zviki Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 V kratkem mislim naročit te cevi pa me zanima naslednje na naslovu dva posta zgoraj. Lahko dobiš 2 različni varijanti in sicer: F: Full-Length "race" kit. Two Full Length Lines both running frommaster cylinder, one to the right hand caliper and one to the left handcaliper. O: Over-the-mudguard. One full lengthline runs from master cylinder to the right hand caliper and the otherconnecting right and left calipers by routing over the mudguard. Katere naj naročim za svojega gsx-r 600 k4? Pri drugi varijanti, kolkor razumem gre nekak čez blatnik al kako? Za prednje in zadnje bi prišlo 87 funtov- rečmo 110 evrov + poštnina.
Cartman Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 (popravljeno) V kratkem mislim naročit te cevi pa me zanima naslednje na naslovu dva posta zgoraj. Lahko dobiš 2 različni varijanti in sicer: F: Full-Length "race" kit. Two Full Length Lines both running frommaster cylinder, one to the right hand caliper and one to the left handcaliper. O: Over-the-mudguard. One full lengthline runs from master cylinder to the right hand caliper and the otherconnecting right and left calipers by routing over the mudguard. Katere naj naročim za svojega gsx-r 600 k4? Pri drugi varijanti, kolkor razumem gre nekak čez blatnik al kako? Za prednje in zadnje bi prišlo 87 funtov- rečmo 110 evrov + poštnina. Kolkr jaz opazujem motorje ima večina 3 cevi. eno cev iz ročke do križa, tam je razdelilec, in naprej tečejo dve cevi, vsaka na ene klešče. tukaj ti ponujajo dve cevi direkt iz ročke na klešče, razdeli se že na ročki, z dalšim vijakom, ali, ena dolga cev na ene klešče kjer se z daljšim vijakom priklopi še ena, krajša cev, ki gre čez blatnik na druge klešče. zdi se mi, ZGOLJ UGIBAM, da je varianto kjer se cevi razdelijo na ročki lažje odzračit. Popravljeno Oktober 7, 2009. Popravil Cartman
danci1973 Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 V kratkem mislim naročit te cevi pa me zanima naslednje na naslovu dva posta zgoraj. Lahko dobiš 2 različni varijanti in sicer: F: Full-Length "race" kit. Two Full Length Lines both running frommaster cylinder, one to the right hand caliper and one to the left handcaliper. O: Over-the-mudguard. One full lengthline runs from master cylinder to the right hand caliper and the otherconnecting right and left calipers by routing over the mudguard. Katere naj naročim za svojega gsx-r 600 k4? Pri drugi varijanti, kolkor razumem gre nekak čez blatnik al kako? Za prednje in zadnje bi prišlo 87 funtov- rečmo 110 evrov + poštnina. To je varianta 2: Ena cev gre od ročke do desne zav. čeljusti, druga cev pa gre od desne do leve zav. čeljusti. Meni se zdi ta varianta čisto OK in razlike med delovanjem ene in druge variante ne bi smelo biti, je pa lažje do krmila napeljati samo eno cev... D.
xyznanixyz Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 @ Brumer & k0ci : na prejšni stani (sicer kar lep čas nazaj ) sta omenjala HIDEX iz NM, imata kakšne nove informacije glede izdelave pletenih zavornih cevi ? Se je vredno obrniti na njih ali se naj usmerim napram "uveljavljenim" trgovcem (Luis, Euroton, itd ... )? Ima morda še kdo drug kakšno mnenje/nasvet ? Jozeee 1
Guest Brumer Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 @ Brumer & k0ci : na prejšni stani (sicer kar lep čas nazaj ) sta omenjala HIDEX iz NM, imata kakšne nove informacije glede izdelave pletenih zavornih cevi ? Se je vredno obrniti na njih ali se naj usmerim napram "uveljavljenim" trgovcem (Luis, Euroton, itd ... )? Ima morda še kdo drug kakšno mnenje/nasvet ? Jaz nimam novih informacij saj se lahko sam pozanimaš sigurno pa bi bile pri hidexu takoj narejene in veliko ceneje.Mene to več nezanima, ker imam na mojem motorju to že original gor. Ps: pokliči informacije in jim sam telefoniraj pa boš vse zvedel!!! xyznanixyz in SCORPIONS 1 1
trojan69 Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 @ Brumer & k0ci : na prejšni stani (sicer kar lep čas nazaj ) sta omenjala HIDEX iz NM, imata kakšne nove informacije glede izdelave pletenih zavornih cevi ? Se je vredno obrniti na njih ali se naj usmerim napram "uveljavljenim" trgovcem (Luis, Euroton, itd ... )? Ima morda še kdo drug kakšno mnenje/nasvet ? Pobrskaj mal po ebay.co.uk , jst sem dobil za svojega cev za sklopko in zadnjo zavoro z vijaki ter podložkami za slabih 50 eur-narejene po meri. Kiti za cel motor so pa bili tam okoli 70 eur, kar se mi zdi dost poceni. Znamka je bila pa Hell.
xyznanixyz Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Jaz nimam novih informacij saj se lahko sam pozanimaš sigurno pa bi bile pri hidexu takoj narejene in veliko ceneje.Mene to več nezanima, ker imam na mojem motorju to že original gor. Ps: pokliči informacije in jim sam telefoniraj pa boš vse zvedel!!! Sem dons šele vidu da ste se že menil enkrat glede Hidex-a, pa sm reku da malce povprašam ... Ja sej to tud nameravam. Nekako se mi zmeri nabolj dopadejo "domače" - lokalne stvari. Kot pa razni... Jozeee 1
xyznanixyz Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Pobrskaj mal po ebay.co.uk , jst sem dobil za svojega cev za sklopko in zadnjo zavoro z vijaki ter podložkami za slabih 50 eur-narejene po meri. Kiti za cel motor so pa bili tam okoli 70 eur, kar se mi zdi dost poceni. Znamka je bila pa Hell. Sem že malce ogledoval in za mojega pride podobno. Bom prvo preveril kako je s temi stvarmi pri nas in šele nato, če bo potreba, se obrnil napram tujini. Jozeee 1
trojan69 Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Pr nas je kolker sem spraševal kr dost dražje. Pri pritu te pride cev tam 50-60 eur pa se mi zdi da brez vijakov. Lahko pa da boš kje našel kej bol poceni.
k0ci Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Sem dons šele vidu da ste se že menil enkrat glede Hidex-a, pa sm reku da malce povprašam ... Ja sej to tud nameravam. Nekako se mi zmeri nabolj dopadejo "domače" - lokalne stvari. Kot pa razni... ena cev do 1 metra dolžine te bo koštala 40€, pa tudi če je cev dolga samo 15cm, garancijo dajo, tako da se odloči sam.......kolega ima na gsxr njihove cevi, na grobniku so opravile svoje delo tako kot je treba, jaz imam zadnjo, sam še prve moram dat enkrat čez zimo delat...če boš dal delat prinesi originale s sabo da bo dal tudi na opletene enako ukrivljene zaključke, ker drugače jih boš težje pritrdil....narejeno boš imel v cca 1 uri, če boš prišel dovolj zgodaj da bo mojster še tam, delajo pa do 15.00
simonsi Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 No, to so čist oderuške cene, glede na to da meter cevi pride par evrov v materialu, fitingi pa tudi niso preveč dragi. Včasih je prit imel ugodno zavorne cevi, pol so pa zavohal denar in ene 5x podražili. Zdaj se bolj splača kupiti narejene komplete z ebaya ali podobno, razen če ima kdo res specifične potrebe.
xyznanixyz Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 ena cev do 1 metra dolžine te bo koštala 40€, pa tudi če je cev dolga samo 15cm, garancijo dajo, tako da se odloči sam.......kolega ima na gsxr njihove cevi, na grobniku so opravile svoje delo tako kot je treba, jaz imam zadnjo, sam še prve moram dat enkrat čez zimo delat...če boš dal delat prinesi originale s sabo da bo dal tudi na opletene enako ukrivljene zaključke, ker drugače jih boš težje pritrdil....narejeno boš imel v cca 1 uri, če boš prišel dovolj zgodaj da bo mojster še tam, delajo pa do 15.00 Aja de te stvari tako hitro uredijo ... Nekako sem imel občutek, da bo to trajal dalj časa. Zgleda, da bom kar v akcijo stopil ... Sedaj bi imel pa šeeno vprašanje, namen sem imel menjat samo cevi za sprednje zavore. Ali priporočate, da ko bom ravno v elementu, zamenjam še za zadno zavoro in sklopko ? Motor je drugače star 4 leta. Hvala vsem za pomoč. Jozeee 1
k0ci Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 učinka zadaj praktično ni, jaz sem zadaj menjal zgolj in samo zato, ker imam aftermarket stopalke, pa je original cev prekratka.....plus to, da na zadnji bremzi že tako nimaš nobenega občutka kdaj blokira, z opleteno cevjo ga boš imel pa še manj, in tudi zaviraš ne na zadnjo tako intenzivno da bi se res pokazal učinek opletenih cevi, tako da če ravno ni preluknjana je jaz ne bi menjal
Guest Brumer Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Aja de te stvari tako hitro uredijo ... Nekako sem imel občutek, da bo to trajal dalj časa. Zgleda, da bom kar v akcijo stopil ... Sedaj bi imel pa šeeno vprašanje, namen sem imel menjat samo cevi za sprednje zavore. Ali priporočate, da ko bom ravno v elementu, zamenjam še za zadno zavoro in sklopko ? Motor je drugače star 4 leta. Hvala vsem za pomoč. Poglej, če se odločiš se odloči za vse cevi prinesi k meni(Vandotova 8 Nm) in bo sigurno PRECEJ ceneje. Lahko pa prej okvirno za ceno vprašaš, tako bomo potem lahko primerjala. V najslabšem primiru bo sigurno 20-25% ceneje!!! sesir, SCORPIONS, bajkr88 in 2 others 3 2
xyznanixyz Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 @Brumer : poglej PM sesir, SCORPIONS, Jozeee in 1 other 1 3
tomazinjo Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Kej je možno kupiti pletene cevi(Lj ali obala) za sprednje zavore(GSXr 600 k6) z vsemi priključki?
k0ci Objavljeno Oktober 31, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2009 a kdo ve če so tudi bakrene podložke dobre za zatesnit cevi na klešče pa cilinder?
dolsina Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 a kdo ve če so tudi bakrene podložke dobre za zatesnit cevi na klešče pa cilinder? Ja pomoje bodo že vredu sej so ponavad podložke pri zavorah bakrene.
Lowrenc Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 Seveda lahko uporaiš bakrene podložke. Lahko pa tudi aluminijaste. Vbistvu sploh ne vem na kakšen drug način bi lahko tesnil te spoje.
k0ci Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 ja to vem, samo moje vprašanje je bilo bolj kemične narave.....glede na to da so klešče aluminijaste, podložke pa bakrene...a ni tako, da če daš baker in aluminij skupaj poteka nek kemični proces, in se ta dva ˝zgrizeta˝ med seboj?
Lowrenc Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 To imaš pa prav. Ob prisotnosti elekrolita(vlage in svinjarije) pride do elektokorozije. Raje uporabi Al podložke.
Jure Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 (popravljeno) Hmm, jaz imam bakrene pa ni nobenih težav.. Popravljeno November 1, 2009. Popravil Jure
Guest Brumer Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 ja to vem, samo moje vprašanje je bilo bolj kemične narave.....glede na to da so klešče aluminijaste, podložke pa bakrene...a ni tako, da če daš baker in aluminij skupaj poteka nek kemični proces, in se ta dva ˝zgrizeta˝ med seboj? Zakaj bi pa sploh menjal alu dhtunge, če so bile aluminijaste jih ponovno montiraj, če pa si npr.eno izgubil daj bakreno zgoraj med vijak in holender spodaj med holenderjem in alu kleščami pa daj aluminijasto ni pa nujno brez problema daš lahko tudi bakreno!!! v3sn4 in carmagedon 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno November 2, 2009 Opozori Objavljeno November 2, 2009 Ker je bil že tako čas, da počasi zamenjam zavorne cevi (se mi dozdeva, da še niso bile nikoli), sem na E-bayu naročila Hell-ov komplet za prednjo zavoro (65 E, poštnina gratis). Dobila sem ga v slabih dveh tednih, so se pa zmotili in mi poslali komplet še za zadnjo zavoro, in na mail odgovoril, da sem pač srečko, in da ni treba nič vračat . Zdej bo treba pa samo še zmontirat pa probat. cvetkamarjetka in ninjaxx 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se