Ducati 600 Objavljeno Junij 29, 2013 Opozori Objavljeno Junij 29, 2013 @Cypher V grobem so razlike med 600 in 620 : okvir, oblika, dolžina, zavore, sklopka + kar si sam povedal. 620 ima 2 vent. na valj. Kaj je boljše je nemogoče reči, vsak ima svoj "karakter", skupaj z prednostmi in slabostmi v obeh primerih, kupec izbere kar mu bolj ustreza. Jaz mojega 600 prodajam, lahko prideš brez obveznsti preizkusit, potem najdi in preizkusi še 620, pa izberi kar je zate boljše. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7450907
Kawl Objavljeno Junij 29, 2013 Opozori Objavljeno Junij 29, 2013 (popravljeno) Vsi Desmodue zračno oljno hlajeni motorji imajo dva ventila na valj. S4, S4r in S4RS pa imajo 4 ventile na valj in so vodno hlajeni motorji iz specialk Superbike 916,996,998, itd.. V okvirju ni nobene razlike tudi v sklopki ne vsaj med 600 in 620 ne. Popravljeno Junij 29, 2013. Popravil Kawl
Ducati 600 Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 @Kawl Ali si kdaj videl od blizu omenjena Monsterja (600 in 620 i.e.) ?
orcus Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Bi mi lahko kdo povedau dejansko razliko med Monsterjem 600 starejšim od 2001 in Monsterjem 620ie novejšim od 2001? Dejstvo je da ima novejši model elektronski vbrizg goriva (620 ie) kar se verjetno pozna na porabi ter odzivnosti, glede ventilov nism siguren, a ma mogoče 620 že štiri ventile na cilinder? Al še vedno dva.? Pa še kšne druge razlike, kvaliteta materialov, izdelave itd., lepo prosim. Zanimam se za nakup in res da je starejši model cenejši vendar nebi rad šparal preveč na kakovosti, torej če se splača dat tistih 500e manj zato da namesto EVG dobiš karburator in podobno... V bistvu si si že sam odgovoril. 620 pa boš mirno spal.
Cypher Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Hvala vsem za odgovore še to sem se spomnu, slišal sem da je treba ventile ki delujejo na desmodromični sistem kar pogosto nastavljati, da ne pride do odstopanj in nepravilnosti v delovanju, kar pomeni pogoste servise, s čimer sem seveda sprijaznjen, me samo zanima če bi mi kdo lahko povedal kolko pogosto to pomeni (npr. na 10000 km) in ali je kdo meu kdaj kakšne konkretne težave s tem ter še kakšne druge večje stroške pri vzdrževanju... @Ducati 600 maš zs
gregorjanc Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Za mojga Darčka M600 l.98 fergazer ,je pršu servis, menjava jermenov, nastavitev ventilov, sihronizacija uplinjačev, nov verižni set, menjava vseh tekočin, obnovitev prednjega vzmetenja, menjava cilindra sklopke, nov akomulator, nove gume za okroglih 550E z računom. To je seveda naredu prijatelj- prejšni lastnik motorja na 19000 km leta 2011 na koncu sezone pol sem ga pa jest kupu. Trenutno imam narejenih 28000 km brez vsakih problemov, kar sem naredil je bil le 2x menjava olja in 1 komplet gum. Z enim rezervarjem naredim od 250-300 km odvisno od vožnje. Mi je pa všeč fergazer sistem zato ker ko je motor dobr segret, poka kot na bojnem polju, sploh užitek je še večji ko daš gas na hitr do konca čez tunel . Se je pa treba zavedati, da je treba M600 segreti pred prvo vožnjo ker drugače ostaneš brez sklopke, in seveda v vročini na mestu ga je pametno ugasniti ker drugače prekuriš regler (se mi je že 2x zakadlo iz njega).
Cartman Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 : . Se je pa treba zavedati, da je treba M600 segreti pred prvo vožnjo ker drugače ostaneš brez sklopke, in seveda v vročini na mestu ga je pametno ugasniti ker drugače prekuriš regler (se mi je že 2x zakadlo iz njega). kaj se zgodi s sklopko?
gregorjanc Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Mislil sem, dokler se olje ne segreje sploh ne moreš šaltat ker je sklopka v oljni kopeli, sem že študiral da bi jo predelal v suho ker se mi glih ena valja doma od M900.
Cartman Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Mislil sem, dokler se olje ne segreje sploh ne moreš šaltat ker je sklopka v oljni kopeli, sem že študiral da bi jo predelal v suho ker se mi glih ena valja doma od M900. Nimam ducatija, sem pa 98?99? kupoval 600dark, in ga tud vozil. Jaz se tega ne spomnim. V končni fazi ima 99% motorjev sklopko v olju. tud moj V2, pa stvar enostavno dela. Če to ni nek problem s tvojim motorjem,(ali oljem) mi je jasno zakaj je bil v italiji tako popularen SV650....
gregorjanc Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 :glare: tole bi blo pa dober, če še kdo napiše kako mu deluje sklopka pri M600 oz M750 pri mrzlem motorju. Drugače je bil in tudi jest dajem olje Shell AdvanceUltra4 15/50 oz nazadnje sem dal Motula 15/50 in mi ni nobene razlike za občutit. Drugače sem pa z njim zelo zadovoljen.
Ducati 600 Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Ogrejem ga zgolj zaradi načel stare šole, tistih nekaj minut ko motor teče v prostem teku prijetno s koristnimi zaklenem hišo. Motor bi sicer brez težav takoj po vžigu speljal.
Kawl Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 @Kawl Ali si kdaj videl od blizu omenjena Monsterja (600 in 620 i.e.) ? Sploh ne vem kwa je to zaen motor?
bstulic Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Je za boljši zvok (LeoVinci al pa Termignoni) dovolj le menjava loncev, ali ....? Malce čekiram (torej kupujem) preko e baya in vidim, da eni prodajajo sam lonce, eni pa še poleg power kit in zračni filter... pa krivine pa ....?!
ludiluka Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Če hočeš imeti kako korist od izpuhov zamenjaj celotnega filter+ ecu
bstulic Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Če hočeš imeti kako korist od izpuhov zamenjaj celotnega filter+ ecu Čakam na ponudbo. MPC naj bi bila okoli 450 EUR. Koliko cca. pa znese še vgradnja? http://www.leovince.com/en/catalog-ducati/sbk_monster_om_ev_ov_all_monster_620_i_e_02_03/5995
stebricek Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Poglej tudi na A.net pod moto opremo, če je kj robe!!
bstulic Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Poglej tudi na A.net pod moto opremo, če je kj robe!! Sem že, pa bom še . Ni hudič, da se kaj "pametnega" ne pripelje ....
z750ride Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 jaz imam gor sparkove, pa tako lepo poka ko je motor na delovni temperaturi ( seveda med voznjo in ne da ga bi navijal ).
bstulic Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 jaz imam gor sparkove, pa tako lepo poka ko je motor na delovni temperaturi ( seveda med voznjo in ne da ga bi navijal ). Cenovno vs LV oz T je ta brend kje? In kakšen je zvok če jih recimo primerjaš z LV ali pa T?
z750ride Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 ewo taksne imam jaz gor: http://www.desmoworld.com/shop/de/spark-monster-620-695-800-900ie-1000-s4-low-titan.html zvok je pa taksen: http://www.youtube.com/watch?v=giKUTtGQT6M ( ta ima notri še dušilce..jaz jih bom odstranil takoj po tehničnem, potem imas pa brutalen zvok, ni primerno za daljše ture ...v glavnem pa, usaka firma izpuha ima svojevrsten zvok, potem pa izbiras, kaj se ti najbolj dopade...tako da uso srečo pri nakupu. lp! bstulic 1
bstulic Objavljeno Julij 4, 2013 Opozori Objavljeno Julij 4, 2013 LeoV je naročen. Med brkljanjem sem naletel na tale posnetek. Ni kaj, dobra demonstracija before and after .... :yes: http://www.youtube.com/watch?v=rGwIH3TGSjo
AleksG Objavljeno Avgust 17, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2013 Ima kdo za prodat levo stopalko za monstra 620? Kakšen nasvet kje bi lahko dobil kaj rabljenega?
matijasmoto Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 živjo, jst sem nov Ducatti fan in ko vas berem tlele grem ga jutri kupit dobri ste. me zanima- na Monsterju ne moreš nobenga zadaj peljat? je sedež videt za enga- al kam naj se miška usede? hvala
z750ride Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 ...ma,ma,boš lahko peljal bolšo polovico gor ..najbrz ima pokrov gor...katerega pa greš kupit,a je na anetu?
z750ride Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Ima kdo za prodat levo stopalko za monstra 620? Kakšen nasvet kje bi lahko dobil kaj rabljenega? upraš tega majstra če kj ma http://www.avto.net/_MOTO/results.asp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se