ferek Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 lej... Teh motorjev je razmeroma malo. več info boš dobil na kakem kawasaki forumu. sicer pa pa naj bi bil po nekih statistikah to eden izmed najbolj zanesljivih motorjev. Tudi na trgu je razmeroma kratek čas, tako da nekih zlo zgonjenih primerkov najbrž ne boš našel če pogledaš še skozi ceno, dobiš gotovo za manjši denar bistveno več kot na primer pri K ali R T 1200
DAMI34 Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 Več ti bo znal povedat scorpions, ki ga tudi vozi. daneb 1
rezina Objavljeno Avgust 12, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2011 hvala vsem daj scorpions povej kaj osebnih izkušenj z tem motorjem daneb 1
Fritz Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Vozil sem ga daleč prekratko, ene 50km..navor, pozicija sedenja, vetrna zaščita, stikala in prikazovalnik hitrosti in ostalih informacij, izgled, luči - vse super. Pihanje vročega zraka v noge pri +25 st. C. katastrofalno..zame je to motor za severno Rusijo in Skandinavijo. Predlagam ti, da se pri prodajalcu zmeniš za testno vožnjo in ga dodobra preizkusiš, ob lepem in toplem sončnem dnevu.
Fritz Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Drugače pa takšna in podobna vprašanja spadajo pod temo Kawasaki GTR 1400 http://www.motosvet.com/tabla/topic/19971-kawasaki-gtr-1400/page__p__796138__hl__%2Bgtr+%2B1400__fromsearch__1#entry796138
andrej Objavljeno Avgust 13, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2011 Nimam osebnih izkušenj, morda pa bo tole pomagalo: http://www.motopuls.hr/testovi/338-kawasaki/3926-kawasaki-gtr-1400.html
cdploscek Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Ali se, se da na GTR-ju vzeti ključ iz klučavnice, ali je stalno inštaliran v njej in kovčke odpiramo s ključem ki je na ˝dalincu˝. Hvala
DESIM Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Ali se, se da na GTR-ju vzeti ključ iz klučavnice, ali je stalno inštaliran v njej in kovčke odpiramo s ključem ki je na ˝dalincu˝. Hvala ...ključ ki je v ključavnici se vzame ven lahko ko je v skrajno desnem položaju--se pravi ko ga obrneš v desno--kapiš.. :naughty: .tisti ključek imam v glavnem za rezervo zmeraj v daljincu...kukr ti praviš..rezervar in kufre zmeraj odpiram z ključem v kontakt ključavnici...ko se izverziraš je kr fajn...v daljincu sem do sedaj menjal samo enkrat baterijo...sicer te opozori na displeju motorja...PREBERI NAVODILA ZA UPORABO PREDEN SPRAŠUJEŠ ... L.P.MAX.. Jozeee in SCORPIONS 1 1
DESIM Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 ..no pa še predelava zadnjih tačk (je naša dost bolj zadovoljna ko se vozi ji ne nabija v podplate tolk k prej)...če koga zanima kako naj me kont...na ZS.. SCORPIONS in DAMI34 2
bowla Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 (popravljeno) BTW če koga zanima, prodajam svoj prelepi Kawasaki GTR....šmrc, šmrc,.... so me višje sile prisilile v to... na bolhi ga imam - edini črn - zelo zelo lep. pa ne zameriti če o tem tule pišem...mogoče pa le nekomu prav pride Lp, solorider Popravljeno Avgust 31, 2011. Popravil bowla
fecko Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 BTW če koga zanima, prodajam svoj prelepi Kawasaki GTR....šmrc, šmrc,.... so me višje sile prisilile v to... na bolhi ga imam - edini črn - zelo zelo lep. pa ne zameriti če o tem tule pišem...mogoče pa le nekomu prav pride Lp, solorider A je tvoj bajk zdej v TC-ju naprodaj?
Fritz Objavljeno September 29, 2011 Opozori Objavljeno September 29, 2011 A je tvoj bajk zdej v TC-ju naprodaj? Jp, tisti je bowlin.
SilverArrow Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 pozdravljeni zanima me katero olje priporočate za ta motocikel? Castrol, motul,... in seveda kateri tip prav tako me zanima ali poznate kakšne strani rabljenih delov v italiji? Hvala za info. lp,sandi
Fritz Objavljeno Januar 6, 2012 Opozori Objavljeno Januar 6, 2012 Obstaja stran namenjena Kawlnu GTR 1400, vprašaj tam...
SilverArrow Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 Pozdravljeni, za kawasaki GTR 1400 sem nabavil sintetiko Castrol Power 1 10-40. Motor je laufal cca. 20 min in sem ugotovil na kontrolni šipici da se olje peni. A ima kdo kak nasvet? Kaj uporabljate drugi? Hvala za odgovore! lp,
SilverArrow Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 (popravljeno) še slika kjer je prikazano penjenje olja. In popravljam zgoraj napisano, da je polsintetika 10-40 in ne sintetika Prosim za pomoč! Hvala Popravljeno Februar 3, 2012. Popravil SilverArrow
Bremzer Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 še slika kjer je prikazano penjenje olja. In popravljam zgoraj napisano, da je polsintetika 10-40 in ne sintetika Prosim za pomoč! Hvala Moral bi dat notri Vol.sint. Castrol Pover 1 Grand Prix 4T 10W-40,ker ima dodatek proti penenju,vsedlinam,za boljšo vizkoznost itd. itd. in ti dodatki (aditivi) odražajo ceno olja samo nekaterim je to ZELO težko dopovedat in šparate na napačnem koncu ! !
SilverArrow Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 Moral bi dat notri Vol.sint. Castrol Pover 1 Grand Prix 4T 10W-40,ker ima dodatek proti penenju,vsedlinam,za boljšo vizkoznost itd. itd. in ti dodatki (aditivi) odražajo ceno olja samo nekaterim je to ZELO težko dopovedat in šparate na napačnem koncu ! ! da te popravim, jaz bi dal kolko hočeš samo da bi bilo dobro olje.
ferek Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 Po mojem si pa neletel na zjebano olje... ker za ta motor je pač qrc kaj vlivaš noter - sintetiko ali polsintetiko - itak to ni neka visokoturažna mašina. V vsej svoji kilometrini, na različnih motorjih še nikoli nisem opazil razlike v olju, pa sem noter vlival od castrola do procycla, shella, yamaluba...kAR je pač mel serviser, ali je bilo kje v akciji... res pa je, da sintetike še nikoli nisem v noben moped vlival (ne vem zakaj bi jo sploh), vedno polsintetiko... prej sem menjal na cca 7000, zdaj na amahi pa na 10000. ...bi pa prav rad čul enkrat eno dobro razlago kako "moped ve" kakšno je olje... sicer pa, kaj je razlog penjena? a prihaja voda zraven?
SilverArrow Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 ravno to me skrbi a ne moram ugotoviti ali je to zgolj kondens ali voda. SIcer če vsakič počakam kako uro pa malce izpustim in bi se menda videlo sledi vode. Kot sem zgoraj napisal je noter olje Castrol Pover 1 in je polsintetično. Kje bi lahko bila možnost da pride voda v kolikor pride? Vem da je možnosti več, ali bi lahko to naredila tudi vodna črpalka al zgolj kje na glavi... Hvala
SilverArrow Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 in to je olje ki je noter in je polsintetično, po specifikacijah pa kot je priporočeno. http://www.castrolmoto.com/au/our_oils_new/power_1_gps_4t_10w_40.php
ninjafan Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Predlagam ti, da spustiš to sranje od olja ven in naliješ Motul 5100 polsintetiko.Pa poročaj.
Bremzer Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Olje se ne peni zaradi vode,če pride v olje voda potem postane takšno kot je bela kava in nivo olja se poviša.Voda-hladilna tekočina pride v mašino lahko: če je spustila dihtunga na glavi,gumi obroček izpod puše cilindra, blok ali glava ris in tudi vodna črpalka ni izključena, lahko spusti semering na pogonski gredi črpalke !
SilverArrow Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 V ponedeljek bom izpustil ven olje in ga menjal s filtrom komplet. Vse bolj predvidevam, da prihaja voda zraven. A ima kdo izkušnje s tem? Čudno mi je ko je motor popolnoma hladen ga zaženem in se takoj naredi belo (ko neka pena) a po cca. 10 min izgine in lahko laufa naprej in je olje ok. Torej v najslabšem primeru uhaja voda v olje. To lahko pride na tesnilu glave, lahko je glava počena, a je možnost še kje? Naj povem, da je bil udarec v mašino iz spodnje strani a dvomim da bi to poškodovalo glavo zgoraj ali pač. še lahko zakaj druga poči glava? A se to da kakorkoli preverit prej če je glava počena ali gre zgolj tesnilo, ali le takrat ko je vse razmontirano in če se sploh da 100% takrat to preverit? Hvala, malce sem pa zdaj res v skrbeh... lp vsem
SilverArrow Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Olje se ne peni zaradi vode,če pride v olje voda potem postane takšno kot je bela kava in nivo olja se poviša.Voda-hladilna tekočina pride v mašino lahko: če je spustila dihtunga na glavi,gumi obroček izpod puše cilindra, blok ali glava ris in tudi vodna črpalka ni izključena, lahko spusti semering na pogonski gredi črpalke ! najprej hvala za odgovor. Ok digtunga mi je jasno, nevem kako si mislil ris blok ali glava? kako pa je narejena vodna pumpa, da bi lahko tam prišla voda v stik z oljem... ker koliko tukaj gledam bi moralo potem po osi it na drugo stran kjer pa še je menda en semering ali? Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se