Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 58 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Če boš kupoval novega vedi, da če ga nimajo v trgovini, lahko čakaš tudi mesec ali več. Pozanimaj se. Oba sta zelo dobra in po svoje lepa. Versis ni ravno udoben za večjega sopotnika.

Razlika je v TC, zame je to pomemben pripomoček, kljub mali moči. Moj edini padec bi TC zagotovo rešil. Moj glas je za vstroma - predvsem zaradi TC. Aja, sprednji amortizerji so nastavljivi na vstromu.

Z obema boš zadovoljen. Uživaj.

Hvala!
Zelo dobro mnenje in nasvet! Bom upošteval ;)
P.S. Nisem vedel, da so na VStromu 650 prednji fedri tudi nastavljivi!?!

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Gumpy pravi:

Pozdravljeni!
Sem nov na tem forumu. Po dvajsetih letih motoristične pavze sem se naveličal kolesarjenja. Voženj s kolesom vedno po istih poteh.
Na zrela leta sem želel še malo bolj uživati in spoznati več novih poti in krajev.
V glavnem: konec marca začnem opravljati izpit A. Do takrat pa gledam motorje, čakam če bo kak zanimiv oglas,...
Sem visok 190cm in imam 93kg. Glede na to, da sem začetnik, na večjih mašinah, mi 1000ccm motorji ne dišijo preveč, pa še precej dražji in težji so...
V očeh imam trenutno Versys 650 in V strom 650!

Versys mi je sploh nov model od 2017 naprej zelo všeč (sploh zeleno črn), boljše se pelje na ovinkastih cestah, za 1cm je višji od štroma! Nima pa TCS, ni ''off road oriented''. Ima pa Versys nastavljivo tudi prednje vzmetenje, katerega V strom nima, če se ne motim. Pa malo me skrbi glede dobavljivosti rezervnih delov, vzdržljivosti, cene servisa v primerjavi s štromom. Štrom je pa multi motor. Vzdržljiv, nizka poraba, veliko info na dashboardu (zunanja temp., voltaža acuu,..). Ni pa mi tako zelo všeč, kot Versys!


Zelo bi bil vesel vaših kometarjev, mnenj, predlogov!
Obljubljam pa, da bom z dnem nakupa in, ko postanem ''legalen motorist'' - z izpitom v rokah (upam, da konec aprila 2019) postal aktiven član tudi na tem forumu ?

Zanima me tudi vaše mnenje za naslednja motorja!
Prvi je Versys, ki je danes padel na avto.net! Ali kdo pozna lastnika/motor + mnenje:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13788179&display=Kawasaki Versys 650 ABS

Drugi je pa edini rabljeni V strom, ki mi je zanimiv. Mi pa ni jasno, ker ima motor res veliko opreme, kar primerno ceno. Oglas je pa na avto.net že skoraj tri tedne...!?!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13524591&display=Suzuki v-strom 650A XA

Skratka hvala vnaprej vsem za pomoč, pojasnila, mnenja, predloge in veliko užitkov v vožnji! Pa se še kaj tipkamo!

Z Verysom boš izstopil iz množice, vstrom novemu versysu vizualno in po detajlih ne more parirati.

Deli za kawasakija te skrbijo? kolko hočeš, cel kup modelov ima isti agregat, sicer pa se zadeva ne kvari, to je najmanjša skrb tako za kawo kot suzo.

A glede na tvojo višino in težo ti predlagam, da vzameš Vstroma.

--------------------------

sicer če bi izbiral Versysa, bi moral pogledati tudi tracer 700, ki je precej podoben motor, žal ne v detajlih tako dodelan (se vidi šparanje), a je cenovno zelo ugoden.

  • Všeč mi je 5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tc ? Brez veze???

Na kakšni spolzki podlagi, makadamu pride zelo, zelo prav. Komaj takrat vidiš, ko si na slinavi podlagi in se ti prečne prižigat lučka. Večkrat sem izkoristil ta pripomoček. Slinava cesta, sipki makadam, blatni odseki.

Sredi poletne vročine sva v Romuniji peljala v Targu Mures na ogled živalskega vrta, kjer sva imela tudi aparma. Podlaga nek kamen kot naše granitne kocke, strmo pa, da sem skoraj na hrbet padel. Da sem sploh lahko peljal v strmino sem krepko ožel gas in le TC me je spravil do vrha. Kako bi bilo brez ne vem. TC je že pametna pogruntavščina in če hočeš imet nekaj časa motor le vzami takega, kateri ga ima.

(Ukinitev primerjalne teme tudi meni ni všeč. Odločitev je bila od ene osebe in po osebne mnenju se je ukinila. Glas ljudstva nič ne šteje, podobno,  kot pri naši vladi)  :kva2:

Popravljeno . Popravil The Lakl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Gumpy pravi:

Jah, do 24 leta sem vozil APN-je, ATX-e, CTX-e in na koncu MZ250, seveda kot mlad naiven mulc brez izpita?

Na netu sem pregledal vse youtub rewie-je od Versy in Štrom-a. Verjemi: vse! Zaključek / moje mnenje sem zato napisal na podlagi rewiejev.

To, da 650 ne rabi TCS je le tvoje mnenje...

Zato pa vas lastnike Versysa sprašujem za mnenja?
Prebral sem vse (dosedaj 278) strani tega foruma in vse (dosedaj 174) strani od V Stroma. Pa moram priznati, da je branje za takšnega kot sem jaz, ki išče nasvete, osnovne info., res kar malo naporno (veliko kreganja in nepotrebne diskusije).


Zato, še enkrat: hvala vnaprej za vsa mnenja!

Versys traction controla ne rabi, mislim da to lahko mirno rečem po 90.000km er6/versys v vseh razmerah.

Prej je zaželjen ABS.

Čudi me, da ima to 650ccm vstrom :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer

Iz Osankarice do Areha sem vozil v 3 programu in, ko sem prišel na asvalt sem pozabil preklopit. Ne boš verjel, kako tekoč je bil spust v dolino. Brez cukanja, lepo tekoče dodajanje in popuščanje plina. Od takrat se vedno vozim po zaprtih strmih ovinkih navzdol v 3 programu.

Sicer pa bi midva lahko naredila direktno primerjavo! En krat se dogovorima na primerjalni test. Postaviva jih skupaj, pregledava, analizirava, oceniva, zamenjava... Oba sva dovolj izkušena za objektivno oceno in kritike:) Pol pa poročilo na MS (za €):yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

Versys traction controla ne rabi, mislim da to lahko mirno rečem po 90.000km er6/versys v vseh razmerah.

Prej je zaželjen ABS.

Čudi me, da ima to 650ccm vstrom :) 

O TC - ju razmišljaš kot se je pred leti o ABS - su. (Zdaj noben več ne kupuje motorja brez.) Noben divjak ga ni potreboval :). Zdaj se je malo spremenilo, pa ne preveč.

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, The Lakl pravi:

@Snecer

Iz Osankarice do Areha sem vozil v 3 programu in, ko sem prišel na asvalt sem pozabil preklopit. Ne boš verjel, kako tekoč je bil spust v dolino. Brez cukanja, lepo tekoče dodajanje in popuščanje plina. Od takrat se vedno vozim po zaprtih strmih ovinkih navzdol v 3 programu.

Sicer pa bi midva lahko naredila direktno primerjavo! En krat se dogovorima na primerjalni test. Postaviva jih skupaj, pregledava, analizirava, oceniva, zamenjava... Oba sva dovolj izkušena za objektivno oceno in kritike:) Pol pa poročilo na MS (za €):yea1:

nekak nimam želje vstroma vozit :) 

pred 13 minutami, Scarabeo 500 pravi:

O TC - ju razmišljaš kot se je pred leti o ABS - su. (Zdaj noben več ne kupuje motorja brez.) Noben divjak ga ni potreboval :). Zdaj se je malo spremenilo, pa ne preveč.

oboje je potuha za divjake v prvi vrsti, šele kasneje varnostni pripomoček, zagotovo je iz vidika varnosti oboje bolje imeti, sploh abs, ko v kritični situaciji pohodiš, TC pa je bolj tak, za divjaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

 

oboje je potuha za divjake v prvi vrsti, šele kasneje varnostni pripomoček, zagotovo je iz vidika varnosti oboje bolje imeti, sploh abs, ko v kritični situaciji pohodiš, TC pa je bolj tak, za divjaka

Čez nekaj let se boš nasmehnil tej svoji izjavi. Ker bodo imela vsa vozila TC - zato, ker je to pametno.

Mene je vrglo zaradi svoje neumnosti pri hitrosti okoli 40 kmh - takrat bi me TC rešil. Lahko bi se tudi drugače končalo, a na srečo ni bilo preveč hudo. Tudi ABS sem potreboval samo recimo 3 krat, kdaj nazadnje se ne spomnem - hvala bogu. A ko ga potrebuješ je zlata vreden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Scarabeo 500 pravi:

Čez nekaj let se boš nasmehnil tej svoji izjavi. Ker bodo imela vsa vozila TC - zato, ker je to pametno.

Mene je vrglo zaradi svoje neumnosti pri hitrosti okoli 40 kmh - takrat bi me TC rešil. Lahko bi se tudi drugače končalo, a na srečo ni bilo preveč hudo. Tudi ABS sem potreboval samo recimo 3 krat, kdaj nazadnje se ne spomnem - hvala bogu. A ko ga potrebuješ je zlata vreden.

@Dami34 tudi vse te poste versys/vstrom bo treba preselit v tisto temo, ker so tu čisto mimo :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snecer pravi:

@Dami34 tudi vse te poste versys/vstrom bo treba preselit v tisto temo, ker so tu čisto mimo :) 

...se reče v smetnjak, ker bo šlo v nič. :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Gumpy pravi:

Jah, do 24 leta sem vozil APN-je, ATX-e, CTX-e in na koncu MZ250, seveda kot mlad naiven mulc brez izpita?

Na netu sem pregledal vse youtub rewie-je od Versy in Štrom-a. Verjemi: vse! Zaključek / moje mnenje sem zato napisal na podlagi rewiejev.

To, da 650 ne rabi TCS je le tvoje mnenje...

Zato pa vas lastnike Versysa sprašujem za mnenja?
Prebral sem vse (dosedaj 278) strani tega foruma in vse (dosedaj 174) strani od V Stroma. Pa moram priznati, da je branje za takšnega kot sem jaz, ki išče nasvete, osnovne info., res kar malo naporno (veliko kreganja in nepotrebne diskusije).


Zato, še enkrat: hvala vnaprej za vsa mnenja!

Ok. Tudi jaz sem vozil E 90, ATX, MZ 250. Te razumem. Prvi motor sem kupil leta 2007. Od takrat naprej se imam za motorista.

Sem imel versysa 650 in nisem pogrešal TC-ja. Na TRA 900 je bil nujen, drugače bi...

TC:

@The Lakl pravi, da za dež in slabo vreme, blato... se rabi. To se strinjam. A za normalno športno turistično vožnjo v normalnih pogojih se ne. V tem smislu sem mislil. Ker potem se lahko "rabi"  tudi QŠ, avtomatski menjalnik, aktivno vzmetenje (kar so le pripomočki za lažjo vožnjo in nič drugega) Nujno se rabi ABS- to je nuja.

Versysa sem imel. To je edini morot, ki bi ga še kupil za daljše obdobje. Poceni motor. Nekvarljiv. Zelo kvalitetne plastike(mk2). Boljše kot na Yamahi TRA 900. Nizka poraba. Zelo fajn sedenje "v motorju". Tud dobra ciklistika. Predvsem pa agregat. Zelo lepo vleče. Pa tudi v obrate se rad zavrti. Novi ima še 5 konjičev več. Meni osebno manjka malo močnejši agregat. Ga rad poženem po AC. Ta motor je za moje pojme glede na ceno\užitke "best buy" na našem tržišču.

Za  V stroma pa naj pove tist ki ga ima. Jaz ne morem napisat nič, ker ga še nisem vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Igi Pop pravi:

... je rekel po 32.727 objavah. ?

Dami zakaj tale post vztrajno brišeš?  A je v njem kaj žaljivega? Tole je moj prvi post ever, ki ga je nekdo zbrisal, pa sem radoveden kaj je razlog.

zato, ker smetiš po temi!

Kaj ni jasno?

Tudi tega bom izbrisal. Linkaj post ali pa se pritožuj drugje, kjer je za to namenjen prostor. 

Če bo v tej temi samo še en brezvezen post, bo kazen!!

Mislim, da sem dovolj jasen!

pred 1 uro, Snecer pravi:

nekak nimam želje vstroma vozit :) 

oboje je potuha za divjake v prvi vrsti, šele kasneje varnostni pripomoček, zagotovo je iz vidika varnosti oboje bolje imeti, sploh abs, ko v kritični situaciji pohodiš, TC pa je bolj tak, za divjaka

Ni nujno, TC reši lahko samo 1x ko spregledaš oljni madež ali kaj spolzkega. So pa kawasakijevci prebrisani. Sem zihr, da bo v par letih tako na Z900, kot versisu in ninđi650. Facelift se temu reče. Pa še kaj drugega elektronskega bo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Snecer pravi:

@Dami34 tudi vse te poste versys/vstrom bo treba preselit v tisto temo, ker so tu čisto mimo :) 

ja sej, eno dve primerjavi gre, potem pa se začne obračunavanje in še 100 drugih modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Rogerg pravi:

snecer se boji vstroma  vozt ker ve da je bolši in ga bo pol sram versota vozt :P

v bistvu ni motor, ki bi me zanimal ali pritegnil, z ničemer :) raje bi tracer 700 peljal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, skalar36 pravi:

Ok. Tudi jaz sem vozil E 90, ATX, MZ 250. Te razumem. Prvi motor sem kupil leta 2007. Od takrat naprej se imam za motorista.

Sem imel versysa 650 in nisem pogrešal TC-ja. Na TRA 900 je bil nujen, drugače bi...

TC:

@The Lakl pravi, da za dež in slabo vreme, blato... se rabi. To se strinjam. A za normalno športno turistično vožnjo v normalnih pogojih se ne. V tem smislu sem mislil. Ker potem se lahko "rabi"  tudi QŠ, avtomatski menjalnik, aktivno vzmetenje (kar so le pripomočki za lažjo vožnjo in nič drugega) Nujno se rabi ABS- to je nuja.

Versysa sem imel. To je edini morot, ki bi ga še kupil za daljše obdobje. Poceni motor. Nekvarljiv. Zelo kvalitetne plastike(mk2). Boljše kot na Yamahi TRA 900. Nizka poraba. Zelo fajn sedenje "v motorju". Tud dobra ciklistika. Predvsem pa agregat. Zelo lepo vleče. Pa tudi v obrate se rad zavrti. Novi ima še 5 konjičev več. Meni osebno manjka malo močnejši agregat. Ga rad poženem po AC. Ta motor je za moje pojme glede na ceno\užitke "best buy" na našem tržišču.

Za  V stroma pa naj pove tist ki ga ima. Jaz ne morem napisat nič, ker ga še nisem vozil.

Hvala zelo lepo povedano in vzeto na znanje!
Kaj pa mnenje o tem:Versys zanimiv zlo! ???

Popravljeno . Popravil Gumpy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Gumpy pravi:

Hvala zelo lepo povedano in vzeto na znanje!
Kaj pa mnenje o tem:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13788179&display=Kawasaki Versys 650 ABS

tale za 6 čukov je pun pogodak (veliko opreme, v bistvu vsa "potrebna"), ima tudi stranske original kawasaki kovčke poleg (ki so lepo vliti), tako da se zadnji lahko celo odstrani...

versys brez opreme na  zalogi lanski model 7500 eur, tak da

če kupuješ versysa, je to 1A nakup, če podatki držijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Gumpy pravi:

Na koliko km pa ima Versy servise in če katerega (okolica Lj.) posebej priporočate?

 

Po knjigi ima servise z menjavo olja in filtra na 12.000km, na vsakih 6000 pa je "inspection", ampak ker dejansko na 6000 nima serviser kaj delat, razen če opazi kakšno napako, se tedaj menjava tudi olje in filter (oboje smešno poceni...).

na 42000km ima pregled zračnosti ventilov, ostalo pa se menjava ob defektu ali potrebi

pa recimo da na dve leti menjaš zavorno tekočino in hladilno, ker ti je pač dolgčas, ko ni kaj za šraufat...

za Ljubljano ne vem iz prve roke, a slišim da je Elisa priporočen servis za kawasakije (predmestje Ljubljane)

Sicer se po nepotrebnem obremenjuješ s servisom.

1x na leto če voziš do 10k km, 1set gum (Mitas po priporočilu MS, spomladi bo nov model) in to je to.

Pa ketno nekje na 20.000km (osnovni set 80 eur, boljša 130 da je mir).

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Gumpy pravi:

Na koliko km pa ima Versys servise in če katerega (okolica Lj.) posebej priporočate?

 

Snecer ti je lepo napisal. Jaz vozim v Eliso in sem zadovoljen (nisem edini je kar nekaj forumašev ki tja vozijo in imajo podobno mnenje), olje sem pa in tudi intervale prilagodil na 10000km.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

oboje je potuha

A nismo podobna mnenja brali o mazalcu ketne, ko si v anglijo, al kam ze vlacil sabo tisto zelezje za dvig zadnjega kolesa?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, maxxa pravi:

A nismo podobna mnenja brali o mazalcu ketne, ko si v anglijo, al kam ze vlacil sabo tisto zelezje za dvig zadnjega kolesa?

tisti kos aluminija je precej manjši (zložen je ožji in krajši od dveh škatel čikof vzdolžno) lažji od centralnega stojala, tako da lahko v primeru defekta dvignem kolo in se tako vozi vedno z mano, ko kam grem

ketna pri versysu je problem (ketnožder), pri tvojem pa ne (sama dobro veš) in tako lahko mirno shajaš s sprejem pa ti bo držala 60k+ brez težav

če bi našel primeren sprej, bi mazalec odstranil in nadaljeval na roko, samo kaj, ko praktično vsi spreji limajo svinjarijo

poleg tega pa sem se kar namučil, da sem našel primere oiler, da ni vse tiste navlake

pred 28 minutami, Gumpy pravi:

Ali ima Versys 650 modelno leto 2017 že prikazovalnik prestav ali ga je potrebno dodatno kupiti?

mislim, da ima prikaz prestave v števcu šele v 2019 koliko sem videl armaturko, drugače pa vprašaj prodajalca, če jo ima njegov dodatno, sem skoraj ziher da ga ima, ker ima tudi 12v vtičnico v opisu

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maxxa pravi:

Zgresil point primerjave z oilerjem.

Kar se oilerja tice, mi je pa zal, da sem ga sele 2014 sestavila in montirala.

kolega je mel fz6 z lepo kilometrino in prvo ketno, se je blo kaj za čudit kak to drži

kaj bi naj zgrešil? da je ojler potuha za lenobo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!