ukica Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Da te potolazim - nisi edini niti zadnji. Tudi jaz imam kar 'priprave' da se usedem na svoj motor..pa sem velik 190+ .... 1
StaraFeltna Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 (popravljeno) On 15. 7. 2016 at 11:31 AM, Arzen said: Hvala za odgovor, mislim da to pomeni da je za 190cm visokega človeka vseeno prenizek motocikel. Meni so isto govorili z mojimi 190cm pa sem se na hornetki 600 zdaj 900 (ni omembe vredne razlike v višini če sploh) pa mi je kul. res da se več kot 6h nisem še vozil na dan ampak mam filing da nebi bilo težav še kako urco več. Evo pogledal... 800 in 795 mm ena in druga. Meni je ok. Verjamem, da bi mi bil kak tdm, versys ali tracer bolj udoben a kljub vsemu nimam pripomb. Če nimaš močnih nog (beri zalitih) ne bo težav pomoje. Zapelji se pa boš videl. Sploh pa ne poslušaj riti od drugih, probaj s svojo. Popravljeno Julij 22, 2016. Popravil StaraFeltna .... 1
Ducared Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Zdravo, sem lastnik novega 1200, (no sicer kupil rabljenega z 3.000km :). Zaenkrat vse dela kot treba, razen zadnje zavore. saj vem, da se ne uporablja (hvala), ampak dela tako slabo, da ce tudi stojim na rahlem klancu motor ne more zadrzat. Sele ko stopin na zavoro z peto in celo nogo se motor ustavi... ima se kdo tak problem?
Nearrain Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 1 minute ago, Ducared said: Zdravo, sem lastnik novega 1200, (no sicer kupil rabljenega z 3.000km :). Zaenkrat vse dela kot treba, razen zadnje zavore. saj vem, da se ne uporablja (hvala), ampak dela tako slabo, da ce tudi stojim na rahlem klancu motor ne more zadrzat. Sele ko stopin na zavoro z peto in celo nogo se motor ustavi... ima se kdo tak problem? Vec ali manj vsi Ducatisti. Zadnja zavora je kronicna bolezen pri dosti Ducatijevih motorjih. Ce je se v garanciji... uradni servis vabi.
Ducared Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Ja, je se v garanciji, zanima me ce potem res to popravijo in deluje ali je glih tolko, da ga moram peljat tja in bo vse po starem
Bmflar Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Ob 22. 7. 2016 at 0:07, Kmet2 pravi: Yagi ti rabiš vsaj Diavela Tvoja te bo Kmet2 1
ukica Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 51 minutes ago, Nearrain said: Vec ali manj vsi Ducatisti. Zadnja zavora je kronicna bolezen pri dosti Ducatijevih motorjih. Ce je se v garanciji... uradni servis vabi. 44 minutes ago, Ducared said: Ja, je se v garanciji, zanima me ce potem res to popravijo in deluje ali je glih tolko, da ga moram peljat tja in bo vse po starem Bolje receno vseh italijanov. Treba se bo naucit odzracevat zavoro.
Roger G. Jagger Objavljeno Avgust 11, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2016 Meni na M796 dela brez problema. Se ABS se cuti, ko zagrabi....! Tu vrjentno nekaj ni OK! Kot so ti napisali, servis, ni druge! lp, Yagi Ducared in Bmflar 2
Roger G. Jagger Objavljeno Avgust 16, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2016 (popravljeno) Eno vprasanje; pred zimo ali med zimskim premorom, imam namen pobarvati krmilo (se mi ne kopuje Rizoma crnega + ne vem kaksna je pozica napram OEM) in sprednje vilice na crno. Predvsem za krmilo me zanima ali je izvedljivo, brez, da bi dol jemal krmilo in barval montiranega (predvsem ne vem, kako se potem zadane center)? Vilice pa lahko barvam samo tisti del, ki ne opravlja funkcije blazenja?! aja, pa skills so na na nekje 2/10! Pa potrebna bo menjava zadnjega levega smernika, katera sem sem po nesreci zlomil. Vrjetno bo tu zadevo resila Rizoma. Pride tudi fender eliminator (zdaj ali uporabiti original smernika (sploh mozno, glede na to, da je zlomljen ali Rizoma?)! lp, Yagi Popravljeno Avgust 16, 2016. Popravil Yagi-san
ludiluka Objavljeno Avgust 16, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2016 11 minutes ago, Yagi-san said: Eno vprasanje; pred zimo ali med zimskim premorom, imam namen pobarvati krmilo (se mi ne kopuje Rizoma crnega + ne vem kaksna je pozica napram OEM) in sprednje vilice na crno. Predvsem za krmilo me zanima ali je izvedljivo, brez, da bi dol jemal krmilo in barval montiranega (predvsem ne vem, kako se potem zadane center)? Vilice pa lahko barvam samo tisti del, ki ne opravlja funkcije blazenja?! aja, pa skills so na na nekje 2/10! Pa potrebna bo menjava zadnjega levega smernika, katera sem sem po nesreci zlomil. Vrjetno bo tu zadevo resila Rizoma. Pride tudi fender eliminator (zdaj ali uporabiti original smernika (sploh mozno, glede na to, da je zlomljen ali Rizoma?)! lp, Yagi Glede na to da si napisal 2/10 in da nebi raztavljal don't do it Cartman 1
Roger G. Jagger Objavljeno Avgust 16, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2016 Catch je, da je nekako "must" .....enkrat bo treba Sej, vilice bi se dalo toliko zascistit, da bi montirane barval....itak bo PlastiDip! Pri krmilu se pa malo zatakne ! Vse komande, rocke...nazaj zadeti cisti center itd. ! Vrjento nekdo, ki je kaj takega za razstavljal, je pa to weekend project... lp, Yagi
TakeALookAround Objavljeno Avgust 16, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2016 Mrbit mas pa luknje na krmilu, tko da ni tezko zadet nazaj
ludiluka Objavljeno Avgust 16, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2016 16 minutes ago, Yagi-san said: Catch je, da je nekako "must" .....enkrat bo treba Sej, vilice bi se dalo toliko zascistit, da bi montirane barval....itak bo PlastiDip! Pri krmilu se pa malo zatakne ! Vse komande, rocke...nazaj zadeti cisti center itd. ! Vrjento nekdo, ki je kaj takega za razstavljal, je pa to weekend project... lp, Yagi Nikoli in res nikoli ne boš tolk zaščitil da ne boš še pol motorja pobarval in na prvem servisu ko boš menjal olje v vilicah bo šla vsa barva dol ker je ujem med križem in vilico tako točen. Poleg tega se ti bo še vse lupilo razen če vzameš pajeto (neke vrste brusna gobica) zdrgneš vilice in belanco in pobarvaš ti pa še vedno rata problem ko boš mogel prvič sneti vilice Če se že odločaš za take podvige priporočam eloksacijo 5 minutes ago, ludiluka said: Nikoli in res nikoli ne boš tolk zaščitil da ne boš še pol motorja pobarval in na prvem servisu ko boš menjal olje v vilicah bo šla vsa barva dol ker je ujem med križem in vilico tako točen. Poleg tega se ti bo še vse lupilo razen če vzameš pajeto (neke vrste brusna gobica) zdrgneš vilice in belanco in pobarvaš ti pa še vedno rata problem ko boš mogel prvič sneti vilice Če se že odločaš za take podvige priporočam eloksacijo Pri eloksaciji moreš še pazit da ti pomembnih toleranc ne zjebe majster daniv 1
nejcbrescak Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Ima kdo kako mnenje/informacijo o tem motorju: http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11180578&show=2 Hvala, lp
flight69 Objavljeno Oktober 18, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2016 (popravljeno) Motor je bil spomladi prodan, na novega ne pašejo - mi lahko kdo svetuje glede prodaje nekaj rezervnih delov, pls? - sprednje platišče za M620 2004 - brez diskov in gume, odlično ohranjeno, bom ponudil še pregled pri vulkanizerju ob nakupu - števec za M620 od l.02 do l.06 ( pa tudi za določene modele 750, 800, 900...) - cca 7000 km, manjša 0,5 cm praska na ohišju, delujoč (sem se še dva meseca po ''nezgodi'' vozil z njim), je pa potem 7 let stal v omari. A to lahko kako preverim, če še deluje, pa še stabilizator je v igri? Nebi rad prodajal mačka v žaklju... - stranska tačka za M620, še nova zapakirana Rad bi postavil neko srednjo ceno, pa se tega tako malo prodaja, da pojma nimam koliko...? Tks&lp! Popravljeno Oktober 18, 2016. Popravil flight69
Bostjan L Objavljeno Oktober 19, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2016 On 8/11/2016 at 3:52 PM, ukica said: Bolje receno vseh italijanov. Treba se bo naucit odzracevat zavoro. Zamenjaj zavorno tekočino z najboljšo (npr. Motul ....) in zadnja zavora bo zdržala brez odzračevanja in pojemanja moči. Sam (in uradni serviser) sem imel enake težave. Po zamenjavi zavorne tekočine z Motulom so vse težave izginile. Prej sem odzračeval zavoro na 2000km, sedaj pa vse drži čez 20.000km do zamenjave zavorne tekočine ukica 1
DRVOWP Objavljeno Oktober 19, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2016 A kdo ve kako resetirati servisni interval na M696? Glede na tuje forume ni kakšne bližnjice s kombinacijo tipk ampak potrebuješ ustrezen konektor in software.
Roger G. Jagger Objavljeno Oktober 27, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2016 Vrooom, pssss pssss.......polzek pod ritjo Kmet2, TakeALookAround in Bmflar 3
Popularna objava Roger G. Jagger Objavljeno Oktober 29, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 29, 2016 tourer, Big Py, .... in 7 others 10
Roger G. Jagger Objavljeno November 10, 2016 Opozori Objavljeno November 10, 2016 (popravljeno) Ker, vrjetno nekaj veliko km letos ne bo več.....je to to za 2016 (kaksen krog po mestu edino se) Pov.: 5,33 L/100km Popravljeno November 10, 2016. Popravil Yagi-san Cartman, Bmflar, .... in 1 other 4
a-rod Objavljeno November 11, 2016 Opozori Objavljeno November 11, 2016 kr dobro pije italijan:) sam imam kakšen liter manjšo porabo na mt-07... seveda se verjetno na da kar tako primerjati, glede na to da se lahko razlikuje stil vožnje
Big Py Objavljeno November 22, 2016 Opozori Objavljeno November 22, 2016 Prihaja nova baby pošast. Meni osebno zgleda luštno, cena za dučeta sprejemljiva http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11503810&display=Ducati MONSTER 797 - NOVO 2017 Bmflar in RobiRoberto 2
Kawl Objavljeno November 23, 2016 Opozori Objavljeno November 23, 2016 Ob 22. 11. 2016 at 19:14, map pravi: Prihaja nova baby pošast. Meni osebno zgleda luštno, cena za dučeta sprejemljiva http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11503810&display=Ducati MONSTER 797 - NOVO 2017 Sam neke številke obračajo 803, 796 , 797 - agregat pa že 10 let 803ccm eni taisti. Big Py 1
Big Py Objavljeno November 24, 2016 Opozori Objavljeno November 24, 2016 pred 14 urami, Kawl pravi: Sam neke številke obračajo 803, 796 , 797 - agregat pa že 10 let 803ccm eni taisti. Seveda, nov model, nova številka. Je pa trenutno 75 KM verzija iz scramblerja. Se mi zdi da bo prava igrača, za soliden denar, uspeh zagotovljen. Bmflar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se