Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


A_je_to

Priporočene objave

Pirelli Diablo rosso 2, Dunlop Roadsmart 2 ali Qualifier 2

 

 

Po mojem mnenju Roadsmart ali pa Sportsmart mogoče.

 

 

Kaj pa Metzeler roadtec Z8 interact?

 

Fantje, vsem hvala za odgovore.

 

Kje pa kupujete gume? Kje bi jih najceneje dobil? Kupujete preko internetnih strani ali pri kakem prodajalcu? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.sirnik.net oz. www.gume-direct.si. Ne vem, kako je z npr. metzelerjem v Ljubljani?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Našel sem še stran gumax, :hooray:  kjer so gume cenejše kot pa na ostalih straneh. Pri njih sem si že naročil gume za avto in sem jih prejel v roku treh dni. Verjetno bom tudi kar pri njih vzel še gume za motor v kolikor ne najdem drugje boljše ponudbe  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nebi rajši poklical tega modela, pa pogledal, preveril zakaj se gre.. se mi zdi kr ugoden....

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7128903

 

Pač ni 1000 čeprav lep zgleda, moti me sam zadnji konec k je vse porezan. Če bi blo pa vse original, bi pa človk premislu.

No sedaj pa glede tistega v Krškem, če je kdo ga že gledal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač ni 1000 čeprav lep zgleda, moti me sam zadnji konec k je vse porezan. Če bi blo pa vse original, bi pa človk premislu.

No sedaj pa glede tistega v Krškem, če je kdo ga že gledal...

Med 800 in 1000 kubičnim je velika razlika v moči, in še čem drugem. Ne priporočam niti razmišljat o 800 kubičnih, če že, bi vzel raje 695 oziroma 696.. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med 800 in 1000 kubičnim je velika razlika v moči, in še čem drugem. Ne priporočam niti razmišljat o 800 kubičnih, če že, bi vzel raje 695 oziroma 696.. :)

Tole mi pa razloži, zakaj bi raje vzel 695 ali 696 ? Jaz sploh nebi razmišljal in bi definitivno vzel 803.

Kar se pa tiče 803 in 1000, je pa razlika v moči občutna in na 1000ki je boljša oprema, oziroma ima nastavljive prednje vilice, boljše zavore drugega na uč opaznega detajla ni.

 

p.s. - Podarim odprt Airbox za ducati monster z zračnim filtrom Ducati Performance.

Podarim tudi menjalnik 6 prestav za Desmodue Ducati.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mi pa razloži, zakaj bi raje vzel 695 ali 696 ? Jaz sploh nebi razmišljal in bi definitivno vzel 803.

Kar se pa tiče 803 in 1000, je pa razlika v moči občutna in na 1000ki je boljša oprema, oziroma ima nastavljive prednje vilice, boljše zavore drugega na uč opaznega detajla ni.

 

p.s. - Podarim odprt Airbox za ducati monster z zračnim filtrom Ducati Performance.

Podarim tudi menjalnik 6 prestav za Desmodue Ducati.

 

LP

Kot si sam rekel, S2R 1000 ima boljše zavore, nastavljive prednje vilice. Ima tudi suho sklopko, Marchesini feltne, kar S2R 800 nima. Hotel sem samo tole povedat, da si S2R 800 vseeno zasluži boljšo opremo, deluje osiromašen. Glede na opremo mu ne paše niti širša veriga, enojna zadnja nihajka in 180 guma. :) Agregat stisne samo 55 kW pri 8250 vrtljajih. Monster 695 pa 52 kW pri 8500 vrtljajih. Sam sem bil pred leti v dilemi kaj vzet in sem raje vzel 695. Kot pravijo, 800 kubični Monster ni "ne ptič, ne miš". Nekaj vmes, ki ne veš kam dat. :) Vsak ravna po svoje. Nekdo bo kupil S2R 800 samo zaradi višjega sedeža (800mm) v primerjavi z 695 (770 mm). Mene ni prepričalo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

p.s. - Podarim odprt Airbox za ducati monster z zračnim filtrom Ducati Performance.

Podarim tudi menjalnik 6 prestav za Desmodue Ducati.

 

LP

Kaj noben ne rabi?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz mam pa eno pokrivalo viska, ki paše Monstru kot ata na mamo. Več na PM.

Imas PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful".  (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike :D )

( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful".  (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike :D )

( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? )

prodej kosilnco :klicaj:  :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!