Skoči na vsebino

Ducati Monster ali Monster Ducati


Priporočene objave

Objavljeno

@Cypher

 

V grobem so razlike med 600 in 620 : okvir, oblika, dolžina, zavore, sklopka + kar si sam povedal. 620 ima 2 vent. na valj. 

 

Kaj je boljše je nemogoče reči, vsak ima svoj "karakter", skupaj z prednostmi in slabostmi v obeh primerih, kupec izbere kar mu bolj ustreza. 

 

Jaz mojega 600 prodajam, lahko prideš brez obveznsti preizkusit, potem najdi in preizkusi še 620, pa izberi kar je zate boljše. 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7450907

Objavljeno (popravljeno)

Vsi Desmodue zračno oljno hlajeni motorji imajo dva ventila na valj.

S4, S4r in S4RS pa imajo 4 ventile na valj in so vodno hlajeni motorji iz specialk Superbike 916,996,998, itd..

V okvirju ni nobene razlike tudi v sklopki ne vsaj med 600 in 620 ne.

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Bi mi lahko kdo povedau dejansko razliko med Monsterjem 600 starejšim od 2001 in Monsterjem 620ie novejšim od 2001? Dejstvo je da ima novejši model elektronski vbrizg goriva (620 ie) kar se verjetno pozna na porabi ter odzivnosti, glede ventilov nism siguren, a ma mogoče 620 že štiri ventile na cilinder? Al še vedno dva.? Pa še kšne druge razlike, kvaliteta materialov, izdelave itd., lepo prosim. Zanimam se za nakup in res da je starejši model cenejši vendar nebi rad šparal preveč na kakovosti, torej če se splača dat tistih 500e manj zato da namesto EVG dobiš karburator in podobno...

V bistvu si si že sam odgovoril. 620 pa boš mirno spal.

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore  :OK:

 

še to sem se spomnu, slišal sem da je treba ventile ki delujejo na desmodromični sistem kar pogosto nastavljati, da ne pride do odstopanj in nepravilnosti v delovanju, kar pomeni pogoste servise, s čimer sem seveda sprijaznjen, me samo zanima če bi mi kdo lahko povedal kolko pogosto to pomeni (npr. na 10000 km) in ali je kdo meu kdaj kakšne konkretne težave s tem ter še kakšne druge večje stroške pri vzdrževanju...

 

@Ducati 600 maš zs

Objavljeno

Za mojga Darčka M600 l.98 fergazer ,je pršu servis, menjava jermenov, nastavitev ventilov, sihronizacija uplinjačev, nov verižni set, menjava vseh tekočin, obnovitev prednjega vzmetenja, menjava cilindra sklopke, nov akomulator, nove gume za okroglih 550E z računom. To je seveda naredu prijatelj- prejšni lastnik motorja na 19000 km leta 2011 na koncu sezone pol sem ga pa jest kupu. Trenutno imam narejenih 28000 km brez vsakih problemov, kar sem naredil je bil le 2x menjava olja in 1 komplet gum. Z enim rezervarjem naredim od 250-300 km odvisno od vožnje.

Mi je pa všeč fergazer sistem zato ker ko je motor dobr segret, poka kot na bojnem polju, sploh užitek je še večji ko daš gas na hitr do konca čez tunel :music4: .

Se je pa treba zavedati, da je treba M600 segreti pred prvo vožnjo ker drugače ostaneš brez sklopke, in seveda v vročini na mestu ga je pametno  ugasniti ker drugače prekuriš regler (se mi je že 2x zakadlo iz njega).

Objavljeno

: .

Se je pa treba zavedati, da je treba M600 segreti pred prvo vožnjo ker drugače ostaneš brez sklopke, in seveda v vročini na mestu ga je pametno  ugasniti ker drugače prekuriš regler (se mi je že 2x zakadlo iz njega).

kaj se zgodi s sklopko?

Objavljeno

Mislil sem, dokler se olje ne segreje sploh ne moreš šaltat ker je sklopka v oljni kopeli, sem že študiral da bi jo predelal v suho ker se mi glih ena valja doma od M900.

Objavljeno

Mislil sem, dokler se olje ne segreje sploh ne moreš šaltat ker je sklopka v oljni kopeli, sem že študiral da bi jo predelal v suho ker se mi glih ena valja doma od M900.

 

 

Nimam ducatija, sem pa 98?99? kupoval 600dark, in ga tud vozil. Jaz se tega ne spomnim. V končni fazi ima 99% motorjev sklopko v olju. tud moj V2, pa stvar enostavno dela.  Če to ni nek problem s tvojim motorjem,(ali oljem) mi je jasno zakaj je bil v italiji tako popularen SV650....

Objavljeno

:glare: tole bi blo pa dober, če še kdo napiše kako mu deluje sklopka pri M600 oz M750 pri mrzlem motorju. Drugače je bil in tudi jest dajem olje Shell AdvanceUltra4 15/50 oz nazadnje sem dal Motula 15/50 in mi ni nobene razlike za občutit.

 

Drugače sem pa z njim zelo zadovoljen.

Objavljeno

Ogrejem ga zgolj zaradi načel stare šole, tistih nekaj minut ko motor teče v prostem teku prijetno s koristnimi zaklenem hišo. 

 

Motor bi sicer brez težav takoj po vžigu speljal. 

Objavljeno

@Kawl

 

Ali si kdaj videl od blizu omenjena Monsterja (600 in 620 i.e.) ?

Sploh ne vem kwa je to zaen motor? 

Objavljeno

Je za boljši zvok (LeoVinci al pa Termignoni) dovolj le menjava loncev, ali ....? Malce čekiram (torej kupujem) preko e baya in vidim, da eni prodajajo sam lonce, eni pa še poleg power kit in zračni filter... pa krivine pa ....?! 

Objavljeno

Če hočeš imeti kako korist od izpuhov zamenjaj celotnega filter+ ecu ;)

Objavljeno

Poglej tudi na A.net pod moto opremo, če je kj robe!! :D

Objavljeno

Poglej tudi na A.net pod moto opremo, če je kj robe!! :D

Sem že, pa bom še :) . Ni hudič, da se kaj "pametnega" ne pripelje ....

Objavljeno

jaz imam gor sparkove, pa tako lepo poka ko je motor na delovni temperaturi :) ( seveda med voznjo in ne da ga bi navijal ).

Objavljeno

jaz imam gor sparkove, pa tako lepo poka ko je motor na delovni temperaturi :) ( seveda med voznjo in ne da ga bi navijal ).

Cenovno vs LV oz T je ta brend kje? In kakšen je zvok če jih recimo primerjaš z LV ali pa T?

Objavljeno

ewo taksne imam jaz gor:

 

http://www.desmoworld.com/shop/de/spark-monster-620-695-800-900ie-1000-s4-low-titan.html

 

zvok je pa taksen: http://www.youtube.com/watch?v=giKUTtGQT6M

 

(  ta ima notri še dušilce..jaz jih bom odstranil takoj po tehničnem, potem imas pa brutalen zvok, ni primerno za daljše ture :)...v glavnem pa, usaka firma  izpuha ima svojevrsten zvok, potem pa izbiras, kaj se ti najbolj dopade...tako da uso srečo pri nakupu.

 

lp!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ima kdo za prodat levo stopalko za monstra 620?

Kakšen nasvet kje bi lahko dobil kaj rabljenega?

Objavljeno

živjo, jst sem nov Ducatti fan in ko vas berem tlele  grem ga jutri kupit ;) dobri ste.

me zanima- na Monsterju ne moreš nobenga zadaj peljat? je sedež videt za enga- al kam naj se miška usede?;) hvala

Objavljeno

:) ...ma,ma,boš lahko peljal bolšo polovico gor :)..najbrz ima pokrov gor...katerega pa greš kupit,a je na anetu?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!