Igor Štern Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo? Igor
Lukec1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Igor Štern jaz do zdaj nisem imel nikoli takšnih težav, si mogoče imel motor pred tem kje na dežju ali vlagi? Mene pa zanima, če ima morda kdo od vas na spodnji desni strani kot je označeno na sliki kaj mastno? Med zimo sem opravil pregled ventilov, menjavo tesnil, svečk, itd. Najprej sem mislil, da morda kje kakšno tesnilo pušča, zdaj ko sem menjal tesnila pa več nimam ideje kaj bi lahko bilo. Aja pa tudi olja ne zmanjkuje v motorju.. Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo? Igor
Igor Štern Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Nisem ga imel na vlagi, bil pa je normalno opran in posušen. Tam, ko si narisal puščico, me zanima ali je mastno noter v ščitu ali ti olje že canka na tla? pri meni je tam položena v ščitu ena pena, ki je vedno malo umazana od praha, vlage, ko ga pereš itd.
Lukec1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Ni videt da bi kaj cankalo. Možno da je potem res to umazanija + vlaga in izpade mastno... Ker na drugi strani pa ni tega zasledit. Igor Štern 1
Igor Štern Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?
Lukec1 Objavljeno Maj 26, 2015 Opozori Objavljeno Maj 26, 2015 2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?
Igor Štern Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali Sem takoj za, piši mi na FB, pa se bomo zmenli.
DESIM Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 http://www.camping-pfunds.at/ V temle kraju -campu bo internacionalno srečanje gtr 1400..med 19-21.06 2015...jest grem ...če koga še zanima se lahko pridruži ..štart v petek ob 7.00.iz Ljubljane proti Villachu-beljak ..kjer se z ostalimi dobim ob 11.00 pred trgovino LOUIS na Maria galer strase...info na zs.. l.p.MAX
point Objavljeno Oktober 9, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2015 Pozdravljeni GTR-ovci. Ima kdo namen prodajat ta motor v kratkem? Lahko na PM.
Samuell Objavljeno Maj 2, 2016 Opozori Objavljeno Maj 2, 2016 Servisna navodila Kawasaki GTR 1400 / Concours Kawasaki-1400GTR-Service-Manual.pdf Distančniki za povišanje krmila ... Obstajajo v več velikostih ... Če kdo potrebuje naj mi javi na privat ...
zoranv12 Objavljeno Avgust 24, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2016 Nova skupina na FB: https://www.facebook.com/groups/190895454662700/190895467996032/?notif_t=like¬if_id=1472064846730417
hy650 Objavljeno September 11, 2016 Opozori Objavljeno September 11, 2016 Živjo! Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato, ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih...
zoranv12 Objavljeno Marec 6, 2017 Opozori Objavljeno Marec 6, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni, ali ima kdo to isto težavo? Ali lahko preverite, postavite na stojalo in pri hladnem zavrtite kolo NAZAJ, se sliši klikajoči zvok? Na različnih forumih je nešteto primerov, tudi pri meni...Hvala Popravljeno Marec 6, 2017. Popravil zoranv12 Lukec1 1
Lukec1 Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 @zoranv12 pri meni ne, kolikor mi je znano si ugotovil, da je to normalno. Bi še tukaj napisal zakaj, če se morda kdo najde, ki bo v enakih dvomih kot si bil ti?
Snečer Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 normalno je to, ker je zadeva vležana naprej, isto je pri ketni, če jo kontra vrtiš zoranv12 1
Snečer Objavljeno April 2, 2017 Opozori Objavljeno April 2, 2017 Ob 11. 9. 2016 ob 10:50, hy650 pravi: Živjo! Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato, ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih... DAMI34 1
Samuell Objavljeno April 3, 2017 Opozori Objavljeno April 3, 2017 13 hours ago, Snecer said: Ta zadeva se ne vozi ta zadeva leti ... za več kot 300 kil je to ultimativen športni potovalnik ... in če bom karkoli kupoval je to samo še nov model GTR-a ... nudi vse tisto kar potrebuješ in še mnogo več ... Ne bom ga primerjal z nobenim motorjem ker nima smisla ... Zadevo sem kupil čisto naključno ... sem imel druge motorje v mislih ... in nič mi nebi bilo prodati težje kot to ... wulf 1
hy650 Objavljeno April 11, 2017 Opozori Objavljeno April 11, 2017 Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ... Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko.... zoranv12 1
wulf Objavljeno Junij 14, 2018 Opozori Objavljeno Junij 14, 2018 Pozdrav vsem. Sam imam težavo z puščanjem hladilne tekočine na hladilniku. (moped letnik 2010) Debate v zvezi z popravili kar nekaj, čeprav že malce zastarelih postov. Če pa bi se odločil zamenjati hladilnik je cena tam 180 Eur za ponaredek, ebay pa to..., imam kdo kaj izkušenj, oziroma preverjenih prodajalcev? Ali pa morda kakšnega aktualnega mojstra ki bi zadevo vzel v roke in zrihtal tako kot se šika da potem ne voziš s strahom kdaj bo procurilo... Hvala in LP
marincspeedshop Objavljeno Junij 20, 2018 Opozori Objavljeno Junij 20, 2018 Za varjenje bo Jerman pravi naslov.
Loba Objavljeno November 13, 2019 Opozori Objavljeno November 13, 2019 On 4/11/2017 at 4:43 PM, hy650 said: Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ... Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko.... Po dolgem času sem malo prečekiral cene rabljenih GTR, v Nemčiji se dobi 2010 letnik že za 6.500 EUR. Noro lep je še vedno ta velik potovalnik, pa mašina, jaooo. Prav zanimivo kako je moda visokih advanture - touring motorjev zmanjšala zanimanje za te velike mrcine - in s tem seveda cene. Matr, ko pomislim, sem za moj 300 kubični skuter dal toliko, kot danes stane 2010 letnik GTR ga zamenjam takoj ..... In tema je tudi zamrla tukaj vidim. Bom pa vesel, če bi kdo spet kaj napisal na to temo, torej lastniki, kolk ste kaj prevozili letos km, in kakšem stavek glede filinga vožnje.?
Železničar Objavljeno December 1, 2019 Opozori Objavljeno December 1, 2019 Hay... Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima , ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže... Hvala za info...!
DAMI34 Objavljeno December 1, 2019 Opozori Objavljeno December 1, 2019 pred 1 uro, Železničar pravi: Hay... Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima , ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže... Hvala za info...! bo kar tule prava tema, ne rabiš nove odpirat. Reže zraka so namenske, da hladi, oziroma cirkulira zrak, ne priporočam raznega mašenja.
GoranP Objavljeno Januar 15, 2020 Opozori Objavljeno Januar 15, 2020 Pozdrav vsem. Sem novi lastnik gtr-a in me zanima katero olje dajete v ta motor in če je mogoče kdo poizkušal različna olja in opazil kakšne razlike (prednosti/slabosti). Prav tako me zanima za olje v kardanu kaj uporabljate. Ima mogoče kdo kakšen predlog glede povišanega vezirja in pa mogoče sliko? Rabim malo višjega ampak ne takega da bo zgledal kot poštarski moped ?. Pa še ena stvar me zanima. Katere gume imate nameščene in koliko km naredite z njimi. Katera je tista prava izbira če upoštevaš zanesljivost, cena, kilometrina. Hvala vam za odgovore
smoukar Objavljeno Junij 21 Opozori Objavljeno Junij 21 Da se še jaz pohvalim. Mam 2008 letnik, 35k narejenih. Moj prvi motor in ne me ubit, sem začetnik. Ker sem bil neučakan, sem kakega jurja naredil po dežju. Se mi zdi, da je lepše vozit po slabem vremenu, kot po tej vročini :D. Sem previden s gasom in do sedaj še ni prišlo do zdrsa zadnjega kolesa. Roko na srce, če bi odvzeli 50 konjev se ne bi sekiral, ker ga nimam zaradi performansov. Motor mi je top, po zgledu kot udobnosti vožnje. Problem nastane, ko je treba stat na mestu. Mam kratke tačke in ne stojim s celim podplatom na tleh. Pa tudi ni to tolk problem, dokler niman sopotnice gor. Fak kaj mi rata težek motor. Babnca pa trlica. Ko se voziva, ne opazim, da je še ena oseba gor, ko stojim pred semaforju recimo, pa zelo. Zdaj, dam sedež popravit ali se da tudi kaj na zadnjem vzmetenju kaj nardit? Al je dost, da grem v fitnes noge jačat :D? Hvala za pomoč Kugelschreiber in DAMI34 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se