Sharko Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 Na obeh straneh skozi nipel pošleš od spodaj navzgor, začni na cevi ki je bolj oddaljena od batka na ročki. Morš pa ročko stisnt drgač ne boš mogu olja gor spraut. Pol pa še klasično prezrač. Pa predlagam ti da ko vse končaš narediš počasno testno vožnjo do nekoga ki to res obvlada pa da preverta, ker res ne sme nič zraka not ustt. Sicer pa sej ti je jasn da se z bremzam ni za igrt...
Ice Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 in zakaj je to famozno spricanje od spodaj navzgor toliko boljse? meni vedno rata od zgoraj navzdol zamenjati zavorno olje. pomagam si pa s tole zadevsno. je enako, kot kozarec in cevka, samo malce bolj "sofisticirana". in zal drazja.
Sharko Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 saj ni, samo jaz imam nipla samo spodaj, zgoraj na ročki ga nimam. Je pa tko kot si rekel ,injekcija deluje čist isto kot tvoja priprauca samo da je mal težje z njo delat.
Ice Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 tudi bandit nima niplov zgoraj. odvijacis pokrovcek posodice za zav. olje in dolivas po potrebi, medtem ko stiskas zav. rocko. paziti je traba samo, da pumpica ne potegne zraka (ni panike ce ga, samo je zamudno odzracevati sistem).
urkoman Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Uf, sm se najebal najprej z inekcijo, pa ni blo bolš, potem sm pa niple zapru, odpru posodico za tekočino in stiskal ročko zavore slabo minuto. Mehurčki so šli vn, jih je izpodrinla tekočina čez celoten sistem, ročka je trda, tako kot mora bit, tolk o kompliciranju, bom pa vseeno šel prečekirat do kolega serviserja, če je vse kot mora bit.
urkoman Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 in zakaj je to famozno spricanje od spodaj navzgor toliko boljse? meni vedno rata od zgoraj navzdol zamenjati zavorno olje. pomagam si pa s tole zadevsno. je enako, kot kozarec in cevka, samo malce bolj "sofisticirana". in zal drazja. Sm poizkusil namontirat pumpo za turbomaksiča na tisto železno cevko in rezultat: še kar dobr vleče tekočino, če bi bla še močnejša pumpa bi bilo že prelepo.
Salieri Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Zdravo! Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi? LP Boštjan
danci1973 Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Zdravo! Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi? LP Boštjan Te zadeve so bolj ali manj univerzalne - na 99,9% motorjev so enake. Tako da lahko kupiš 'kjerkoli' - na vsakem spodobnem servisu. Lahko tudi v Louis/Hein Gericke/... D.
k0ci Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Zdravo! Na Hondi VTR nameravam menjati navadne cevi z opletenimi...Cevi že imam doma, nisem pa zraven dobil nobenih tesnilnih obročkov oz. teh podložk tesnilnih...Kje lahko kupim primerne za moj motor oz. fi cevi? LP Boštjan če imaš kje blizu inter diskont imajo asortima bakrenih podložk v škali, ene vem da pašejo ker jih sam dajem gor, pa še za oljni čep zatesnit so tudi prave noter: BAKRENE PODLOŽKE
Salieri Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Hvala za hiter odgovor, grem v nabavo... LP Boštjan
jemcek Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 (popravljeno) vprašanje, ker bi rad nabavil ene zavorne cevi, vidim pa da ste kupovali od obojih. je kar nekaj razlike v ceni, primerjal sem za svojo cbr samo za spredaj: HELa - cca 50 funtov, pa če prav razumem je pri njih na voljo samo Stainless VENHILL - 45 funtov Chrome in 70 funtov Stainless a je kakšna posebna fora, da so po tej primerjavi od HELa tok cenejši, 20 funtov če primerjaš z Venhillovimi Stainless? če ima kdo kake izkušnje z obemi... Popravljeno Avgust 26, 2011. Popravil jemcek
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 (popravljeno) vprašanje, ker bi rad nabavil ene zavorne cevi, vidim pa da ste kupovali od obojih. je kar nekaj razlike v ceni, primerjal sem za svojo cbr samo za spredaj: HELa - cca 50 funtov, pa če prav razumem je pri njih na voljo samo Stainless VENHILL - 45 funtov Chrome in 70 funtov Stainless a je kakšna posebna fora, da so po tej primerjavi od HELa tok cenejši, 20 funtov če primerjaš z Venhillovimi Stainless? če ima kdo kake izkušnje z obemi... Na r6 imam spredaj in zadaj Hellove, delajo odlično, na CBRjki prednje Cobra, vse kupljeno po principu najceneje kar je bilo na Ebayu in z vsem sem zaenkrat (2 leti) zelo zadovoljna in brez kakršnihkoli pripomb. Aja, oboje stainless. Popravljeno Avgust 26, 2011. Popravil svobodnaptica01 cvetkamarjetka 1
jemcek Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 če so zate najcenejši dobri, pol bodo zame še tok bolj! hvala!
Fadil Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Na hrvaškem moto forumu sem videl, da nekdo iz Osijeka izdeluje zajle za motorje, komplet z bovdeni. Pošlješ original in on izdela novo. Zanima me, ali kdo to dela tudi v Sloveniji Lep pozdrav
BIZIXXX Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Vpc bovden na Tržaški v Ljubljani, mal naprej od Opel Trobca proti Brezovici na levi strani. Majster nam dela že bovdne in vse vrste moto zajl že dolga leta. Super naredi, cena pa tudi ok. maus in Cartman 2
Fadil Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Hvala lepa! Sem jim poslal mail, jutri pa jih še pokličem. Lep pozdrav
maus Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 (popravljeno) Vpc bovden na Tržaški v Ljubljani, mal naprej od Opel Trobca proti Brezovici na levi strani. Majster nam dela že bovdne in vse vrste moto zajl že dolga leta. Super naredi, cena pa tudi ok. men je zajlo naredu v pol ure ... komplet .. u nulo ... priporočam ... sam mal težko ga je najdt p.s. strgano prneseš in ti tako naredi ... fajn je, da je vse zravn ... tut strgan del .. ponavad se strga pri ročki no .. zdj sm pa še vizitko najdu tel: 01/ 256 20 75 Popravljeno Oktober 24, 2013. Popravil maus cikadina in Cartman 2
Cartman Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 tole vse drzi. tud jez sm ga najdu z ostanki gas zajle, pocakal 45 minut, in sm mel use zrihtano.
gusar Objavljeno Oktober 25, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2013 (popravljeno) eden je bil na Zaloški pred štempanjskim naseljem.Si prnesu starga in ti je naredu novga. Če se pelješ od obvoznice proti centru ja to na levi strani nizka stavba ob cesti. Popravljeno Oktober 25, 2013. Popravil gusar
thumper Objavljeno Oktober 26, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2013 Ob 25. 10. 2013 ob 6:54, gusar pravi: eden je bil na Zaloški pred štempanjskim naseljem.Si prnesu starga in ti je naredu novga. Če se pelješ od obvoznice proti centru ja to na levi strani nizka stavba ob cesti. semafro na koncu blokovskega naselja , zaviješ levo in takoj desno vidiš tablo na fasadi.....vhod na zadnji strani...če še dela pa ne vem ker je minilo ene 3 leta ..
Robyy Objavljeno Oktober 26, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2013 Še en Metal teg d.o.o Marjan Sonjsek Mocilnikarjeva ulica 5 01 5291426
Fadil Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 Ufff, super! Torej jih je kar precej v SLO. Zanimalo me je predvsem zaradi tega, ker sem opazil da izgleda na mojem starodobniku Suzuki GS450 L šteka zajla za gas. Ko se peljem hitreje in ko spustim gas obrati ne padejo normalno. Včasih se zatakne na cca. 3000/min. Potem počasi spet padejo normalno dol. Ko sem kupil motor, je baje da stal va garaži cca. 2 leti in verjamem, da se nabere kondenz. V Louisu sem kupil spray za bovdene in zajle in precej našprical. Zadeva se je nekoliko izboljšala, vendar še vedno ni uredu. Ker originala ni ravno preprosto kupiti, posebej še za noramekn denar, mi je ta rešitev zelo dobrodošla. In razmišljam, da bi na sploh dal izdelati vse zajle nove ( sklopka, gas in čok ), saj so cene zelo uredu. Vsekakor pa moram najprej počakati svojega mehanika, da zadevo pregleda in pove kako in kaj. Lep pozdrav in lepo nedeljo!
ludiluka Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 če ti ne padejo obrati takoj ni rečeno da je to krivda zajle ker to je lahko napačna nastavitev karburatorjev. Ko se ti to zgodi poglej če ti takrat ostanejo karburatorji odprti. Ampak glede na tvoj opis sem 100% da maš slabo nastavljene karburatorje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se