-pero- Objavljeno December 11, 2003 Opozori Objavljeno December 11, 2003 ...sem pogledu na italjansko stran... samo S4R ima raffreddamento a liquido preostali monstri imajo raffreddamento aria B)
hotschko Objavljeno December 11, 2003 Opozori Objavljeno December 11, 2003 ah tile švabi ... tudi pri številu ventilov na cilincer so se zmotili ... so štirje in ne dva. Kot kaže je nekdo copy/paste-al iz drugega monstra in ni popravil razlik ... :o
SiR Objavljeno December 11, 2003 Opozori Objavljeno December 11, 2003 ...sem pogledu na italjansko stran... samo S4R ima raffreddamento a liquido preostali monstri imajo raffreddamento aria B) zmer morš pogledat na www.ducati.com, ker tam so podatki odlično pravilni :D
ceco Objavljeno December 12, 2003 Opozori Objavljeno December 12, 2003 Simon Dacar je trenutno edini ki v SLO redno prodaja, servisira in odpravlja garancijske napake (garancije zenkrat pri njem tečejo samo za motorje, ki jih je sam tudi prodal) ... Ima veljaven žig za servisno knjižico, motorji so uvoženi posamično na končnega kupca, avstrijski distributer, ki je sedaj zadolžen za našo regijo, pa ga pošilja tudi na izobraževanja v Bolognio. Zastopnik, uvoznik in prodajalec Ducatijev v SLO je po novem Class, d.d.. Motorje že prodajajo, salon pa še delajo. Vir: Avtomagazin, 12.12.2003.
punK Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 kar se tiče personalizacije, je monster brez dvoma na prvem mestu.....
punK Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 to je v bistvu ducati 999, slečen, ni legendaren monster, je pa čudovit!!!
SiR Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 kar se tiče personalizacije, je monster brez dvoma na prvem mestu..... Mogoče serijsko (v štacuni lahk marsikaj dodatkov naročiš), drgač pa so po personalizaciji vodilne zadeve: - Harley-Davidson - razni veliki cruiserji Yama RoadStar Warrior, Honda Valkyrie, ... - angleški streetfighterji v glavnem na platformi japonskih dirkačev ...
kristian Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 to je v bistvu ducati 999, slečen, ni legendaren monster, je pa čudovit!!! Čej je res 999 slečen, mora met še precej predelav, ker ima ta motor zadaj mono vilico zadnjega kolesa. Ducati 999 pa ima klasično zadnjo vilico. Tko da je kr precej predelav na njem. Drugače pa se strinjam s SymRu-jem, da je HD nesporno vodilni motocikel po personalizaciji.
hotschko Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 (popravljeno) čist tko mimogrede ... a kupi kdo Monster 750 Dark - Hotschko edition ... :) (+ Topcase, Stranske torbe, ScotOiler, DynoJet Stage 2 kit, LeoVince racing dimnike, originalni dimnike ... ) ... seveda redno servisiran in u nulo vzdrževan, le očiščen samo enkrat na sezono, vožen v glavnem na dolge ture ... a zakaj ? ... zato ! Popravljeno Februar 26, 2004. Popravil hotschko
gec Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 Bojim se, da boš razočaran. Res je Duc = Duc a na monstru je toliko posebnosti kot jih na Multistradi ne boš doživljal. Zaka? Sam vozim monstra, kolega je kupil Multistrado (rdečo). Predvsem zavida zvok, ki ga Multistrada ne spravi iz sebe v primerjavi z monstrom. Pozicija sedenja čisto drugačna. Motor za res umirjeno vožnjo - na dolge proge. Skratka jaz sem jo vozil in bil malo razočaran nad njo. Skratka, če nimaš možnosti Multistrade poskusiti kje prej se ob prvih lepih dneh prikotali kaj do MB-ja pa se bomo dogovorili o probi. No je pa seveda zgoraj napisano vse samo moje osebno mnenje, ki ga ne velja razglašat za splošno. Vsekakor pa ostaja DUCATI = DUCATI!
hotschko Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 imam tudi sam monstra in vem, da je multistrada za ovink lahko še boljša kot monster in ni nikakor motor za umirjeno vožnjo ... razen, če nisi penzioner ;) ... Ima vse tisto kot monster in še nekaj več ... :) ... za probno vožnjo se pa morda res oglasim v MB, če ne bom že kar s svojo prišel ... B)
gec Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 imam tudi sam monstra in vem, da je multistrada za ovink lahko še boljša kot monster in ni nikakor motor za umirjeno vožnjo ... razen, če nisi penzioner ;) ... Ima vse tisto kot monster in še nekaj več ... :) ... za probno vožnjo se pa morda res oglasim v MB, če ne bom že kar s svojo prišel ... B) Penzija. penzija, ja, ja ... bilo bi lepo. Poskusi pa se bova pogovarjala. Naj se mnenja krešejo. Za MB pa pridi tako ali drugače (beri s starim ali novim ducom) vsak torek zvečer na Motosvet miting.
eliminator Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 čist tko mimogrede ... a kupi kdo Monster 750 Dark - Hotschko edition ... :) (+ Topcase, Stranske torbe, ScotOiler, DynoJet Stage 2 kit, LeoVince racing dimnike, originalni dimnike ... ) ... seveda redno servisiran in u nulo vzdrževan, le očiščen samo enkrat na sezono, vožen v glavnem na dolge ture ... a zakaj ? ... zato ! Hocko, kaj pa tistih 200 kkm, ki si jih mislil naredit z monstrom :? :D Kolk si sigurn v zamenjavo? lp
hotschko Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 (popravljeno) Hocko, kaj pa tistih 200 kkm, ki si jih mislil naredit z monstrom :? :D Kolk si sigurn v zamenjavo? lp saj bi jih naredil, ampak so packi Italijanski zdaj črno Multistrado nardil ... jaz sem pa pečen ... :) :) ... vem pa da mi bo za mojim M750 - hotschko edition še žal ... sem kar preveč navezan nanj. Popravljeno Februar 26, 2004. Popravil hotschko
eliminator Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 saj bi jih naredil, ampak so packi Italijanski zdaj črno Multistrado nardil ... jaz sem pa pečen ... :) :) ... vem pa da mi bo za mojim M750 - hotschko edition še žal ... sem kar preveč navezan nanj. Sm pa mislu, da bom letos dobu monstra za kaksen krog peljat. :cry: A zdej bom pa mogoce multistrado? :kva2: :kva2: lp :D
motorist Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 DynoJet Stage 2 kit Hotcko: kaj je to??? :? Drgač pa a je multistrada zračno al vodno hlajena?
hotschko Objavljeno Februar 27, 2004 Opozori Objavljeno Februar 27, 2004 (popravljeno) Hotcko: kaj je to??? :? DynoJet Stage 2 kit = - K&N filter, - druge igle v vplinjačih, - druge dize - druge vzmeti v vplinjačih, - drug air-box, - pa še kakšna malenkost ... - ... vse skupaj sestavljeno tako, da še bolj vleče iz podna ... Drgač pa a je multistrada zračno al vodno hlajena? ... zračno + majhen oljni hladilnik ... v principu je mašina popolnoma enaka kot pri Monstru 1000DS. Popravljeno Februar 27, 2004. Popravil hotschko
motorist Objavljeno Februar 29, 2004 Opozori Objavljeno Februar 29, 2004 DynoJet Stage 2 kit A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina?
simonsi Objavljeno Februar 29, 2004 Opozori Objavljeno Februar 29, 2004 A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina? ček dis aut :)
hotschko Objavljeno Marec 1, 2004 Opozori Objavljeno Marec 1, 2004 A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina? leta 2000 je bila cena z montažo cca. 54k SIT. Koliko je sedaj ne vem, je pa res, da za I.E. mašine ni kaj dosti montirat, saj samo zamenjaš filter, izpuhe in čip. Pri vplinjačih je bilo bistveno več dela z montažo, ker je bilo treba podirat vplinjače. Poraba se je dvignila za pol litra ...
Ižanc Objavljeno Marec 4, 2004 Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina? Lep pozdrav! Čez zimo vgradil DynoJet Stage 2 kit in zamenjal navaden filter z K&N. Cena: DynoJet Stage 2 kit - 23.000SIT K&N filter - 12.700SIT Montiral kar sam približno 3 ure. Spomladi ko preizkusim napišem kaj več. Ižanc
motorist Objavljeno Marec 4, 2004 Opozori Objavljeno Marec 4, 2004 Cena: DynoJet Stage 2 kit - 23.000SIT A mi lahko prosim točno poveš, kaj vse dobiš tuki not?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se