Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

ah tile švabi ... tudi pri številu ventilov na cilincer so se zmotili ... so štirje in ne dva.

Kot kaže je nekdo copy/paste-al iz drugega monstra in ni popravil razlik ... :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sem pogledu na italjansko stran... samo S4R ima raffreddamento a liquido preostali monstri imajo raffreddamento aria B)

zmer morš pogledat na www.ducati.com, ker tam so podatki odlično pravilni :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simon Dacar je trenutno edini ki v SLO redno prodaja, servisira in odpravlja garancijske napake (garancije zenkrat pri njem tečejo samo za motorje, ki jih je sam tudi prodal) ... Ima veljaven žig za servisno knjižico, motorji so uvoženi posamično na končnega kupca, avstrijski distributer, ki je sedaj zadolžen za našo regijo, pa ga pošilja tudi na izobraževanja v Bolognio.

Zastopnik, uvoznik in prodajalec Ducatijev v SLO je po novem Class, d.d.. Motorje že prodajajo, salon pa še delajo.

Vir: Avtomagazin, 12.12.2003.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
kar se tiče personalizacije, je monster brez dvoma na prvem mestu.....

Mogoče serijsko (v štacuni lahk marsikaj dodatkov naročiš), drgač pa so po personalizaciji vodilne zadeve:

- Harley-Davidson

- razni veliki cruiserji Yama RoadStar Warrior, Honda Valkyrie, ...

- angleški streetfighterji v glavnem na platformi japonskih dirkačev

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je v bistvu ducati 999, slečen, ni legendaren monster, je pa čudovit!!!

Čej je res 999 slečen, mora met še precej predelav, ker ima ta motor zadaj mono vilico zadnjega kolesa. Ducati 999 pa ima klasično zadnjo vilico. Tko da je kr precej predelav na njem.

Drugače pa se strinjam s SymRu-jem, da je HD nesporno vodilni motocikel po personalizaciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

čist tko mimogrede ... a kupi kdo Monster 750 Dark - Hotschko edition ... :)

(+ Topcase, Stranske torbe, ScotOiler, DynoJet Stage 2 kit, LeoVince racing dimnike, originalni dimnike ... ) ... seveda redno servisiran in u nulo vzdrževan, le očiščen samo enkrat na sezono, vožen v glavnem na dolge ture ...

a zakaj ? ... zato !

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojim se, da boš razočaran. Res je Duc = Duc a na monstru je toliko posebnosti kot jih na Multistradi ne boš doživljal. Zaka? Sam vozim monstra, kolega je kupil Multistrado (rdečo). Predvsem zavida zvok, ki ga Multistrada ne spravi iz sebe v primerjavi z monstrom. Pozicija sedenja čisto drugačna. Motor za res umirjeno vožnjo - na dolge proge. Skratka jaz sem jo vozil in bil malo razočaran nad njo. Skratka, če nimaš možnosti Multistrade poskusiti kje prej se ob prvih lepih dneh prikotali kaj do MB-ja pa se bomo dogovorili o probi.

No je pa seveda zgoraj napisano vse samo moje osebno mnenje, ki ga ne velja razglašat za splošno.

Vsekakor pa ostaja DUCATI = DUCATI!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam tudi sam monstra in vem, da je multistrada za ovink lahko še boljša kot monster in ni nikakor motor za umirjeno vožnjo ... razen, če nisi penzioner ;) ...

Ima vse tisto kot monster in še nekaj več ... :) ... za probno vožnjo se pa morda res oglasim v MB, če ne bom že kar s svojo prišel ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam tudi sam monstra in vem, da je multistrada za ovink lahko še boljša kot monster in ni nikakor motor za umirjeno vožnjo ... razen, če nisi penzioner ;) ...

Ima vse tisto kot monster in še nekaj več ... :) ... za probno vožnjo se pa morda res oglasim v MB, če ne bom že kar s svojo prišel ... B)

Penzija. penzija, ja, ja ... bilo bi lepo. Poskusi pa se bova pogovarjala. Naj se mnenja krešejo. Za MB pa pridi tako ali drugače (beri s starim ali novim ducom) vsak torek zvečer na Motosvet miting.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist tko mimogrede ... a kupi kdo Monster 750 Dark - Hotschko edition ... :)

(+ Topcase, Stranske torbe, ScotOiler, DynoJet Stage 2 kit, LeoVince racing dimnike, originalni dimnike ... ) ... seveda redno servisiran in u nulo vzdrževan, le očiščen samo enkrat na sezono, vožen v glavnem na dolge ture ...

a zakaj ? ... zato !

Hocko, kaj pa tistih 200 kkm, ki si jih mislil naredit z monstrom :? :D

Kolk si sigurn v zamenjavo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hocko, kaj pa tistih 200 kkm, ki si jih mislil naredit z monstrom :?  :D

Kolk si sigurn v zamenjavo?

lp

saj bi jih naredil, ampak so packi Italijanski zdaj črno Multistrado nardil ... jaz sem pa pečen ... :) :) ... vem pa da mi bo za mojim M750 - hotschko edition še žal ... sem kar preveč navezan nanj.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj bi jih naredil, ampak so packi Italijanski zdaj črno Multistrado nardil ... jaz sem pa pečen ... :) :) ... vem pa da mi bo za mojim M750 - hotschko edition še žal ... sem kar preveč navezan nanj.

Sm pa mislu, da bom letos dobu monstra za kaksen krog peljat. :cry: A zdej bom pa mogoce multistrado? :kva2: :kva2:

lp :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotcko: kaj je to??? :?

DynoJet Stage 2 kit =

- K&N filter,

- druge igle v vplinjačih,

- druge dize

- druge vzmeti v vplinjačih,

- drug air-box,

- pa še kakšna malenkost ...

- ... vse skupaj sestavljeno tako, da še bolj vleče iz podna ...

Drgač pa a je multistrada zračno al vodno hlajena?

... zračno + majhen oljni hladilnik ... v principu je mašina popolnoma enaka kot pri Monstru 1000DS.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina?

leta 2000 je bila cena z montažo cca. 54k SIT. Koliko je sedaj ne vem, je pa res, da za I.E. mašine ni kaj dosti montirat, saj samo zamenjaš filter, izpuhe in čip. Pri vplinjačih je bilo bistveno več dela z montažo, ker je bilo treba podirat vplinjače.

Poraba se je dvignila za pol litra ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to se pol kr vse skupi dobi? Pa cena? A se ti pozna tut pri porabi bencina?

Lep pozdrav!

Čez zimo vgradil DynoJet Stage 2 kit in zamenjal navaden filter z K&N.

Cena: DynoJet Stage 2 kit - 23.000SIT

K&N filter - 12.700SIT

Montiral kar sam približno 3 ure. Spomladi ko preizkusim napišem kaj več.

Ižanc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!