Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno

Na obeh straneh skozi nipel pošleš od spodaj navzgor, začni na cevi ki je bolj oddaljena od batka na ročki. Morš pa ročko stisnt drgač ne boš mogu olja gor spraut. Pol pa še klasično prezrač.

Pa predlagam ti da ko vse končaš narediš počasno testno vožnjo do nekoga ki to res obvlada pa da preverta, ker res ne sme nič zraka not ustt. Sicer pa sej ti je jasn da se z bremzam ni za igrt... :whistle:

Objavljeno

in zakaj je to famozno spricanje od spodaj navzgor toliko boljse? meni vedno rata od zgoraj navzdol zamenjati zavorno olje. pomagam si pa s tole zadevsno.

je enako, kot kozarec in cevka, samo malce bolj "sofisticirana". in zal drazja. :rolleyes:

Objavljeno

saj ni, samo jaz imam nipla samo spodaj, zgoraj na ročki ga nimam. Je pa tko kot si rekel ,injekcija deluje čist isto kot tvoja priprauca samo da je mal težje z njo delat.

Objavljeno

tudi bandit nima niplov zgoraj. odvijacis pokrovcek posodice za zav. olje in dolivas po potrebi, medtem ko stiskas zav. rocko. paziti je traba samo, da pumpica ne potegne zraka (ni panike ce ga, samo je zamudno odzracevati sistem).

Objavljeno

Uf, sm se najebal najprej z inekcijo, pa ni blo bolš, potem sm pa niple zapru, odpru posodico za tekočino in stiskal ročko zavore slabo minuto.

Mehurčki so šli vn, jih je izpodrinla tekočina čez celoten sistem, ročka je trda, tako kot mora bit, tolk o kompliciranju, bom pa vseeno šel prečekirat do kolega serviserja, če je vse kot mora bit.

Objavljeno

in zakaj je to famozno spricanje od spodaj navzgor toliko boljse? meni vedno rata od zgoraj navzdol zamenjati zavorno olje. pomagam si pa s tole zadevsno.

je enako, kot kozarec in cevka, samo malce bolj "sofisticirana". in zal drazja. :rolleyes:

Sm poizkusil namontirat pumpo za turbomaksiča na tisto železno cevko in rezultat: še kar dobr vleče tekočino, če bi bla še močnejša pumpa bi bilo že prelepo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi?

LP Boštjan

Objavljeno

Zdravo!

Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi?

LP Boštjan

Te zadeve so bolj ali manj univerzalne - na 99,9% motorjev so enake. Tako da lahko kupiš 'kjerkoli' - na vsakem spodobnem servisu. Lahko tudi v Louis/Hein Gericke/...

D.

Objavljeno

Zdravo!

Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi?

LP Boštjan

če imaš kje blizu inter diskont imajo asortima bakrenih podložk v škali, ene vem da pašejo ker jih sam dajem gor, pa še za oljni čep zatesnit so tudi prave noter: BAKRENE PODLOŽKE

Objavljeno

Hvala za hiter odgovor, grem v nabavo...

LP Boštjan

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

vprašanje, ker bi rad nabavil ene zavorne cevi, vidim pa da ste kupovali od obojih. je kar nekaj razlike v ceni, primerjal sem za svojo cbr samo za spredaj:

HELa - cca 50 funtov, pa če prav razumem je pri njih na voljo samo Stainless

VENHILL - 45 funtov Chrome in 70 funtov Stainless

a je kakšna posebna fora, da so po tej primerjavi od HELa tok cenejši, 20 funtov če primerjaš z Venhillovimi Stainless?

če ima kdo kake izkušnje z obemi...

Popravljeno . Popravil jemcek
Objavljeno (popravljeno)

vprašanje, ker bi rad nabavil ene zavorne cevi, vidim pa da ste kupovali od obojih. je kar nekaj razlike v ceni, primerjal sem za svojo cbr samo za spredaj:

HELa - cca 50 funtov, pa če prav razumem je pri njih na voljo samo Stainless

VENHILL - 45 funtov Chrome in 70 funtov Stainless

a je kakšna posebna fora, da so po tej primerjavi od HELa tok cenejši, 20 funtov če primerjaš z Venhillovimi Stainless?

če ima kdo kake izkušnje z obemi...

Na r6 imam spredaj in zadaj Hellove, delajo odlično, na CBRjki prednje Cobra, vse kupljeno po principu najceneje kar je bilo na Ebayu in z vsem sem zaenkrat (2 leti) zelo zadovoljna in brez kakršnihkoli pripomb. Aja, oboje stainless.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 1
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Na hrvaškem moto forumu sem videl, da nekdo iz Osijeka izdeluje zajle za motorje, komplet z bovdeni. Pošlješ original in on izdela novo. Zanima me, ali kdo to dela tudi v Sloveniji

 

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Vpc bovden na Tržaški v Ljubljani, mal naprej od Opel Trobca proti Brezovici na levi strani. Majster nam dela že bovdne in vse vrste moto zajl že dolga leta. Super naredi, cena pa tudi ok.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala lepa! Sem jim poslal mail, jutri pa jih še pokličem.

 

Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

Vpc bovden na Tržaški v Ljubljani, mal naprej od Opel Trobca proti Brezovici na levi strani. Majster nam dela že bovdne in vse vrste moto zajl že dolga leta. Super naredi, cena pa tudi ok.

 

men je zajlo naredu v pol ure ... komplet  .. u nulo ... priporočam ... sam mal težko ga je najdt :P

 

p.s.

strgano prneseš in ti tako naredi ... fajn je, da je vse zravn ... tut strgan del .. ponavad se strga pri ročki

 

no .. zdj sm pa še vizitko najdu

 

tel: 01/ 256 20 75

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

tole vse drzi. tud jez sm ga najdu z ostanki gas zajle, pocakal 45 minut, in sm mel use zrihtano.

Objavljeno (popravljeno)

eden je bil na Zaloški pred štempanjskim naseljem.Si prnesu starga in ti je naredu novga.

Če se pelješ od obvoznice proti centru ja to na levi strani nizka stavba ob cesti.

Popravljeno . Popravil gusar
Objavljeno

 

Ob 25. 10. 2013 ob 6:54, gusar pravi:

eden je bil na Zaloški pred štempanjskim naseljem.Si prnesu starga in ti je naredu novga.

Če se pelješ od obvoznice proti centru ja to na levi strani nizka stavba ob cesti.

semafro na koncu blokovskega naselja , zaviješ levo in takoj desno vidiš tablo na fasadi.....vhod na zadnji strani...če še dela pa ne vem ker je minilo ene 3 leta ..

Objavljeno

Še en

Metal teg d.o.o

Marjan Sonjsek

Mocilnikarjeva ulica 5

01 5291426

Objavljeno

INTEG ŽIČNE POTEGE

 

ZAloška

Objavljeno

Ufff, super! Torej jih je kar precej v SLO.

Zanimalo me je predvsem zaradi tega, ker sem opazil da izgleda na mojem starodobniku Suzuki GS450 L šteka zajla za gas. Ko se peljem hitreje in ko spustim gas obrati ne padejo normalno. Včasih se zatakne na cca. 3000/min. Potem počasi spet padejo normalno dol. Ko sem kupil motor, je baje da stal va garaži cca. 2 leti in verjamem, da se nabere kondenz. V Louisu sem kupil spray za bovdene in zajle in precej našprical. Zadeva se je nekoliko izboljšala, vendar še vedno ni uredu. Ker originala ni ravno preprosto kupiti, posebej še za noramekn denar, mi je ta rešitev zelo dobrodošla. In razmišljam, da bi na sploh dal izdelati vse zajle nove ( sklopka, gas in čok ), saj so cene zelo uredu. Vsekakor pa moram najprej počakati svojega mehanika, da zadevo pregleda in pove kako in kaj.

 

Lep pozdrav in lepo nedeljo!

Objavljeno

če ti ne padejo obrati takoj ni rečeno da je to krivda zajle ker to je lahko napačna nastavitev karburatorjev. Ko se ti to zgodi poglej če ti takrat ostanejo karburatorji odprti. Ampak glede na tvoj opis sem 100% da maš slabo nastavljene karburatorje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!