Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno

Ko sem lani menjal 13 let stare gumi zavorne cevi z opletenimi na TDM nisem čutil nobene razlike. Tudi ko sem menjal opletene cevi na CBR-ki ni bilo takšne razlike, kot sem pričakoval.

Pri starejših zavornih sistemih je v ospredju varnost (gumi cevi naj bi se menjale na 4 leta), pri dirkaški rabi pa uporabnost (kar pa je zelo težko realno dokazati).

Torej cevi zdržijo tudi 13 let? Namreč letos bo moj motor star 5 let in ravno gledam glede teh cevi. Je torej sploh nujno menjati cevi pri dobi 4 let?

Objavljeno

Torej cevi zdržijo tudi 13 let? Namreč letos bo moj motor star 5 let in ravno gledam glede teh cevi. Je torej sploh nujno menjati cevi pri dobi 4 let?

Ne, ampak če bo kaj narobe, 'si boš sam kriv'... shrug.gif

D.

Objavljeno

Ne, ampak če bo kaj narobe, 'si boš sam kriv'... shrug.gif

D.

To vem. Vendar sem to včeraj prvič prebral, da je cevi potrebno menjati po 4ih letih (jbg), zato me bolj zanima koliko ljudi se dejansko tega drži?

Objavljeno (popravljeno)

To vem. Vendar sem to včeraj prvič prebral, da je cevi potrebno menjati po 4ih letih (jbg), zato me bolj zanima koliko ljudi se dejansko tega drži?

Jaz sem jih... :whistle:

Tudi na avtu (čeprav, roko na srce, ne pri 4 letih starosti - takrat še ni bil moj).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

pomoje boš dobil pri ročki daljši šravf na katerega boš dal eno cev za levo celjust in eno cev za desno. Tudi sam sem kolebal med race in navadno in sem potem vzel navadno, da ni bilo problemov. Težava je ta ker moras levo cev nekako speljat do celjusti eni imajo zato lepo prostor spet drugi ne...Sicer pa, če kaj poznaš fiziko ti bo hitro jasno, da razlike med navadno in race ni...ker sila...mah neda se mi razlagat :naughty:

A mi lahko prosim vseen razložiš? Kaj ni tko da če sta dve cevi je več olja in se posledično manj segreva? In tlak v cevi je odvisen od premera cevi in sile stiskanja, se pravi če imaš dve cevi je manjša bremenitev cevi kot pri eni (seveda to leti na zgornji konec napeljave preden se razcepi, ko se enkrat razcepi je popolnoma isto :rolleyes: )

samo na glas razmišlam, ne pišem da bi te kej hotu spodbijat...

Objavljeno

Ko sem lani menjal 13 let stare gumi zavorne cevi z opletenimi na TDM nisem čutil nobene razlike. Tudi ko sem menjal opletene cevi na CBR-ki ni bilo takšne razlike, kot sem pričakoval.

Pri starejših zavornih sistemih je v ospredju varnost (gumi cevi naj bi se menjale na 4 leta), pri dirkaški rabi pa uporabnost (kar pa je zelo težko realno dokazati).

hehe, sej ves kaj se zgodi s staro gumo. TRDA RATA :) najbols da pocakam se kakih 5 sezon pa bodo kot nove :worship:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če se lahko vmešam http://www.venhill.co.uk/ tukaj se vse dobi za zelo zmerno ceno in najboljšo kakovost.

Kupil dobil čez 7 dni,zmontiral in to je to...

Objavljeno (popravljeno)

Če se lahko vmešam http://www.venhill.co.uk/ tukaj se vse dobi za zelo zmerno ceno in najboljšo kakovost.

Kupil dobil čez 7 dni,zmontiral in to je to...

Jest sem jih v sloveniji naroču, ampak se občutno dlje čaka, za ceno smo se zglihal, slabih 10€ več kot če bi mi jih iz Anglije poslal s tanejcenejšo poštnino vred.

Razlog je, da nimam mastercard kartice. No sej se nikamor ne mudi, pa tistih 10€ je ravno še meja, da sem jih naročil preko slo štacune.

Popravljeno . Popravil urkoman
Objavljeno

Jaz sem jih... :whistle:

Tudi na avtu (čeprav, roko na srce, ne pri 4 letih starosti - takrat še ni bil moj).

D.

:hmm:

Sedaj se vozimo z Laguno ki je stara 13 let. Pri TDM sem takoj po nakupu menjal zavorne cevi, pri avtu pa na to niti pomislil nisem. :hmm:

Koliko pa stane menjava vseh zavornih cevi pri avtu?

Objavljeno

:hmm:

Sedaj se vozimo z Laguno ki je stara 13 let. Pri TDM sem takoj po nakupu menjal zavorne cevi, pri avtu pa na to niti pomislil nisem. :hmm:

Koliko pa stane menjava vseh zavornih cevi pri avtu?

odvisno od avta, za megane I jih imaš na avtonetu za 68€, vse 4, opletene...v rubriki oprema vpiši v iskalnik ˝cevi˝

Objavljeno

:hmm:

Sedaj se vozimo z Laguno ki je stara 13 let. Pri TDM sem takoj po nakupu menjal zavorne cevi, pri avtu pa na to niti pomislil nisem. :hmm:

Koliko pa stane menjava vseh zavornih cevi pri avtu?

Na E-Bay.co.uk so kompleti po cca. 50 GBP.

Jaz sem zamenjal samo 'končne' gumijaste cevke - Japonci so hvala bogu uporabili dober material za 'fiksne' cevke in so vse še v 1A stanju.

Za razliko od Francozov :angry: - pri 13 let (!) starem Citroen Jumperju je ena od teh fiksnih cevi spustila - je 'prerjavela'... Imel sem neznansko srečo, da se je to zgodilo na domačem dvorišču.

D.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo,

v kolkem času ste vi dobil cevi od venhila po pošti?

Jz sm jih namreč naroču 16. 3. poslane naj bi bile 21.3 dobil jih pa še zmeraj nisem :(

Je to normalno?

P.s: vzel sem po navadni pošti, opcija ki je že privzeta...

Objavljeno

Živjo,

v kolkem času ste vi dobil cevi od venhila po pošti?

Jz sm jih namreč naroču 16. 3. poslane naj bi bile 21.3 dobil jih pa še zmeraj nisem :(

Je to normalno?

P.s: vzel sem po navadni pošti, opcija ki je že privzeta...

Ja to ni še nč. Sej bodo, do res lepega vremena jih bomo mel že gor. :worship:

Objavljeno

Koliko pa stane menjava vseh zavornih cevi pri avtu?

kolikor vem, ima večina avtov gumi cevke samo na koncu pred kolesom, ko miga zaradi vzmetenja. vse ostalo so pa kovinske ne vem iz česa pač so.

tako da to nebi smel bit preveč strošek

Objavljeno

evo danes sem jih dobil po pošti in že zmonterau, vse paše, celo podložke sem dobil zraven za 50€ z poštnino :yea2:

Jutri jih pa še prezračim pa poročam kakšna je razlika. Bi mi znau kdo razložit praviln postopk prezračevanja? poznam samo tistega ko iz vrha natakaš v posodico, stiskaš in gledaš spodaj dokler ni mehurčkov v cevki.

Objavljeno

malo poglej okoli. ze vse pise. veckrat. :)

Objavljeno

sem bil malo len ja :whistle:

drugače sem jih danes preluftu z injekcijo in morm rečt da je napram gumijastim cevem razlika ZELO občutna :boobies: Nekateri pišejo da niso opazil razlike, mogoče je na drugih motorjih drgač ampak na mojmu morš bit ornk hlod da ne opazš :devil:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Mojstrovalci, ki ste sami zamenjali pletenice, vprašanje za vas:

- Na horneti 900 imam sedaj OEM pletenice ki se razcepijo na Y pod lučjo in so fiksirane na nosilec, kateri je pritrjen na vilice (škoda da nisem poslikal)

- Venhills pletenice so pa race, vsaka pletenica zase.

Ali moram naredit nosilček, kjer združim pletenici skupaj, tam kjer je bil sedaj original nosilec, ali se kako drugače reši zadevo (vezice?), ali morajo pletenice vsaka opletati brez da jih združim skupaj.

Hvala za odg.

Če nisem dobro opisal težave pošljem sliko.

lp U.

Objavljeno

Mojstrovalci, ki ste sami zamenjali pletenice, vprašanje za vas:

- Na horneti 900 imam sedaj OEM pletenice ki se razcepijo na Y pod lučjo in so fiksirane na nosilec, kateri je pritrjen na vilice (škoda da nisem poslikal)

- Venhills pletenice so pa race, vsaka pletenica zase.

Ali moram naredit nosilček, kjer združim pletenici skupaj, tam kjer je bil sedaj original nosilec, ali se kako drugače reši zadevo (vezice?), ali morajo pletenice vsaka opletati brez da jih združim skupaj.

Hvala za odg.

Če nisem dobro opisal težave pošljem sliko.

lp U.

Jaz sem zadeve reševal s črnimi vezicami.

Objavljeno

Rezultati instalacije pletenic venhill

1.) Zakaj mi pri race prednjih pletenicah ostanejo 3 podložke, zadaj je ok. Majo mogoče venhill pletenice dvojne podložke pri zgornji ročki bremze. Namreč zgoraj sta dve cevi in en šrauf, med vsako cev je ena podložka in še na koncu, se pravi 3 podložke, razumem če je dvojno potem jih bo zgoraj 6, pa mi ne bo ostal viška.

2.) Tisti gumjasti konektorji, ki se ponavadi pritrdijo ob strehco so kar nekje na nepravih mestih, šalabajzerji, raj jih nebi gor tlačil. Ja pa je za pravi motor, tut letnik naj bi pasal not.

3.) Prezračujem prednje zavore več kot eno uro, pa še vedno ni ročka od bremze trša, tekočina pa vseeno šiba, že dvakrat nalil posodico. Pušča nikjer.

Ima mogoče kdo kak odgovor na ta vprašanja - ugotovitve. Tnx

Objavljeno

Rezultati instalacije pletenic venhill

1.) Zakaj mi pri race prednjih pletenicah ostanejo 3 podložke, zadaj je ok. Majo mogoče venhill pletenice dvojne podložke pri zgornji ročki bremze. Namreč zgoraj sta dve cevi in en šrauf, med vsako cev je ena podložka in še na koncu, se pravi 3 podložke, razumem če je dvojno potem jih bo zgoraj 6, pa mi ne bo ostal viška.

2.) Tisti gumjasti konektorji, ki se ponavadi pritrdijo ob strehco so kar nekje na nepravih mestih, šalabajzerji, raj jih nebi gor tlačil. Ja pa je za pravi motor, tut letnik naj bi pasal not.

3.) Prezračujem prednje zavore več kot eno uro, pa še vedno ni ročka od bremze trša, tekočina pa vseeno šiba, že dvakrat nalil posodico. Pušča nikjer.

Ima mogoče kdo kak odgovor na ta vprašanja - ugotovitve. Tnx

1. Spodaj na celjusti tudi pridejo podlozke, pod in nad nastavkom.

2. Sej naj bi bili premicni, namazi malo z WD40, pa probaj premaknit...

3. Sej ni finta v trdosti rocke, bucman. Odzracujes zato, da gre zrak ven!

Objavljeno

1. Spodaj na celjusti tudi pridejo podlozke, pod in nad nastavkom.

2. Sej naj bi bili premicni, namazi malo z WD40, pa probaj premaknit...

3. Sej ni finta v trdosti rocke, bucman. Odzracujes zato, da gre zrak ven!

1. Ja, ja pridejo in so, sm opazu da dajo za vsako pletenico 1 podloško viška, pri zadnji pletenici je tudi 1 podloška ostala. (sm mislu da bo kdo ki ma venhillove pletenice potrdu, ker pošraufan je pa tko kot je bilo prej original, nč ne manjka)

2. Opa, to pa nisem probal, če so premične vzamem nazaj.

3. Mah bučman je prej mel filing v ročki, zdej pa pade ročka u prazno, zadaj je ok, bremza trda kot mora bit, oz. je bila pred menjavo.

Objavljeno

Bremzolje stisni z neko velko injekcijo od spodaj navzgor v cev, pazi da ne bos mehurckov not stisku. pol jih pa se prezrac pa bi mogl bit tko k je treba...

Jz sm tko naredu, pa je ratal :boobies:

Objavljeno

Bremzolje stisni z neko velko injekcijo od spodaj navzgor v cev, pazi da ne bos mehurckov not stisku. pol jih pa se prezrac pa bi mogl bit tko k je treba...

Jz sm tko naredu, pa je ratal :boobies:

Ce te razumem pravis, da cez nipelj z inekcijo pošljem olje v sistem. Na obeh straneh isto ali je zadosti z ene strani? Hvala za nasvet

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!