Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 21 minutami, Snecer pravi:

Pri prehitevanju mi je že večkrat na zadnjo dvignilo, če sem na polno odpiral. Res sune.

 

drži se naprej, ne pa nazaj :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, Snecer said:

Pri prehitevanju mi je že večkrat na zadnjo dvignilo, če sem na polno odpiral. Res sune.

 

Nespametno in objestno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Nespametno in objestno.

to sem druge poslušal, da je pri prehitevanju vedno potrebno na polno mimo, sedaj spet raje po občutku vozim

jaz sem navajen v 6. prestavi prehitevat, tam se končno sunek umiri

 

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

drži se naprej, ne pa nazaj :P

 

če te sune nazaj, ni tak simpl

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Snecer pravi:

Pri prehitevanju mi je že večkrat na zadnjo dvignilo, če sem na polno odpiral. Res sune.

 

Video?  :cool: ...vse posneto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47363350_10157948447992926_8727857678480572416_n.thumb.jpg.47f08f38d865761424236971f60dcb0d.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred 51 minutami, yam660 pravi:

Predvidena cena v Sloveniji je 13.400€ za navadno verzijo in 16.900€ za naloudano.

dodaj še kufre, pa je naloudana 18k€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če zbereš 18K, greš do star'ga fotra, da ti posodi še 2K (vrnil mu itak ne bos do smrti..), pa se pri bmw.motorrad.si že lahko izpogajas za novega 1250, in se pridružiš Luksi v cakalni vrsti. 

 

 

 

  • Hvala 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, perry pravi:

Za ta denar raje Bmw XR

jst pa ne :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

Ni problem toliko kot cena, ampak to, da ne gre za Versys H2 SE...

To pa dela "razliko" na parkiriščih...

Mogoče na parkiriščih, pa v tem če ti je na versisu premal konjev. Sem pa 100% prepričan da full loaded Versače, gladko parira  v kvaliteti vsem BMW za ta denar, če jih celo ne presega.

H2SX pa ma avtonet s 3000km za 20 jurčkov..in sem mal slinast.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Mogoče na parkiriščih, pa v tem če ti je na versisu premal konjev. Sem pa 100% prepričan da full loaded Versače, gladko parira  v kvaliteti vsem BMW za ta denar, če jih celo ne presega.

H2SX pa ma avtonet s 3000km za 20 jurčkov..in sem mal slinast.

 

ta cenovni rang je že za postavljanje, Versys z 200Ps in kompresor bi bil prava stvar

verjetno je problem, da postane H2sx nesmiseln

ovce so dobri kupci, zato jim je treba prodajat nek "presežek", ki ga konkurenca nima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

ta cenovni rang je že za postavljanje, Versys z 200Ps in kompresor bi bil prava stvar

verjetno je problem, da postane H2sx nesmiseln

ovce so dobri kupci, zato jim je treba prodajat nek "presežek", ki ga konkurenca nima

Se ne strinjam ST segment ma kawa fantastično pokrit, caplja v touring segmentu (po mojem mnenju itak nepotrebno), če pogledaš za 18k€ dobiš full loaded konkurenca pa ponuja podobno po 20 in več.

Sedaj je vprašanje, ali kupec rabi več kot 120 konjev. In tu je keč, teoretično mi jih zadostuje, ampak, če mam 50 več mam peršing za katerega lahko opravičim odkartanje 2 jurja več.

Če bi jaz bil tip, ki bi imel rad cestne endure, vzamem polno opremljenega versisa s kufri za 18 k€. Pokaži mi konkurenco za iste pare. Vendar če nadaljujem zgodbico, kdor ma 18 jurčkov ma tut 20 in potem se raje poseže po nečem kar ma 160 ali 140 ali podobno konjičev.

Sicer pa če pogledaš avto net ali podobne oglaševalce, kawa je v samem vrhu japoncev, manj so cenjene jamahe ali honde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

touring ima do 650 v redu pokrit :) 

300ka je najboljša

650ka takisto :) 

ok, pričao sam o višjem segmentu 1000-1200

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ok, pričao sam o višjem segmentu 1000-1200

zato pa naj dajo v versys 1000 kompresor pa bo pokrival od 1000-1399 :) al kakšen bo že odgovor KTMa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

zato pa naj dajo v versys 1000 kompresor pa bo pokrival od 1000-1399 :) al kakšen bo že odgovor KTMa

se strinjam, to bi pa šlo, problem je cifra 25 in več jurčkov.

ps. prav taku mu manjka 850 segment. Ne vem zakaj ne uporabijo agregata od z900. Trg dobesedno zahteva tudi middle razred.

Okvir od 650, agregat od Z900 znižan na 100 konjičev. Poezija, pa seveda pametna cena do 10k€. Tracer segment. In trecerjev se kljub problemom proda ogroooomno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Okvir od 650, agregat od Z900 znižan na 100 konjičev. Poezija, pa seveda pametna cena do 10k€. Tracer segment. In trecerjev se kljub problemom proda ogroooomno.

 

Amen ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za sunek bi bilo bolje 3 v vrsto, čeprav z900 agregat se mi zdi da bi tudi krasno pasal

jaz bi sicer raje za ulico dal not manjši agregat+kompresor

mogoče max minimimiziran 750

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!