Skoči na vsebino

Kawasaki GTR 1400


Priporočene objave

Objavljeno

Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo?

Igor

Objavljeno

Igor Štern jaz do zdaj nisem imel nikoli takšnih težav, si mogoče imel motor pred tem kje na dežju ali vlagi?

 

Mene pa zanima, če ima morda kdo od vas na spodnji desni strani kot je označeno na sliki kaj mastno? Med zimo sem opravil pregled ventilov, menjavo tesnil, svečk, itd. Najprej sem mislil, da morda kje kakšno tesnilo pušča, zdaj ko sem menjal tesnila pa več nimam ideje kaj bi lahko bilo. Aja pa tudi olja ne zmanjkuje v motorju..

 

kawasaki.jpg

 

Imam Kawasaki 1400 gtr, letnik 2008. Prevoženih imam 48.000 km. Do sedaj je delal odlično, brez ene same napake. Pred tednom pa se mi je zgodilo, da nisem mogel obrniti ključa v kontaktni ključavnici. Prvo sem mislil, da je kriva slaba baterija v daljincu oz. v ključu, ki ga imaš pri sebi ampak v tem primeru se ti na armaturki pojavi opozorilni napis. Potem pa sem motor malo premaknil na mestu oz. malo obrnil krmilo in je takoj vzpostavil kontakt. To mi je naredil samo enkrat ampak me je vseeno malo strah, da je kaj večjega narobe. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo?

Igor

Objavljeno

Nisem ga imel na vlagi, bil pa je normalno opran in posušen. Tam, ko si narisal puščico, me zanima ali je mastno noter v ščitu ali ti olje že canka na tla? pri meni je tam položena v ščitu ena pena, ki je vedno malo umazana od praha, vlage, ko ga pereš itd.

Objavljeno

Ni videt da bi kaj cankalo. Možno da je potem res to umazanija + vlaga in izpade mastno... Ker na drugi strani pa ni tega zasledit.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?

Objavljeno

2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) :)

 

zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali :)

 

 

Probal sem oprat zadevo z visokotlačnim čistilcem, pa moraš pazit, da ne poškoduješ oz odlepiš te pene. V teh letih pa se je v peni nabralo že marsikaj, tako, da je to, to. Nič strašnega. Kateri letnik je tvoj?

Objavljeno

2009 (leto izdelave 2008), vbistvu isti kot tvoj le da imam kakšen km več na njem (53000km) :)

 

zaenkrat izredno zadovoljen! Sem pa opazil da je letos videt v Mariboru kar nekaj GTR-jev, bo treba kako druženje nardit tako kot imajo ostali :)

Sem takoj za, piši mi na FB, pa se bomo zmenli.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

http://www.camping-pfunds.at/ 

 

V temle kraju -campu bo internacionalno srečanje gtr 1400..med 19-21.06 2015...jest grem ...če koga še zanima se lahko pridruži ..štart v petek ob 7.00.iz Ljubljane proti Villachu-beljak ..kjer se z ostalimi dobim ob 11.00 pred trgovino LOUIS  na Maria galer strase...info na zs..

 

 

l.p.MAX

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni GTR-ovci. Ima kdo namen prodajat ta motor v kratkem? Lahko na PM. 

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Servisna navodila Kawasaki GTR 1400 / Concours

Kawasaki-1400GTR-Service-Manual.pdf

Distančniki za povišanje krmila ...

Obstajajo v več velikostih ... Če kdo potrebuje naj mi javi na privat ...Screen Shot 2016-05-02 at 15.48.21.jpeg

  • 3 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato,  ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih...

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, ali ima kdo to isto težavo? Ali lahko preverite, postavite na stojalo in pri hladnem zavrtite kolo NAZAJ, se sliši klikajoči zvok? Na različnih forumih je nešteto primerov, tudi pri meni...Hvala

Popravljeno . Popravil zoranv12
Objavljeno

@zoranv12 pri meni ne, kolikor mi je znano si ugotovil, da je to normalno. Bi še tukaj napisal zakaj, če se morda kdo najde, ki bo  v enakih dvomih kot si bil ti? :quad:

Objavljeno

normalno je to, ker je zadeva vležana naprej, isto je pri ketni, če jo kontra vrtiš

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 11. 9. 2016 ob 10:50, hy650 pravi:

Živjo!

Mene pa zanima kako se kaj ta zadeva vozi. Zanima me ,kako se obnaša pri bolj dinamiči vožnji in med ovinki...Koliko je realnega udobja za dva? Ker ko stojiš zraven deluje kar nekako nizko in kratko...Nekako mi je pa čedalje bolj všečen,Sploh zato,  ker ni tako glomazen kot nekateri ST mopedi...Sem slišal, da jih imajo hrvaški policisti za križarit po avtocestah in ni praktično nobenih težav z njimi v primerjavi s podobnimi bavarci, ki jimajo pogosto na izrednih servisih...

 

Objavljeno
13 hours ago, Snecer said:

 

Ta zadeva se ne vozi ta zadeva leti ... za več  kot 300 kil je to ultimativen športni potovalnik ... in če bom karkoli kupoval je to samo še nov model GTR-a ... nudi vse tisto kar potrebuješ in še mnogo več ... Ne bom ga primerjal z nobenim motorjem ker nima smisla ... Zadevo sem kupil čisto naključno ... sem imel druge motorje v mislih ... in nič mi nebi bilo prodati težje kot to ...

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ...

IMG_1812.JPG

Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko....:)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem.

Sam imam težavo z puščanjem hladilne tekočine na hladilniku. (moped letnik 2010) Debate v zvezi z popravili kar nekaj, čeprav že malce zastarelih postov.

Če pa bi se odločil zamenjati hladilnik je cena tam 180 Eur za ponaredek, ebay pa to..., imam kdo kaj izkušenj, oziroma preverjenih prodajalcev? Ali pa morda kakšnega aktualnega mojstra ki bi zadevo vzel v roke in zrihtal tako kot se šika da potem ne voziš s strahom kdaj bo procurilo...

Hvala in LP

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno
On 4/11/2017 at 4:43 PM, hy650 said:

 

Kawasaki GTR 1400 Green Liner open engine 211hp ...

IMG_1812.JPG

Daj mi prosim razloži, kar trdiš na sliko....:)

Po dolgem času sem malo prečekiral cene rabljenih GTR, v Nemčiji se dobi 2010 letnik že za 6.500 EUR. Noro lep je še vedno ta velik potovalnik, pa mašina, jaooo. Prav zanimivo kako je moda visokih advanture - touring motorjev zmanjšala zanimanje za te velike mrcine - in s tem seveda cene. Matr, ko pomislim, sem za moj 300 kubični skuter dal toliko, kot danes stane 2010 letnik GTR ga zamenjam takoj ..... In tema je tudi zamrla tukaj vidim. Bom pa vesel, če bi kdo spet kaj napisal na to temo, torej lastniki, kolk ste kaj prevozili letos km, in kakšem stavek glede filinga vožnje.?  

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Hay...

Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima ,

ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže...

Hvala za info...!

Objavljeno
pred 1 uro, Železničar pravi:

Hay...

Prebiram naše forume,glede pihanja vročega zraka na GTR...Nabavil sem l.2008,in me res zanima ,

ali je res taka vročina od motorja in ali se da to rešii z spužvo med reže...

Hvala za info...!

bo kar tule prava tema, ne rabiš nove odpirat.

Reže zraka so namenske, da hladi, oziroma cirkulira zrak, ne priporočam raznega mašenja.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem. Sem novi lastnik gtr-a in me zanima katero olje dajete v ta motor in če je mogoče kdo poizkušal različna olja in opazil kakšne razlike (prednosti/slabosti). Prav tako me zanima za olje v kardanu kaj uporabljate. Ima mogoče kdo kakšen predlog glede povišanega vezirja in pa mogoče sliko? Rabim malo višjega ampak ne takega da bo zgledal kot poštarski moped ?. Pa še ena stvar me zanima. Katere gume imate nameščene in koliko km naredite z njimi. Katera je tista prava izbira če upoštevaš zanesljivost, cena, kilometrina. Hvala vam za odgovore

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Da se še jaz pohvalim. Mam 2008 letnik, 35k narejenih. Moj prvi motor in ne me ubit, sem začetnik. Ker sem bil neučakan, sem kakega jurja naredil po dežju. Se mi zdi, da je lepše vozit po slabem vremenu, kot po tej vročini :D. Sem previden s gasom in do sedaj še ni prišlo do zdrsa zadnjega kolesa. Roko na srce, če bi odvzeli 50 konjev se ne bi sekiral, ker ga nimam zaradi performansov. 

Motor mi je top, po zgledu kot udobnosti vožnje. Problem nastane, ko je treba stat na mestu. Mam kratke tačke in ne stojim s celim podplatom na tleh. Pa tudi ni to tolk problem, dokler niman sopotnice gor. Fak kaj mi rata težek motor. Babnca pa trlica. Ko se voziva, ne opazim, da je še ena oseba gor, ko stojim pred semaforju recimo, pa zelo. Zdaj, dam sedež popravit ali se da tudi kaj na zadnjem vzmetenju kaj nardit? Al je dost, da grem v fitnes noge jačat :D? Hvala za pomoč

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!