Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Za zavore se strinjam.

Ampak znak od yamahe pa ne. Glasbenih vilic pa res ne rabim met pripopanih na tank. :)

Objavljeno

Ceprav se cez bremze niti nimam kaj pritozevat. ABS dela kot mora in me je ze parkrat resil.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Danes sem testiral "centralni" štender PackJack.

Zadeva deluje v nulo, vzame manj časa kot cigaret (3 minute bruto=video), skratka meni ustreza in bom na vsako tankanje namesto čika tako mazal.

Posnetek je nastal povsem spontano, ob poti (nekje pri Borovljah), kar kaže na to, da je zadeva sila preprosta.

"Testiral" sem tudi S100 sprej, ki so mi ga "poturili" v lujzu, so garantirali, da je to najbolje med vsemi, mi skor pdl-ja niso hoteli prodat :) (s100 belega sicer poznam)

No, ta "novi" sprej je kar ok, a mislim da vseeno malo packa, pdl nič.

wp20150704054.jpg

drugič sem mazal v Beljaku pred Lujzom

Morda tole sodi tudi v temo o verigi in sprejih...

Objavljeno

Sneci ti si kralj. Dvakrat namazes ketno na relaciji na kateri je jst tud enkrat ne bi. Svaka cast za to izredno paznjo; Sicer ze mal meji na OKM, ampak ajt, gotta give U credit.

Zadnji disk bos moral menjat pocas, mam obcutek.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Danes sem imel testni dan, zato se je več mazalo in testiralo. Torej na 300km mazanje, nič posebnega se mi ne zdi (padlo 630). Včasih tudi do 1500 ne namažem.

Zadnji disk ima 25k km in je brezhiben, enako tudi zadnje pakne, ki so na 90%+. Res pa je, da debeline diska nisem meril.

Na fotki se vidi, da je ok (sicer še mokro od pranja)

wp201507040331.jpg

No, danes sem lahko tudi fajn potestiral Mitas Sportforce+. Kaj naj rečem. Kot sem že. Guma kot guma, "isto" kot prejšnje, le da je ta malo bolj udobna, je občutek, da je mehkejša.

Pa morda v ovinkih malenkost bolj vodljiva. Skratka, če se boš normalno vozil, Mitaske so kul pa še poceni.

wp20150704045.jpg

wp20150704048.jpg

wp20150704029.jpg

po skupno 700km+ ni videti nekih hudih sledov obrabe

Objavljeno

Včeraj sem testiral tudi še eno zanimivo postavitev kamere.

wp20150704026.jpg

Ni slabo za spremembo, zajemi pokažejo zanimive prizore.

Sicer pa je po moji oceni potrebno cesto na Vršič iz Kranjske Gore zapreti.

bscap0000.jpg

bscap0001.jpg

bscap0002.jpg

Objavljeno

Da naredijo cesto oziroma da jo popravijo.

Edini prelaz v Sloveniji, biser slo. turizma, prehod v Trento, cesta pa kot v Mariboru :)

Verjetno je tudi spomeniško zaščitena ..., ampak tam ko so Rusi kocke delali, je ok, par vmesnih delov je pa uničenih, dovolj bi bilo če bi že par 100m tistih delov preplastili.

Neverjetno no.

bscap0004.jpg

bscap0005.jpg

bscap0006.jpg

bscap0007.jpg

bscap0008.jpg

bscap0009.jpg

Objavljeno

Torej si za obnovo ceste ne zaprtje.... drgac je po celi slo ogromno takih cest, se slabsih, kjer je promet celo leto + precej gostejsi pa jih ne zrihtajo... nc novga, kaj cs

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Samo to je "biser", neka ulica v MB me ne zmoti, ko gre tam 10 avtov na dan...tu se pa lahko kdo ubije, ker kolesarjev mrgoli.

Vprašanje če je ni potrebno vsaj za kolesarje zapreti.

Objavljeno

Res je bruka za to cesto. Nekako tako kot par let zaprt Kanin in posledično propadel hotel.

Objavljeno

Sem rabil kar 14 000 km, da sem uničil DID.ovo "verigico"... polovico X-ringov je zmetalo ven, par členov je bilo trdih, in en del raztegnjen. Vožnja izjemno neprijetna, sploh če ma človek rad poštiman moped...

img20150711084225.jpg

 

...nič za to, za zamenjavo mi je vzelo samo pol urce in zdej se moped že pelje kot nov =)

img20150711084853.jpg

 

iz "gold" barve sem šel na klasično "silver" da lepo zaključi barvo zadnjega dela mopeda. Preostane mi še homemade oiler pa je to to.

Objavljeno

Jaz sem ob menjavi gum tudi menjal celoten verižni set. Gumice so bile ok, tudi trdih členov ni bilo, le neenakomerno raztegnjena je bila, to me je motilo. Zdržala je 24k km, isto original d.i.d..

 

Vzel sem "kot vedno" tukaj

http://kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-versys-kle-650-kettensatz-mit-did-520vx2-xringkette-p-14906.html

 

Cena seta s pttjem je bila 88,80 EUR, ketna čez dva dneva doma.

 

Kot pa si napisal, z novo ketno se pelje zadeva kot nova.

Objavljeno

hyperjack, menjaj čimprej še verižnike.

Objavljeno

hyperjack, menjaj čimprej še verižnike.

 

Jih ne bom, ker so kot novi...minimalni znaki obrabe.

 

Dve verige na ene zobnike, je čist ok. Vse ostalo je škoda časa in denarja.

Objavljeno
No ja, kot vidiš je set džabe... :) 88 EUR s ketno in pttjem.
 
Če kupiš cenejše gume, npr. Mitaske, imaš za razliko v ceni do "premium" znamk gum še verižni set (torej za nekje 248 EUR gume in ketnset) al pa samo gume Premium znamke...
 
Res pa je, da boš sam videl in povedal, kako se bo obnesla ketna na stare verižnike.
 
Jaz bi tudi raje menjal, ker sem mnenja, da se tudi verižniki minimalno "vležejo" na ketno pri 14k in potem novo prej uničijo.
Objavljeno

namesto dida daš EK enuma in maš mir 30kkm :P

Objavljeno

 

No ja, kot vidiš je set džabe... :) 88 EUR s ketno in pttjem.
 
Če kupiš cenejše gume, npr. Mitaske, imaš za razliko v ceni do "premium" znamk gum še verižni set (torej za nekje 248 EUR gume in ketnset) al pa samo gume Premium znamke...
 
Res pa je, da boš sam videl in povedal, kako se bo obnesla ketna na stare verižnike.
 
Jaz bi tudi raje menjal, ker sem mnenja, da se tudi verižniki minimalno "vležejo" na ketno pri 14k in potem novo prej uničijo.

 

 

Ni fora v ceni zobnikov, fora je v tem, da moj čas tudi nekaj stane. da snamem feltno dol, zamenjam zobnik, da ne govorimo o sprednjem zobniku, katerega bi moral snet s pištolo. Stvari, ki niso tehnološki presežek naredim sam..še raje pa če vidim in ocenim, da bi bila menjava zobnika čisto po ne potrebi, se tega sploh ne lotim. To je isto kot če bi ploščice na polovici življenske dobe zamenjal za nove samo zato ker sem menjal zavorno olje :P...

Če bi hotel, da mi to naredi nekdo drug, bi za to računal 30 € + 1 h da se pripeljam tja + 1 ura da čakam, + 1 ura da pridem nazaj domov = če to skupaj seštejem je to skoraj več kot nova ketna...dobro malo pretiravam, ampak tako je...

 

EK enuma je 1 x dražja kot DID, se pravi ne profitiram nič, razen v eni menjavi, ki me stane 30 min. To še nekako razumem, meni je pa čisto zadovoljivo, da imam novo ketno in da jo tudi naslednji lastnik motorja (Kmet) v svoji dobi kar ga bo imel, ne bo rabil menjat. =) to je pa to...motozajebant bo mogu pač še zobnike menjat, kaj pa je to za njega... sej dela na banki, dnarja kolikor hočeš :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Matematično, čisto zadovoljujoč odgovor :D

Objavljeno

namesto dida daš EK enuma in maš mir 30kkm :P

To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d...

Objavljeno

Matematično, čisto zadovoljujoč odgovor :D

 

Da me vidijo prfoksi iz fakultete, mi takoj odvzamejo diplomo.... :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ni fora v ceni zobnikov, fora je v tem, da moj čas tudi nekaj stane. da snamem feltno dol, zamenjam zobnik, da ne govorimo o sprednjem zobniku, katerega bi moral snet s pištolo. Stvari, ki niso tehnološki presežek naredim sam..še raje pa če vidim in ocenim, da bi bila menjava zobnika čisto po ne potrebi, se tega sploh ne lotim. To je isto kot če bi ploščice na polovici življenske dobe zamenjal za nove samo zato ker sem menjal zavorno olje :P...

Če bi hotel, da mi to naredi nekdo drug, bi za to računal 30 € + 1 h da se pripeljam tja + 1 ura da čakam, + 1 ura da pridem nazaj domov = če to skupaj seštejem je to skoraj več kot nova ketna...dobro malo pretiravam, ampak tako je...

 

EK enuma je 1 x dražja kot DID, se pravi ne profitiram nič, razen v eni menjavi, ki me stane 30 min. To še nekako razumem, meni je pa čisto zadovoljivo, da imam novo ketno in da jo tudi naslednji lastnik motorja (Kmet) v svoji dobi kar ga bo imel, ne bo rabil menjat. =) to je pa to...motozajebant bo mogu pač še zobnike menjat, kaj pa je to za njega... sej dela na banki, dnarja kolikor hočeš :P

Primer sem dal, kolko je ketna poceni, da bi jo lahko menjal na vsak gumarski set.

Tako pa jo lahko na 2. ali 3. set menjaš.

Objavljeno

To ti misliš, ista je kot d.i.d na dvovaljniku... mel Enumo fabriško, isto drži kot d.i.d...

 

Da se ne bosta še kaj pičila, lahko povem iz lastnih izkušenj:

 

Kawasaki Versys 62hp, DID 14 000km -> menjava

Kawasaki Z750 106hp, DID 33 300km še vedo prva vgradnja, vidna delna lokalna raztegnjenost, minimalna odstopanja. Še za kakšni dve leti bo OK :D

Objavljeno

Primer sem dal, kolko je ketna poceni, da bi jo lahko menjal na vsak gumarski set.

Tako pa jo lahko na 2. ali 3. set menjaš.

 

Ma ne bo šlo, jaz sem v eni verigi pokuril 3 zadnje in 2 sprednji pnevmatiki..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!