Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful".  (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike :D )

( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? )

Mam jest točn to kar ti kupuješ l.98. Za 700e dobiš ti celoletno registracijo/zavarovanje, servis, nove gume pa še ene 200 litrov bencina. Ti sam dobr segrej motor preden se odpelješ, sam če boš dle cajta v vročini na mestu stal je bolš da ga ugasneš, ker se ti lohka regler zakadi. Drugače pa ko je zelo segret kar poka iz izpuhov.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Menda gre Roman, dosedanji serviser na Letaliski, na svoje. Morda kdo ve, kje ima oz.bo Imel delavnico oz. ima kdo njegovo telefonsko cifro. Sorry za sumnike...

Objavljeno

Tudi o.k. Kaksen telefon?

Objavljeno

Prišel je čas, ko bo potrebna menjava olja in filtrov (696). Ker bom servis naredila sama razmišljam da bi kupila olje Shell Advance Ultra 4 10W - 40. Je to prava izbira oz. priporočate kaj drugega.

Objavljeno

Prišel je čas, ko bo potrebna menjava olja in filtrov (696). Ker bom servis naredila sama razmišljam da bi kupila olje Shell Advance Ultra 4 10W - 40. Je to prava izbira oz. priporočate kaj drugega.

 

Prava izbira :yes:

Objavljeno

Prava izbira :yes:

a v suzukija boš tut shella nalil?

Objavljeno

a v suzukija boš tut shella nalil?

 

Ne u Suzukija točim Motul 5100, v Ducatije pa Shell Advance Ultra. 

Objavljeno

Zelena lučka za "N" ne sveti več. Lahko kaj naredim sam ali ...?! Pogledal sem v OM, vendar nisem našel nobenega napotka...

Objavljeno

preveri če dela senzor. Če ne dela je crknil če pa dela je crknila žarnica

Objavljeno

Zdaj dela :-)

Objavljeno

Po pravici povedano - ne vem. Vsedel sem se na motor, ga zalaufal, da v prvo in iz prve v ler, in Lucka se je prizgala. Pred parimi dnevi pa zelena luc za N ni svetila. Bom videl, kaj bo v prihodnje.

Objavljeno

:D kar se samo popravi ne traja prav dolgo da spet crkne :D 

Objavljeno

Se strinjam.

Objavljeno

Torej zadaj sem dvignu svojga Darčka M600 za 30 mm na vilicah, kar se pozna 40 mm na osovini. Občutek je enkraten in pelje se mnogo bolje- ni več drgnenja tačk in izpuha po tleh, gumo mi sedaj pobira do konca prej mi je ostajalo skor 1cm roba. Pa še veliko bolje vizualno zgleda.

Sam zdej mam pa problem s ketno ker mi jo pri max obremenitvi preveč našpona. Trenutno imam pri neobremenjeni mrtvega hoda 30mm. Ka bi blo kej narobe če povečam neobremenjen hod ketne na 40 mm- tok sem nekje izračunal da jo ne špona preveč???

Objavljeno

Ima kdo izkušnje  z gumami Pirelli Angel ST?  

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful".  (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike :D )

( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? )

 

Malce pozno, pa vseeno. Lastim si 600 Metallic z uplinjači, letnik 2000. 

 

Menjava jermenov je v Italiji/Gorica 150. Vzdrževanje pa kot so že zapisali nezahtevno. Če te še kaj zanima vprašaj. 

 

 

2.jpg

Objavljeno

Ima kdo izkušnje  z gumami Pirelli Angel ST?  

ene boljših kar sem jih imel!

Objavljeno

ene boljših kar sem jih imel!

Montirane. Pirelli svetuje tlak 2,2 spredaj oz 2,4 zadaj. Brez sopotnika, hladna pnevmatika. Je to to, ali .... ?

post-40856-0-39894000-1371731724_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

V tovarniških navodilih (Libretto uso e manutenzione) piše 

 

- spredaj 2,1 - 2,3 bara

- zadaj 2,2 - 2,4 bara

 

Kot rečeno merjeno/polnjeno pri hladni pnevmatiki oz  La pressione dei pnematici, deve essere controllata e regolata a "gomma fredda".

 

Če koga zanima še podrobnejša razlaga, naj sporoči. 

Popravljeno . Popravil Ducati 600
Objavljeno

ene boljših kar sem jih imel!

Povej mal več grip dry/wet, low/high temp, kilometrina ipd ?

Objavljeno

V tovarniških navodilih (Libretto uso e manutenzione) piše 

 

- spredaj 2,1 - 2,3 bara

- zadaj 2,2 - 2,4 bara

 

Kot rečeno merjeno/polnjeno pri hladni pnevmatiki oz  La pressione dei pnematici, deve essere controllata e regolata a "gomma fredda".

 

Če koga zanima še podrobnejša razlaga, naj sporoči.

Hvala za info :-)

Objavljeno

Bi mi lahko kdo povedau dejansko razliko med Monsterjem 600 starejšim od 2001 in Monsterjem 620ie novejšim od 2001? Dejstvo je da ima novejši model elektronski vbrizg goriva (620 ie) kar se verjetno pozna na porabi ter odzivnosti, glede ventilov nism siguren, a ma mogoče 620 že štiri ventile na cilinder? Al še vedno dva.? Pa še kšne druge razlike, kvaliteta materialov, izdelave itd., lepo prosim. Zanimam se za nakup in res da je starejši model cenejši vendar nebi rad šparal preveč na kakovosti, torej če se splača dat tistih 500e manj zato da namesto EVG dobiš karburator in podobno...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!