Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno

Ja jst mam tud Hellove cevi za zadnjo zavoro pa sklopko-kvalitetne pa ugodne. Na sprednji mam pa Spiglerjove-tuk OK ampak pogrešam plastičen ovojček čez pletenico. Zavore zdej primerjo veilk bolš kot prej (tudi meni se dozdeva da so bile še prve gor), sem pa meu mal težav z prezračevanjem ampak vse uspešno odpravu.

Čez zimo bom pa še spucal čeljusti pa po možnosti zamenjal tesnila batkov montiral nove ploščice pa gasa :)

Objavljeno

a kdo ve če so tudi bakrene podložke dobre za zatesnit cevi na klešče pa cilinder?

da. so.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo, ima kdo mogoče kake izkušnje z COBRA pletnimi zavornimi cevmi? Naj bi bilo nekje v istem rangu kot Hellove in Goodrigove?. Sem imela namen vzeti Hellove, ker sem bila že prej zadovoljna z njimi, ampak jim je zmanjkalo tistih niplčkov, ki jih dajo zraven pa še malo dražji so.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

@svobodnaptica01 Ne se preveč obremenjevat z znamko. Vse ti je to po sistemu "isto sranje drugo pakovanje".

BTW Na Viču v Lj je en gospod, ki jih dela po meri. V manj kot tednu dobiš novo cev, certifikat, pa nove podloške... za cca 70 orlov po cevi (odvisno od dolžine).

Objavljeno (popravljeno)

@svobodnaptica01 Ne se preveč obremenjevat z znamko. Vse ti je to po sistemu "isto sranje drugo pakovanje".

BTW Na Viču v Lj je en gospod, ki jih dela po meri. V manj kot tednu dobiš novo cev, certifikat, pa nove podloške... za cca 70 orlov po cevi (odvisno od dolžine).

.... kaj je sicer zelo drago. Osebno sem dobil komplet treh Hell-ovih cevi za TDM za 95 EUR s poštnino vred.

Dve cevi za FZ1-S sta bili pa 66 EUR s poštnino.

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

marko..dj rukn link, če še maš za FZ1...še nisem nabavil :blush:

Objavljeno (popravljeno)

marko..dj rukn link, če še maš za FZ1...še nisem nabavil :blush:

Evo, samo zate Frips. Pričakujem pa .. :beer1:

Lahko pa izbiraš barve cevi in barve zaključkov. Je pa zgoraj svobodnaptica pisala, da jim je baje zmanjkalo niplnov. No, verjetno bodo to hitro rešili.

http://helperformance.com/store/product_info.php?products_id=4771

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Evo, samo zate Frips. Pričakujem pa .. :beer1:

Lahko pa izbiraš barve cevi in barve zaključkov. Je pa zgoraj svobodnaptica pisala, da jim je baje zmanjkalo niplnov. No, verjetno bodo to hitro rešili.

http://helperformance.com/store/product_info.php?products_id=4771

uuuu... zlate ojačane cevi majo tud :yea2: .... hmmm upam, da bodo pasale na mojga :hmm:

Objavljeno

Živjo, ima kdo mogoče kake izkušnje z COBRA pletnimi zavornimi cevmi? Naj bi bilo nekje v istem rangu kot Hellove in Goodrigove?. Sem imela namen vzeti Hellove, ker sem bila že prej zadovoljna z njimi, ampak jim je zmanjkalo tistih niplčkov, ki jih dajo zraven pa še malo dražji so.

Hellove cevi, za tvojo hondico. 49.36 eura...

--- snip

2F - Front brake line kit.

This kit comprises of two full-length front lines, complete with stainless steel banjo bolts and copper washers.

Full range of colours for lines and banjos.

Carries our full HEL Performance Lifetime Warranty.

--- snip

pa se link: http://helperformanc...roducts_id=3774

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zanima me, kakšne so stvarne razlike med Hel cevmi v variantah "Over the fender" in "Race"?

OK, razumem očitno, pri prvi varianti teče po vilci ena cev, ki se spodaj razdeli na dve, pri drugi pa tečeta dve cevi vsaka po svojem kraku vilce...

Ampak, kakšne so prednosti te ali one variante? Je fora samo estetska? Je priporočljivo (zakaj?) vzet varianto, kot jo imaš v originalu?

Za moj bicikel (Kawa Versys) imam namreč na voljo obe varianti. Bolj se mi dopade "Race" (pa ne zaradi imena:rolleyes:), a original zavore imajo "napeljavo" over the fender.

Za pripombe in predloge se zahvaljujem.

Še layout: klik.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

jaz sem imel obe varijanti z opletenimi cevmi, pa nisem opazil razlike. Imam pa zdaj čez blatnik in bi isto spet dal, ker je bolj estetsko in manj komplicirano.

Objavljeno

Zanima me, kakšne so stvarne razlike med Hel cevmi v variantah "Over the fender" in "Race"?

OK, razumem očitno, pri prvi varianti teče po vilci ena cev, ki se spodaj razdeli na dve, pri drugi pa tečeta dve cevi vsaka po svojem kraku vilce...

Ampak, kakšne so prednosti te ali one variante? Je fora samo estetska? Je priporočljivo (zakaj?) vzet varianto, kot jo imaš v originalu?

Za moj bicikel (Kawa Versys) imam namreč na voljo obe varianti. Bolj se mi dopade "Race" (pa ne zaradi imena:rolleyes:), a original zavore imajo "napeljavo" over the fender.

Za pripombe in predloge se zahvaljujem.

Še layout: klik.

Kar se samega zaviranja tiče je čisto vseeno. Če imaš "race" varianto je dobro preveriti, če imaš zgoraj na zavornem cilindru dovolj prostora za dve cevi.

Za TDM sem izbral "race" varianto ker se mi zdi, da bi bila estetsko boljša.

Za CBR-ko imava tudi "race" varianto, je pa zadeva zelo na tesno pri zavornem cilindru.

Objavljeno

Zanima me, kakšne so stvarne razlike med Hel cevmi v variantah "Over the fender" in "Race"?

OK, razumem očitno, pri prvi varianti teče po vilci ena cev, ki se spodaj razdeli na dve, pri drugi pa tečeta dve cevi vsaka po svojem kraku vilce...

Ampak, kakšne so prednosti te ali one variante? Je fora samo estetska? Je priporočljivo (zakaj?) vzet varianto, kot jo imaš v originalu?

Za moj bicikel (Kawa Versys) imam namreč na voljo obe varianti. Bolj se mi dopade "Race" (pa ne zaradi imena:rolleyes:), a original zavore imajo "napeljavo" over the fender.

Za pripombe in predloge se zahvaljujem.

Še layout: klik.

Funkcionalno je načeloma enako, Race verzija je v bistvu samo za to, da se izogneš večim spojem, se pravi je manj mest, kjer ti lahko kaj spusti. In v mojem primeru, ker sem dala gor višjo gumo kot je v originalu namenjeno pri tastari R6 (ma že original sicer to race vezijo, dobi se pa tud čez blatnik) sem potem vzela dol blatnik, bi imela težave, ker potem nimaš tiste povezave kam obesit.

Za CBR-ko imava tudi "race" varianto, je pa zadeva zelo na tesno pri zavornem cilindru.

Uff, koliko je to zelo na tesno? Je šlo gor, a so bile potrebne kake modifikacije?

Objavljeno (popravljeno)

Funkcionalno je načeloma enako, Race verzija je v bistvu samo za to, da se izogneš večim spojem, se pravi je manj mest, kjer ti lahko kaj spusti. In v mojem primeru, ker sem dala gor višjo gumo kot je v originalu namenjeno pri tastari R6 (ma že original sicer to race vezijo, dobi se pa tud čez blatnik) sem potem vzela dol blatnik, bi imela težave, ker potem nimaš tiste povezave kam obesit.

Tole ne vem če bo ravno držalo. V vsakem primeru imaš tri spoje (zavorni cilinder in obe čeljusti). S tem da je razlika v tem, ali imaš dvojni spoj (za dve cevi) zgoraj na zavornem cilindru ali pa na eni od čeljusti.

Tudi cev, ki gre čez blatnik ni narejena točno na mm, tako da nekoliko višja guma nebi smela biti problem. Cev ki gre čez blatnik pa lahko itak fiksiraš na vijake blatnika in je že sama po sebi toliko trdna, da ne potrebuješ blatnika.

Uff, koliko je to zelo na tesno? Je šlo gor, a so bile potrebne kake modifikacije?

Je šlo gor. Marko je edino jamral, ko je cevi montiral, da jih je moral nekako zavrteti za 90 stopinj in se je baje kar namatral. Ko obrneš krmilo v levo gre zadeva zelo na tesno mimo poliestrov, ampak gre, tako da ni panike. :yea1:

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Tole ne vem če bo ravno držalo. V vsakem primeru imaš tri spoje (zavorni cilinder in obe čeljusti). S tem da je razlika v tem, ali imaš dvojni spoj (za dve cevi) zgoraj na zavornem cilindru ali pa na eni od čeljusti.

Tudi cev, ki gre čez blatnik ni narejena točno na mm, tako da nekoliko višja guma nebi smela biti problem. Cev ki gre čez blatnik pa lahko itak fiksiraš na vijake blatnika in je že sama po sebi toliko trdna, da ne potrebuješ blatnika.

Je šlo gor. Marko je edino jamral, ko je cevi montiral, da jih je moral nekako zavrteti za 90 stopinj in se je baje kar namatral. Ko obrneš krmilo v levo gre zadeva zelo na tesno mimo poliestrov, ampak gre, tako da ni panike. :yea1:

Ravno gledam pri CBRjki. ima cev iz zavornega cilindra potem pa je spet spoj v T del vmes in potem se razdeli v kratko cev do desnege čeljusti in daljšo na drugo stran čez. Se pravi imaš namesto 3 spojev 6 spojev.

Tisto z brez blatnika bi ne vem, nisem poskusila, zna bit, da bi držala tudi brez blatnika čisto bp, ampak zihr je zihr, tko da sem takrat kr originalno verzijo vzela (no, sej takrat še itak sploh nisem vedla, da bom gor tlačla 120/70 namest 120/60 )

Objavljeno

Ravno gledam pri CBRjki. ima cev iz zavornega cilindra potem pa je spet spoj v T del vmes in potem se razdeli v kratko cev do desnege čeljusti in daljšo na drugo stran čez. Se pravi imaš namesto 3 spojev 6 spojev.

Ja, to je original vezava. Če kupiš "over the mudguard" verzijo cevi dobiš 2 cevi; Eno od zavornega cilindra do desne čeljusti, druga pa iz desne čeljusti na levo.

Objavljeno

Hvala vsem za pojasnila! :OK:

Objavljeno

Ja, to je original vezava. Če kupiš "over the mudguard" verzijo cevi dobiš 2 cevi; Eno od zavornega cilindra do desne čeljusti, druga pa iz desne čeljusti na levo.

uuu, v tem primeru se pa posipam s pepelom, kiks. :surrender: Sem potem vidla, da te OEM varjante majo še ekstra posebi (Piše da, imajo v UK za dirkat majo nek predpis, da maš lahko to čez blatnik samo tako kot je original, drugače pa direktno)

Poročam kako je šla montaža na CBRjki, takoj k jih dobim, sem kr Cobrine vzela.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če bo kdo iz prej omenjene trgovine kaj naročeval pletene cevke, se pridružim za paket (delimo stroške). Bi rabu tudi sam sprednji sistem za CBR 600F.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Imam vprašanje za zx10r 2006. Kupil sem nove sprednje disk ploščice in zamenjal olje v zavornem sistemu. Ne glede na to imam položaj ročice zavore na 2. Serviser pravi, da bi ojačane cevi rešile problematiko zavor teh ninj. Pri vseh prejšnih motorjih sem imel ob menjavi oblog ročico nastavljeno na 5-6. Pri tem pa, če nastavim na 6 je ročica zelo telo blizu drzalu krmila....

moje vprašanje ali bi ojačane cevi rešile problem zavor? In še to katere cevi izbrati na ebayu jih je celo morje.

lp

Objavljeno

:hmm:

Nikdar nisem menjaval odmik ročice, ob menjavi zavornih ploščic?! Pač sem si na začetku naštimal odmik in tako skoz vozim, ne glede na to kakšne so ploščice. Opletene cevi imajo povsem drugi učinek.

Objavljeno

Imam vprašanje za zx10r 2006. Kupil sem nove sprednje disk ploščice in zamenjal olje v zavornem sistemu. Ne glede na to imam položaj ročice zavore na 2. Serviser pravi, da bi ojačane cevi rešile problematiko zavor teh ninj. Pri vseh prejšnih motorjih sem imel ob menjavi oblog ročico nastavljeno na 5-6. Pri tem pa, če nastavim na 6 je ročica zelo telo blizu drzalu krmila....

moje vprašanje ali bi ojačane cevi rešile problem zavor? In še to katere cevi izbrati na ebayu jih je celo morje.

lp

Pri meni se po menjavi ni nič spremenilo v smislu, da bi ročka prej prijela, je pa prijela bolj ostro.

Objavljeno

:hmm:

Nikdar nisem menjaval odmik ročice, ob menjavi zavornih ploščic?! Pač sem si na začetku naštimal odmik in tako skoz vozim, ne glede na to kakšne so ploščice. Opletene cevi imajo povsem drugi učinek.

Pr CBRjki sem imela pri čisto iztrošenih ploščicah ročko dost bližje, kot potem na novih, je bilo kar treba prestavit za 2 stopnji.

Objavljeno (popravljeno)

Pr CBRjki sem imela pri čisto iztrošenih ploščicah ročko dost bližje, kot potem na novih, je bilo kar treba prestavit za 2 stopnji.

Aja?...Na Yamahi tega nisem opazil....al pa je bilo, pa me ni motilo :D

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

KO se ploščica rabi potegne tekočino iz rezervoarčka,in nej nebi blo treba štelat zadev (kot pri zajli). Če pa postane bol mehka je po vsej verjetnosti luft v sistemu, lahko pa tudi da pač starejše ploščice slabše primejo pa je potrebno bol stisnit. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!