Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ampak nekdo je prehvalil prejsnjega Versysa, ki je ocitno dalec od tega o cemer so bli hvalospevi....

Po čem to sklepaš? Toliko novitet pa res ni na trojki, razen povsem drugačne maske... Vibracije in kao ne dovolj dobre bremze (zame so bile OK, saj to ni superšportnik) so bile že prej omenjene.

Zanimivo - že dosedaj relativno velik rezervoar 19l so pa še za dva litra povečali. Ob nizki porabi pod 5 litrov (če malo paziš) je doseg že res dober, kar je dobra novica za dolgoprogaše. Pa tudi z kaferejserje, zakaj pa ne :)

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno (popravljeno)

 

 

P.S. me pa zanima tvoje strokovno mnenje zakaj ni F650 GS Twin primerljiv  v tem sgmentu s superduper Versysom....

ti jaz povem, zastarel, podhranjen, švoh vzmetenje, slabe zavore(en zavorni disk)...skratka ropotuljica, kar je sicer normalno saj so ga razvili 2010, vendar je pa je že razlika v primerjavi z modeli, ki letijo vn leta 2014. Pa še grd je :P

 

2010-bmw-f650gs-i03.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Tudi ta ki ga je prilimal Snecer je enovaljnik! Ne Snecer mislil sem F650GS . In napredni dodatki so del motorja ali se motim!?

vsi smo mislili na F650GS, razen Snecera, ki meša F in G, dvovaljni in enovaljni, ter 800 in 650ccm

Objavljeno

kaj se zdj primerja .. med 650 in 800 kubičnimi... tok da bom vedu :?

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

strinjam se s tem, kar je Dami34 rekel, Versys je model 2015 in naj bi bil boljši od modelov motorjev v svojem rangu s starejšimi letnicami prvega prihoda na tržišče :grim , koliko je pa zares dober, bodo pa pokazali vzporedni testi in objektivnost testnih voznikov novinarjev(kdo je komu več plaču) :kva2:

Objavljeno

ti jaz povem, zastarel, podhranjen, švoh vzmetenje, slabe zavore(en zavorni disk)...skratka ropotuljica, kar je sicer normalno saj so ga razvili 2010, vendar je pa je že razlika v primerjavi z modeli, ki letijo vn leta 2014. Pa še grd je :P

 

2010-bmw-f650gs-i03.jpg

Podhranjen,po čem to sklepaš? Hp in kubikaže dovolj,navora dovolj da se lahko v 6prestavi voziš 50kmh in če zdrži mene in ženo ko tiščiva za tvojim super naprednim mopedkom ,da me ne rabiš ravno čakat,temu jaz pravim optimalno ne podhranjeno.

Pa če že primerjaš primerjaj nov model z novim modelom ki je f700GS (dva zavorna koluta in seveda veliko boljše zavore kot Versys ) 

Pa motor na sliki je bil razvit veliko prej a v prodajo je prišel leta 2008 ko Versys še ni poznal ABS (serijsko) pa imel prikazovalnik prestav ki za razliko od novega modela Versysa deluje brezhibno,pa razna tipala temperature,senzorji svetlobe itd.....skratka zastarel a še vedno pred ropotuljico zvano Kawasaki....

Da se nisi nalezu kakšnega virusa od kolega  :P

Objavljeno (popravljeno)

Kmet2:

 

Ja govora je bilo o F650GS 

Če pa ti misliš da zarad značke BMW dela čudeže v primerjavi z ostalim šrotom v tej klasi, te pustim v tvojem prepričanju. :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Ta dva, Versys in GS nista ravno v primerljivi kategoriji, eden je bolj cestni potovalnik, drugi enduro.

Objavljeno

Kmet2:

 

Ja govora je bilo o F650GS 

Če pa ti misliš da zarad značke BMW dela čudeže v primerjavi z ostalim šrotom v tej klasi, te pustim v tvojem prepričanju. :P

No potem primerjaj starega Versysa ,a če misliš da je Kawasaki nad vsemi v tej klasi te tudi jaz pustim v tvojem prepričanju  :P

Objavljeno

Podhranjen,po čem to sklepaš? Hp in kubikaže dovolj,navora dovolj da se lahko v 6prestavi voziš 50kmh in če zdrži mene in ženo ko tiščiva za tvojim super naprednim mopedkom ,da me ne rabiš ravno čakat,temu jaz pravim optimalno ne podhranjeno.

Pa če že primerjaš primerjaj nov model z novim modelom ki je f700GS (dva zavorna koluta in seveda veliko boljše zavore kot Versys ) 

Pa motor na sliki je bil razvit veliko prej a v prodajo je prišel leta 2008 ko Versys še ni poznal ABS (serijsko) pa imel prikazovalnik prestav ki za razliko od novega modela Versysa deluje brezhibno,pa razna tipala temperature,senzorji svetlobe itd.....skratka zastarel a še vedno pred ropotuljico zvano Kawasaki....

Da se nisi nalezu kakšnega virusa od kolega  :P

 

Glede agregata se strinjam, 800 kubični rotaxov je soliden in zmogljivešji od versysa 650, vsaj na papirju.

 

Kawasaki kupuje abs pri Boschu, tudi sedaj se da dobiti model brez abs, skratka odloča potrošnik. Nimam in ne pogrešam, je pa zelo koristna zadeva, sploh za varnost. Zaradi manjka ABSa moram tudi voziti in zavirati z večjim občutkom, kar pripomore k večji varnosti.

 

Prikazovalnik prestav... roko na srce, to je pa tako nepomemben podatek, da je smešno. To bi bilo naj tisto "napredno" ?

Enako senzor temperature, spet dodatek, jaz pri sebi gledam, to je samo zaradi šminke, da lahko doma pogledam graf kak je blo mrzo in slično. Sicer brezveze, dokler imamo kot ljudje receptorje za temperaturo. Kawasaki te senzorje sicer tudi ima, le na displayu jih ni.

 

Pričakoval sem, da boš omenil kaj drugega, tehnološko naprednega, ti pa mi prijaviš z nekim prikazovalnikom prestav in temperaturnim senzorjem...

Objavljeno

Ta dva, Versys in GS nista ravno v primerljivi kategoriji, eden je bolj cestni potovalnik, drugi enduro.

Oba sta bolj za na cesto,kakšen slab makedam ,po terenu jima pa manjka obema kar velik(večji hod vzmetenja....itd) 

Objavljeno

Ta dva, Versys in GS nista ravno v primerljivi kategoriji, eden je bolj cestni potovalnik, drugi enduro.

 

GS enduro s tistim vzmetenjem, predvsem sprednjim? pa lita platišča itd

Objavljeno

No potem primerjaj starega Versysa ,a če misliš da je Kawasaki nad vsemi v tej klasi te tudi jaz pustim v tvojem prepričanju  :P

jaz sem ti odgovoril na tole vprašanje:

P.S. me pa zanima tvoje strokovno mnenje zakaj ni F650 GS Twin primerljiv  v tem sgmentu s superduper Versysom....

 

Če sem prav razumel se gre za primerjavo F650GS twin in Versysa 2014.

Nikjer pa nisem trdil, za razliko od nekaterih, da je Versače oziroma GS nadmočen in oh in sploh motor.

Objavljeno

Glede agregata se strinjam, 800 kubični rotaxov je soliden in zmogljivešji od versysa 650, vsaj na papirju.

 

Kawasaki kupuje abs pri Boschu, tudi sedaj se da dobiti model brez abs, skratka odloča potrošnik. Nimam in ne pogrešam, je pa zelo koristna zadeva, sploh za varnost. Zaradi manjka ABSa moram tudi voziti in zavirati z večjim občutkom, kar pripomore k večji varnosti.

 

Prikazovalnik prestav... roko na srce, to je pa tako nepomemben podatek, da je smešno. To bi bilo naj tisto "napredno" ?

Enako senzor temperature, spet dodatek, jaz pri sebi gledam, to je samo zaradi šminke, da lahko doma pogledam graf kak je blo mrzo in slično. Sicer brezveze, dokler imamo kot ljudje receptorje za temperaturo. Kawasaki te senzorje sicer tudi ima, le na displayu jih ni.

 

Pričakoval sem, da boš omenil kaj drugega, tehnološko naprednega, ti pa mi prijaviš z nekim prikazovalnikom prestav in temperaturnim senzorjem...

Bil sem uvideven in nisem želel komplexat lastnike Versysov ki jih je Kawasaki zavedel kot potrošnike :D

Ker nimaš ABS-a ti to pripomore k večji varnosti  :lol1:  :lol1:  :lol1: a si ti res čist v redu  B)

Ja prikazovalnik prestav so omenili v testu zato sem ti povedal ker si spregledal da že nov ne deluje tako kot bi moral,da pa na motor navlečeš vso (po tvoje )nepotrebno šaro ,kot senzorji temperature samo zaradi šminke ,zelo koristno zadevo kot oiler pa označiš za nepotrebno je res bizarno Snecer :huh:

In vse kar japonci obešajo na svoje motorje so imeli pred njimi že tehnološko napredni modrobeli in ja kot si izpostavil tudi ABS (Bosch) nemška kvaliteta .)

Objavljeno

jaz sem ti odgovoril na tole vprašanje:

P.S. me pa zanima tvoje strokovno mnenje zakaj ni F650 GS Twin primerljiv  v tem sgmentu s superduper Versysom....

 

Če sem prav razumel se gre za primerjavo F650GS twin in Versysa 2014.

Nikjer pa nisem trdil, za razliko od nekaterih, da je Versače oziroma GS nadmočen in oh in sploh motor.

Jaz sem vprašal Snecerja ne tebe :grim  a si postal Snecerjev piar :kva1:

Objavljeno

Jaz sem vprašal Snecerja ne tebe :grim  a si postal Snecerjev piar :kva1:

aha...

pol se pa kr pomenta, kera kura je izlegla lepše jajce :P

Objavljeno

No boš že povedal, kaj je tisto naprednejše na gs 650?

 

Oiler je nepotreben, ker za ketno je dovolj da je namazana in ne nonstop mazana. Ampak kdor hoče, naj nabavi. Enako kot za prikazovalnik prestav, ki ga sicer imam, a ga lahko mirno pogrešam, kot imam senzor temperature, ki ga tudi lahko pogrešam in še kaj.

 

Aja, tudi nimam prikaza povprečne porabe goriva, sploh ne pogrešam, tudi v avtu na to nikoli ne kliknem.

 

Zaradi teh po tvoje "naprednih" zadeve, se motor nič bolje ne pelje.

 

Ko drezaš v Bosch.

 

Lej, bemfl v gornjem primeru niti agregata sam ne naredi... kupi pri Jodlarjih, ki ga izdelujejo kje na Kitajskem

Objavljeno

aha...

pol se pa kr pomenta, kera kura je izlegla lepše jajce :P

Morm priznat da mi je novi Versys lepše jajce ;)

Objavljeno

Bil sem uvideven in nisem želel komplexat lastnike Versysov ki jih je Kawasaki zavedel kot potrošnike :D

Ker nimaš ABS-a ti to pripomore k večji varnosti  :lol1:  :lol1:  :lol1: a si ti res čist v redu  B)

Ja prikazovalnik prestav so omenili v testu zato sem ti povedal ker si spregledal da že nov ne deluje tako kot bi moral,da pa na motor navlečeš vso (po tvoje )nepotrebno šaro ,kot senzorji temperature samo zaradi šminke ,zelo koristno zadevo kot oiler pa označiš za nepotrebno je res bizarno Snecer :huh:

In vse kar japonci obešajo na svoje motorje so imeli pred njimi že tehnološko napredni modrobeli in ja kot si izpostavil tudi ABS (Bosch) nemška kvaliteta .)

 

Tako je.

 

Vožnjo prilagodiš razmeram in tehniki.

 

Ne pa kot vidim nekatere, gas, bremza, gas, bremza, pa puni hamer bremza pred ovinkom... ker ima abs...

 

Sicer bi se objestna vožnja hitro spremenila.

Objavljeno

GS enduro s tistim vzmetenjem, predvsem sprednjim? pa lita platišča itd

Ja, po moje spadajo GS-i v potovalne endure, Versys pa še ni med endurami...tako je s temi "kvalifikacijami", naj me kdo popravi, če se motim

Objavljeno

Jaz sem vprašal Snecerja ne tebe :grim  a si postal Snecerjev piar :kva1:

 

Mi lahko pojasniš, o katerem modelu je govora? 

 

Ker jaz ga ne najdem na strani BMWja... samo enovaljnik s to oznako.

Objavljeno

Morm priznat da mi je novi Versys lepše jajce ;)

jajca so jajca :P

Objavljeno

No boš že povedal, kaj je tisto naprednejše na gs 650?

 

Oiler je nepotreben, ker za ketno je dovolj da je namazana in ne nonstop mazana. Ampak kdor hoče, naj nabavi. Enako kot za prikazovalnik prestav, ki ga sicer imam, a ga lahko mirno pogrešam, kot imam senzor temperature, ki ga tudi lahko pogrešam in še kaj.

 

Aja, tudi nimam prikaza povprečne porabe goriva, sploh ne pogrešam, tudi v avtu na to nikoli ne kliknem.

 

Zaradi teh po tvoje "naprednih" zadeve, se motor nič bolje ne pelje.

 

Ko drezaš v Bosch.

 

Lej, bemfl v gornjem primeru niti agregata sam ne naredi... kupi pri Jodlarjih, ki ga izdelujejo kje na Kitajskem

Megla Snecer spet,z oilerjem lahko podmazuješ kadar želiš in ne skoz,samo kakšen evrček več moreš dat pa je. Pa ne rabiš se ustavljati pa zganjat akrobacije z pipsi itd,enostavno stisneš gumb in podmažeš verigo nato podmazovanje lahko izklopiš,ne boš vrjel ,spet z tipko!

Vse te zadeve meni olajšajo vožnjo saj se vmes ne ukvarjam z nepotrebnimi stvarmi,med vožnjo pogledam kakšen je tlak v pnevmatikah brez ustavljanja,pogledam za koliko imam še goriva(kaže v km) in potem preko navigacije vidim do kje sežem brez nepotrebnega ustavljanja za vsak slučaj da mal dotankam itd.....

- ESA elektronsko nastavljivo vzmetenje,ker se ne vozim skoz sam in isto obremenjen spet pritisnem na priročen gumb in vzmetenje je naštimano

-ASC (protizdrs zadnjega in prav tako prednjega kolesa) če ne boš razumel kot pretpostavljam to z zdrsom prednjega kolesa ti lahko obrazložim to delovanje ASC

-TPMS  ,senzorji tlaka v kolesih ,če gumo predreš in začne pomalem puščat te komandna plošča takoj opozori ,tako imaš več časa oz si takoj pozoren na vulkanizerje v bližini.....

Motor ima pa že po defoltu ciklistiko in ergonomijo dosti podobno,mi je pa na novem Versysu všeč povečanje rezervoarja ki z malo porabo doseže kar zavidljivo kilometrino.....

Mal se poglobi v Kawasaki pa boš najdel veliko sklopov motorja ki jih delajo na Taiwanu,Indiji,Kitajskem itd.... to je pač cenovno bolj ugodno za vse firme motociklov in ne samo te ki jih omenjamo. Prav tako se je kvaliteta kitajskih in drugih prej naštetih držav  ki izdelujejo komponente za nebroj znamk zelo popravila ,če ne že dohitela EU in Japan.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!