Efendi Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 Za zavore se strinjam. Ampak znak od yamahe pa ne. Glasbenih vilic pa res ne rabim met pripopanih na tank.
Efendi Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 Ceprav se cez bremze niti nimam kaj pritozevat. ABS dela kot mora in me je ze parkrat resil.
Snečer Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Pozdravljeni! Danes sem testiral "centralni" štender PackJack. Zadeva deluje v nulo, vzame manj časa kot cigaret (3 minute bruto=video), skratka meni ustreza in bom na vsako tankanje namesto čika tako mazal. Posnetek je nastal povsem spontano, ob poti (nekje pri Borovljah), kar kaže na to, da je zadeva sila preprosta. "Testiral" sem tudi S100 sprej, ki so mi ga "poturili" v lujzu, so garantirali, da je to najbolje med vsemi, mi skor pdl-ja niso hoteli prodat (s100 belega sicer poznam) No, ta "novi" sprej je kar ok, a mislim da vseeno malo packa, pdl nič. drugič sem mazal v Beljaku pred Lujzom Morda tole sodi tudi v temo o verigi in sprejih... Kmet2, DAMI34, Fantocci in 2 others 5
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Sneci ti si kralj. Dvakrat namazes ketno na relaciji na kateri je jst tud enkrat ne bi. Svaka cast za to izredno paznjo; Sicer ze mal meji na OKM, ampak ajt, gotta give U credit. Zadnji disk bos moral menjat pocas, mam obcutek. Kmet2 in builder 2
Snečer Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Danes sem imel testni dan, zato se je več mazalo in testiralo. Torej na 300km mazanje, nič posebnega se mi ne zdi (padlo 630). Včasih tudi do 1500 ne namažem. Zadnji disk ima 25k km in je brezhiben, enako tudi zadnje pakne, ki so na 90%+. Res pa je, da debeline diska nisem meril. Na fotki se vidi, da je ok (sicer še mokro od pranja) No, danes sem lahko tudi fajn potestiral Mitas Sportforce+. Kaj naj rečem. Kot sem že. Guma kot guma, "isto" kot prejšnje, le da je ta malo bolj udobna, je občutek, da je mehkejša. Pa morda v ovinkih malenkost bolj vodljiva. Skratka, če se boš normalno vozil, Mitaske so kul pa še poceni. po skupno 700km+ ni videti nekih hudih sledov obrabe builder, igorkr, Kmet2 in 1 other 4
Popularna objava Snečer Objavljeno Julij 4, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Danes sem testiral tudi navigacijo Wayteq, ki jo je posodil zastopnik: http://www.wayteq.si/trgovina/si/prodaja-navigacija-naprave-4-3/234-wayteq-xrider-gps-navigacija-za-motoriste-0793283082923.html Tu si poglejte suhoparne podatke o napravi, BT podpira marsikaj, a ga nisem testiral, ker nimam slušalk BT. Na navigaciji je bil nameščen testni iGO/Primo s prirejenim skinom za motoriste (večje ikonice za rokavice, popiljeni meniji, barvne sheme itd.) Dejansko gre za kitajski generični izdelek, katerega v tovarni po nraočilu opremijo z logotipom "distributerja". Eden takšnih je Xrider. Kot prvo privabi cena, ki je 120 EUR brez kartografije. Če si "spreten", to ni moteče, ker imaš veliko izbire, ki pa je žal prirejena le za avtomobile ipd., za motorna kolesa komaj kaj najdeš (govorim o skinih in moto funkcijah). Gori je bil tale skin (predelan in preveden v slo) http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/387181/iGO-Primo-24-Motorcycle-Edition-1.html Samemu programu (Primo) ni kaj očitati, poznana zadeva, deluje kot, zemljevidi enaki kot na Garminu, a za načrtovanje poti je potrebno uporabiti programje konkurence ali odprta google orodja (npr. Tyre). Oziroma si rute narediš s "čimerkoli", nakar jih preprosto prekonvertiraš v format za igo/primo s tem programom http://www.routeconverter.de/downloads/enin naložiš na napravo. Jaz sem ruto naredil z Garmin Mapsource, poleg sem imel vzporedno še napravo Garmin Oregon, ruta na obeh je bila identična, vodila sta identično. --------------------- Pred leti sem že imel kitajsko 3,5" navigacijo, tudi bolj za test in ni mi ostala v lepem spominu, zaradi slabe vidljivosti na soncu, praktično se ni nič videlo in je bila zato neuporabna. Zato sem se testa lotil s "predsodkom" in prvi vtis je bil spomin v preteklost. Naprava je na direktnem soncu nevidna. Poleg je za primerjavo Garmin Oregon 600, ki ima reflektiven ekran in prav obožuje sonce. Takšnega ekrana nimajo niti v Zumo modelih. No, v avtu je zadeva že dokaj normalno vidljiva, osvetlitev seveda na 100%, xrider se hvali na škatli s 700NIT (high brightness display). Ne vem, nisem te stroke, verjamem le očesu. Zadevo sem montiral v priložen nastavek s senčnikom, ne na idealno mesto na krmilu ali drugje, ker za test se mi ni dalo vsega šraufat. Priloženo je napajanje 12V na čik vtičnico ali direkt na aku, jaz sem preizkusil čik vtičnico, lepo dela in polni. Naprava na baterijo deluje dobre 3 ure, ko pokaže da je še 40% baterije kaj kmalu javi, da je konec zabave. Kitajske fore, znane iz kitajskih telefonov. -------------------- No kako je z vidljivostjo. Zjutraj, ko je oblačno itd. je vidljivost povsem spodobna, problem nastane le, če sonce sveti direktno v napravo=ekran, kar je v bistvu redko, saj imaš napravo montirano pokončno, torej se slabo vidi le ko je sonce v "hrbet". Na testu nekak, kljub soncu in napačni montaži potem nisem zaznal, da se ne bi nič videlo na ekran, skratka bilo je uporabno, ni bilo pa idealno. Ne vem zakaj kitajci ne razmislijo o reflektivnem ekranu (tudi zumo ga nima), ker to je fantazija. Morda bo kdo omenil, da kaj med vožnjo itak ne smeš gledat, da je glavno, da ima BT in da slišiš ukaze, ampak na te fore jaz ne padam, hočem tudi videti. Navigacijo lahko izkoristiš s hitrim pogledom tudi za pogled "naprej", kakšni ovinki sledijo, serpentine ipd.. Primo v tujini na ekranu kaže tudi opozorilne table, zelo kul opcija, za našo državo jih še ni. Tako mi je v Italiji kazalo ikono z žabami, zanimivo da table ob cesti ni bilo... Set za montažno, ki je poleg omogoča cevno namestitev, žal nisem izmeril nastavka na ohišju, ki se odvije, a dozdeva se mi, da je zadeva RAM kompatibilna, kar razširi možnost montaže. Plastika za montažo se mi je zdela krhka, kot da mi bo ostal v roku (prejšnja kitajska je imela solidno kovinsko), no bojazen je bila odveč, plastika marsikaj prenese. Med testom se je naprava 1x resetirala, krivec testni software Primo, no po resetu je delala spet normalno naprej brez izgube podatkov. Sicer pa glede vodenja nimam nobenih pripomb. Zaključek: +poceni (?) +komplet +vododporna (nisem testiral) +BT po vseh specifakcijah -slaba vidljivost na direktnem soncu -nima namenskega softwera za motoriste, če nisi spreten pri tem, bo težava (torej ni potu of the box kot premium znamke) -morda ne tako kvalitetni materiali . . tu sem snemal zadevo v akciji, kamera žal ne pokaže prave vidljivosti ekrana zaradi filtrov, ker sicer se je vidlo ok pa še en video od blizu tudi telo moram dat v drugo temo... DAMI34, skalar36, CINDAPP in 8 others 11
Snečer Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Včeraj sem testiral tudi še eno zanimivo postavitev kamere. Ni slabo za spremembo, zajemi pokažejo zanimive prizore. Sicer pa je po moji oceni potrebno cesto na Vršič iz Kranjske Gore zapreti. Kmet2, SF, DAMI34 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Da naredijo cesto oziroma da jo popravijo. Edini prelaz v Sloveniji, biser slo. turizma, prehod v Trento, cesta pa kot v Mariboru Verjetno je tudi spomeniško zaščitena ..., ampak tam ko so Rusi kocke delali, je ok, par vmesnih delov je pa uničenih, dovolj bi bilo če bi že par 100m tistih delov preplastili. Neverjetno no. dondule, SF, skalar36 in 4 others 7
bajkr88 Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Torej si za obnovo ceste ne zaprtje.... drgac je po celi slo ogromno takih cest, se slabsih, kjer je promet celo leto + precej gostejsi pa jih ne zrihtajo... nc novga, kaj cs TakeALookAround 1
Snečer Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Samo to je "biser", neka ulica v MB me ne zmoti, ko gre tam 10 avtov na dan...tu se pa lahko kdo ubije, ker kolesarjev mrgoli. Vprašanje če je ni potrebno vsaj za kolesarje zapreti.
Fantocci Objavljeno Julij 5, 2015 Opozori Objavljeno Julij 5, 2015 Res je bruka za to cesto. Nekako tako kot par let zaprt Kanin in posledično propadel hotel.
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Sem rabil kar 14 000 km, da sem uničil DID.ovo "verigico"... polovico X-ringov je zmetalo ven, par členov je bilo trdih, in en del raztegnjen. Vožnja izjemno neprijetna, sploh če ma človek rad poštiman moped... ...nič za to, za zamenjavo mi je vzelo samo pol urce in zdej se moped že pelje kot nov =) iz "gold" barve sem šel na klasično "silver" da lepo zaključi barvo zadnjega dela mopeda. Preostane mi še homemade oiler pa je to to. Fantocci, SLVR, DAMI34 in 4 others 7
Snečer Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Jaz sem ob menjavi gum tudi menjal celoten verižni set. Gumice so bile ok, tudi trdih členov ni bilo, le neenakomerno raztegnjena je bila, to me je motilo. Zdržala je 24k km, isto original d.i.d.. Vzel sem "kot vedno" tukaj http://kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-versys-kle-650-kettensatz-mit-did-520vx2-xringkette-p-14906.html Cena seta s pttjem je bila 88,80 EUR, ketna čez dva dneva doma. Kot pa si napisal, z novo ketno se pelje zadeva kot nova. Fantocci 1
BRANE Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 hyperjack, menjaj čimprej še verižnike.
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 hyperjack, menjaj čimprej še verižnike. Jih ne bom, ker so kot novi...minimalni znaki obrabe. Dve verige na ene zobnike, je čist ok. Vse ostalo je škoda časa in denarja.
Snečer Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 No ja, kot vidiš je set džabe... 88 EUR s ketno in pttjem. Če kupiš cenejše gume, npr. Mitaske, imaš za razliko v ceni do "premium" znamk gum še verižni set (torej za nekje 248 EUR gume in ketnset) al pa samo gume Premium znamke... Res pa je, da boš sam videl in povedal, kako se bo obnesla ketna na stare verižnike. Jaz bi tudi raje menjal, ker sem mnenja, da se tudi verižniki minimalno "vležejo" na ketno pri 14k in potem novo prej uničijo.
DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 namesto dida daš EK enuma in maš mir 30kkm
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 No ja, kot vidiš je set džabe... 88 EUR s ketno in pttjem. Če kupiš cenejše gume, npr. Mitaske, imaš za razliko v ceni do "premium" znamk gum še verižni set (torej za nekje 248 EUR gume in ketnset) al pa samo gume Premium znamke... Res pa je, da boš sam videl in povedal, kako se bo obnesla ketna na stare verižnike. Jaz bi tudi raje menjal, ker sem mnenja, da se tudi verižniki minimalno "vležejo" na ketno pri 14k in potem novo prej uničijo. Ni fora v ceni zobnikov, fora je v tem, da moj čas tudi nekaj stane. da snamem feltno dol, zamenjam zobnik, da ne govorimo o sprednjem zobniku, katerega bi moral snet s pištolo. Stvari, ki niso tehnološki presežek naredim sam..še raje pa če vidim in ocenim, da bi bila menjava zobnika čisto po ne potrebi, se tega sploh ne lotim. To je isto kot če bi ploščice na polovici življenske dobe zamenjal za nove samo zato ker sem menjal zavorno olje ... Če bi hotel, da mi to naredi nekdo drug, bi za to računal 30 € + 1 h da se pripeljam tja + 1 ura da čakam, + 1 ura da pridem nazaj domov = če to skupaj seštejem je to skoraj več kot nova ketna...dobro malo pretiravam, ampak tako je... EK enuma je 1 x dražja kot DID, se pravi ne profitiram nič, razen v eni menjavi, ki me stane 30 min. To še nekako razumem, meni je pa čisto zadovoljivo, da imam novo ketno in da jo tudi naslednji lastnik motorja (Kmet) v svoji dobi kar ga bo imel, ne bo rabil menjat. =) to je pa to...motozajebant bo mogu pač še zobnike menjat, kaj pa je to za njega... sej dela na banki, dnarja kolikor hočeš DAMI34 in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Matematično, čisto zadovoljujoč odgovor Kmet2 1
Snečer Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 namesto dida daš EK enuma in maš mir 30kkm To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d...
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Matematično, čisto zadovoljujoč odgovor Da me vidijo prfoksi iz fakultete, mi takoj odvzamejo diplomo.... SLVR in DAMI34 2
Snečer Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Ni fora v ceni zobnikov, fora je v tem, da moj čas tudi nekaj stane. da snamem feltno dol, zamenjam zobnik, da ne govorimo o sprednjem zobniku, katerega bi moral snet s pištolo. Stvari, ki niso tehnološki presežek naredim sam..še raje pa če vidim in ocenim, da bi bila menjava zobnika čisto po ne potrebi, se tega sploh ne lotim. To je isto kot če bi ploščice na polovici življenske dobe zamenjal za nove samo zato ker sem menjal zavorno olje ... Če bi hotel, da mi to naredi nekdo drug, bi za to računal 30 € + 1 h da se pripeljam tja + 1 ura da čakam, + 1 ura da pridem nazaj domov = če to skupaj seštejem je to skoraj več kot nova ketna...dobro malo pretiravam, ampak tako je... EK enuma je 1 x dražja kot DID, se pravi ne profitiram nič, razen v eni menjavi, ki me stane 30 min. To še nekako razumem, meni je pa čisto zadovoljivo, da imam novo ketno in da jo tudi naslednji lastnik motorja (Kmet) v svoji dobi kar ga bo imel, ne bo rabil menjat. =) to je pa to...motozajebant bo mogu pač še zobnike menjat, kaj pa je to za njega... sej dela na banki, dnarja kolikor hočeš Primer sem dal, kolko je ketna poceni, da bi jo lahko menjal na vsak gumarski set. Tako pa jo lahko na 2. ali 3. set menjaš.
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d... Da se ne bosta še kaj pičila, lahko povem iz lastnih izkušenj: Kawasaki Versys 62hp, DID 14 000km -> menjava Kawasaki Z750 106hp, DID 33 300km še vedo prva vgradnja, vidna delna lokalna raztegnjenost, minimalna odstopanja. Še za kakšni dve leti bo OK
HyperJack Objavljeno Julij 13, 2015 Opozori Objavljeno Julij 13, 2015 Primer sem dal, kolko je ketna poceni, da bi jo lahko menjal na vsak gumarski set. Tako pa jo lahko na 2. ali 3. set menjaš. Ma ne bo šlo, jaz sem v eni verigi pokuril 3 zadnje in 2 sprednji pnevmatiki..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se