Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 13 minutami, thetruetheory pravi:

ker sem ga jeseni zvozil do zadnje sapice tako,

Preko zime ne puščaj praznega rezervoarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MiNa pravi:

Preko zime ne puščaj praznega rezervoarja...

Pretiraval sem z izjavo, ena črtica je ostala... Lahko to slabo vpliva na pumpo?? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, thetruetheory pravi:

Lahko to slabo vpliva na pumpo?? ?

Zaradi temperaturnih nihanj se nabira kondenz. Rezervoar je sicer znotraj zaščiten proti rjavenju pa vendar...

Kondenz, ki se nabira na dnu rezervoarja pa lahko škoduje črpalki.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, MiNa pravi:

Preko zime ne puščaj praznega rezervoarja...

Absolutno se strinjam. Če je tank prazen tako dolgo, notri zarjavi. Ne potrebujem nadaljevati.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, MiNa pravi:

Zaradi temperaturnih nihanj se nabira kondenz. Rezervoar je sicer znotraj zaščiten proti rjavenju pa vendar...

Kondenz, ki se nabira na dnu rezervoarja pa lahko škoduje črpalki.

Novi plastic rezervoarji ne delajo nobenega kondenza . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Novi plastic rezervoarji ne delajo nobenega kondenza . 

zračna vlaga in nihanje temperature je dovolj da se kondenz ustvarja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeb*o vas kondenz, včasih mam občutek, da je že ob tankanju v bencinu več vode, kukr se kondenza nabere čez zimo...je pa res, da leta naredijo svoje na mopedu. Če je le možno poln tank, se strinjam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

zračna vlaga in nihanje temperature je dovolj da se kondenz ustvarja. Drš se raje virtuale :P

 

V moji garaži ni vlage ker za to poskrbim z pravimi zadevami za vlago in ni nihanja temperature , ker imam regulator temperature . 

Drži se raje tega kar veš , ne kar misliš da bi moralo biti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K bo vesys H2 al pa H2O bol je vseen če kondenzirano kondenzira ...

Načeloma moji motorji prezimijo s polnim tankom ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

V moji garaži ni vlage ker za to poskrbim z pravimi zadevami za vlago in ni nihanja temperature , ker imam regulator temperature . 

Drži se raje tega kar veš , ne kar misliš da bi moralo biti ?

tis pisal o plastičnih rezervarjih, ne pa tvoji garaži.

Evo se držim.

ps. poln rezervoar je vedno bolje kot prazen, zima gor al dol.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tko... ena za znanost.... šolske urice by Živnorc..   :P

 

Če je rezervoar skoraj prazen, je v njemu zrak, ki vsebuje vlago.

Koncentracija vlage v zraku je odvisna od temperature zraka. Višja, ko je temperatura, več vlage lahko vsebuje zrak. 

S spremembo temperature v garaži na nižjo, pride do razlike med temperaturo izven in v rezervoarju. Med tem, ko se vlažen zrak v rezervoarju hladi, ostaja "višek" vlage, ki se hoče "izločiti" , zato se na steni rezervoarja pojavi kondenz (kot v kopalnici na šipah, ko se tuširaš pozimi), ki , če ga je veliko, lahko steče tudi na dno rezervoarja .... Voda je težja od bencina, zato lahko pride v sistem goriva...

V rezervoarju je oddušek, da rezervoar lahko "diha", ko v njem zmanjkuje bencina ....   

...in zrak se s spremembo temperature širi in krči, po domače povedano... tako, da večje, ko so spremembe temperature, več zraka se "zamenja" v rezervoarju.... in vsakič pride do novega kondenziranja .... in več, kot je takih ciklov.... večkrat pride do tega pojava.

Če je notranjost rezervoarja jeklena, predvsem pri starejših motorjih, ali pa če je bil rezervoar popravljen... in ni bil od znotraj zaščiten, pride do korozije ....

... tko... na kratko... po kmečko...   :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

tis pisal o plastičnih rezervarjih, ne pa tvoji garaži.

Evo se držim.

ps. poln rezervoar je vedno bolje kot prazen, zima gor al dol.

 

Ti si pisal o vlagi in kondenzu in temperaturah....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kmet2 pravi:

Ti si pisal o vlagi in kondenzu in temperaturah....

in tole sem ti repliciral, mogoče lažem? :D pa dva člana sta bila zmedena ob tem :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po februarskem pregledovanju ventilov in obuvanja Mitask je bil v soboto spet dober dan za versača. Zamenjano olje, filter olja, hladilna tekočina in nameščeni bombončki nabrani na forumu. Boosterplug by @Snecer in Kawasaki by MRA šipa by @Fantocci. Odpravil sem tudi sitno vibriranje na maski. Video prejšnjega stanja (+ Givi šipe) in slika rešitve, 10 plasti izolir traka na mesto kjer se je hudiš drgnu. Bomo vidli kolk časa zdrži :D 

Disclaimer: Vse modifikacije so še ne testirane. Predvidoma se to zgodi v sredo :D 

20190309_134647.thumb.jpg.31d7869bc5448f787937018e635f7261.jpg

20190309_141627.thumb.jpg.fa1c130d05feb7a8d894ec6c1a4d76d1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem obul nove Mitaske spredaj in zadaj ter naredil cca 200km ?? 

*Vprašanje: Kako nastavit luči nižje, velikokrat mi kdo blenda. Sam nisem nikjer našel kakšnega vijaka, po pravici povedano pa tudi nisem podrobno gledal, ker sem komaj čakal vožnjo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Običajno sta dva vijaka za lučjo (en gor dol, drugi levo desno), drugače pa večinoma piše v navodilih za uporabnika, oziroma imaš na vrhu teme celo service manual.

Če boš nastavljal snop, daj moped na centralca, pa označi trenutno pozicijo, nato zavrti vijak par obratov in boš videl , kako se spušča sam snop svetlobe. Ne pretiravaj, da ne bo prenizko raje še 1x potem naknadno popravi.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, service manual je za 2015 letnik. Vem, da je nekje @Snecer objavil Service Manual tudi za modele od 2010 do 2013. Takrat sem si prenesel ampak sedaj ne najdem ne datoteke ne linka ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Arzen pravi:

Hvala za tole. Ko pripeljem mojega žutkota domov, se spravim menjat olje in filter. Na youtube sem videl, da je čisto enostavno. Razmišljam še o cevni zaščiti, morem še youtube preverit, kako montirat.

lahko je čisto enostavno, lahko pa se tudi zaplete, sploh če je filter malo zapikan in se lotiš z nepravim orodjem

evo ljepotana, a je vseeno odtegnil :) 

desni spodnjo plastiko odviješ pa si poleg...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Arzen pravi:

Hvala za tole. Ko pripeljem mojega žutkota domov, se spravim menjat olje in filter. Na youtube sem videl, da je čisto enostavno. Razmišljam še o cevni zaščiti, morem še youtube preverit, kako montirat.

Reskiraj se tistih 120 € pa pelji na kak servis lepo na kontrolo in menjavo olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

lahko je čisto enostavno, lahko pa se tudi zaplete, sploh če je filter malo zapikan in se lotiš z nepravim orodjem

evo ljepotana, a je vseeno odtegnil :) 

desni spodnjo plastiko odviješ pa si poleg...

 

Noro, kaj vse počnejo. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!