gregorjanc Objavljeno Maj 3, 2013 Opozori Objavljeno Maj 3, 2013 Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful". (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike ) ( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? ) Mam jest točn to kar ti kupuješ l.98. Za 700e dobiš ti celoletno registracijo/zavarovanje, servis, nove gume pa še ene 200 litrov bencina. Ti sam dobr segrej motor preden se odpelješ, sam če boš dle cajta v vročini na mestu stal je bolš da ga ugasneš, ker se ti lohka regler zakadi. Drugače pa ko je zelo segret kar poka iz izpuhov. jakabmwdrei 1
bstulic Objavljeno Maj 11, 2013 Opozori Objavljeno Maj 11, 2013 Menda gre Roman, dosedanji serviser na Letaliski, na svoje. Morda kdo ve, kje ima oz.bo Imel delavnico oz. ima kdo njegovo telefonsko cifro. Sorry za sumnike...
Špela K Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Prišel je čas, ko bo potrebna menjava olja in filtrov (696). Ker bom servis naredila sama razmišljam da bi kupila olje Shell Advance Ultra 4 10W - 40. Je to prava izbira oz. priporočate kaj drugega.
BIZIXXX Objavljeno Maj 19, 2013 Opozori Objavljeno Maj 19, 2013 Prišel je čas, ko bo potrebna menjava olja in filtrov (696). Ker bom servis naredila sama razmišljam da bi kupila olje Shell Advance Ultra 4 10W - 40. Je to prava izbira oz. priporočate kaj drugega. Prava izbira :yes:
biker77 Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Prava izbira :yes: a v suzukija boš tut shella nalil?
BIZIXXX Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 a v suzukija boš tut shella nalil? Ne u Suzukija točim Motul 5100, v Ducatije pa Shell Advance Ultra.
bstulic Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 Zelena lučka za "N" ne sveti več. Lahko kaj naredim sam ali ...?! Pogledal sem v OM, vendar nisem našel nobenega napotka...
ludiluka Objavljeno Maj 20, 2013 Opozori Objavljeno Maj 20, 2013 preveri če dela senzor. Če ne dela je crknil če pa dela je crknila žarnica
bstulic Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Po pravici povedano - ne vem. Vsedel sem se na motor, ga zalaufal, da v prvo in iz prve v ler, in Lucka se je prizgala. Pred parimi dnevi pa zelena luc za N ni svetila. Bom videl, kaj bo v prihodnje.
ludiluka Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 kar se samo popravi ne traja prav dolgo da spet crkne
gregorjanc Objavljeno Maj 25, 2013 Opozori Objavljeno Maj 25, 2013 Torej zadaj sem dvignu svojga Darčka M600 za 30 mm na vilicah, kar se pozna 40 mm na osovini. Občutek je enkraten in pelje se mnogo bolje- ni več drgnenja tačk in izpuha po tleh, gumo mi sedaj pobira do konca prej mi je ostajalo skor 1cm roba. Pa še veliko bolje vizualno zgleda. Sam zdej mam pa problem s ketno ker mi jo pri max obremenitvi preveč našpona. Trenutno imam pri neobremenjeni mrtvega hoda 30mm. Ka bi blo kej narobe če povečam neobremenjen hod ketne na 40 mm- tok sem nekje izračunal da jo ne špona preveč???
bstulic Objavljeno Maj 26, 2013 Opozori Objavljeno Maj 26, 2013 Ima kdo izkušnje z gumami Pirelli Angel ST?
Ducati 600 Objavljeno Junij 15, 2013 Opozori Objavljeno Junij 15, 2013 Lep pozdrav, torej zanima me par stvari glede monstra 600 (tistega na karburatirje), vsako pomlad me prime da bi si kupil monstra pa me pol mine. Zanima me predvsem kako je v poletni gneči z pregrevanjem mašine, ker sem z obale mi poletni ne uide počasno lezenje ob koloni, ponavadi v kak klanec. Zato me zanima koliko stanja in lezenja v prvi prestavi prenese preden "zašvica ful". (sedaj imam vodno hlajeno kosilnico ki mi odlično služi samo ni prave muzike ) ( na UK forumu je pisalo da košta vzdržavenja letno 700€ ??, sej ni treba vsako leto menjavat jermenov in štelat ventilov ? ) Malce pozno, pa vseeno. Lastim si 600 Metallic z uplinjači, letnik 2000. Menjava jermenov je v Italiji/Gorica 150€. Vzdrževanje pa kot so že zapisali nezahtevno. Če te še kaj zanima vprašaj.
orcus Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Ima kdo izkušnje z gumami Pirelli Angel ST? ene boljših kar sem jih imel!
bstulic Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 ene boljših kar sem jih imel! Montirane. Pirelli svetuje tlak 2,2 spredaj oz 2,4 zadaj. Brez sopotnika, hladna pnevmatika. Je to to, ali .... ?
Ducati 600 Objavljeno Junij 26, 2013 Opozori Objavljeno Junij 26, 2013 (popravljeno) V tovarniških navodilih (Libretto uso e manutenzione) piše - spredaj 2,1 - 2,3 bara - zadaj 2,2 - 2,4 bara Kot rečeno merjeno/polnjeno pri hladni pnevmatiki oz La pressione dei pnematici, deve essere controllata e regolata a "gomma fredda". Če koga zanima še podrobnejša razlaga, naj sporoči. Popravljeno Junij 26, 2013. Popravil Ducati 600 monsterogi 1
monsterogi Objavljeno Junij 26, 2013 Opozori Objavljeno Junij 26, 2013 ene boljših kar sem jih imel! Povej mal več grip dry/wet, low/high temp, kilometrina ipd ?
bstulic Objavljeno Junij 26, 2013 Opozori Objavljeno Junij 26, 2013 V tovarniških navodilih (Libretto uso e manutenzione) piše - spredaj 2,1 - 2,3 bara - zadaj 2,2 - 2,4 bara Kot rečeno merjeno/polnjeno pri hladni pnevmatiki oz La pressione dei pnematici, deve essere controllata e regolata a "gomma fredda". Če koga zanima še podrobnejša razlaga, naj sporoči. Hvala za info :-)
Cypher Objavljeno Junij 28, 2013 Opozori Objavljeno Junij 28, 2013 Bi mi lahko kdo povedau dejansko razliko med Monsterjem 600 starejšim od 2001 in Monsterjem 620ie novejšim od 2001? Dejstvo je da ima novejši model elektronski vbrizg goriva (620 ie) kar se verjetno pozna na porabi ter odzivnosti, glede ventilov nism siguren, a ma mogoče 620 že štiri ventile na cilinder? Al še vedno dva.? Pa še kšne druge razlike, kvaliteta materialov, izdelave itd., lepo prosim. Zanimam se za nakup in res da je starejši model cenejši vendar nebi rad šparal preveč na kakovosti, torej če se splača dat tistih 500e manj zato da namesto EVG dobiš karburator in podobno...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se