Skoči na vsebino

Kawasaki GTR 1400


Priporočene objave

Objavljeno

nižal ga ne bi, ker je že tako nizek. Preveri samo kako je s prednapetostjo zadnjega amortizerja(da ni zategnjen do konca) in premeri sag/posed.

S kilometri se boš tudi na težo navadil. Pa srečno vožnjo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po 4 jurčkah na gtr s Mitas na asfaltu sem presrečen. Priznam, veliko avtoceste sam ta dinozaver je al pohleven al žvau. Tut tačke so že podrsale po tleh. Js sem presrečen, da mam ta motor. Plac za šoping al pa plato pira in več. Daš kufre dol, okolica ne ve al maš grdga cestaka al neki kar je grdo močno :) Minus je gretje mog. Js se po večini kr vozim v hlačah in škornjih. Iz šihta zjutraj je pa fajn, da greje 😛 . Poraba je, je jebeno skromana. Trenutno 6.7 :( . Teža njegova tut ji zanemarljiva. Lušn je manevritat v kaki ulici, ki je v breg obrnjena. In minus je tudi zvok motorja, ker nikol nisem neki bil navdušen na cestaki. Še najbolj uživam, ko se vozim za prijatlovim HD. Mam še vedno original motor. Se pravi, ror, ki ga je firma gor dala. Se splača kdaj domov potih pridet ;) Sej bom enkrat popustil in peljal bmw. Bojda je boljši. Gtl mislim. Kaj pa vem, vleče me na choperja a potovalc je tisto kar hočem. Edino zvok motorja 😛 . Tist k joka kok je vroče v noge, priporočam, da se oblečeš. Res greje in to lahko povem, ker sem dost na semaforjih. Ni prijetno. Pa tudi pod čalado ni a jo vsi tiščimo na buču a ne?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!