Fadil Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 KO je motor še hladen, deluje vse normalno. Ko pa grem na vožnjo, pa mi po določenem času začne zajebavati. Naprimer se ustavim v križišču, pa obrati ne padejo recimo pod. cca. 3000/min. Ker sam nimam pojma o teh stvareh, čakam na mehanika. Prva misel je bila, da so zaradi stanja motorja, zajle že slabe in so mi priporočili naj jih zamenjam. Torej, ko se bodo fergazerji sinhronizirali, bo zadeva OK?
ludiluka Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 najverjetneje ja lahko ti tudi kje zrak vleče če nisi gumic menjal sem mel jaz isti problem pri laverdi si dal gas kdaj so takoj padli obrati kdaj pa so padli na hitro do 2000 pol je pa trajalo še nekaj časa da so na 1000 padli in so bili samo karburatorji krivi sedaj ko so obnovljeni in zamenjana vsa tesnila, membrane in naštelani dela v nulo
Fadil Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 (popravljeno) Katere gumice si mislil? Kupljene imam tiste gume, ki pridejo med vplinjačem in cilindrom ( mislim da ), niso pa še zamenjane. Upam da so membrane cele, saj so precej drage, pa še dobi se jih težko. Da bi pa kakšne druge, ki bi bile cenejše, ustrezale temu tipu pa še nikjer nisem zasledil. Popravljeno Oktober 27, 2013. Popravil Saladin
ludiluka Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 Jaz sem tudi zamenjal une gume med cilindrom in karburatorjem pa še vedno ni delalo uglavnem na karubratorjih je precej tesnil meni so puščala tudi tista pri iglah za štelat membrane je tudi priporočljivo zamenjat. Sicer boš pa videl ko boste probali naštelat karburatorje če ti kje zrak vleče ali ne. Lahko pa probaš z brake cleanerjem pošpricar povsod okoli karburatorjev vsakega posebi pošpricaš in če se spremenijo obrati ti zrak vleče nekje
Fadil Objavljeno Oktober 28, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2013 Bomo videli kaj bo, ko ga bo pogledal mehanik. Hvala za info! Se priporočam za pomoč in nasvete. lep pozdrav
maxxim Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 Svobodna ptica ali lahko poves kaksne dimenzije cobra cevi rabim za cbr 600 rr. 06 Ali kupim kar stock varianto ali moram biti na kaj pozoren. Hvala za odgovor
svobodnaptica01 Objavljeno December 1, 2013 Opozori Objavljeno December 1, 2013 Svobodna ptica ali lahko poves kaksne dimenzije cobra cevi rabim za cbr 600 rr. 06 Ali kupim kar stock varianto ali moram biti na kaj pozoren. Hvala za odgovor maš dve možnosti: 2 cevi, vsaka iz zavornega cilindra na čeljust (race varianta) 2 cevi: ena iz zavornega cilindra na čeljust, druga od te čeljusti čez strehico na drugo čeljust (podobno kot original) Jaz prakticiram prvo.
matija1234 Objavljeno Januar 3, 2014 Opozori Objavljeno Januar 3, 2014 Imam vprasanje glede firm ki izdelujejo opletene cevi in sicer prosim za mnenja o teh znamkah, ce jih kdo uporablja oz. ce se kaj govori o kateri firmi da lazje zoozam izbor. gre se za naslednje znamke: SPIEGLER, MELVIN, PROBRAKE, WEZMOTO, HEL, COBRA, VENHILL, zadnje tri ste pohvalili v tej temi o ostalih pa nevem nic. zaenkrat se nagibam k cobra in hel ker so najcenejse in na ebayu so brez postnine. venhill vrjetno ne pride v postev ker je najdrazji med vsemi. o ostalih pa nevem nic. iscem pa cevi za yamaho xt660x in kawasaki er6-n najraje komplet(sprednja+zadnja) drugace pa sprednji del. gledal sem pa samo tiste sete ki imajo cevi in prikljucke iz nerjavecega jekla. Lp
urkoman Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Razliko med Hela in Venhill opazis na pogled. Zaradi sistema spajanja, so pac Venhill drazje. Pri Venhill pletenicah ob montazi ne skrbis, da bodo poravnane. Sestavljanje je kontra klasičnemu. Najprej namestiš priključke, na koncu priviješ pletenico na prej pravilno in željeno pozicionirane priključke. Imam Venhill, če bi se še enkrat odločal, bi vzel najcenejšo robo, za prvič z montažo v lastni režiji, so pa Venhill odlične.
StaraFeltna Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/
Cartman Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/ verjetno ne tvegas nic. na mojem kwaku so ble stare 25let, ko so sle v kos. Filing z opletenmi pa je bil....cisto nekaj drugega. res koristen nakup.
Nemirni Duh Objavljeno Januar 4, 2014 Opozori Objavljeno Januar 4, 2014 Vprašanje... tudi sam sem razmišljal o nakupu opletenih cevi. Prednosti poznam a odlašam nakup saj imam precej drugih stvari za porihtat prej... zanima me pa koliko tvegam saj imam še vedno najbrž originalne ki pa bodo letos imele 13 let. Zgledajo sicer super. Mažem jih s sredrstvom za zaščito gume občasno čeprav se mi zdi da nima nekega smisla. Nebi rad da bi sredi lepega puff in nič bremz... :/ Samo mazanje ne pomaga nič, ker začne cev raspadati iz notranje strani. To kar se vidi zunaj, je še malenkost - nevarne so samo raspoke, največkrat se pojavijo na mestih, kjer je sestavljeno s kovino.. Osebno menim, če so vsa ta leta bile dobre klasične, se jih še sedaj menja s klasičnimi.
StaraFeltna Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 (popravljeno) Kaj pa vem koliko so bile dobre jaz lahko povem za zadnjih 9 mesecev. J****ga taka je usoda "socialnih bikerjev". Drag šport, še posebej s staro robo brez servishih knjižic in še bolj sumljivim bivšim lastnikom. :/ Sej bi človek bi vzel kej novega a nekako ni denarja (glej zlomka) in pri novem je kasko praktično nuja, in stane uko iz glave... ne boš vrgel 8000+ € skozi okno za en smotan zaj... zdrs... Zato pa imam 13 let staro hondo ki mi je sicer zelo všeč in bom stežka a bom preživel kako prasko več. Tolažim se tako, da je izgled nečesa ki je dalo že marsikaj skozi (kar tudi je). Nebi pa je rad zgubil zaradi nečesa "banalnega" kot dokončno preperele žlajfe pred napačnim ovinkom. Najbrž ni načina da se ugotovi koliko je trenutne napeljava še dobra? Verjetno vsak menja ko mu dop***** se to spraševat? Aja pa še en problem imajo originalne... imajo zelo originalno ceno... 3/4 stvari imam že aftermarket... se ne sekiram... Gledal sem na e-zalivu od neke kobra firme... http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CB600-F-Hornet-Cobra-Performance-braided-stainless-front-brake-lines-98-02-/321288945882?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ace5040da Ne oropajo te ravno in še zgledalo bi najbrž kr solidno... Popravljeno Januar 5, 2014. Popravil Horny-et
danci1973 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 Samo mazanje ne pomaga nič, ker začne cev raspadati iz notranje strani. To kar se vidi zunaj, je še malenkost - nevarne so samo raspoke, največkrat se pojavijo na mestih, kjer je sestavljeno s kovino.. Osebno menim, če so vsa ta leta bile dobre klasične, se jih še sedaj menja s klasičnimi. Razen da so klasične praviloma na voljo le kot original in s tem (precej) dražje.
biker77 Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu
Cartman Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu A si jih dal narest?
Nemirni Duh Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu Tuki nekje smo, ja....................... Nebi pa je rad zgubil zaradi nečesa "banalnega" kot dokončno preperele žlajfe pred napačnim ovinkom. Najbrž ni načina da se ugotovi koliko je trenutne napeljava še dobra? Verjetno vsak menja ko mu dop***** se to spraševat? Lahko se preveri, koliko so dotrajane ................................ kot pa je bilo že omenjeno, se enostavno naredi nove - po kvaliteti in izgledu so enakovredne originalnemu rezervnemu delu, samo veliko ceneje. A si jih dal narest? Ja, lahko se naredi nove/enake ali ojačane teflonske .............................. veliko motorjev se vozi po SLO s takimi cevmi, nekateri med njimi še radi povedo, da so dirkalne ........................................ in ja, bog ne daj, da bi kdo povedal, da je to domači izdelek ( SLO ). :grim
urkoman Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 ce preletis temo, bos videl da smo govoril o majstrih, ki ti ugodno sestavijo pletenice na mero, ja race varianto, mislim da je bl simpl to kot pa stukanje nad strehco, ali je dejansko slo. material, a je to pomembno?
Dr. jkuki Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 no ja, nove opletene cevi z delom in novim oljem ne vem če so me prišle čez 100 evrov na suzukiju..pa se zato potem nisem več spraševal če se bom na naslednjem ovinku zadost ustavu Lahko zaupaš kje ? Jaz moram tudi menjat .
hribuc Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 Lahko zaupaš kje ? Jaz moram tudi menjat . Vprašaj v Unitad Domžale,ma dec Goodrich material aja pa lohhk pogledaš na netu Mislm da ma naslov EBC zavore al neki tko
Robertjur Objavljeno Januar 20, 2014 Opozori Objavljeno Januar 20, 2014 Vprašaj v Unitad Domžale,ma dec Goodrich material aja pa lohhk pogledaš na netu Mislm da ma naslov EBC zavore al neki tko PRIT hidraulika ... Jakšič center!! Za male pare iz starih naredijo nove. Če rečeš za 500 barov ... tud ni problema.
Dr. jkuki Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 Hvala obema za odgovor; bomo zrihtali da bo občutek boljši.
matija1234 Objavljeno April 6, 2014 Opozori Objavljeno April 6, 2014 Na svoji yamahi xt660x sem zmontiral Cobra opletene cevi spredaj in zadaj. razlika pri bremzanju v primerjavi z original je neverjetna. bi pa tukaj napisal da me je par stvari zmotilo pri proizvajalcu cobra. v paketu so mi poslali le 4 bakrene podlozke, potreboval bi jih 8 (4 spredaj, 4 zadaj), resil sem tako da sem s finim smergel papirjem poravnal 4 stare. pri zadnji cevi bi morali biti dve gumici na cevi za pritrditev na zadnjo nihajko, dobil sem samo eno. opazil sem pa tudi, da so pri vrtanju lukenj v banjo bolte pozabili odstranit tiste odrezke ki se drzijo na koncu lunkje in bi se vrjetno kasneje pri uporabi odlomil in plaval po olju, tudi to sem odpravil. sevedno sem mnenja da sem za 55€ dobil veliko, tudi ce je potrebno par stvari popravit ali improvizirat
levi pas Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Bil v Prit hidrauliki, pa žal nismo prišli skupaj,...... Nato v Domžalah za prednje opletene cevi z vsemi nastavki in podložkami 49e. POŠTENO Zmontiral sem sicer sam pa mislim, da bi tut to šlo, če ma kdo pomisleke Tel 041 631 702
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se