Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ma ta poštnina še nekak drugače računa..dvomim da po teži! Ja to glede tveganosti se ne skrbim preveč saj imam uradno potrdilo da sem zadevo plačal in tudi trgovina je uradna tak da ni ničl na črno!..če pa recimo na kakem NL forumu kupuiš kaki rablen del od nekoga ki ga sploh ne poznaš pa je tvegano ja .)

Em, poštnina po teži se plača samo v tujino, torej izven EU, drugače pa preberi tukaj...KLiK

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Objavljeno

hvala za link; torej plačam 17€ v najslabšem ampak res najslabšem primeru pa 25€. če prav razumem, ker nisem glih preveč vešč namščine.

Objavljeno

se da dobit celotn blok predelan nekje 1.2k EUR stane samo je bolj švohn mali fergazer org koleno itd...

Objavljeno

a ti to mislš za 300 slovenskih čukov :eek:

Objavljeno

a ti to mislš za 300 slovenskih čukov :eek:

tak je ja

Če pa boš kupoval high end dele posebej pa te bo stalo približno 250k

Objavljeno

250? :)

kaj ti pod high end razumeš samo gred in kit?

kje je vse ostalo...

Objavljeno

za okol 300 čukov dobiš tist polinijev komplet, pa je to že pocen...

Objavljeno

za piaggio mašine:

celinder kit MHR: 220€

stage6 hpc gred: 120€

stage6 pw 21mm vplinjač: 78€

mhr overrange: 185€

polini sklopka: 80€

ležaji skf: 33€

izpuh stage6 r1400: 260€

evo lamelni ventil: 43€

športni filter stage6: 17€

skupaj:

1000 pa neke evrov..to pa je 250,000 sit

potem še kupiš set federc in valčkov,neko olje in se pelješ! Cene so iz scooter attack..res pa je tudi da lahko polovico zgoraj navadenih delov kupiš tudi rabljenih :winkiss:

Objavljeno

to bi bila zanimiva predelava :)

Objavljeno (popravljeno)

kaj manka kaj slučajno..to je sicer res da če maš high end da ne smeš šparat z dnarjem vendar z predelanimi karterji in dobro nastavljenim motorjem se z takim setupom na piaggio mašini da dobit 19hp realnih

Popravljeno . Popravil ticmantl
Objavljeno

aja vi ste z "celotn blok predelan" misli komplet mašino in prenose in vse. jest sm mislu sam blok kot blok. se prav tam k bat gor pa dol lavfa. po domače sm mislu na kit brez glave.

sam za tale high end pa čedale bol resnmo razmišlam, čeprav bo bencin baje čez 250 tolarčkov. :D

Objavljeno

aja vi ste z "celotn blok predelan" misli komplet mašino in prenose in vse. jest sm mislu sam blok kot blok. se prav tam k bat gor pa dol lavfa. po domače sm mislu na kit brez glave.

sam za tale high end pa čedale bol resnmo razmišlam, čeprav bo bencin baje čez 250 tolarčkov. :D

z besedo ˝predelan blok˝ je mišlen samo predel kjer pride mešanca v celinder..to so karterji! Karterji se pobrusijo tak da se celinder čim lepše sede v blok! potem se lepo zgladijo da so čim bol gladki in pol mešanca šiba v celinder :OK:

Objavljeno

ticmantl, vidm, da bo treba še kr neki te naše kolege naučit :)

Ja, z high end predelavo bi tut uspel preko realnih 20 hp... lej, kokr se komu splača, eni raje obupajo (mo) in gredo (mo) na višje sedeže...je čist tvoja odločitev, tistih 250 tolarjev za bencin boš mogu pa v vsakem primeru plačevat, če se boš hotu pelat... zdj odvisn, razen če boš meu dizla :D

Objavljeno

oni 500cc avtek si naj kupi :OK: tisti so dizli :D Samo kaj me pa res razkuri je pa to če keri nafopa gor kere dele bo vse kupo..polini evo,mhr team ror,28tka fergi,predelano ono predelano tretjo..pol nakoncu pa vpraša če bo dosti pilo :angry2: to me pa dvigne!!! če misliš dat predelavo za 500k je bencin na zadnjem mestu na katerega morš računat

Objavljeno

mah, ma kaki...bolš da ne pomislim na bencin, kolk sm ga že pokuru... v dveh letih sm prevozu 22 000 kilometrov...zdj pa računi... :? :)

Objavljeno

jaz sem si še včasih shranjeval račune od petrola..veš kaj sem jih mel :eek: pol sem dal večji fergl gor pa nisn več folgal tankat..sem kuj fotri vleko ven pri avteji ko smo še meli staro viso..zaj tak ne morem več! Hvala bogu da nimam več replice gor zaj ko je sezona...2x se pelam v šolo pa tank prazn :angry2:

Objavljeno

pa ne moreš tuki govort o porabi bencina. če se greš tuning ne smeš razmišlat o porabi bencina. to je tuning ne pa eko program. stunani skutiči pokurjo od 10 do 15 litrčkov na 100km. sam pa tut grejo dobr. jebiga tko pač je :D

Objavljeno

ok, kolega crom, to pa mal pretiravaš, veš?

in nism se nič pritoževal čez tunanje, samo koliko km sm že naredu...potem sm pa zravn omenu bencin... :)

Objavljeno

te pa hodite peš :D :D :D :D pa v vsaki temi ste off topic c.c.c :wacko: :wacko:

Objavljeno

te pa hodite peš :D :D :D :D pa v vsaki temi ste off topic c.c.c :wacko: :wacko:

sam res! :D

no...evo...mam prašanje...zanima me, če bi blo kj narobe, če bi pobrusu cilinder D. 47,6 na D. 49.5? Bat se da dobit tak ampak zanima me, če se splača gus kit sploh brusit? :)

Objavljeno

nebi priporočal da zbrusiš dokonca...ker potem če kdaj zariba ti več nič ne ostane če boš mogoče moral brusiti...

sicer pa če hočeš lahko brusiš :)

dam ti samo predlog

Objavljeno

ja, sj jst tu ne bi do konca, zato me lihk zanima... a mogoče kdo ve, kolk lohk, da mi nbo poču...mislm... če ne bom pa premeru mal cilinder pa mal ocenu, če lohk al ne, sam mislm, da mi ne bo 2mm velik pobralo oz., da bom imel še placa za to, če mi zariba... ampak, a se mi sploh splača za una 2 mm brust? to mi še povejte :)

kwa pa squish območje? se splača kj spedenovat? drgač nism neki expert kar se tiče samih cilindrov, čemu sploh služi, da pobrusiš kanale, a se to potem bolj hladi al kwa? :) :blink:

Objavljeno

z večjim premerom bata za 2mm neboš nič pridobil, oz. minimalno. Povečaj pretočne naostri prehod, izpušnega spoliraj povečaj za malenkost na vsako stran, lahko daš tudi cilinder odzgoraj pobrust in potem tolko spodaj podložiš. s tem spremeniš timinge in bi se kar moralo poznati nekaj

Objavljeno

tak ko ti je denZ reko, samo ki boš dobo ti bat 49.5 za malossi gusa? ni 48.5 neka kritična meja za njega, tak je vsaj blo v mojih cajtih

Objavljeno

če me spomin ne vara sm zadnč pr Malossiju vidu enga 49.5 premera... :) ni nikjer blo vidt, da je za gus, ampak a je to sploh važn? :)

@DenZ: izpušnega sm že tko imel v mislih povečat, pretočne bom tut naostril...s tem bom očitno pridobil največ obratih, a ne? ker to me najbolj skrbi, ker bom potem verjetn mogu kupt Malossi Digitronic Kit...ampak to razmišlam šele, em...glede tega cilindra, da zgoraj pobrusiš in spodaj podložiš...dj mi mal razlož, zakaj je to dobro, mislim, na kak princip se to potem pozna...ker jst osebno ne kapiram, zakwa bi blo to dobr...mogoče zarad tega, ker se potem skrajša pot bata do izpušne cevi? :) to misliš glede timingov? :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!