Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Po podatkih sodeč, je Versys za večje voznike, glede na to, da ima pri najnižji nastavitvi višino sedeža 838mm, napram TDMki, katera ima pri isti nastavitvi višino 825mm .

..... pa ne samo v f1, tudi v bob dvosed ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snecer pravi:

versys ma sedež na 845cm, da niso noge preveč pokrčene

O katerem modelu je govora Mk1 ali Mk2 ?
Prav to bi rad, da ne trpijo kolena in kolki na daljši vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kričač pravi:

O katerem modelu je govora Mk1 ali Mk2 ?
Prav to bi rad, da ne trpijo kolena in kolki na daljši vožnji.

mk1 in mk2 imata isto višino sedeža, 845mm, kolk si visok? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

mk1 in mk2 imata isto višino sedeža, 845mm, kolk si visok? 

173

Podatke sem pa gledal na strani Bikez in zgleda, da niso točni, saj piše 838mm.
Verjamem, da tvoj podatek drži glede na to, da si lastiš omenjen motor

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kričač pravi:

To me še zanima, prednje vilice je možno nastavljat, kot pri TDMki?
Hvala za info.

vilice so od z750, da nastavljajo se in sicer le ena na desni strani tako rebound kot trdota

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kričač pravi:

173

Podatke sem pa gledal na strani Bikez in zgleda, da niso točni, saj piše 838mm.
Verjamem, da tvoj podatek drži glede na to, da si lastiš omenjen motor

Jaz imam 175 in nimam problemov z višino. Do tal pridem z obema nogama, edino malo višje zavihtet nogo se moreš privadit. Kolena so komot tudi po 500+ kilometrih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, sebar pravi:

Po treh sezonah Versača sem si končno uzel 2,5 minute za diagnosticiranje vibracij iz armaturke na cca 3-4k obratov. Iz različnih forumov sem na pamet prvo mislil, da bo težava ali v gumbkih ali pa v vpetju vezja armaturke.

No.... video pove več kot lahko jaz spesnim :P  Nisem pa še nič popravljal, sem raje primorsko sonce lovil :D 

 

 

Tudi pri meni so bile vibracije okrog luči, pa sem podložil gumijasti trak med lučjo in plastiko. Vibracije iz armature in plastike okrog tanka sem odpravil  z zamenjavo plastičnih čepkov z vijaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Snecer pravi:

Kar huda zadeva, od 2010 naprej so seveda samo mk2 modeli (so pa tudi mk1 imeli abs), po fotki, ki so dal, izgleda vse kot 2009 (tudi agregat, vsak po deklu alternatorja). Lahko da so ploščico na okvirju menjali od 2010, zanimivo sicer.

Da je bil torej sunjen in so iz karamboliranega 2010 dali ploščico?...

 

Na srečo ni bil ukraden, ploščica je bila pa zamenjana, pa nisem bil na to pozoren. V bistvu sem mislil, da trgovcu lahko zaupam (Celje). Sedaj registracija ni več problem, le rezervne dele je treba naročati po letniku, ne pa po letnici v prometni.

pred 10 urami, Kričač pravi:

Zakaj je bilo to moteče?
Potem takem bi te še bolj motil recimo 1200ccm dvocilindraš?
 

Nisem se dobro izrazil. Če bi imel 900 ccm, bi si že izbral štirivaljnika. Pa še nekaj je. Tudi meni so ponujali TDM, pa mi je sedež malo nizek. Pri Versysu pa je točno tako kot si želim (jaz 190 cm).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

položaj na versysu je povsem zravnan, vrhunsko se sedi, podobno kot na gs

Se popolnoma strinjam.

Ob 31. 12. 2018 ob 12:04, Gumpy pravi:

Pozdravljeni!
Sem nov na tem forumu. Po dvajsetih letih motoristične pavze sem se naveličal kolesarjenja. Voženj s kolesom vedno po istih poteh.
Na zrela leta sem želel še malo bolj uživati in spoznati več novih poti in krajev.
V glavnem: konec marca začnem opravljati izpit A. Do takrat pa gledam motorje, čakam če bo kak zanimiv oglas,...
Sem visok 190cm in imam 93kg. Glede na to, da sem začetnik, na večjih mašinah, mi 1000ccm motorji ne dišijo preveč, pa še precej dražji in težji so...
V očeh imam trenutno Versys 650 in V strom 650!

Versys mi je sploh nov model od 2017 naprej zelo všeč (sploh zeleno črn), boljše se pelje na ovinkastih cestah, za 1cm je višji od štroma! Nima pa TCS, ni ''off road oriented''. Ima pa Versys nastavljivo tudi prednje vzmetenje, katerega V strom nima, če se ne motim. Pa malo me skrbi glede dobavljivosti rezervnih delov, vzdržljivosti, cene servisa v primerjavi s štromom. Štrom je pa multi motor. Vzdržljiv, nizka poraba, veliko info na dashboardu (zunanja temp., voltaža acuu,..). Ni pa mi tako zelo všeč, kot Versys!


Zelo bi bil vesel vaših kometarjev, mnenj, predlogov!
Obljubljam pa, da bom z dnem nakupa in, ko postanem ''legalen motorist'' - z izpitom v rokah (upam, da konec aprila 2019) postal aktiven član tudi na tem forumu ?

Zanima me tudi vaše mnenje za naslednja motorja!
Prvi je Versys, ki je danes padel na avto.net! Ali kdo pozna lastnika/motor + mnenje:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13788179&display=Kawasaki Versys 650 ABS

Drugi je pa edini rabljeni V strom, ki mi je zanimiv. Mi pa ni jasno, ker ima motor res veliko opreme, kar primerno ceno. Oglas je pa na avto.net že skoraj tri tedne...!?!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13524591&display=Suzuki v-strom 650A XA

Skratka hvala vnaprej vsem za pomoč, pojasnila, mnenja, predloge in veliko užitkov v vožnji! Pa se še kaj tipkamo!

Najbolje je poskusiti. Dobiti bi se morali nekje, mi ki sodelujemo na forumu. Odvisno je od lokacije, vremena in časa. Kakšen predlog?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 11. 2018 ob 11:01, Snecer pravi:

versys je bolj ekonomična odločitev :) je pa to za moje pojme večen model, kupiš in imaš...

lahko mojega probaš, da vidiš kak bo v penziji

 

19KLZ1000C_40ROG1DRF3CG_A.png

19KLZ1000C_40RWT1DRF3CG_A.png

19KLZ1000D_40RBK1DRF3CG_A.png

19KLZ1000D_40RGN1DRF3CG_A_001.png

Jaz bi tega novega tudi probal, ker je malo močnejši od mojega (2009). Se moramo zmeniti, ampak spomladi; kakšen "giro".

pred 4 urami, Snecer pravi:

versys ma sedež na 845cm, da niso noge preveč pokrčene

kratka medosna itd, zato je idealen za precej zavito hribovje

...In za daljše vožnje, da ne bolijo kolena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kričač pravi:

To me še zanima, prednje vilice je možno nastavljat, kot pri TDMki?
Hvala za info.

Nisem nikoli probal, niti imel občutka, da ni v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Dugales pravi:

Nisem se dobro izrazil. Če bi imel 900 ccm, bi si že izbral štirivaljnika. Pa še nekaj je. Tudi meni so ponujali TDM, pa mi je sedež malo nizek. Pri Versysu pa je točno tako kot si želim (jaz 190 cm).

...čudno, sam sem malo nižji pa mi je 840 cm prenizko na daljši poti, tudi 860 mi je nizko. Moram koristiti zadnji sedež, da iztegnem noge...B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, vandrovec pravi:

...čudno, sam sem malo nižji pa mi je 840 cm prenizko na daljši poti, tudi 860 mi je nizko. Moram koristiti zadnji sedež, da iztegnem noge...B)

važen je seveda tudi položal stopalk in višina, po moje samo na čoperjih lahko stegneš noge, če maš dodatne stopalke za hlajenje jaj... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Dugales pravi:

Najbolje je poskusiti. Dobiti bi se morali nekje, mi ki sodelujemo na forumu. Odvisno je od lokacije, vremena in časa. Kakšen predlog?

 

Praviš, da bi en Versys meeting spravli skupi? Im in ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, sebar pravi:

Jaz imam 175 in nimam problemov z višino. Do tal pridem z obema nogama, edino malo višje zavihtet nogo se moreš privadit. Kolena so komot tudi po 500+ kilometrih

No, ravno to me je zanimalo, kako je z sedenjem med vožnjo - položaj kolka in kolen, da v sklepih nisi preveč skrčen in potem čez čas prične bolet tako v sklepu kolka, kot v kolenih.
Da ne bi segnil do tal v križišču ali kje drugje me ne skrbi. Predvsem bi rad udobno vožnjo več kilometrov brez ustavljanja - sem nekadilec in potrebe po ustavljanju ni.
 

pred 10 urami, Dugales pravi:

Nisem se dobro izrazil. Če bi imel 900 ccm, bi si že izbral štirivaljnika. Pa še nekaj je. Tudi meni so ponujali TDM, pa mi je sedež malo nizek. Pri Versysu pa je točno tako kot si želim (jaz 190 cm).

Zanimivo, da pri tej višini nimaš težav v kolikor govorimo o pozi voznika med vožnjo in ne o seganju do tal.
 

pred eno uro, Snecer pravi:

važen je seveda tudi položal stopalk in višina, po moje samo na čoperjih lahko stegneš noge, če maš dodatne stopalke za hlajenje jaj... 

Vsekakor, ker če so stopalke višje - bližje sedežu, potem je tudi pozicija bolj skrčena.
Normalno je, da stegnit nog na motorjih ne moreš, razen na čoperjih, kjer ti veter piha v hlačnice in ti hladi omenjen predel.
 

pred 45 minutami, Snecer pravi:

in škorenj s peto 10cm :)

To sem tudi jaz želel omenit, da tukaj so potem še škornji in debelina đona - kakšnih dodatnih cca. 1-2cm, kar ni zanemarljivo.
Bi rekel, da se potem vsak cm pozna (kot vsepovsod!). Se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče malo kompliciraš, na versysu se odlično sedi, položaj je ok, dnevno se da narediti tudi jurja+ km, ustavit pa moraš zaradi tankanja in tudi sicer da malo odpočiješ rito. 

Na uro, dve, se je dobro malo ustaviti, pretegniti, lulat je tudi treba (tudi če ne piješ kave in kadiš).

tale je opisal, da ima versač eno najboljših pozicij za vožnjo

v glavnem, fajn se sedi in pelje

pred 14 minutami, sebar pravi:

Praviš, da bi en Versys meeting spravli skupi? Im in ? 

ti si organizator :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, vandrovec pravi:

...čudno, sam sem malo nižji pa mi je 840 cm prenizko na daljši poti, tudi 860 mi je nizko. Moram koristiti zadnji sedež, da iztegnem noge...B)

Tudi jaz imam malo pokrčene noge, ampak za silo gre. Sto ljudi sto čudi. Pa tudi prestare so mi TDM.  Letos si bom na sedež podložil ovčko, kot je naredil Mitja Gustinčič od Moto.si (zadnja številka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

in škorenj s peto 10cm :)

Ja lej, bos se glih ni dobro vozit, nekaj sem mogel obut.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Snecer pravi:

Mogoče malo kompliciraš, na versysu se odlično sedi, položaj je ok, dnevno se da narediti tudi jurja+ km, ustavit pa moraš zaradi tankanja in tudi sicer da malo odpočiješ rito.

Mislim, da ne, ampak se želim dobro poučit pred nakupom. Ne kupuješ mopeda vsak dan, ali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!