Skoči na vsebino

Blajerca


zilko

Priporočene objave

A ni nasploh bolš močnej skuter oz. motor kupt kokr pa pilaže dajat na motor!? :hmm: :

Jzd sm pršu že dolg nazaj do zaključka da bolš močnej kupt in da je serijski!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni nasploh bolš močnej skuter oz. motor kupt kokr pa pilaže dajat na motor!? :hmm: :

Jzd sm pršu že dolg nazaj do zaključka da bolš močnej kupt in da je serijski!

Jaz sem tudi zdaj to komaj spoznal da sem brezveze dnar vstran metal pa vlagal zato da se 115lahko peljem....rajsi bi dal ta dnar kaj sem ga dal v tuning zraven za novi motor :) Mah...sej se bo to drugo leto spremenilo...

Samo je pa filing tuning delat pa rece kdo kaj hoce jaz uzivam v tem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je res. Sj jzd sm isto delu, sam mi je šlo pa na k... kr je mel skutr tolk velke obrate pr knčni da glava peče (okol 14-16000 rpm), da se mi je kr smilt začel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo je pa filing tuning delat pa rece kdo kaj hoce jaz uzivam v tem

To vidiš!!Take ljudi jaz spoštujem!!RESPECT MAN!! :yea2: :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo je pa filing tuning delat pa rece kdo kaj hoce jaz uzivam v tem :)

SVOBODA TUNINGU!! :yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje ki se nanaša prejšnjo stran: zakaj se mi bol splača kupit airsala kot polinija. Pa kokr vem aluminjasti kiti manj zdržijo kot uni iz gusa.

Popravljeno . Popravil thrustmaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa ni res, ker je stena valja prevlecena z oblogo iz niklja in silicija (nicasil) s tem dosezemo manjso obrabo samega cilindra in vecjo vzdrzljivost, posebno pozornost velja posvetiti uporabi pravilnega olja, saj so ti kiti zelo obcutljivi na kvaliteto le tega. Ti cilindri imajo to dobro lastnost, da imajo zelo majhen kolicnik trenja in da veliko boljše odvajajo toploto kot zelezni, prav tako pa tudi zdrzijo veliko vec. Pri teh kitih imamo na voljo 4 bate, ki se razlikujejo po tolerancah (to so A, B, C in D). Slaba lastnost teh cilindrov je ta, da jih ni mogoče zbrusiti na nadmero, ampak se jim na novo nanese obloga nicasil, katera pa precej stane.

glede airsala je pa tako...vsak oci imajo svojega malarja, nekateri gledajo na ceno, drugi na kvaliteto (ne pravim da je airsal zanic - samo cena se mi zdi zelo nizka, glede na to kaksne performance ima kit), velja pa dejstvo..."mal dnarja, mal muske". kar se tice kitov sem jest absolutno za polini (to je le moje osebno mnenje), je pa res da je v sloveniji ZELO drag. Ce imas zeljo kupit aluminijasti kit, ga lahko kupis tudi od polinija - kataloska 140.0188

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim - pac moje osebno mnenje, lahko se motim, bomo videli kako se bo obnesel, ko ga bo kdo imel dalj casa gor. glede zadnje ugotovitve "Isto (bo) vela/l za kite!", pa upam da bo res to :D

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P  :P  :P Katr kit 70 bi bil za CPI Hussar? :P  :P  :P

tukej je lista kitov ki nej bi pasal tut na CPI Hussarja, sam je problem te kite v slo. dobit. :hmm:

KLIK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Langus, sem se pozanimal pri dveh strokovnjakih o vzdržljivosti kitov (železn vs aluminij) in sem od obeh dobil odgovor da je železn bolj vzdržljiv od aluminjastega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!