovno je brez konkurence,napredno pa je daleč za konkurenco in posledično od tu tudi cena ^_^ Možno, da jih je BMW poslal, da vidijo zakaj jim konkurenca uhaja. BMW v tem segmentu nima primerljivega produkta. Konkurenca versysu so najbrž mt07 (idejna kopija), honda nc, vstrom. Ko vidiš, da se najbolj prodjan motor v Evropi (GS) še vedno ubada z zastarelim bokserjem, se potem res vprašaš kdo je napreden. Je pa to že debata za druge del foruma. Lepo, da je MS testiral, škoda da ga ni biker77 testiral, da bi po "svoje" povedal kako in kaj.
Fritz Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 No, kdor želi, neka, ampak to ni vsaj pri meni glavni razlog. Preprosto tisto "šiptarijo" gor navesit, ko lahko s piksno zadevo rešim v trenutku. Jah, milijoni zadovoljnih uporabnikov so bedaki, ki tvegajo brezhibnost vozila z 'nepotrebnim' nakupom, ker ima nekaj njih s tem težave bodisi zaradi napake na izdelku ali napake/poškodbe sistema pri montaži. Strah je res grozljiva reč. on topic Novi mali versače sedaj lepo izgleda in ima dobro razmerje cena/kvaliteta ter cena/650-700 ccm konkurenca, kar pomeni, da znajo biti prodajne številke bistveno višje.
dlicen Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Vsekakor pa mu tukaj uveljavljeno poimenovanje "versače" ali še huje "versači" (odkod "i" ??) ne pomaga pri kredibilnosti. cikadina 1
Kmet2 Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 (popravljeno) Možno, da jih je BMW poslal, da vidijo zakaj jim konkurenca uhaja. BMW v tem segmentu nima primerljivega produkta. Konkurenca versysu so najbrž mt07 (idejna kopija), honda nc, vstrom. Ko vidiš, da se najbolj prodjan motor v Evropi (GS) še vedno ubada z zastarelim bokserjem, se potem res vprašaš kdo je napreden. Je pa to že debata za druge del foruma. Lepo, da je MS testiral, škoda da ga ni biker77 testiral, da bi po "svoje" povedal kako in kaj. Spet megla,kako lahko primerjaš boxer motor z Versysovim Primerjaš lahko F650GS ki pa je veliko naprednejši v tehnologiji in prav tako zanesljiv motor z prav tako malo porabo. Je pa dražji za kakšnega tisočaka kar je malo za to, kako je opremljen proti Versysu! P.S. me pa zanima tvoje strokovno mnenje zakaj ni F650 GS Twin primerljiv v tem sgmentu s superduper Versysom.... Popravljeno December 23, 2014. Popravil Kmet2 Nearrain, Fritz in TakeALookAround 3
vandrovec Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 (popravljeno) Zelo všečen motor v prenovljeni obliki, podoben Triumphu 1050 in po slikah lepši od novega Tracerja... Z vsemi izboljšavami se opazi pomanjkljivosti predhodnika...zavore, vzmetenje, tresljaji... Če bi iskal motor v tej kategoriji motociklov bi bil sedaj zame Versys prva izbira. Popravljeno December 23, 2014. Popravil vandrovec skalar36, Nearrain in Fritz 3
Snečer Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Spet megla,kako lahko primerjaš boxer motor z Versysovim Primerjaš lahko F650GS ki pa je veliko naprednejši v tehnologiji in prav tako zanesljiv motor z prav tako malo porabo. Je pa dražji za kakšnega tisočaka kar je malo za to, kako je opremljen proti Versysu! P.S. me pa zanima tvoje strokovno mnenje zakaj ni F650 GS Twin primerljiv v tem sgmentu s superduper Versysom.... G650 ima 800ccm a ne? ja lahko primerjaš, saj so drugi tudi in agregata sta povsem enako "napredna". Oznaka je G650 GS... ? al kerega misliš Ti verjetno govoriš o "naprednih" dodatkih, ki pa s tem nimajo veze. Traction control, ESA itd... če že vizualno gledamo, spredaj le en disk, zelo rahitično izgleda kot kolo, zadnja nihajka, na versys je čudovita, alu, tukaj kot na kolesu upside down vilice na versysu napram tem navadnim a gsu, ok saj funkcija je lahko ista, izgled pa je žalosten tudi frame mi je malo hecn na bmwju, ampak ok ok, to je vizualno, ti pa povej brez megle kaj o naprednih zadevah... cena? Velika GSka vsaj izgleda premium, tale mala pa je res kot za indijski trg
Snečer Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 oziroma to je enovaljnik...z 48PS...
TakeALookAround Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Ampak nekdo je prehvalil prejsnjega Versysa, ki je ocitno dalec od tega o cemer so bli hvalospevi....
Snečer Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Ampak nekdo je prehvalil prejsnjega Versysa, ki je ocitno dalec od tega o cemer so bli hvalospevi.... In bil motor leta itd? zanimivo
Kmet2 Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 G650X je enovaljnik :grim Tudi ta ki ga je prilimal Snecer je enovaljnik! Ne Snecer mislil sem F650GS . In napredni dodatki so del motorja ali se motim!?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se