Zivnorc Objavljeno September 21, 2018 Opozori Objavljeno September 21, 2018 ...da obudim temo... ...ali ima kdo težave, da mu je že več kot enkrat utrgalo jeklenico (zajlo) za sklopko? ...ima kdo recimo nadomestno pod sedežem, če ti jo slučajno utrga (itak da med vožnjo, po možnosti čim dlje od doma), da jo lahko zamenjaš v par minutah brez razkopavanja motorja?
Kaldu Objavljeno September 21, 2018 Opozori Objavljeno September 21, 2018 Če imaš hidravlično sklopko je pa zamenjava celi poseg, cena "bowdna" pa je 150 € "bmwjeluksuzpress" Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno September 21, 2018 Opozori Objavljeno September 21, 2018 pred 1 minuto, Kaldu pravi: Če imaš hidravlično sklopko je pa zamenjava celi poseg, cena "bowdna" pa je 150 € "bmwjeluksuzpress" .... sprašujem " low-cost japanezerje" Kaldu 1
smasher Objavljeno Julij 22, 2019 Opozori Objavljeno Julij 22, 2019 Torej, kako se štuka kovinske zavorne cevi, oziroma popravlja? Je kakšno orodje za poštukat kovinske zavorne cevi pa da ni rpedrago. Ne morem it do majstra za zavore, ker je vozilo doma na klocnih in morem demontirat glavni zavorni cilinder, ampak kljub uporabi ključev za zavorne cevi en vijak ne popusti, oz se je obrnu in ni možnosti da bo ponovno uporaben. Torej čeprerežem cev za dobit dol zavorni cilinder, kakšne so opcije za poštukat doma ? Kaj lota se lahko te cevi?
Tromba Objavljeno Maj 31, 2022 Opozori Objavljeno Maj 31, 2022 Druščina, zanima me ali kaj menjujete zavorne cevi/bovdne in žice? Sam imam v lasti motor dobri dve leti, vprašanje kdaj (če sploh) so bile menjane in sem razmišljal kakšna je kaj možnost, da se to strga. Nekateri so pred časom pisali, da menjajo na 4 leta. Pa ostali?
Zivnorc Objavljeno Maj 31, 2022 Opozori Objavljeno Maj 31, 2022 ... za sklopko imam nadomestno zajlo pod sedežem. Lahko pa preveriš zajlo če je kaj natrgana.... ponavadi se prej natrga in se malo "razcveti" ...potem pa strga.... pa še fino podmažeš vse skup takrat... skoraj nikdar se ne strga "cela" zajla v trenutku. Strga jo na čepu, če se ta čep ne vrti v ročki, ali na drugi strani na ročici sklopke.... zato mora biti fino podmazano. Gas zajla se ne vrti na čepku...ampak se lepo "pelje - upogiba" po okrogli (jermenici - ne znam drugače povedati) tako v gas ročki, kot na drugi strani pri loputah...in ni tako obremenjena, kot zajla za sklopko. Nadomestno zajlo pa imam narejeno tako, da jo samo potegnem skozi bovden, zataknem na ročki sklopke ( z že nameščenim čepkom), na drugi strani pri mašini pa samo nataknem čepek in ga zategnem z vijakom. ...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let. Hidravlične cevi pa... hja... po predpisih bi jo moral kao na 4 leta... jaz sem jo menjal za pletene cevi pred leti.... ...a si jih kdaj menjal pri avtu? .... sem imel avto star 13 let, pa jih nisem menjal... raza, maus in Tromba 3
Tromba Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 pred 15 urami, Zivnorc pravi: ... za sklopko imam nadomestno zajlo pod sedežem. Lahko pa preveriš zajlo če je kaj natrgana.... ponavadi se prej natrga in se malo "razcveti" ...potem pa strga.... pa še fino podmažeš vse skup takrat... skoraj nikdar se ne strga "cela" zajla v trenutku. Strga jo na čepu, če se ta čep ne vrti v ročki, ali na drugi strani na ročici sklopke.... zato mora biti fino podmazano. Gas zajla se ne vrti na čepku...ampak se lepo "pelje - upogiba" po okrogli (jermenici - ne znam drugače povedati) tako v gas ročki, kot na drugi strani pri loputah...in ni tako obremenjena, kot zajla za sklopko. Nadomestno zajlo pa imam narejeno tako, da jo samo potegnem skozi bovden, zataknem na ročki sklopke ( z že nameščenim čepkom), na drugi strani pri mašini pa samo nataknem čepek in ga zategnem z vijakom. ...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let. Hidravlične cevi pa... hja... po predpisih bi jo moral kao na 4 leta... jaz sem jo menjal za pletene cevi pred leti.... ...a si jih kdaj menjal pri avtu? .... sem imel avto star 13 let, pa jih nisem menjal... Hvala, bom malo pregledal te dele. Tudi pri avtu je še nismo menjali, pa je v naši družini že 11 let :).
maus Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 pred 22 urami, Tromba pravi: Druščina, zanima me ali kaj menjujete zavorne cevi/bovdne in žice? Sam imam v lasti motor dobri dve leti, vprašanje kdaj (če sploh) so bile menjane in sem razmišljal kakšna je kaj možnost, da se to strga. Nekateri so pred časom pisali, da menjajo na 4 leta. Pa ostali? če nimaš pletenic, je treba vsaj na 5 let zamenjat zavorne cevi ... ko jih daš dol po petih letih se čudiš, kako so na nekaterih mestih zaobljene... ko zamenjaš cevi (seveda moraš dati olje not ) se čudiš, kako zavore primejo Tromba 1
maus Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 pred 16 urami, Zivnorc pravi: ...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let. na Viči- za Dolgim mostom sem dal delat zajlo in je delal v nulo .. kar nekaj jih poznam, ki samo tam delajo zajle in so bolje kot original... vse imajo not teflon, da lepše tečejo ... mislim, da je tole https://www.vpc-bovden.si/
Zivnorc Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 pred 32 minutami, maus pravi: na Viči- za Dolgim mostom sem dal delat zajlo in je delal v nulo .. kar nekaj jih poznam, ki samo tam delajo zajle in so bolje kot original... vse imajo not teflon, da lepše tečejo ... mislim, da je tole https://www.vpc-bovden.si/ ...možno.. Meni je odletela po 4000km. Kawasaki_rider 1
franc Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 Cena teh "narejenih? Jaz sem enkrat klical enega nekje ob Zaloški cesti, pa bi bila cena 2x "normalne zajle" . lp
maus Objavljeno Junij 1, 2022 Opozori Objavljeno Junij 1, 2022 (popravljeno) pred 1 uro, franc pravi: Cena teh "narejenih? Jaz sem enkrat klical enega nekje ob Zaloški cesti, pa bi bila cena 2x "normalne zajle" . lp kot se spomnim, so bile okoli 15-20 EUR ... je že kar nekaj časa od tega .... mislim da leta 2013 sem zamenjal zajlo za sklopko. šel sem na kavo in prišel ponjo čez pol ure strgano sem imel s sabo, da je videl dolžino .... pred 1 uro, Zivnorc pravi: ...možno.. Meni je odletela po 4000km. možno .. men ni ... pa jih kar nekaj poznam, ki jim ni ... očitno si imel ti smolo .. al si mu bil pa tok všeč, da te je hotu kmal spet videt Popravljeno Junij 1, 2022. Popravil maus Zivnorc, franc in Kawasaki_rider 1 2
Bostjan L Objavljeno Junij 2, 2022 Opozori Objavljeno Junij 2, 2022 Pri meni nič ne piše, da jih je treba zamenjati. Made in Italy po 130K kilometrih. hribuc 1
Slash13 Objavljeno November 10, 2022 Opozori Objavljeno November 10, 2022 (popravljeno) S čim namažete zajle od sklopke, gasa? Mast v spreju, strojno olje, kaj tretjega? Popravljeno November 10, 2022. Popravil Slash13
DAMI34 Objavljeno November 11, 2022 Opozori Objavljeno November 11, 2022 pred 12 urami, Slash13 pravi: S čim namažete zajle od sklopke, gasa? Mast v spreju, strojno olje, kaj tretjega? lojz ma bovden sprej... Slash13 1
ljubo63 Objavljeno April 10 Opozori Objavljeno April 10 Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi.
Kugelschreiber Objavljeno April 10 Opozori Objavljeno April 10 (popravljeno) 2 hours ago, ljubo63 said: Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi. Mislim da mi jih je naredil tale dec. Je blo še na vtr, precej dolgo nazaj, ampak nic ne stane ce zavrtis telefon. Popravljeno April 10. Popravil Kugelschreiber ljubo63 1
ankh Objavljeno April 11 Opozori Objavljeno April 11 pred 23 urami, ljubo63 pravi: Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi. M.A.J. klub trgovina d.o.o. v Domžalah M.A.J klub trgovina d.o.o. V Domžalah dobiš pletene zavorne cevi in vseh vrst cevnih priključkov za čeljust in cilinder.
Gricko Objavljeno September 30 Opozori Objavljeno September 30 meni pa te brembo cvilijo tresejo ( pulzno grabijo)....vglavnem čez zimo v smeti, čeprav imajo za seboj samo 10k km... @Snečer...ena "pripomba" čez tvoje sicer zelo picajzlarsko ( sem podoben 🫣 patron) delo, jaz bi vse to raje delal na pomlad, sploh menjava bremz olja.... zakaj, ker to olje nase vleče vlago, sedaj si zamenjal in motor gre v "kot" do pomladi, ko je olje "staro že" pol leta. Sicer če menjaš na leto , dve nima veze, pa vseeno😋..... drugače pa lepo!
Zivnorc Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 pred 11 urami, Gricko pravi: meni pa te brembo cvilijo tresejo ( pulzno grabijo)....vglavnem čez zimo v smeti, čeprav imajo za seboj samo 10k km... ... to verjetno pulzno grabijo samo pri mali hitrosti pri zelo nežnem zaviranju....do zaustavitve. Če je hitrost višja, in močneje zaviraš, tega pojava verjetno ni?
Gricko Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 Ravno obratno Pri nežnem je ok, pri normalnem oz malo močnejšem je zelo moteče in pulzno, ko bremzaš bolj močno pa je spet bolje Torej pulzno ravno v območju največje uporabe Motor pa višek tehnologije 🤔 Bmw xr Zivnorc in Joker 2
Zivnorc Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 ... poznam primer, ko so morali tudi na skoraj novem GS (v garanciji) zaradi tega menjati diske. Lastnik je tu na forumu, samo verjetno ne bere te teme...
Snečer Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 pred 41 minutami, Gricko pravi: Ravno obratno Pri nežnem je ok, pri normalnem oz malo močnejšem je zelo moteče in pulzno, ko bremzaš bolj močno pa je spet bolje Torej pulzno ravno v območju največje uporabe Motor pa višek tehnologije 🤔 Bmw xr verjetno bo kaj v smeri kot pravi @Zivnorc To je pač surova moč XRa pakne bi namreč naj bile mehkejše od diskov in se sčasoma vležejo, da ni pulziranja, če niso defektne, je zgleda razlog pri diskih Meni je na starem avtu po menjavi čeljusti (boben) začelo pulzirat, ker so stari bobni bili neokrogli.
Zivnorc Objavljeno Oktober 1 Opozori Objavljeno Oktober 1 Surova moč motorja nima nič z zaviranjem. Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se