Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Tole je pa tako lepo napisano, da je kar za v Monster Ducati arhiv:

AMASuperbike.com

An Amazing Day Of Racing

by dean adams

Monday, April 07, 2003

Ducati leads the GP, finishes on the podium.

Think about it, a small team of Italian bandits build a GP bike and enter it in the most competitive GP season in years. From the outside, predicting that they would ever be competitive with Honda and Yamaha, ever, mind you, not in the first race, would be insanity.

Yet, Claudio Doemnicali and Co. show up with a fresh bike and from the first lap are right in line with the world championship Honda V5s. The little red team that could finishes third, in their first GP. Capirossi pulled an amazing holeshot and led the damn race, in front of the current world champion. Teammate Troy Bayliss had not seen until Suzuka a week before, but he still finished fifth, in front of Suzuka expert Colin Edwards and many "unbeatable" factory GP Gods.

What lesson does this show us? That some companies make racing an amazingly complicated exercise when it really doesn't have to be. Ducati Corse identified what they felt would be a successful design, figured out how fast they'd have to go to compete with the class leaders, assembled the team, built the bike, hired the riders and went racing. With the intent of winning. It wasn't about ego, wasn't about selling jackets; they didn't waste ten years throwing band-aids at a bad design, proving that if your intent really is to win, and not prop up your limping ego, GP racing isn't brain surgery.

How long did it take Cagiva to lead a GP?

8) 8) 8)

Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :)

Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :)

Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink:

LOL :lol: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma pa to veze z monstrom? :twisted: :wink: :)

Kaj maš pa ti veze z Ducatijem? Buzz Off :!: :twisted: :wink:

Ok, no, sej grem, ce me ne maras kle. :oops: :lol: 8) :arrow:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, no, sej grem, ce me ne maras kle. :oops: :lol: 8) :arrow:

Saj ni da te ne maram, sam nekak ne pašeš sem... :wink: :P 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

<_< Razmišljam o nakupu monstra 600 oz. 620 ali 750.

Zanima me, katerega priporočate - mislim vzdržljivost in moč motorja, vzdrževanje in podobno... :unsure:

Na kaj moram posebej pazit pri nakupu rabljenega?

Se zahvaljujem za odgovore.

LP

Gorazd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočam ti nakup po obratnem vrstnem redu: 750, 620, 600. ;) Razlika je v zmogljivosti in seveda ceni, tako da kolikor več boš plačal toliko več boš verjetno dobil. Sami stroški vzdrževanja in registracije so pri teh modelih skoraj enaki.

Pri nakupu rabljenega moraš pač pazit na take stvari kot pri vseh motorjih (ali avtomobilih): prvi vtis ohranjenosti na pogled in sledi morebitnih padcev, število prevoženih kilometrov, kakšna poštempljana servisna knjižica bi bila tudi v redu (Zornik ali Simon Dacar). Ta dražji servisi so na 20000 km, tako da se tu lahko hitro prišpara kakih 50k SIT, ravno tako če je že bila menjana veriga z zobniki ali če so gume nove. Pred nakupom sploh nebi škodilo, če bi motor videl tudi kakšen stručko.

Veliko sreče. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz imam tudi prijatelja iz Avstrije, ki ima enega prvih Ducati Monster 900 motorjev (kupil ga ke takoj ko so prišli na trg prvo leto proizvodnje). Vsako leto se iz severne Avstrije ne glede na vreme odpelje na srečanje Ducatijev na dirkališče Mugelo. Lani ko sem ga srečaj je imel že 90.000 km in brez večjih problemov. Nikoli ga ni pustil na cedilu.

Če si pa bik pa lahko tudi tak dober motor zje..š. Je pa tudi možno, da dobiš motor, ki je bil narejen v ponedeljek zjutraj al pa v petek popoldne :) Bad Luck!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si pa bik pa lahko tudi tak dober motor zje..š. Je pa tudi možno, da dobiš motor, ki je bil narejen v ponedeljek zjutraj al pa v petek popoldne  Bad Luck!

Saj to je največji problem pri mediteranskih delavcih - kakovost varira zelo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Najbolj me mika M750.

Katere letnike priporočate, pa okvirne cene pri nas?

Je velika razlika med M620 in M750 (v moči in ostale stvari kot so vzmetenje... pa seveda v ceni)???

Popravljeno . Popravil gorazd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moči sta si 750 in 620 celo blizu, ima pa 750 višji navor pri nižjih vrtljajih, tako da se lepše pelje.

Glede na trenutno situacijo z uvoznikom pri nas, so cene precej visoke tudi za rabljene monstre, pa še ponudbe ni ne vem kolikšne, tako da boš moral kar iskati, da boš kaj pametnega dobil. Sicer pa 620 obstaja šele od leta 2001 dalje, tako da starejše letnike lahko iščeš le 600 in 750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+???

Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh:

Popravljeno . Popravil gorazd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+???

Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh:

zdej je odvisno od posameznika sam pomoje je bl mučenje k kak užitek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+???

Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh:

Na monstru M900 sem se prepeljal kar nekaj kilometrov. Proti raznim

super športnim motorjem se pelje zadaj zelo komfortno, čeprav na oko

ne deluje tako. Vse pa je dosti tudi odvisno od tega, kolk se bojiš. Pa če se znaš zadaj peljati in pravilno uporabljati roke in noge....

Mene je zadaj fulll strah :o :o

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: Kaj pa vožnja v dvoje na daljše ture 300km+???

Užitek al mučenje, mislim predvsem na sopotnico :huh:

Moja je bolj iz putra kot ne ... ampak je zdržala v kosu do Dubrovnika brez težav :) ... in potem še dvakrat po 500+ km ... skratka: se da, če je volja in nekaj postankov vmes ...

@Gorazd: priporočam M750 i.e. ... ker ima boljši okvir kot prejšnji modeli cena vzdrževanja pa je popolnoma enaka 600 in 620.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Gorazd: priporočam M750 i.e. ...

:) :) :) Od katerega letnika naprej ... ? :P

2002 :rolleyes: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Gorazd: priporočam M750 i.e. ...

:) :) :) Od katerega letnika naprej ... ? :P

vseeno, ker jih jih I.E. prej ni bilo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel (edino?) online trgovino z Ducati Performance poslasticami. Cene so sicer v $ ampak po mojem občutku so zelo podobne tistim v €. ;) B)

Link:

AZSBK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati Monster 750

SERVIS 40.000 km

ventili - kontrola brez nastavitev, ker so tolerance ostale enake kot po nastavljanju na 20k km

svečke - 2.500 SIT

jermeni - 11.000 SIT

oljni filter - 2.000 SIT

ciscenje zračnega filtra - 1.000 SIT

filter goriva - 1.000 SIT

o-ring tesnilo sklopke - 1.000 SIT (preventivna menjava vsakih 10.000km)

hidravlične tekočine - 1.000 SIT

delo - 18.000 SIT

olje - prinesel sam

--------------------------------

SKUPAJ = 37.500 SIT + olje

DODATNO

6.000 SIT prednji verižnik

12.000 SIT zadnji verižnik

22.000 SIT veriga

menjal sem samo sprednji verižnik, ker je zadnji po 40k km kot nov :)

Če kdo potrebuje zadnji verižnik za Monstra (40 zob), ga dobi pri meni za prijateljsko ceno ... (beriprecejmanjkotnov press)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo potrebuje zadnji verižnik za Monstra (40 zob), ga dobi pri meni za prijateljsko ceno ... (beriprecejmanjkotnov press)

paše tudi na SS in SuperSport ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

njihihihihihihhi......... al sem "zleht" .....-> DUCATI V4 FOR THE ROAD

predvsem tole je zanimivo: "...The immense power developed by four cylinder Japanese bikes, ever tightening emissions restrictions around the world and the cost of producing a high powered twin are also good incentives for Ducati to head down the V4 route for future road bikes..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!