Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ok, kolega crom, to pa mal pretiravaš, veš?

in nism se nič pritoževal čez tunanje, samo koliko km sm že naredu...potem sm pa zravn omenu bencin... :)

sj nisem tko hudo mislu. sam tko je d mi neki sošolci, k sploh ne znajo skuterja vozt vsak dan nabijajom o porabi in okolju pa mi to počas že preseda. :cry:

ej sam neki, kam se pa da kanale brust pa kak bi jih lahk spoliral. še zdj ne vem kak se to polira. a isto kot kovine? šmirgel 1000-2000 pa polir pasta al kak? :hmm:

Objavljeno

uff...ne ne ne! Za poliranje in brušenje kanalov rabiš poebno orodje..biax,dreml, in podobno! Za prušenje kanalov je potrbno veliko znanja in natančnosti! Če hočeš met celinder predelan v nulo ga pošli na razne tuning firme recimo xsh,keisler,twins..to so firme ki se ukvarjajo izključno z tutnanjem celindrov in blokov ter pordajanje skuter delov...je pa tudi drago! Saj v SLO se tudi najdejo ljudje ki znajo brusit celindre in tudi dobro naredijo

Objavljeno

@red arrow ....s tem spremeniš kote odpiranja

sicer pa ni to tak enostavno, ker to ni tomos in hitro kaj zajebeš tak da je potrebno dost znanja pa orodje tapravo. original cly si poišči pa se tam špilaj malo, kakega za +300€ je škoda

Objavljeno

DenZ...lih sm razmišlu, da bi se mal špilu na original cilindru, motor itak ne bom prodau, da bi zravn dou še tega, sam orodje si morm nabavt, že tko sm mislu nabavt...em...djte mi točn povedat, kwa za hudiča rabm vse...ktero orodje...pa bi prosu v slovenskem jeziku, da bom lohk na netu najdu al pa v trgovini reku aja pa če vete, ktere trgovine kj to prodajajo... : :? :)

Objavljeno

osnova ti je dremel oz. biax

v slo trgovinah poznajo to pod imenom natačni brusilnik oz. premi brusilnik..vzami neke kvalitetnejšega (org. dremel najbolše) ker oni za 5k so ološ ti povem iz izkušenj

potem še maš tisto tapravo orodje ko z njim prideš direkt v cilinder no3 samo so cene +500€. nevem niti kje se kupi in kako se reče ker je zame enostavno predrago

Objavljeno

super duper! :OK: kmalu bom šou u nabavo glede tega...sm že tko se zanimu za to, sam nism vedu, kwa pravzaprav rabm :)

tnx, stari :OK:

Objavljeno

že kar slutim eno hudo predelavo. in kaj lahko nardiš narobe? recimo če preveč zbrusš al pa napačno to ni možno popravt?

Objavljeno

že kar slutim eno hudo predelavo. in kaj lahko nardiš narobe? recimo če preveč zbrusš al pa napačno to ni možno popravt?

če mene prašaš, tžko prideš do tm, da ga preveč ampak jst ne bi začel na nekem novem cilindru, magar si kupm en cilindr za 5 čukov, da vadm gor...no, jst mam originalnega...

kko slutiš hudo predelavo? :) komu zdj to :)

Objavljeno

ni samo tak to nekaj it pilit pa to je to :)

treba znat kje in kolko

Objavljeno

ni samo tak to nekaj it pilit pa to je to :)

treba znat kje in kolko

ja, kolega moj, zato sm pa napisu tist prašanj gor...pa pričakujem tut kake pametne nasvete od vas, pametnih brusilcev cilindrov :OK:

Objavljeno

heh, sj jest tle sam poslušam pa sprašujem, ker se sam ne mislm kj tazga lotit. moram prznat, carji ste. saj vem kam se lahk obrnem v prihodnosti :OK:

Objavljeno

heh, sj jest tle sam poslušam pa sprašujem, ker se sam ne mislm kj tazga lotit. moram prznat, carji ste. saj vem kam se lahk obrnem v prihodnosti :OK:

ka smo carji z vlkim C-jem al z malim c-jem? :hmm: :blink:

Objavljeno

mah dobr no. bodte carji z velkimi tiskanimi(CARJI). veš, tele velke začetnce mi ne grejo glih. ponavad mam v eseju začetnce vse z rdečo prečrtane. :D srečen zdj :hmm:

Objavljeno

če boš povečal izpušnega vedno pazi da ni večji od 70% premera bata (enodelni izpušni kanal)

pri butterfly (dvojnem) izpušnem je negi 83% ...pazi da ne izgubiš oblike V

pri alu cilindrih pazi, ker je nycasilova obloga in če to uničiš je cilinder hin oz. ga lahko daš obnovit samo je dokaj drago

če boš delal na 50tki odreži uhe od cilindra (seveda prej poglej kak se prilega na blok in odreži tam ko ovira pretok mešanice), brez zvečanja kompresije in s tem zmanjšanju squsha je tudi težko kaj ustvarjat. najbolše bio blo da montiraš glavo od evo 50 pa podrejat cilinder za malenkost oz. nareti home-made glavo z drugačnim izgorevalnim prostorom

če se že spravlaš k tem še ustrezno predelaj karter

Objavljeno

No, upam, da nism falil temo tko da bom kr tle napisu.

Em...novička glede motoraj...lamelo mi je ftrgalo in je košček fali...superca :angry: zdj morm pa mašino razdret in vidt kje je, upam, da ni v cilindru in upam, da ni kj velik poškodoval. A bi lohk kj poškodoval, ne da bi pršlo v cilinder? Pizda, te scooterkit manijaki so pa tudi eni brincli, so mi dal fedrce za malagutija in so prekratke za mojo sklopko, a jih vseeno bolj našpanam in dm notr? lohk kj škoduje? :hmm: prenose še nism menju, serviser je pa reku, da ima tester že pripravljen in čim zrihtam motor, da užge in dela dvignem obrate za kolk se da...pa zmeru bom konje...:D :OK:

jebene lamele, dubu zravn kita, zdj morm pa nove kupit, ktere priporočate? :blink:

Objavljeno (popravljeno)

če si mel karbonske lamele ni panike da ti je kaj poškodovalo, fedrce so za sklopke iste tak da te niso nasrali :D :D :D lamele daj karbonske vseeno kire jaz bi dal malossi ker pač mi je všeč ime aja ki boš zmero konjičke ker jaz bi tudi probal 1x to da bom malo razočaran

Popravljeno . Popravil dj_runner
Objavljeno

aja? no, potem sm pa sam fedrce premal nategnu...sm mislu, da niso prave :D nwem, do zdj so vse šle normaln gor, sam te me neki jebejo :) :blush: ja, baje si lohk konje zmerim na tem testerju s katerim si obrate povišam...nek izum...kao...sam tist je krneki, nism šur, da lohk merim...te bom obvestil...

če ne imajo pa dyno u lj pa se tm komot lohk zmeriš, jst sm že meu namen enkrt tm it s frendom, da bi vsak svojga zmerla... :D :OK:

no, sj men ne bi pokazalo nč kj več kot 10, mogoče 11 konjev :D pa mogoč enga osla gor k pele :D

Objavljeno

na koli misliš 11hp? ufff te bi res mogo met v 0 vse naštimano, na gredi pa je možno da ti tolko pokaže, fedrce si zato tak našpano ker so tak trde :D :D :D pri hebo kuplongi sem jih mogo tak našpanat da bzw je blo 2mm lufta med vrstami na fedrci

Objavljeno

ja, za 11 konjev bi blo res potrebne nastavitve v nulo... fedre bom pa našpanu, nism si upu, sm mislu, da bom kj zajebu :D

Objavljeno

jaz bi pa rabil mal pomoci od vas fantov. mam namen kupit kit 70, pa nevem ce bodo originalni deli zdržali. Kit bi bil od Hebota Manston Replica, menjal bi prenose(sekundarne in primarne), gred Hebo Racing, 17.5 ferg,šp filter, variomat Hebo competition set, avspuh stage 6 pro,.... ce mi kaj manjka bi prosil za pomoc. lepa vam dala :)

Objavljeno

Ležaji SKF al pa NTN. Drugače pa boljše bi blo če bi večji fergazer vzel...

Ostali setup pa je kar ql.

Aja pa ror bi jaz zbral drugi.

Ostali originalni deli pa bi mogli zdržat.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Ležaje če menjaš al pa ne, odvisno od trenutno prevoženih, frgazer se mi zdi čist v redu, mogoče kasneje 19ko... Ror je pa ta zelo dober in bi jst tut na tvojem mestu tega izbral, ker po številnih testih je bolši od MHR Team in Polinija ForRace. Ja, če boš vzel najboljšega Stage 6 auspuh, potem se ti ni treba kj bat, da si falil... Priporočam še Stage 6 gred... :kva2:

Hm...vseeno sm gledu mal kite in se mi zdi Stage 6 Racing Kit prav luškan...mogoče še bolš kot Hebo...razmisli... ;)

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Objavljeno

fajn setup! Jaz bi na tvojem mestu vzel še ravno koleno in 19tko fergl da bo malo lepša odzivnost! Stage6 pro je narejen za sport celindre tak da bi blo fajn če bi vzel na hebota yasuni c16,hebo racing replica, če boš dobil kje poceni kaki evo izpuh tudi vzami ker je dober! Ležaje pa le zamenjaj..boš bol brez skrbi

Objavljeno (popravljeno)

Ups.... gledu sm napačne teste... :slap: mislu sm Stage 6 R1400 cilinder kit ne pa auspuh... :D

Popravljeno . Popravil Red Arrow
Objavljeno

Ležaji SKF al pa NTN.

LP

kje pa bi dobil te lagerje v sloveniji? sem gledal scooterkit pa mislim da nimajo...nevem no :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!