Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno

...da obudim temo...

...ali ima kdo težave, da mu je že več kot enkrat utrgalo jeklenico (zajlo) za sklopko?

...ima kdo recimo nadomestno pod sedežem, če ti jo slučajno utrga (itak da med vožnjo, po možnosti čim dlje od doma), da jo lahko zamenjaš v par minutah brez razkopavanja motorja?

 

Objavljeno

Če imaš hidravlično sklopko je pa zamenjava celi poseg, cena "bowdna" pa je 150 €

"bmwjeluksuzpress"

Objavljeno
pred 1 minuto, Kaldu pravi:

Če imaš hidravlično sklopko je pa zamenjava celi poseg, cena "bowdna" pa je 150 €

"bmwjeluksuzpress"

.... sprašujem " low-cost japanezerje"  :P

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej, kako se štuka kovinske zavorne cevi, oziroma popravlja? Je kakšno orodje za poštukat kovinske zavorne cevi pa da ni rpedrago.

Ne morem it do majstra za zavore, ker je vozilo doma na klocnih in morem demontirat glavni zavorni cilinder, ampak kljub uporabi ključev za zavorne cevi en vijak ne popusti, oz se je obrnu in ni možnosti da bo ponovno uporaben.

Torej čeprerežem cev za dobit dol zavorni cilinder, kakšne so opcije za poštukat doma ? Kaj lota se lahko te cevi?

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Druščina, zanima me ali kaj menjujete zavorne cevi/bovdne in žice? Sam imam v lasti motor dobri dve leti, vprašanje kdaj (če sploh) so bile menjane in sem razmišljal kakšna je kaj možnost, da se to strga. Nekateri so pred časom pisali, da menjajo na 4 leta. Pa ostali?

Objavljeno

... za sklopko imam nadomestno zajlo pod sedežem.

Lahko pa preveriš zajlo če je kaj natrgana.... ponavadi se prej natrga in se malo "razcveti" ...potem pa strga.... pa še fino podmažeš vse skup takrat... skoraj nikdar se ne strga "cela" zajla v trenutku. Strga jo na čepu, če se ta čep ne vrti v ročki, ali na drugi strani na ročici sklopke.... zato mora biti fino podmazano.

Gas zajla se ne vrti na čepku...ampak se lepo "pelje - upogiba" po okrogli (jermenici - ne znam drugače povedati) tako v gas ročki, kot na drugi strani pri loputah...in ni tako obremenjena, kot zajla za sklopko.

Nadomestno zajlo pa imam narejeno tako, da jo samo potegnem skozi bovden, zataknem na ročki sklopke ( z že nameščenim čepkom), na drugi strani pri mašini pa samo nataknem čepek in ga zategnem z vijakom.

...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let.

 

Hidravlične cevi pa... hja... po predpisih bi jo moral kao na 4 leta...   :hmm: jaz sem jo menjal za pletene cevi pred leti.... 

...a si jih kdaj menjal pri avtu? ....  sem imel avto star 13 let, pa jih nisem menjal...   :blush:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 15 urami, Zivnorc pravi:

... za sklopko imam nadomestno zajlo pod sedežem.

Lahko pa preveriš zajlo če je kaj natrgana.... ponavadi se prej natrga in se malo "razcveti" ...potem pa strga.... pa še fino podmažeš vse skup takrat... skoraj nikdar se ne strga "cela" zajla v trenutku. Strga jo na čepu, če se ta čep ne vrti v ročki, ali na drugi strani na ročici sklopke.... zato mora biti fino podmazano.

Gas zajla se ne vrti na čepku...ampak se lepo "pelje - upogiba" po okrogli (jermenici - ne znam drugače povedati) tako v gas ročki, kot na drugi strani pri loputah...in ni tako obremenjena, kot zajla za sklopko.

Nadomestno zajlo pa imam narejeno tako, da jo samo potegnem skozi bovden, zataknem na ročki sklopke ( z že nameščenim čepkom), na drugi strani pri mašini pa samo nataknem čepek in ga zategnem z vijakom.

...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let.

 

Hidravlične cevi pa... hja... po predpisih bi jo moral kao na 4 leta...   :hmm: jaz sem jo menjal za pletene cevi pred leti.... 

...a si jih kdaj menjal pri avtu? ....  sem imel avto star 13 let, pa jih nisem menjal...   :blush:

Hvala, bom malo pregledal te dele.

Tudi pri avtu je še nismo menjali, pa je v naši družini že 11 let :).

Objavljeno
pred 22 urami, Tromba pravi:

Druščina, zanima me ali kaj menjujete zavorne cevi/bovdne in žice? Sam imam v lasti motor dobri dve leti, vprašanje kdaj (če sploh) so bile menjane in sem razmišljal kakšna je kaj možnost, da se to strga. Nekateri so pred časom pisali, da menjajo na 4 leta. Pa ostali?

če nimaš pletenic, je treba vsaj na 5 let zamenjat zavorne cevi ... ko jih daš dol po petih letih se čudiš, kako so na nekaterih mestih zaobljene... ko zamenjaš cevi (seveda moraš dati olje not ;) ) se čudiš, kako zavore primejo :) 

Objavljeno
pred 16 urami, Zivnorc pravi:

...ko mi ja crknila oem zajla, sem jo dal menjati na Viču... pa mi je zdržala samo ene 4000km .... zdaj imam homemade zajlo. Drži že nekaj let.

na Viči- za Dolgim mostom sem dal delat zajlo in je delal v nulo .. kar nekaj jih poznam, ki samo tam delajo zajle in so bolje kot original... vse imajo not teflon, da lepše tečejo ... 

mislim, da je tole https://www.vpc-bovden.si/

 

Objavljeno
pred 32 minutami, maus pravi:

na Viči- za Dolgim mostom sem dal delat zajlo in je delal v nulo .. kar nekaj jih poznam, ki samo tam delajo zajle in so bolje kot original... vse imajo not teflon, da lepše tečejo ... 

mislim, da je tole https://www.vpc-bovden.si/

 

...možno..

Meni je odletela po 4000km.

 

  • Šokiran 1
Objavljeno

Cena teh "narejenih?

Jaz sem enkrat klical enega nekje ob Zaloški cesti, pa bi bila cena 2x "normalne zajle" .

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, franc pravi:

Cena teh "narejenih?

Jaz sem enkrat klical enega nekje ob Zaloški cesti, pa bi bila cena 2x "normalne zajle" .

lp

kot se spomnim, so bile okoli 15-20 EUR ... je že kar nekaj časa od tega .... mislim da leta 2013 sem zamenjal zajlo za sklopko.

šel sem na kavo in prišel ponjo čez pol ure ;) 

strgano sem imel s sabo, da je videl dolžino .... 

 

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

...možno..

Meni je odletela po 4000km.

 

možno .. men ni ... pa jih kar nekaj poznam, ki jim ni ... očitno si imel ti smolo .. al si mu bil pa tok všeč, da te je hotu kmal spet videt :P 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

Pri meni nič ne piše, da jih je treba zamenjati. Made in Italy po 130K kilometrih.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

S čim namažete zajle od sklopke, gasa? Mast v spreju, strojno olje, kaj tretjega? 

Popravljeno . Popravil Slash13
Objavljeno
pred 12 urami, Slash13 pravi:

S čim namažete zajle od sklopke, gasa? Mast v spreju, strojno olje, kaj tretjega? 

lojz ma bovden sprej...

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi.

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, ljubo63 said:

Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi.

Mislim da mi jih je naredil tale dec. Je blo še na vtr, precej dolgo nazaj, ampak nic ne stane ce zavrtis telefon. 
 

 

 

IMG_4551.jpeg

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 23 urami, ljubo63 pravi:

Ojla, počila mi je zavorna cev prednje zavore na BMW 1150 GS, verjetno še prva, gumijasta. Želel bi pletenico in če ima kdo izkušnje ali je enako dobra narejena kot kupljen original set. Prosil bi za mnenje in naslov dobre firme, ki se ukvarja z izdelavo zavornih cevi.

M.A.J. klub trgovina d.o.o. v Domžalah

M.A.J klub trgovina d.o.o. V Domžalah dobiš pletene zavorne cevi in vseh vrst cevnih priključkov za čeljust in cilinder.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

meni pa te brembo cvilijo tresejo ( pulzno grabijo)....vglavnem čez zimo v smeti, čeprav imajo za seboj samo 10k km...

 

@Snečer...ena "pripomba" čez tvoje sicer zelo  picajzlarsko ( sem podoben 🫣 patron) delo, jaz bi vse to raje delal na pomlad, sploh menjava bremz olja....

zakaj, ker to olje nase vleče vlago, sedaj si zamenjal in motor gre v "kot" do pomladi, ko je olje "staro že" pol leta.

Sicer če menjaš na leto , dve nima veze, pa vseeno😋.....

 

drugače pa lepo!

 

Objavljeno
pred 11 urami, Gricko pravi:

meni pa te brembo cvilijo tresejo ( pulzno grabijo)....vglavnem čez zimo v smeti, čeprav imajo za seboj samo 10k km...

... to verjetno pulzno grabijo samo pri mali hitrosti pri zelo nežnem zaviranju....do zaustavitve. Če je hitrost višja, in močneje zaviraš, tega pojava verjetno ni?

Objavljeno

Ravno obratno 

Pri nežnem  je ok, pri normalnem oz malo močnejšem je zelo moteče  in pulzno, ko bremzaš bolj močno  pa je spet bolje

 

Torej pulzno ravno v območju največje uporabe

 

Motor pa višek  tehnologije 🤔

Bmw xr

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

... poznam primer, ko so morali tudi na skoraj novem GS (v garanciji) zaradi tega menjati diske. Lastnik je tu na forumu, samo verjetno ne bere te teme...

Objavljeno
pred 41 minutami, Gricko pravi:

Ravno obratno 

Pri nežnem  je ok, pri normalnem oz malo močnejšem je zelo moteče  in pulzno, ko bremzaš bolj močno  pa je spet bolje

 

Torej pulzno ravno v območju največje uporabe

 

Motor pa višek  tehnologije 🤔

Bmw xr

verjetno bo kaj v smeri kot pravi @Zivnorc 

To je pač surova moč XRa :) pakne bi namreč naj bile mehkejše od diskov in se sčasoma vležejo, da ni pulziranja, če niso defektne, je zgleda razlog pri diskih

Meni je na starem avtu po menjavi čeljusti (boben) začelo pulzirat, ker so stari bobni bili neokrogli. 

Objavljeno

Surova moč motorja nima nič z zaviranjem.

Moč motorja ti pride prav pri pospeševanju in vožnji... zavore pa imamo za obratno funkcijo. Tudi z Er5 imaš lahko enake probleme z zavorami.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!