Skoči na vsebino

je Drnovšek še prišteven??


Provokator

Priporočene objave

Vsekakor. Osebno pogosto tuhtam, kako bi se dalo ponucat ves topli zrak, ki ga napihamo v vse možne teme tega foruma. Če zadeva rata, stavim, da bomo imeli v Sloveniji vsaj subtropsko podnebje.

:lol1: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... da bomo imeli v Sloveniji vsaj subtropsko podnebje.

tako ali tako .. še kako leto 2 počakaj, pa bo ..

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drni

odstopiw kot vodja GIBzaPIR ..

me je le poslušow ..

:naughty:

Bog

si ga vedi, kaj zdaj fant kuha ..

:hmm:

.. večerjo?

:photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste skoraj doktorirali iz gorivnih celic. :headbang:

No čisto tako za namig vam dam kost za gldoat: veste, v bencinu obstajajo molekule, ki so podobne neki verigam, na katerih je pripetih ogromno atomov vodika, ki se kaj hitro loči od svojega soseda ogljika. Tako, da vam povem, da proizvodnja vodika ni problem, večji problem je proizvodnja kisika in seveda končni produkt voda. Še večji problem pa je izdelava katalizatorja oz. vmesnih elektrod, ki so do sedaj bile izdelane iz platine, ki pa je draga. Trenutno japonci in evropejci s skupnimi močmi iščemo rešitve teh ugank in lahko rečem, da se to dogaja na našem Inštitutu Jožef Štefan btw.

Problemi gorivnih celic so seveda visoka temperatura obratovanja, zaenkrat še dokaj nizek izkoristek, oddajanje dokaj velike količine vode katera ni pitna, premajhna proizvodnja kisika (če pri gorivni celici uporabimo kisik iz ozračja (torej zrak) dobimo precej manjši izkoristek kot če direktno uporabimo 99% čisti kisik). Za pridelavo obeh "surovin" je potrebna velika količina energije. Delna rešitev so alternativni viri elektrike, in seveda jedrske elektrarne. Zavedati se je treba, da pridelana voda iz gorivnih celic dodatno pripomore k naravnim katastrofam ala orkani in podobno. Žal smo zaradi ogljikovega dioksida že preveč segreli ozračje, da bi lahko še dodatno "umetno pridelano" vodo spuščali v ozračje. Torej ni problem samo vodik in kisik, pač pa tudi končni produkt. Tudi zaradi naftnih lobijev se raziskave v tej smeri odvijajo počasneje kot bi se lahko in seveda tudi zaradi tega, ker američani zavirajo celotno zadevo, saj oni kontrolirajo svetovno ekonomijo oz. svetovni trg z nafto.

No še glede tistega, kar je napisal drni oz. je bilo na tisti strani:

Vse skupaj je pomoje napisal nek doktor klamfanja in klobasanja, ki pozna par strokovnih izrazov, vendar ne pozna točno pomena njih. Je pa edino lepo, da se še nekdo spomne napisati kaj na to temo, ki se jo kar tlači pod preprogo, da bi raja še naprej kupovala bencin. :xx: No lepo se imejte. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste skoraj doktorirali iz gorivnih celic. ...

japonci in evropejci s skupnimi močmi iščemo rešitve teh ugank in lahko rečem, da se to dogaja na našem Inštitutu Jožef Štefan btw.

Problemi gorivnih ... Za pridelavo obeh "surovin" je potrebna velika količina energije. ...

Lepo,

da se Japonci in Evropejci končno malce strinjajo tudi z mano .. sploh pa vi na 'Štefanu'

;)

gl. moj prejšnji post

:naughty:

:topic:

Pridobivanje

vodika (čeprav sem rekel, da ne paše sem) je zaenkrat predrago

sy požre preveč elektrike in je direktni elektro-pogon zato bolj smiseln ...

(viri: DSF, PRO 7, Discovery, Ngeographic)

Tistemu

nakaldaču z Drnijeve bivše strani je pa ime Vlado Gajšek .. samo

toliko, da boste vedeli na 'Štefanu'

in da vas ne bo strah, da ste skupaj z Evropejci in Japonci

kaj spregledali pri gorivnih celicah ..

:naughty:

......

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste skoraj doktorirali iz gorivnih celic. :headbang:

No čisto tako za namig vam dam kost za gldoat: veste, v bencinu obstajajo molekule, ki so podobne neki verigam, na katerih je pripetih ogromno atomov vodika, ... bla bla bla ....

C8H18 ( CH3 –(CH2)6- CH3 ) oktan.

...

Tistemu

nakaldaču z Drnijeve bivše strani je pa ime Vlado Gajšek .. samo

toliko, da boste vedeli na 'Štefanu'

...

A onim od Cicibana si že povedal?

Zgleda, da ti je zelo na žulj stopil, da ga na vsaki strani vsaj enkrat omeniš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuuuuuuuuu

Gajšek je pravi as.

V Wikipedii si je celo sam uredil svoj življenjepis, da bo za vse večne čase ovekovečen kot eden največjih slovenskih intelektualcev. Še dobro da ne vozi motorja, ker bi imeli na Motosvetu premalo prostora na serverjih zaradi njegovih objav......

Kar pa se alternativne energije tiče, pa sem jaz za sončno in za veter.

Najbolj enostavna, najbolj čista in in če bi se množično uporabljala, bi tudi bila cenejša.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuuuuuuuuu

Gajšek je pravi as.

V Wikipedii si je celo sam uredil svoj življenjepis, da bo za vse večne čase ovekovečen kot eden največjih slovenskih intelektualcev. Še dobro da ne vozi motorja, ker bi imeli na Motosvetu premalo prostora na serverjih zaradi njegovih objav......

Saj lahko vsak popravi, če pišejo kake neresnice :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobrana iz AMZS moto revije:

Avto prihodnosti

Za volanom chevroleta sequela, ki ima pogon na gorivne celice

Pozorni bralci Motorevije se boste spomnili, da smo pred leti zapisali napoved General Motorsa, da bo leta 2010 izdelal milijon avtomobilov z elektro motorji, za katere bodo energijo zagotavljale gorivne celice, ki kot gorivo uporabljajo vodik. Pri največjem izdelovalcu avtomobilov na svetu so namreč prepričani, da je prav avto z gorivnimi celicami, ki za pogon uporabljajo vodik, končni izpust pa je zgolj voda, prevozno sredstvo prihodnosti, saj ne onesnažuje okolja. Po besedah Larryja Burnsa, podpredsednika General Motorsa za raziskave, razvoj in strateško načrtovanje, je njihova obljuba uresničljiva, tako da bodo avtomobili z gorivnimi celicami leta 2010 v serijski izdelavi.

“Sequel jasno dokazuje, da je naša vizija avtomobila prihodnosti uresničljiva,” pravi Larry Burns in dodaja: “Sequel je prvi avto na svetu, ki uspešno združuje pogon na gorivne celice in številne napredne tehnologije, kot so krmilni mehanizem z upravljanjem po žici (steer by wire), zaviranje po žici, elektro motorja v zadnjih kolesih, komuniciranje z drugimi avtomobili, ...”

Sequel na zunaj deluje kot velik enoprostornež. Dolg je skoraj 5 metrov, širok 196,6 cm, visok 169,7 cm, medosna razdalja je kar 304 cm, Čeprav je avto narejen iz aluminija, pa tehta kar 2170 kg. V potniški kabini je dovolj prostora za štiri odrasle potnike.

Za pogon skrbijo gorivne celice, ki za izdelavo električne energije uporabljajo vodik. Ta je shranjen v treh posodah za gorivo, ki so narejene iz ogljikovega kompozitnega materiala in zdržijo velik tlak, saj je 8 kg vodika, kolikor ga gre v posode, stisnjenega pod tlakom 700 barov. Gorivne celice zagotavljajo električno energijo, ki se shranjuje v litij-ionskih visoko zmogljivih baterijah.

Avto ima pogon na vsa štirih kolesa, ki jih poganjajo trije elektro motorji. Prednji kolesi poganja 3-fazni asinhroni motor z močjo 65 kW, prenos moči pa je prek planetarnega menjalnika. Zadnji kolesi imata vsak svoj 3-fazni stalni magnetni sinhroni motor z neposrednim pogonom, vsak pa zmore 25 kW. Skupna moč vseh treh motorjev je tako 115 kW, njihov skupni navor pa 3950 Nm. Do 100 km/h avto pospeši v manj kot desetih sekundah, njegova največja hitrost je 145 km/h, z enim polnjenjem vodika pa lahko prepelje 480 km.

Tehnično je torej sequel dovolj zmogljiv avtomobil z dobrim pospeševanjem, pa tudi njegova največja hitrost je povsem zadostna za doseganje dovoljenih hitrosti tako na ameriških kot evropskih cestah.

Ko se usedeš za volan, je vse tako, kot v običajnih avtomobilih. Zaženeš motor, prestavno ročico prestaviš v položaj drive in ob pritisku na pedal za “plin” se že pelješ. Volan deluje sintetično – brez pravega občutka, kaj se dogaja z avtom, – a ne bistveno drugače kot v večini ameriških avtov, vleče pa nekoliko v desno. Ko to omenim inženirju, ki sedi na zadnjem sedežu s prenosnim računalnikom v naročju, to mojo ugotovitev potrdi. “Ja, podvozja že nekaj časa nismo naravnali.” Ko mu potožim zaradi volana, odgovori: “To je sedaj optimalno stanje, kot smo si ga zamislili inženirji. Vendar, če si zaželite drugačen občutek, ni nobene težave: preuredim elektronsko podporo in volan bo dajal drugačen občutek. Podobno velja za zavore: če po vašem občutku primejo premočno, lahko spremenim njihovo nastavitev, pa bodo delovale drugače.”

S temi besedami inženir potrdi besede Larryja Burnsa, ki trdi, da sequel pomeni temeljito spremembo glede na današnje avtomobile, da se torej povsem spreminja DNA avtomobilov. Vsak uporabnik si bo lahko ob pomoči računalnika sam nastavil delovanje naprav, ki delujejo po žici, tako, kot mu bo najbolj ustrezalo. “Zaenkrat je težava v tem, da imamo ljudje izdelan občutek, kako se pelje običajen avto in sequel primerjamo s temi občutki. A seveda se naši občutki in naša pričakovanja lahko spremenijo tako, kot se spreminja naš okus, stil, dojemanje, ...”

Sequel pa ne pomeni samo drugačnih občutkov v vožnji, temveč pomeni tudi pomemben korak k modularnosti avtomobila. Osnovna konfiguracija bo pri vseh avtih enaka, njegovo zmogljivost pa bodo enostavno prilagajali zahtevam uporabnikov z večanjem ali zmanjševanjem gorivnih celic oziroma baterij. Če bo uporabnik želel zmogljivejši avto, bo ta imel vgrajenih bolj zmogljive gorivne celice in več baterij in obratno. Vse skupaj bo zelo podobno lego kockam: spodnji del avta bo opremljen z vso tehniko vključno s kolesi, motorjem, zavorami, krmilnim mehanizmom, vzmetenjem. To enotno osnovo pa lahko nadgradite z različnimi oblikami karoserije tako kot z lego kockami poljubno oblikujete različne predmete. Prišli boste torej v trgovino in rekli: želim imeti avto s toliko kilowati, izbrali boste njegovo obliko in naredili vam bodo takšen avto. A to seveda pomeni, da si bodo avtomobili med seboj zelo podobni. Na vprašanje, kako se bodo avtomobili razlikovali med seboj in kakšne bodo razlike med posameznimi znamkami, pa Larry Burns odgovarja, da je to pač stvar tržnikov, ne tehnikov.

Chevrolet sequel – čeprav je sequel narejen pod Chevroletovo znamko, ga gre vzeti kot General Motorsov izdelek – je zaenkrat narejen le kot prototip v dveh primerkih, vsak pa je vreden med 5 in 7 milijoni dolarjev. Zato ni presenetljivo, da smo se morali med testno vožnjo po sicer običajnih ameriških cestah, voziti za policijskim avtom, da ja ne bi prišlo do kakršnekoli nesreče. Čez tri leta – ali pa še prej – bo povsem drugače, kajti avti na gorivne celice ne bi smeli biti veliko dražji kot so avtomobili z motorji na notranje izgorevanje. Če tehnično ni več velikih ovir za avte s pogonom na gorivne celice, pa zna na tem, torej stroškovnem področju, razvojnike čakati še veliko dela. A vsak začetek je težak, kar dokazujejo že hibridni avti, toda tisti, ki je prvi na trgu, praviloma pobere smetano. Če ne zgolj z dobičkom, pa tudi z večjim ugledom inovativnega podjetja, kar za takšno korporacijo kot je General Motors tudi ni zanemarljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto prihodnosti

Za volanom chevroleta sequela, ki ima pogon na gorivne celice ..

Pišuka ..

a mi lahko nekdo od izobraženih po tej plati - mogoče

TEPKO (haloooo - kje siii??)

povpraša na Štefanu kakega svojega kolega - torej:

kaj vraga komplicirajo s temi neumnostmi in gorivnimi celicami,

če je električni avto neprimerno bolj praktičen, cenejši po vseh

vidikih in projektno in preiskusno gotov?

Zakaj .. ?

Zakaj .. ?

Zakaj .. ?

Zakaj .. ?

Zakaj .. ?

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne iščem po internetu, a ima mogoče kdo podatek koliko bi stal km prevožene poti s takšnim avtom na gorivne celice? Za naše bencinarje in diesle približno vemo kakšni so stroški.

No1, mislim da zato komplicirajo z gorivnimi celicami, ker so ugotovili, da v akumulatorjih ne moreš shraniti dovolj energije, da bi lahko prevozili neko pametno razdaljo. Vsakih 50 ali pa 100 km pa se ne bi nikomur dalo stati tri ure, da bi ponovno napolnil akumulatorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No1, mislim da zato komplicirajo z gorivnimi celicami ..

Lej,

leta 1996 je v Detroitu na avtosalonu bil predstavljen popolnoma

gotov in za proizvodnjo pripravljen elektro avto podjetja CHRYSLER:

- limuzina za 5 oseb

- baterije iz posrebrenega ogljenega prahu (po dotrajanju ostane oglje in srebrov oksid, kot v naravi)

- življenjska doba baterije 5 let

- poseben polnilec - čas polnjenja 15 minut

- domet z enim polnjenjem 500 km

- pospeški polno naloženega avta 7s - 100 km/h

- Končna hitrost 180 km/h

Opravljena

je bila preizkusna vožnja, novinarji so popizdili (takrat) ... in

potem .. vse tiho .. nikoli več niti mux niti bux o tem avtu ..

v nobeni reviji.

Takrat

tega sinu v šoli niso verjeli in mojo revijo je nesel

pokazat profesorju za fiziko v gimnazijo - popolnoma jasno,

da mi je NIKOLI ni vrnila pizda grda.

Prav

tako je popolnoma gotov projekt "Smart", Audi A2 ..

pa še kašen - vsi s podobnimi lastnostmi.

Eden

največjih problemov, ki se pojavlja v avto industriji zaradi

avtov na električni pogon je to, da ti avti

skoraj ne rabijo servisiranja, rezervnih delov in njih

življenjska doba je precej več kot miljon in pol kilometrov

brez resnih popravil.

Kaj

pa pomeni za trgovce/serviserje to, da Jožko Kožko kupi

avto 2X v življenju in oba pripelje na servis menjat le

zavorne obloge enkrat na 3 leta

in enkrat na 10 let amortizerje ..

si pa lahko misliš.

Ja,

seveda okolje bi bilo POPOLNOMA čisto,

saj taki avti potrebujejo le 1% maziv glede na današnje,

vsakdo bi si znal doma organizirati poseben polnilec

in bi polnil avto na "črno" doma in ne na "polnilnih postajah" ..

!!! & !!!

Zakaj

se v kurbinski Sloveniji,

državi prasici vseh prasic,

ne dobi za kupit

in ne more registrirati

Citroen C3 Hybrid, ki dejasko porabi najmanj goriva

(diesel + elektrika, elektro pogon do 60km/h)

edini hybrid, ki resnično malo porabi glede na ostale

prevarantske Toyote in Honde, ki porabijo ravno toliko

kot ostali avti.

Zdaj

mi boste spet obesili zaroto,

če bom rekel, da je Petrol

sklenil dogovor z SLO uvoznikom

o neuvažanju tega avta, ki eden redkih

ne more dobiti homologacije

za slovensko področje!!

Zakaj

imamo v Ljubljani in drugih mestih "rdeči val"

na semaforiziranih križiščih - čeprav smo

nekoč imeli zelenega.

Pa ne mi rečt, da zato, da

porabimo več goriva

ne, ne .. seveda ne .. to je čisto slučajno ..

:slap:

Pizde

politične .. nas jebejo in lažejo o čistem okolju .. Drniji guncajo afne

po svetu in si mislijo "pišmevrit vsi skupaj" .. državo so pa povsod

naštimali tako, da čimbolj svinjamo,

čimbolj uničujemo, nam pa mečejo pesek v oči in se delajo norca tako,

da vsi borimo za čisto okolje s tem, da ne mečemo papirčkov po tleh ..

.. pa kdo je tule nor?

:angry:

Ys al' Drni-band?

:krneki: :krneki: :krneki:

:krneki: :krneki: :krneki:

Popravljeno . Popravil Broj Jedan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. pa kdo je tule nor?

:angry:

Ys al' Drni-band?

No ja, pustimo to. Vsekakor si pa že rahlo dosadan s stalnim nerganjem o:

...kurbinski Sloveniji,

državi prasici vseh prasic, ...

In NE, po nobenem kriteriju me ni možno prišteti v Drni-band.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Lej,

leta 1996 je v Detroitu na avtosalonu bil predstavljen popolnoma

gotov in za proizvodnjo pripravljen elektro avto podjetja CHRYSLER:

...

2. Eden

največjih problemov, ki se pojavlja v avto industriji zaradi

avtov na električni pogon je to, da ti avti

skoraj ne rabijo servisiranja, rezervnih delov in njih

življenjska doba je precej več kot miljon in pol kilometrov

brez resnih popravil.

...

3. Ja,

seveda okolje bi bilo POPOLNOMA čisto,

saj taki avti potrebujejo le 1% maziv glede na današnje,

vsakdo bi si znal doma organizirati poseben polnilec

in bi polnil avto na "črno" doma in ne na "polnilnih postajah" ..

...

4. Zakaj

...

ne dobi za kupit

in ne more registrirati

Citroen C3 Hybrid, ki dejasko porabi najmanj goriva

(diesel + elektrika, elektro pogon do 60km/h)

edini hybrid, ki resnično malo porabi glede na ostale

prevarantske Toyote in Honde, ki porabijo ravno toliko

kot ostali avti.

Zdaj

mi boste spet obesili zaroto,

če bom rekel, da je Petrol

sklenil dogovor z SLO uvoznikom

o neuvažanju tega avta, ki eden redkih

ne more dobiti homologacije

za slovensko področje!!

5. Zakaj

imamo v Ljubljani in drugih mestih "rdeči val"

na semaforiziranih križiščih - čeprav smo

nekoč imeli zelenega.

...

6. Pizde

politične .. nas jebejo in lažejo o čistem okolju .. Drniji guncajo afne

po svetu in si mislijo "pišmevrit vsi skupaj" .. državo so pa povsod

naštimali tako, da čimbolj svinjamo,

čimbolj uničujemo, nam pa mečejo pesek v oči in se delajo norca tako,

da vsi borimo za čisto okolje s tem, da ne mečemo papirčkov po tleh ..

.. pa kdo je tule nor?

:angry:

Ys al' Drni-band?

:krneki: :krneki: :krneki:

:krneki: :krneki: :krneki:

1. Zanima me zakaj je šel Chrysler sploh razvijat ta avto, če ga potem ni dal na tržišče? Misliš, da so toliko neumni, da tega niso vedeli vnaprej?

2. Verjamem, da je manj popravil na električnih avtih kar se tiče mašine. Elektromotorji so le bolj vzdržljivi. Vsa ostala popravila pa ostanejo enaka zdajšnjim (karoserija, elektrika, kolesa, gume, ... )

3. To je res.

4. Ne bi vedel. A je treba imet homologacijo za nova vozila kupljena v EU?

5. V MB je še vedno zeleni val na večini glavnih cest (Ptujska, Titova, ... )

6. A misliš, da imajo čas se ukvarjat s takšnimi malenkostmi kot je čisto okolje. Je treba skrbet za varnost stolčkov, da jim ji kdo ne spodnese ali pa se trudit zrušit vladajočo elito.

P.S.

Ali mogoče kdo ve kolikšen procent toplogrednih plinov prispevajo osebni avtomobili in motorji? Koliko prispevajo tovornjaki, ki bi jih lahko na daljše razdalje breskrbi zamenjale električne lokomotive? Koliko toplogrednih plinov prispevajo tovarne po celem svetu, ki uporabljajo v svojem proizvodnem procesu premog, petrol koks, koks, zemeljski plin? Koliko toplogrednih plinov spuste v ozračje toplarne in termoelektrarne na premog ali zemeljski plin? Koliko zemeljskega plina, kurilnega olja ali premoga po svetu porabijo gospodinjstva za ogrevanje? Enostanovanjska hiša na Štajerskem pokuri v eni kurilni sezoni najmanj 2.000 litrov kurilnega olja. Dizelski avtomobil s povprečno porabo 5 litrov na 100 km bi lahko s tem gorivom prevozil 40.000 km. Vsi ti politiki, podjetniki, inžinjerji in znanstveniki bluzijo tja v tri dni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Zanima me zakaj je šel Chrysler ..

P.S.

Ali mogoče kdo ve kolikšen procent toplogrednih plinov prispevajo osebni avtomobili in motorji? ..

Vsi ti politiki, podjetniki, inžinjerji in znanstveniki bluzijo tja v tri dni.

1 - ne vem .. ker ni bilo nobenih info v zvezi s tem .. a ti morda veš zakaj A2 ni na cesti, ali pa Smart?

4 - kolikor vem jo je le treba imeti - tako so mi rekli na Citroen SLO, ko sem se zanimal za ta avto ("Četudi ga sami uvozite, ga ne boste mogli registrirati, ker ne boste dobili homologacije!") in tako so mi rekli na HD Avstrija, ko sem spraševal o postopkih za uvoz motorja za nekega frenda (oni dajo TÜV potrdilo, ki je osnova za našo homologacijo .. Pa na tabli za Viator v Lj piše, da izdajajo homologacije za vozila ..

5 - ja vem .. ampak sy veš kako je s tem - to so še ostanki rdečih časov

6 - imaš popolnoma prav - za to enostavno nimajo časa, saj morajo kar naprej drugim dokazovati, da so "drugi" večji bebci kot oni sami ..

Zelo

malo (mislim - nisem gotov, da le nekaj %) - recimo veliiko manj kot potniški avioni - gledano v celoti ne v % .. ampak tole mislim, da ni bil point - point je bila trapavost izumljanja gorivnih celic med tem ko so elektroavti že gotovi. To je tako, kot če bi kdo iskal nekaj, nek pogon, kjer bi lahko lupili ljudi še naprej zato ker se hočejo hitreje prevažati in zato je treba imeti neko zadevo, ki rabi za sabo ogromno industrijo in servisni aparat, katerega elektroavti ne potrebujejo.

Hja

ostale onesnaževalce je pa tudi treba porihtati, če hočemo da bodo naši potomci živeli tukaj.

In z zadnjim stavkom si mizrazil to kar povsod in stalno govorim o politikih

@ Pepsy

dej se no razburjat .. kapaje dons? Pa ja ne čutiš malce mlaja?

Pišuka, kot, da bi prvič videw moj popizditis nad usranimi politiki

in državo (katerokoli - trenutno sem pač v SLO .. če bi biw drugje

bi pa kurcow kako drugo - sy so vse/i iste/i. )

Pa baje je to zadnjie desetletje celo

dovoljeno - svoboda govora in mišljenja pa to ...

Al' ti še vedno stojiš na stališču, da ni?

:hmm:

In

seveda mi niti na kraj pameti ne pride,

da bi Vas Exelenca prišteval v kakšenkoli

kaj šele v Drni-band .. ne vem od kje vam ta ideja, razen če se ne

istovetite s Horčytam ..

;)

Popravljeno . Popravil Broj Jedan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Pa baje je to zadnjie desetletje celo

dovoljeno - svoboda govora in mišljenja pa to ...

...

Hočeš rečt, da prej ni bilo dovoljeno? :blink:

OK, potem pa le izkoristi svobodo govora in nergaj. Jaz grem pa medtem čekirat, ali je Đorđo Napolitano še prišteven. Par dni mi bo sigurno vzelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Broj, med onesnaževalci si pozabil našteti prdenje travojedov. Živinorejska industrija menda kar znatno prispeva k tvorjenju toplogrednih plinov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Broj, med onesnaževalci si pozabil našteti prdenje travojedov. Živinorejska industrija menda kar znatno prispeva k tvorjenju toplogrednih plinov.

Vsak Američan v svojem življenju poje meso sedmih težkih bikov.Vse kaže,da je tako dober tek nalezljiv.Po vsem svetu redijo približno 1,3 milijarde prežvekovalcev z uničujočimi in zaskrbljujočimi posledicami.

Ameriški varuhi narave naraščajočo lakoto po hamburgerjih in zrezkih obtožujejo za izginevanje tropskega pragozda,ki ga spreminjajo v pašnike za prežvekovalce.Krčenje gozdov s požiganjem in črede živine obremenjujejo zemeljsko ozračje z ogljikovim dioksidom in metanom,ki povzročata učinek tople grede.Goveja prebavila v zrak oddajo približno dvanajst odstotkov vsega metana.Tudi dragocene rezerve pitne vode so v vse večjih količinah namenjena vzreji goveda.

Ameriška živina popije petdeset odstotkov vse sladke vode,ki jo porabijo na leto v ZDA.Poleg tega se porabi za vsak zrezek težak 220 gramov,4500 litrov vode .Goveda pojedo sedemdeset odstotkov vsega na svetu pridelanega žita,kar je ,poleg milijarde stradajočih ljudi na svetu,potrata brez primere. Kolikor bi samo vse ameriške pašnike uporabili za žitna polja,bi lahko nahranili 400 milijonov ljudi.

Zato je tolikor bolj razveseljiva novica, iz ameriškega raziskovalnega centra za izboljšanje koruze in pšenice v mestu El Batan,da se jim je posrečilo vzgojiti pšenično vrsto,ki je v veliki meri odporna proti svoji najhujši sovržnici - pšenični rji.

V ameriških zveznih državah,Kansasu in Oklahomi,ki sta največji ameriški pridelovalki pšenice,je bil lanski pridelek pšenice manjši za 15 odstotkov samo zaradi pšenične rje.

Po dvajsetih letih intenzivnih raziskav,se je kmetijskim strokovnjakom posrečilo premagati bolezen brez uporabe škodljivih kemikalij.

Vzgojili so novo vrsto pšenice ,ki je križanka med običajno brazilsko in novo zelo rodovitno sorto.Na poskusnih poljih v Mehiki se je nova pšenična vrsta v zadnjih dveh letih uspešno upirala vsem močnejšim napadom bolezni.Za rižem,je pšenica drugo najpomembnejše žito na svetu,saj jo pridelujejo na 220 milijonov hektarjih.

Novo sorto pšenice bodo poslali pridelovalcem v večino držav po svetu,ker naj bi omogočila pridelovanje pšenice tudi v tistih deželah,ki je do sedaj ,zaradi vlažnih podnebnih razmer,ki pospešujejo razvoj rje,niso bile sposobne pridelovati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odgovor na vprašanje teme.....NE :BUA:

Oh kako sem (bil) včasih neumen.....Drnovšek defenitivno je prišteven, glede na to, da se je bil sposoben odločit, da ne bo več kandidiral. Je pa tudi res, da so njegove izjave bolj vetrovne narave....

LP, Lightning :P

Popravljeno . Popravil lightning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drnovsku je sonce trajno mozgane skuril

Ti pa si očitno na soncu stal vsaj poleg njega, saj ti je poleg enakih posledic, ki mu jih pripisuješ skurilo tudi vse šumnike, velike začetnice in ločila. No toliko vsaj se na prvi pogled vidi.

Če pa boš uspel to nekako nadoknaditi, bi me prav veselilo prebrati še kakšno argumentirano mnenje o Drnovšku, kajti takih kokodakanj z jato kot si ga ti napisal je že kar malo preveč in ne pove drugega, kot to, v kateri kurnik spadaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekandidiranje za predsednika je bilo skoraj logično, saj je vlada JJ predsedniku nenehno metala polena pod noge in ga poskušala diskreditirati.

Naš vrli predsednik pa se je (na žalost) branil tako, da se je naredil neumnega, kar ga je za takega tudi delalo, čeprav verjamem, da se neumne lahko delajo samo tisti, ki so dovolj inteligentni.

@kekecIII "Goveda pojedo sedemdeset odstotkov vsega na svetu pridelanega žita,kar je ,poleg milijarde stradajočih ljudi na svetu,potrata brez primere. "

a misliš, da bi kdo lačnim podaril ta žita, ki jih ne bi pojedlo govedo?

kupiti si ga itak nimajo s čim..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!