Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 20 minutami, Snecer pravi:

čudno, da pri meni še ni prekurilo :) 

Ni čudno , jaz pucam mušice spredaj ti pa na hrbtu po furi :D

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Ni čudno , jaz pucam mušice spredaj ti pa na hrbtu po furi :D

bi ti lahko še kaj napisal na to temo pa bi se spet zapalilo

mi je pa vedno bolj grozljivo brati, tako tu, kot po FB, kako se na veliko reklamira objestna in nevarna vožnja, za razliko od lepe, gladke, turistične

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Snecer pravi:

čudno, da pri meni še ni prekurilo :) 

torej jih ne preverjaš na predvidene intervale?

Se pravi ker imam srečo in ker mehanik ni nič delal a ne @Boruttampak samo izmeril in ugotovil da so vsi popolnoma enaki (kar se je še čudil, da prvič vidi) in točno taki kot je predvidena toleranca, zato jih do 60 jurjev ne bomo gledali. (ktm GT)

PO teoriji in sreči jih lahko zato na 60 jurjev gledamo....ampak (predpis je na 30 jurjev in sem prepričan da niso vsi GTji enaki)

na 45kkm smo jih na SXu morali prilagoditi....tako da, mogoče bi naredili še kakih 10 ali 20 jurjev, bi pa novi lastnik zihr bil jezen name, če bi bili skurjeni.

pred 45 minutami, Snecer pravi:

bi ti lahko še kaj napisal na to temo pa bi se spet zapalilo

mi je pa vedno bolj grozljivo brati, tako tu, kot po FB, kako se na veliko reklamira objestna in nevarna vožnja, za razliko od lepe, gladke, turistične

 

da, samo lepa gladka, al pa erotična vožnja res ne igra bistvene vloge pri izrabi ali obrabi toleranc ventilov in štelanju le teh. Večinoma igra vlogo samo sreča in kontrola na predvidene kilometre. Ajd par jurjev gor al dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mehanik mi je rekel, da večinoma samo zaprejo nazaj...delo pa seveda zaračunajo, saj je treba razšraufat

bom naročil tesnilo pokrova pa sam pogledal, lističe imam

če je kaj narobe z ventili, se itak opazi pri delovanju motorja

zanimiv je interval, pri 42500 se pogleda, če je ok, se spet zapre do 85000

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

torej jih ne preverjaš na predvidene intervale?

Se pravi ker imam srečo in ker mehanik ni nič delal a ne @Boruttampak samo izmeril in ugotovil da so vsi popolnoma enaki (kar se je še čudil, da prvič vidi) in točno taki kot je predvidena toleranca, zato jih do 60 jurjev ne bomo gledali. (ktm GT)

PO teoriji in sreči jih lahko zato na 60 jurjev gledamo....ampak (predpis je na 30 jurjev in sem prepričan da niso vsi GTji enaki)

na 45kkm smo jih na SXu morali prilagoditi....tako da, mogoče bi naredili še kakih 10 ali 20 jurjev, bi pa novi lastnik zihr bil jezen name, če bi bili skurjeni.

da, samo lepa gladka, al pa erotična vožnja res ne igra bistvene vloge pri izrabi ali obrabi toleranc ventilov in štelanju le teh. Večinoma igra vlogo samo sreča in kontrola na predvidene kilometre. Ajd par jurjev gor al dol.

pri V2 in bokserju se prej razštejalo kot pri vrstnem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

mehanik mi je rekel, da večinoma samo zaprejo nazaj...delo pa seveda zaračunajo, saj je treba razšraufat

bom naročil tesnilo pokrova pa sam pogledal, lističe imam

če je kaj narobe z ventili, se itak opazi pri delovanju motorja

zanimiv je interval, pri 42500 se pogleda, če je ok, se spet zapre do 85000

pri V2 in bokserju se prej razštejalo kot pri vrstnem

Torej boš pogledal, ker se ti zdi smiselno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

Torej boš pogledal, ker se ti zdi smiselno.

 

samo mora biti prava temperatura, ja malo bom narazen vzel, da še kje kaj očistim in namažem

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

No ja vsaka plat ima dve strani.

Prva stran je ta ki si jo opisal.

Druga pa je , da mene boli qrac , če me stokrat nategne na servisu in je stokrat nekvalitetno servisiran  medtem , ko z garancijo enega ali dveh let stoji za popravilom , ker ko mi bo sred pizde materine crknu motor , bom samo poklical servis in rešujete , me ne gane . Ti sti iz prve plati pa bojo v taki situaciji fajn švical B)

To govoriš za motorje, ki so novi oz novejši, vse do garancije. Pol pa servis verjetno boli kurac.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

če je kaj narobe z ventili, se itak opazi pri delovanju motorja

zanimiv je interval, pri 42500 se pogleda, če je ok, se spet zapre do 85000

 pri V2 in bokserju se prej razštejalo kot pri vrstnem

 

Niti ne, ker se stvar spreminja zelo pocasi, in se na manj moci sprot navajas. In ko jih postela servis, stvar dela bols. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Niti ne, ker se stvar spreminja zelo pocasi, in se na manj moci sprot navajas. In ko jih postela servis, stvar dela bols. 

aja, pa ne vem kako ti je uspelo, da si meni citiral, kar je Sneci napisal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Arzen pravi:

To govoriš za motorje, ki so novi oz novejši, vse do garancije. Pol pa servis verjetno boli kurac.

Ne , motor imam letnik 2005 .

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

ja, interval nastavljanja imaš na 10k km, a ne :)

zakaj le?

Menjavo olja tud imam na vw zdaj na 30.000km in na mopiju mel na 10.000km zakaj le...men vedno bla bedarija! Olje na motorju menjaval med 2500km in 3kkm,pri avtu med 10kkm in 12kkm...Ventilo nikoli stelal saj si nisem kdaj lastil in registriral mopeda pri katerim bi bilo to potrebno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, sesir pravi:

Menjavo olja tud imam na vw zdaj na 30.000km in na mopiju mel na 10.000km zakaj le...men vedno bla bedarija! Olje na motorju menjaval med 2500km in 3kkm,pri avtu med 10kkm in 12kkm...Ventilo nikoli stelal saj si nisem kdaj lastil in registriral mopeda pri katerim bi bilo to potrebno...

na kakšnem cestaku, ki se vrti od 1-18 rpm in ima takšen razpon, bi bilo smiselno kaj naštelat (po moje)

na avtomobilih pa sem slišal, da so to delali na stoenkah in ladah, sicer danes tega več ne slišim..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snecer pravi:

:) 

 

...zadn cajt da da nastavit ventile...k je sam po dveh cilindrih dio servisa prplelu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Snecer pravi:

:) 

 

Sem lepo prej napisal, če je en agregat v predpisanih tolerancah, potem ni nujno, da bo tudi drugi.

Sxa smo pri 45 nastavljali, kar vem ga @mladenchpri 90 ni (oziroma ni bilo potrebe)

Ampak zakaj se izogibati kontroli? Je smiselno tvegati? Vprašam čisto resno. En od primerov je tudi @Kmet2ov Versis, ko so prvo kontrolo izvršili na posluh, pri drugi (oziroma prej kot je predvideno k sreči) je pa vse Kmet gor plačal.

Tovarna predpiše kontrolo. Smiselno jo je v nekem rangu 10kkm +- tudi opraviti. Vse drugo je filozofiranje in zanašanje na srečo.

In tip agregata tu ne igra bistvene vloge.

ps. če je kaj narobe z ventili (predvsem premala toleranca) se ne bo nič slišalo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje:

Vsak motor (govorim za isti tip motorja!) je poglavje zase. En zdrži več… en manj. En zdrži več zaradi malenkost boljšega materiala ali tolerance kakega dela v motorju …. en zdrži več zaradi pilota ...en zaradi vestnega vzdrževanja….. en zaradi sreče...en zaradi vsega tega skupaj….

….ampak.. to je skupek tehnike v eno celoto, ki je namenjena za prevažanje po cesti. 

Glede ventilov:

...kot sem napisal… vsak motor je specifičen…. tolerance izdelave in sestave  so v + in v -  ….in če se te tolerance "pokrijejo" v max. ali min. dovoljeno… je toliko večja možnost za krajšo življensko dobo ali slabše delovanje. ...in ravno zaradi tega je potrebno narediti pregled ventilov v "najslabšem primeru", ki se lahko zgodi.

Proizvajalec ravno zaradi tega, da se zavaruje, zahteva na toliko in toliko kilometrov narediti pregled… da se sam zavaruje!. ...pa še faktor varnosti so upoštevali, da do "preplozanja" ventilov praktično ne more priti.

ZATO preventivni pregled ventilov. … in v večini primerov zato samo pomerijo in zaprejo nazaj pokrov ventilov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma imamo tako bokserja, kot V2. Oba servisiram sam zato vem, čemu se smejim tvoji izjavi, ki je podana povsem na pamet.

Na V Stromu sem jih prvič preveril pri 20000km in je bil en izpušni na zadnjem valju blizu spodnje meje. Zato sem jih ponovno pogledal pri naslednjem servisu a je ostalo enako. Enako je bilo tudi pri 50000. Pri 70000km pa sem se odločil za nastavljanje kljub temu, da je bil še vedno znotraj toleranc. Pač zaradi boljšega občutka. Vsi ostali so bili ves čas globoko znotraj toleranc. Toliko o potrebi nastavljanja pri V motorjih. 

Pri GSA pa sem jih v 110000km ob rednih kontrolah nastavil zgolj 2x, čeprav niso bili nikoli zunaj toleranc. Je pa pri oljno hlajenem bokserju ta poseg otroška igra, ki ne vzame več kot pol ure časa...

Vse ostalo pa je že pred menoj napisal @Zivnorc

Me pa res zanima, koliko morajo ventile nastavljati pri bokserjih ostali lastniki. Npr. @skalaprava? Lahko v temu namenjeni temi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Snecer pravi:

pri V2 in bokserju se prej razštejalo kot pri vrstnem

to sploh ni res .. 

važna je samo konstrukcija /tip krmiljenja ventilov .

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

ps. če je kaj narobe z ventili (predvsem premala toleranca) se ne bo nič slišalo.

kako to misliš - se ne bo nič slišalo?

da voznik/lastnik ne bo slišal ventilov ali da se jih ne bo slišalo?

sam res..vsako leto enkrat moram napisat eno in isto..

dokler se ventili "slišijo" ni pretirane panike ..

panika je zmeraj večja glede na stišanje ventilov .. ko obmolknejo je prepozno..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, thumper pravi:

 

dokler se ventili "slišijo" ni pretirane panike ..

panika je zmeraj večja glede na stišanje ventilov .. ko obmolknejo je prepozno..

Res je… ker dokler se "ventili slišijo", pomeni, da je zagotovljena zračnost, ki mora biti med vsemi naležnimi površinami elementov (odmične gredi, "vagic", dročniki, ventili...ali pač kakršno koli drugo tehniko, ki jo ima določen tip motorja) , ki odmikajo ventile. 

Če zračnosti ni, pomeni, da ventil ne more 100% zatesniti, ker ga mehansko omejuje premala zračnost med zgoraj omenjenimi elementi in ostane neka minimalna zračnost med sedežem ventila in samim ventilom. Tak ventil malenkostno prepušča in posledično ga na mestu netesnosti sčasoma "prežge in prepiha". V trenutku vžiga iskre je tlak in temperature mnogokrat višji v cilindru, kot takrat, ko začne odpirati ventile...in če ventil prepušča, gredo ven plini skozi "minimalno špranjo" med ventilom in sedežem pri zelo visokem tlaku in temperaturi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, thumper pravi:

to sploh ni res .. 

važna je samo konstrukcija /tip krmiljenja ventilov .

kako to misliš - se ne bo nič slišalo?

da voznik/lastnik ne bo slišal ventilov ali da se jih ne bo slišalo?

sam res..vsako leto enkrat moram napisat eno in isto..

dokler se ventili "slišijo" ni pretirane panike ..

panika je zmeraj večja glede na stišanje ventilov .. ko obmolknejo je prepozno..

e to...ampak dopovej to takim mehanikom, ki jih kontrolirajo na posluh. :P

ps. moraš pa prebrat komu sem citiral..Sneci je izjavil, da se sliši, če je kaj narobe.

 

aja pa zaključimo debato o kontroli ventilov, drugače bom moral vse nekam premakniti..pa niti ne vem kam.

Dejstvo je da je zdravo kontrolirati ventile (neglede kdo jih, če jih prav seveda)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

e to...ampak dopovej to takim mehanikom, ki jih kontrolirajo na posluh. :P

ps. moraš pa prebrat komu sem citiral..Sneci je izjavil, da se sliši, če je kaj narobe.

 

aja pa zaključimo debato o kontroli ventilov, drugače bom moral vse nekam premakniti..pa niti ne vem kam.

Dejstvo je da je zdravo kontrolirati ventile (neglede kdo jih, če jih prav seveda)

 

 

...no... to sem čakal.

Na posluh slišiš ventile, ki so o.k....

...ne slišiš pa tistih, ki jih ne slišiš, ….ki načeloma "niso v redu".

...ventilov pa je ponavadi 16 ...ali 8... ...zdej se pa odloči na posluh, Kateri (če..slučajno)  med njimi je nekaj zajebal, da je tiho..in se skirl v kot...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj imate tolko problemov z ventili: predpisan interval za preverjanje in nastavitev ventilov imam 5ooo km. So skoz nastelani! :P

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!