Skoči na vsebino

Kawasaki GTR 1400


Noise

Priporočene objave

lej... Teh motorjev je razmeroma malo. več info boš dobil na kakem kawasaki forumu. sicer pa pa naj bi bil po nekih statistikah to eden izmed najbolj zanesljivih motorjev.

Tudi na trgu je razmeroma kratek čas, tako da nekih zlo zgonjenih primerkov najbrž ne boš našel

če pogledaš še skozi ceno, dobiš gotovo za manjši denar bistveno več kot na primer pri K ali R T 1200

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več ti bo znal povedat scorpions, ki ga tudi vozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem ga daleč prekratko, ene 50km..navor, pozicija sedenja, vetrna zaščita, stikala in prikazovalnik hitrosti in ostalih informacij, izgled, luči - vse super. Pihanje vročega zraka v noge pri +25 st. C. katastrofalno..zame je to motor za severno Rusijo in Skandinavijo.

Predlagam ti, da se pri prodajalcu zmeniš za testno vožnjo in ga dodobra preizkusiš, ob lepem in toplem sončnem dnevu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ali se, se da na GTR-ju vzeti ključ iz klučavnice, ali je stalno inštaliran v njej in kovčke odpiramo s ključem ki je na ˝dalincu˝.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se, se da na GTR-ju vzeti ključ iz klučavnice, ali je stalno inštaliran v njej in kovčke odpiramo s ključem ki je na ˝dalincu˝.

Hvala

...ključ ki je v ključavnici se vzame ven lahko ko je v skrajno desnem položaju--se pravi ko ga obrneš v desno--kapiš.. :naughty: .tisti ključek imam v glavnem za rezervo zmeraj v daljincu...kukr ti praviš..rezervar in kufre zmeraj odpiram z ključem v kontakt ključavnici...ko se izverziraš je kr fajn...v daljincu sem do sedaj menjal samo enkrat baterijo...sicer te opozori na displeju motorja...PREBERI NAVODILA ZA UPORABO PREDEN SPRAŠUJEŠ ...

L.P.MAX..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..no pa še predelava zadnjih tačk (je naša dost bolj zadovoljna ko se vozi ji ne nabija v podplate tolk k prej)...če koga zanima kako naj me kont...na ZS..

post-11527-0-82370700-1314776087_thumb.jpg

post-11527-0-34713200-1314776095_thumb.jpg

post-11527-0-60967100-1314776112_thumb.jpg

post-11527-0-09209400-1314776122_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW če koga zanima, prodajam svoj prelepi Kawasaki GTR....šmrc, šmrc,.... :( so me višje sile prisilile v to... :l_01:

na bolhi ga imam - edini črn - zelo zelo lep.

pa ne zameriti če o tem tule pišem...mogoče pa le nekomu prav pride

Lp, solorider

Popravljeno . Popravil bowla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

BTW če koga zanima, prodajam svoj prelepi Kawasaki GTR....šmrc, šmrc,.... :( so me višje sile prisilile v to... :l_01:

na bolhi ga imam - edini črn - zelo zelo lep.

pa ne zameriti če o tem tule pišem...mogoče pa le nekomu prav pride

Lp, solorider

A je tvoj bajk zdej v TC-ju naprodaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

pozdravljeni

zanima me katero olje priporočate za ta motocikel? Castrol, motul,... in seveda kateri tip

prav tako me zanima ali poznate kakšne strani rabljenih delov v italiji?

Hvala za info.

lp,sandi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

za kawasaki GTR 1400 sem nabavil sintetiko Castrol Power 1 10-40. Motor je laufal cca. 20 min in sem ugotovil na kontrolni šipici da se olje peni. A ima kdo kak nasvet? Kaj uporabljate drugi?

Hvala za odgovore!

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še slika kjer je prikazano penjenje olja. In popravljam zgoraj napisano, da je polsintetika 10-40 in ne sintetika

olje.JPG

Prosim za pomoč!

Hvala

Popravljeno . Popravil SilverArrow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še slika kjer je prikazano penjenje olja. In popravljam zgoraj napisano, da je polsintetika 10-40 in ne sintetika

olje.JPG

Prosim za pomoč!

Hvala

Moral bi dat notri Vol.sint. Castrol Pover 1 Grand Prix 4T 10W-40,ker ima dodatek proti penenju,vsedlinam,za boljšo vizkoznost itd. itd. in ti dodatki (aditivi) odražajo ceno olja samo nekaterim je to ZELO težko dopovedat in šparate na napačnem koncu ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moral bi dat notri Vol.sint. Castrol Pover 1 Grand Prix 4T 10W-40,ker ima dodatek proti penenju,vsedlinam,za boljšo vizkoznost itd. itd. in ti dodatki (aditivi) odražajo ceno olja samo nekaterim je to ZELO težko dopovedat in šparate na napačnem koncu ! !

da te popravim, jaz bi dal kolko hočeš samo da bi bilo dobro olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem si pa neletel na zjebano olje... ker za ta motor je pač qrc kaj vlivaš noter - sintetiko ali polsintetiko - itak to ni neka visokoturažna mašina. V vsej svoji kilometrini, na različnih motorjih še nikoli nisem opazil razlike v olju, pa sem noter vlival od castrola do procycla, shella, yamaluba...kAR je pač mel serviser, ali je bilo kje v akciji... res pa je, da sintetike še nikoli nisem v noben moped vlival (ne vem zakaj bi jo sploh), vedno polsintetiko... prej sem menjal na cca 7000, zdaj na amahi pa na 10000. ...bi pa prav rad čul enkrat eno dobro razlago kako "moped ve" kakšno je olje...

sicer pa, kaj je razlog penjena? a prihaja voda zraven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno to me skrbi a ne moram ugotoviti ali je to zgolj kondens ali voda. SIcer če vsakič počakam kako uro pa malce izpustim in bi se menda videlo sledi vode.

Kot sem zgoraj napisal je noter olje Castrol Pover 1 in je polsintetično. Kje bi lahko bila možnost da pride voda v kolikor pride? Vem da je možnosti več, ali bi lahko to naredila tudi vodna črpalka al zgolj kje na glavi...

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje se ne peni zaradi vode,če pride v olje voda potem postane takšno kot je bela kava in nivo olja se poviša.Voda-hladilna tekočina pride v mašino lahko: če je spustila dihtunga na glavi,gumi obroček izpod puše cilindra, blok ali glava ris in tudi vodna črpalka ni izključena, lahko spusti semering na pogonski gredi črpalke !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V ponedeljek bom izpustil ven olje in ga menjal s filtrom komplet. Vse bolj predvidevam, da prihaja voda zraven. A ima kdo izkušnje s tem? Čudno mi je ko je motor popolnoma hladen ga zaženem in se takoj naredi belo (ko neka pena) a po cca. 10 min izgine in lahko laufa naprej in je olje ok. Torej v najslabšem primeru uhaja voda v olje. To lahko pride na tesnilu glave, lahko je glava počena, a je možnost še kje? Naj povem, da je bil udarec v mašino iz spodnje strani a dvomim da bi to poškodovalo glavo zgoraj ali pač. še lahko zakaj druga poči glava?

A se to da kakorkoli preverit prej če je glava počena ali gre zgolj tesnilo, ali le takrat ko je vse razmontirano in če se sploh da 100% takrat to preverit?

Hvala, malce sem pa zdaj res v skrbeh...

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje se ne peni zaradi vode,če pride v olje voda potem postane takšno kot je bela kava in nivo olja se poviša.Voda-hladilna tekočina pride v mašino lahko: če je spustila dihtunga na glavi,gumi obroček izpod puše cilindra, blok ali glava ris in tudi vodna črpalka ni izključena, lahko spusti semering na pogonski gredi črpalke !

najprej hvala za odgovor.

Ok digtunga mi je jasno, nevem kako si mislil ris blok ali glava?

kako pa je narejena vodna pumpa, da bi lahko tam prišla voda v stik z oljem... ker koliko tukaj gledam bi moralo potem po osi it na drugo stran kjer pa še je menda en semering ali?

pumpe.jpg

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!