Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Aha, skratka gre za nekakšno filigransko delo... Ker dolga luč je enostavno dostopna, zasenčena pa...malo manj. Skratka, mi je "poču film".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa drobne tudi :)

 

poskusi od spodaj navzgor, vsaj men tak uspe, mal tipaš, doker ne zašlataš, vse drugo je pa "spretni prstki"

 

Od zgoraj navzdol gre ;). od spodaj navzgor jebeno :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polizdelek  :grim

 

Res je, sam pelje se pa boljš ko BMW :grim  :kmet:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pri Kawasakiju je potrebno tudi žarnice menjat? :blush:

Si zmešan - absolutno ni treba menjat!

Mirne duše se lahko voziš s pregorelo žarnico ali pa celo brez. Motor dela "ko šus". :OK:

Pa sej to je Japon'c, ne pa kakšna EU jajca (kjerkoli že so dejansko sestavljena), ki gredo zaradi vsake pregorele žarnice v kakšen "recovery mode" ali pa celo sploh ne gredo več.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od zgoraj navzdol gre ;). od spodaj navzgor jebeno :P

A mi ki imamo malo debelejše prstke mormo pa prvi konec razstavit da zamenjaš pozicijsko žarnico  :eek:

Se pravi da je Versys bolj za tiste nežne fante z tenkimi in nežnimi ročicami  :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, sam pelje se pa boljš ko BMW :grim  :kmet:

Kje najdete lastniki Versysov  v vsaki temi BMW ....... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si zmešan - absolutno ni treba menjat!

Mirne duše se lahko voziš s pregorelo žarnico ali pa celo brez. Motor dela "ko šus". :OK:

Pa sej to je Japon'c, ne pa kakšna EU jajca (kjerkoli že so dejansko sestavljena), ki gredo zaradi vsake pregorele žarnice v kakšen "recovery mode" ali pa celo sploh ne gredo več.

Pri dveh Yamahah mi ni bilo potrebno niti ene žarnice zamenjat, pa ne zato, ker sem se vozil brez...pri obeh skupaj nad 50 k km.

Očitno sta Kawasaki in BMW bolj podobne izdelave, ker pri obeh crkujejo žarnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi ki imamo malo debelejše prstke mormo pa prvi konec razstavit da zamenjaš pozicijsko žarnico  :eek:

Se pravi da je Versys bolj za tiste nežne fante z tenkimi in nežnimi ročicami  :P

 

Motiti se je človeško, ti bom jaz pokazal mojo medvedjo šapo, mam prou izučene modelarske prste, pridejo do batov čez izpuh če treba ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vaja dela mojstra. Če jih pogosto menjaš jo še v temi lahko zamenjaš. :yes:

Pri gs-u mi je dvakrat padla varovalka na tla in enkrat žarnica...ampak na koncu je le uspelo :OK:

...aja, pa še konektor mi je prej razpadel, kot sem ga snel iz kontaktov :BUA:

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri dveh Yamahah mi ni bilo potrebno niti ene žarnice zamenjat, pa ne zato, ker sem se vozil brez...pri obeh skupaj nad 50 k km.

Očitno sta Kawasaki in BMW bolj podobne izdelave, ker pri obeh crkujejo žarnice.

Mislim, da je pregorela žarnica posledica moje... ma nima veze... :whistle: 

Kar pa se tiče podobnosti izdelave Kawe in BMWja - pogumna izjava , glede na to, da naj bi bil BMW nekako top-of.the-top v motociklizmu. Naj bi bil... :D

Aja - če odmislim tomosovega avtomatika, ki sem ga imel kot mul'c, na motorju sedajle prvič v življenju menjam žarnico... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni to izgleda kar sexy (saj več ali manj vsi kruzerji izgledajo kot razvlečeni smrklji) le ne vem, kako gre zvok dotičnega paralel twina s tem konceptom.

Verjetno so morali potem še auspuh precej spremenit, da je dobil bolj kruzerski prizvok.

Sem upal, da se bo že dalo kaj na jutjubu slišat, pa še ni nič (ali pa nisem jaz našel)

 

 

 

 

P.S.: Aja, saj nekaj malega se sliši na prvem videu med njenim besedičenjem, tam okoli 2:18

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pozicijsko menjaval za led, tam je bolje odviti, lepo vse ba dosegu. Na desni snemi, še hladilno pogledaš pa manj kablov je, se mi zdi.

Zic odklenit, stransko plastiko dol in se sprednjo, rutina, če se karkoli dela... Filter, svečke...seveda tu še tank dol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plani za dodelave našeh polizdelkov za 2014/2015 zimo =)?

 

jaz imam še:

 

- nosilec za GPS iz karbon plate (že narejen) manjkajo še distančniki in vijaki

- zadnji blatnik 

- sprednji podaljšek blatnika homemade

 

To je pa to =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plani za dodelave našeh polizdelkov za 2014/2015 zimo =)?

 

jaz imam še:

 

- nosilec za GPS iz karbon plate (že narejen) manjkajo še distančniki in vijaki

- zadnji blatnik 

- sprednji podaljšek blatnika homemade

 

To je pa to =)

Se ti splača zajebavat homemade za podaljšek sprednjega blatnika, če to dobiš za malo iznad 20 ojra?

Si potem dal dodatne lučke gor?

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!