Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Čisto normalno se lahko pelješ...samo znat moraš.

Uničevalec in divjak je lahko vsak.

Primer povsem običajne vožnje z versysom, ki je odlično nastavljen, da ne pobira gume. Kapo dol kawasakijevim inženirjem, ki so imeli čas, da so odložili delo v doku in se za par sekund posvetili motociklom...

Kaj to je tvoj video oziroma ali si ti voznik na tem videu ?

(glede na števec hitrosti bi sicer rekel, da ne, ker je tam 70km/h omejitev).

 

Daj povej, kaj so tiste številke levo spodaj, ko pridejo tudi do 10G?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sile na telo, če nisi v top kondiciji pilota, potem je nevarno.

ps

Gre za simbolične vrednosti na vseh števcih zaradi vibracij in sprejema gps.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno namontiral še lučke, ki jih imam doma že skoraj eno leto:

 

1l_zpsttsn35vq.jpg

 

2l_zps4wdn5hkt.jpg

 

3l_zpsycobwogd.jpg

 

4l_zpslphwqbnn.jpg

 

Samo dodatne lučke+parkirna (vključen kontakt):

5l_zpszyzkrmgt.jpg

 

Dodatne+parkirna+kratka

6l_zpsn1x6vh4f.jpg

 

Dodatne+parkirna+kratka+dolga

7l_zpsvfzezqt7.jpg

 

OK, kratko vem, da imam malo previsoko. Ob priliki bom vse nastavil tako kot treba, to je le za prikaz. Pa tiste nightbreaker bolj bele žarulje bi bilo fino imet za luči in še parkirno ledico, ki jo ima Snečer. Zdaj je pač malo pisano vse skupaj...

 

Uporabljena nemška nadroba - nosilci SW motech: http://shop.sw-motech.com/en/4052572011232.htm

 

... in kitajska podroba nižjega cenovnega ranga: http://www.dx.com/p/10w-950lm-cree-xml-t6-white-led-30-degrees-spot-beam-round-work-light-10-30v-207945#.VYSGgWcVjmE

 

Ledici porabita 1,5A oziroma okoli 18W (obe skupaj, izmerjeno).

 

Dodatnega stikala nisem dajal, vezano je le preko kontakta in varovalke. Imam pa konektor pod sedežem, da po potrebi izklopim.

 

Pa lahko noč in lepe sanje, jutri pa v Črno goro.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

G-meter lepo pokaže kako tekoče vozi, kar je za mene definicija dobrega voznika. Za takšno uživaško vožnjo ti je povsem dovolj Versači ali pa npr. ER6 ... tiščači pa verjamem, da ne morejo brez 1000 ccm in 200 KM, v ovinke pa na nož. :) Vsako tele ima svoje veselje, ko v sredini ovinka stoji traktor, pa redkim ne ostane črtica na gatah.  :ninja: 

Ne vem kaj ste se zdej tok na Snečija spravl, če vam nad njgovim avatarjem lepo piše, da je legenda.  :OK:

 

Zakaj imaš potem triumpha 1050 ? če imajo samo divjaki 1000ccm ?  

 

Jaz mam 850 ccm torej sem priden  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se je začelo, ko sem zmontiral Snecerjev vezir... glih toliko je prenizek, da se pri hitrostih nad 80km/h ni bilo več dobro za peljat, bobnelo je v glavi... 

 

karbon + steklena vlakna + epoxy smola =

 

1500-carbon-3.jpg

 

1500-carbon.jpg

 

1500-carbon-2.jpg

 

Izgleda vredu :P?

versys.jpg

 

Danes testiram...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še vidiš prek? :)

 

No, jaz imam sicer vizir od Givija, najvišji in zadeva je solidna na cruise hitrosti med 80-90

 

Seveda, vidim vidim...se pa kot vsako drugo stvar, bo treba tudi to navadit.

Aja, to že dela za prodajo :)

 

Do prodaje mam še par izletov, pa malo experimantiram =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bobnenju maš vedno 2 varianti, ali povišaš, lahko pa znižaš, pa bo ravno tako mir, kajti čelada je narejena da jo objame normalen zračni tok, brez vrtinčenj, ki jih ustvarja vizir. Pa še poleti bo zračenje v čeladi delovalo tako kot mora in moped ne bo zgledal kot poštarski dostavljač :D

p.s. Hyper drugač pa zlo ličen izdelek  :OK:


Zadnjo vzmet mu ZABETONIRAJ, da bo zdržala za novega imetnika. :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Pri bobnenju maš vedno 2 varianti, ali povišaš, lahko pa znižaš, pa bo ravno tako mir, kajti čelada je narejena da jo objame normalen zračni tok, brez vrtinčenj, ki jih ustvarja vizir. Pa še poleti bo zračenje v čeladi delovalo tako kot mora in moped ne bo zgledal kot poštarski dostavljač :D

p.s. Hyper drugač pa zlo ličen izdelek  :OK:

 

 

- povišat sem proval pa je dost sličen šmorn

- znižat ne morem ker bi moral rezat vezir, pa je občutno preveč dela (treba razumet, da vezir ni od mojega letnika, je že tako vse skupaj eno "odkrivanje tople vode" =) )

- še najraj bi se vozu brez kakršnih koli vezirjev, samo potem moped zgleda grd... =)

- Na GS.u pomojem teh težav ne bo, vsaj na testnem niso bile moteče, en malo višji vizir, pa sem zmagal =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- povišat sem proval pa je dost sličen šmorn

- znižat ne morem ker bi moral rezat vezir, pa je občutno preveč dela (treba razumet, da vezir ni od mojega letnika, je že tako vse skupaj eno "odkrivanje tople vode" =) )

- še najraj bi se vozu brez kakršnih koli vezirjev, samo potem moped zgleda grd... =)

- Na GS.u pomojem teh težav ne bo, vsaj na testnem niso bile moteče, en malo višji vizir, pa sem zmagal =)

Hotu sm povedat, da obstaja več fint reševanja problema vrtinčenja zraka. recimo moja bivša XJ6 je imela samo 2 luknji v vizirju in ni bilo vrtinčenja. Očitno dovolj da je umirilo vrtinčenje. Ravno tako pri mojem sedanjem mopedu, ki ima 3 stopnje nastavitve višine, je najmanj bobnenja v čeladi pri najnižnji postavitvi vizirja. Izgleda, da v tem položaju pride do največjega zajema zraka pod vizir in zato najmanj vrtinčenja. Seveda je še vse povezano z držo in višino šoferja.

 

slika sicer ni od original vizirja

XJ6-Diversion-ABS_Touring_CONFIG_DET01_g

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam kar Kmeta za prenosni štender :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu pa moreš bit res prekleto previden.

 

Če bi obdržal versysa bi bila prva nadgradnja centralno stojalo to je zakon  :OK:

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kod ti ta podatek o prekleti previdnosti? Video?

Kolko je šoferjev ko zružijo, ker pozabijo stransko stojalo.

Motor nima kam it, drugi ki so kopirali idejo, dodajajo gumico da blokiras sprednjo bremzo.

Vaja pa sicer dela mojstra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi to res blo tako sigurno bi potem ti rajši dodali to v opremo kot centralno stojalo.

 

To se mi zdi le neka zasilna in cenena rešitev.

 

Jaz pri vseh motorjih če sem pozabil stransko stojalo in dal v 1. prestavo je motor crknu tako da nisem mogu dosti ružit.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!