Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


elbarto

Priporočene objave

@gizmOkak: kar sem jaz zajebu sem že :(

moje pletene cevi stojijo zdaj v eni škatli, ker se ne bom igral s tem več. Naslednje kupim kvalitetne!

Popravljeno . Popravil misty
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti to vozu na tvoji suzi po navadni cesti z original žlajfi in original zavornimi ploščicamiitd... al to na kšni cbr, ninji, ducetu, R1-6, z NEoriginal žlajfi na pisti??? Ne govori preden ne sprobaš tega pri zaviranju z 250 na 50.... Upam d to govoriš iz teh pogojev in ne navadnega cjazenja po cesti :)

yep, malo sem se "cijazil" z banditom po pannoniaringu. malo sem se "cijazil" z gsx-r 750 po A1 ringu. nic tragicnega. nato enkrat z blade spet po A1; spet nic tragicnega. "cijazenje" pac. aja, z FJ 1200 smo se tudi malo "cijazili" po nürburgring-u. :devil: samo to je bilo ze skoraj kriminalno. :photo:

in kaj ti pove razlika, ce bremzas iz 250 ali iz 50 razen o razdalji katero motorcikel prepotuje preden se ustavi, a? mogoce odzivnost zavor? ali fading? ali kvaliteto gum? mogoce hrapavost podlage? mogoce mirnost (ali pomankanje le-te) pri zaviranju?

ma ne, gospodic tocno lahko odkrije krivca slabega zaviranja v razdelilcu. vsaka cast tebi, ce si tega res sposoben. kaj se delas v sloveniji, vsaka tovarna te isce kot testnega voznika. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep, malo sem se "cijazil" z banditom po pannoniaringu. malo sem se "cijazil" z gsx-r 750 po A1 ringu. nic tragicnega. nato enkrat z blade spet po A1; spet nic tragicnega. "cijazenje" pac. aja, z FJ 1200 smo se tudi malo "cijazili" po nürburgring-u. :devil: samo to je bilo ze skoraj kriminalno. :photo:

in kaj ti pove razlika, ce bremzas iz 250 ali iz 50 razen o razdalji katero motorcikel prepotuje preden se ustavi, a? mogoce odzivnost zavor? ali fading? ali kvaliteto gum? mogoce hrapavost podlage? mogoce mirnost (ali pomankanje le-te) pri zaviranju?

ma ne, gospodic tocno lahko odkrije krivca slabega zaviranja v razdelilcu. vsaka cast tebi, ce si tega res sposoben. kaj se delas v sloveniji, vsaka tovarna te isce kot testnega voznika. :naughty:

lej, če maš dve cevi direkt s pumpe majo zavorne čeljusti večjo odzivnost in so bol občutljive na vsak majnši dotik, medtem ko razdelilc vmes dovoli še kako majnšo korekturo je pa majn natančno zaviranje z le-tem. Pa tudi malenkost majn je treba stisnt na ročico k ta že grabi... medtem k z razdelilcem se to vse nekako izniči... nja, mogoče pa 996corse ni tko precizn kukr FJ in GSX-r in tvoje mašine :doze:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gizmOkak: A si ti že kdaj šlišal za fiziko in enakomerno porazdelitev tlaka po celotni površini .) . Buče :D

To je več al manj sam stvar enostavnosti izvedbe. Ena varianta je tud ena cev iz cilindra na prvo čeljust, tam daljši vijak in od tam novo cev na drugo čeljust. Fizikalno gledano je čist vseeno. V praksi pa čim manj cevi, manj je materiala cevi in s tem manj abolutnega raztezanja cevi, rezultat še bolj občutljiva, odzivna zavorna ročica z večanjem obremenitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam dve cevi iz pumpe ki gresta vsaka do dvojega diska. Za bremzat samo pogledaš ročico pa se ustaviš. Čeljusti, diski, ploščice, pumpa sploh niso važni, vse je v ceveh :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V praksi pa čim manj cevi, manj je materiala cevi in s tem manj abolutnega raztezanja cevi, rezultat še bolj občutljiva, odzivna zavorna ročica z večanjem obremenitve.

Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap:

Ja, so...

Saj se tekočina v zavornih ceveh ne pretaka, ampak samo prenaša tlak.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap:

Ko pritisneš na zavorno ročico je pretok oz. hitrost zavorne tekočine po ceveh in razdelkih zanemarljivo majhna, da bi razno razni razdelki povzročali upor do te mere, da bi se poslabšal učinek zaviranja. Je pa razdelek vsekakor bolj tog kot cev. Sta pa pri varianti z razdelkom 2 spoja več (6 namesto 4), torej dve možnost več, da ti kje kaj spusti . . . :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gizmOkak: A si ti že kdaj šlišal za fiziko in enakomerno porazdelitev tlaka po celotni površini .)

najbrz ne.

Povezava do  zavornih sistemov  LUCAS prodaja pa baje EUROTON . A kdo pozna tole ?

Vedno bolj me zanimajo te cevi !

lucasove pletenice so na mojem B12; sicer ne te z vrtljivimi konektorji, ampak navadne. ustavim lahko z enim prstom.

Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap:

yep. razlage imas zgoraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sta pa pri varianti z razdelkom 2 spoja več (6 namesto 4), torej dve možnost več, da ti kje kaj spusti . . . :(

yep, samo to je druga pesem. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva je fora tega d maš na vsako prednjo čeljust svojo cev iz pumpe?? Pri bremzanju ni nč razlike(ker jo bit ne more-fizika)! Razlika je v ceni fantje! Dva benjota manj rabiš!! Dva benjota sta dražja kot pa cca 30cm opletene cevi!

Tista varjanta ˝iz čeljusti na čeljust˝ je pa najbolša, ker je najmanj tekočine v sistemu(beri:manj materiala za stiskanje)!

Moje skromno mnenje, čeprou vem d nism tist, ki največ ve na temu forumu

PS:gizmOkak, v roke si vzem knnjigo ˝fizika za 8i razred˝ ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvčerajšnjim sem namestil nove opletene zavorne cevi, včeraj pa jih tudi dodobra preizkusil na progi v Novem Marofu (no, ta proga morda ni tako zelo zahtevna za zavore, saj se zavira le iz nizkih hitrosti na nižje :)).

S starimi navadnimi zavornimi cevmi sem opažal, da se je pomik zavorne ročice ob ostri uporabi povečal - tako je za isti zaviralni učinek bilo ročico potrebno bolj stisniti (ne močneje. pač pa bolj h krmilu). Zaradi tega nisem mogel zavirati le z dvema prstoma (kar sicer zadošča za maks. zavorni učinek), saj se je ročica naslonila na preostale prstke.

Z opletenimi cevmi (in seveda novo zavorno tekočino) tega včeraj nisem opazil - pomik ročice je bil ves čas enak. :OK:

D.

PS: A se da pri hidravličnih zavorah kako nastaviti 'prosti pomik' zavorne ročice? Moti me, da je od 'ničelne lege' pa do začetka zaviranja tako velik pomik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm:

Jaz sem težavo (povečan pomik zavorne ročice) opažal tudi na navadni cesti.

So pa opletene cevi (oz. naj bi bile) tudi trajnejše - navadne naj bi zamenjal vsakih nekaj let, medtem ko za opletene proizvajalci trdijo, da so večne (mehanske poškodbe so seveda izvzete).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm:

Ni to vprašanje ali se splača ali ne - menjava cevi je del vzdrževanja motorja. Če to zanemariš imaš možnost, da se boš razsul, če boš imel smolo in ti bo cev počila!

Za cestno vožnjo bodo serijske cevi dovolj. Če hodiš na pisto, potem se pa nimaš kaj sprtaševat - kupi najboljše!

Ko bom jaz menjal bom kupil oplaščene!

PS - pa ne dirkam sploh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri toliko modrovanja okoli zavor pa raztezkov cevi pa... a mi lahko kdo odgovori zakaj sem imel na višini > cca 2200 m občutek da so zavore "trše" kot pod to višino :? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni to vprašanje ali se splača ali ne - menjava cevi je del vzdrževanja motorja. Če to zanemariš imaš možnost, da se boš razsul, če boš imel smolo in ti bo cev počila!

Za cestno vožnjo bodo serijske cevi dovolj. Če hodiš na pisto, potem se pa nimaš kaj sprtaševat - kupi najboljše!

Ko bom jaz menjal bom kupil oplaščene!

PS - pa ne dirkam sploh!

Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja?

Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja?

Zavorne cevi se predvsem starajo, število prevoženih kilometrov verjetno ne vpliva kaj dosti na njih. Menjati jih je dobro vsakih nekaj let (3, morda 4) oz. še prej, če na njih opaziš kakršnekoli razpoke.

Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej?

Kupiš lahko že sestavljen komplet (Lucas, GoodRidge, ... ), lahko pa tudi cevi ustrezne dolžine in ustrezne priključke.

O cenah pa je že bilo govora, že sestavljen komplet za SV 1000S (za dva sprednja diska) pa je 80-90€.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja?

Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej?

Čez zimo zamenjaj pa bo! Verjetnost, da ti bodo šle cevi je zelo majhna pa vendar - preventiva se izplača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja se strinjam ja... A zadej tudi se zamenja al dam navadne-zadej itak ful malo rabim bremzo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri toliko modrovanja okoli zavor pa raztezkov cevi pa... a mi lahko kdo odgovori zakaj sem imel na višini > cca 2200 m občutek da so zavore "trše" kot pod to višino  ?

Hm,tole je pa zanimivo!? Pa si siguren, da je bila sprememba v zavorah? Si meu zmrznjene prste?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm,čudno-sej je zavorna napeljava čisto zaprt sistem :hmm: da bi bla pa trdota odvisna od temperature,pa tud še nism opazil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zavore so bile na vsakem vzponu na prelaz trde, takoj ko sem se spustil za par 100 m pa zopet normalne. Ali bi lahko bil vzrok zrak v sistemu ? Zavore sicer primejo OK, se pa čuti, če ročico stisnem po daljšem stanju motorja, da gre prvič malo bolj, potem pa ne več, ampak razlika je minimalna. :?

P.S.

Zavorna tekočina je bila zamenjana spomladi, kot pač vsako leto in pri istem mojstru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!