misty Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 (popravljeno) @gizmOkak: kar sem jaz zajebu sem že :( moje pletene cevi stojijo zdaj v eni škatli, ker se ne bom igral s tem več. Naslednje kupim kvalitetne! Popravljeno Avgust 17, 2005. Popravil misty
Ice Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 ti to vozu na tvoji suzi po navadni cesti z original žlajfi in original zavornimi ploščicamiitd... al to na kšni cbr, ninji, ducetu, R1-6, z NEoriginal žlajfi na pisti??? Ne govori preden ne sprobaš tega pri zaviranju z 250 na 50.... Upam d to govoriš iz teh pogojev in ne navadnega cjazenja po cesti :) ← yep, malo sem se "cijazil" z banditom po pannoniaringu. malo sem se "cijazil" z gsx-r 750 po A1 ringu. nic tragicnega. nato enkrat z blade spet po A1; spet nic tragicnega. "cijazenje" pac. aja, z FJ 1200 smo se tudi malo "cijazili" po nürburgring-u. :devil: samo to je bilo ze skoraj kriminalno. :photo: in kaj ti pove razlika, ce bremzas iz 250 ali iz 50 razen o razdalji katero motorcikel prepotuje preden se ustavi, a? mogoce odzivnost zavor? ali fading? ali kvaliteto gum? mogoce hrapavost podlage? mogoce mirnost (ali pomankanje le-te) pri zaviranju? ma ne, gospodic tocno lahko odkrije krivca slabega zaviranja v razdelilcu. vsaka cast tebi, ce si tega res sposoben. kaj se delas v sloveniji, vsaka tovarna te isce kot testnega voznika. :naughty:
gizmOkak Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 (popravljeno) yep, malo sem se "cijazil" z banditom po pannoniaringu. malo sem se "cijazil" z gsx-r 750 po A1 ringu. nic tragicnega. nato enkrat z blade spet po A1; spet nic tragicnega. "cijazenje" pac. aja, z FJ 1200 smo se tudi malo "cijazili" po nürburgring-u. :devil: samo to je bilo ze skoraj kriminalno. :photo: in kaj ti pove razlika, ce bremzas iz 250 ali iz 50 razen o razdalji katero motorcikel prepotuje preden se ustavi, a? mogoce odzivnost zavor? ali fading? ali kvaliteto gum? mogoce hrapavost podlage? mogoce mirnost (ali pomankanje le-te) pri zaviranju? ma ne, gospodic tocno lahko odkrije krivca slabega zaviranja v razdelilcu. vsaka cast tebi, ce si tega res sposoben. kaj se delas v sloveniji, vsaka tovarna te isce kot testnega voznika. :naughty: ← lej, če maš dve cevi direkt s pumpe majo zavorne čeljusti večjo odzivnost in so bol občutljive na vsak majnši dotik, medtem ko razdelilc vmes dovoli še kako majnšo korekturo je pa majn natančno zaviranje z le-tem. Pa tudi malenkost majn je treba stisnt na ročico k ta že grabi... medtem k z razdelilcem se to vse nekako izniči... nja, mogoče pa 996corse ni tko precizn kukr FJ in GSX-r in tvoje mašine :doze: Popravljeno Avgust 18, 2005. Popravil gizmOkak
BAMATO Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 gizmOkak: A si ti že kdaj šlišal za fiziko in enakomerno porazdelitev tlaka po celotni površini .) . Buče :D To je več al manj sam stvar enostavnosti izvedbe. Ena varianta je tud ena cev iz cilindra na prvo čeljust, tam daljši vijak in od tam novo cev na drugo čeljust. Fizikalno gledano je čist vseeno. V praksi pa čim manj cevi, manj je materiala cevi in s tem manj abolutnega raztezanja cevi, rezultat še bolj občutljiva, odzivna zavorna ročica z večanjem obremenitve.
bmwslo Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 Povezava do zavornih sistemov LUCAS prodaja pa baje EUROTON . A kdo pozna tole ? Vedno bolj me zanimajo te cevi !
simonsi Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 Jaz imam dve cevi iz pumpe ki gresta vsaka do dvojega diska. Za bremzat samo pogledaš ročico pa se ustaviš. Čeljusti, diski, ploščice, pumpa sploh niso važni, vse je v ceveh :closedeyes:
gizmOkak Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 V praksi pa čim manj cevi, manj je materiala cevi in s tem manj abolutnega raztezanja cevi, rezultat še bolj občutljiva, odzivna zavorna ročica z večanjem obremenitve. ← Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap:
danci1973 Objavljeno Avgust 18, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2005 Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap: ← Ja, so... Saj se tekočina v zavornih ceveh ne pretaka, ampak samo prenaša tlak. D.
BAMATO Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap: ← Ko pritisneš na zavorno ročico je pretok oz. hitrost zavorne tekočine po ceveh in razdelkih zanemarljivo majhna, da bi razno razni razdelki povzročali upor do te mere, da bi se poslabšal učinek zaviranja. Je pa razdelek vsekakor bolj tog kot cev. Sta pa pri varianti z razdelkom 2 spoja več (6 namesto 4), torej dve možnost več, da ti kje kaj spusti . . . :(
Ice Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 gizmOkak: A si ti že kdaj šlišal za fiziko in enakomerno porazdelitev tlaka po celotni površini .) najbrz ne. Povezava do zavornih sistemov LUCAS prodaja pa baje EUROTON . A kdo pozna tole ? Vedno bolj me zanimajo te cevi ! ← lucasove pletenice so na mojem B12; sicer ne te z vrtljivimi konektorji, ampak navadne. ustavim lahko z enim prstom. Majn kukr je razdelkov, majn je izgub, al so tudi to buče :slap: ← yep. razlage imas zgoraj.
Ice Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Sta pa pri varianti z razdelkom 2 spoja več (6 namesto 4), torej dve možnost več, da ti kje kaj spusti . . . :( ← yep, samo to je druga pesem. :)
Lowrenc Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 Kva je fora tega d maš na vsako prednjo čeljust svojo cev iz pumpe?? Pri bremzanju ni nč razlike(ker jo bit ne more-fizika)! Razlika je v ceni fantje! Dva benjota manj rabiš!! Dva benjota sta dražja kot pa cca 30cm opletene cevi! Tista varjanta ˝iz čeljusti na čeljust˝ je pa najbolša, ker je najmanj tekočine v sistemu(beri:manj materiala za stiskanje)! Moje skromno mnenje, čeprou vem d nism tist, ki največ ve na temu forumu PS:gizmOkak, v roke si vzem knnjigo ˝fizika za 8i razred˝ ;)
bmwslo Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Ker nima lsatnih izkušenj dodajam samo še en link. Grobmotorik Kjer se dobi poleg LUCAS-ovih cevi še marsikaj. :OK: Pa kot se mi zdi, tudi cene niso pretirane.
danci1973 Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Predvčerajšnjim sem namestil nove opletene zavorne cevi, včeraj pa jih tudi dodobra preizkusil na progi v Novem Marofu (no, ta proga morda ni tako zelo zahtevna za zavore, saj se zavira le iz nizkih hitrosti na nižje :)). S starimi navadnimi zavornimi cevmi sem opažal, da se je pomik zavorne ročice ob ostri uporabi povečal - tako je za isti zaviralni učinek bilo ročico potrebno bolj stisniti (ne močneje. pač pa bolj h krmilu). Zaradi tega nisem mogel zavirati le z dvema prstoma (kar sicer zadošča za maks. zavorni učinek), saj se je ročica naslonila na preostale prstke. Z opletenimi cevmi (in seveda novo zavorno tekočino) tega včeraj nisem opazil - pomik ročice je bil ves čas enak. :OK: D. PS: A se da pri hidravličnih zavorah kako nastaviti 'prosti pomik' zavorne ročice? Moti me, da je od 'ničelne lege' pa do začetka zaviranja tako velik pomik...
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm:
danci1973 Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm: ← Jaz sem težavo (povečan pomik zavorne ročice) opažal tudi na navadni cesti. So pa opletene cevi (oz. naj bi bile) tudi trajnejše - navadne naj bi zamenjal vsakih nekaj let, medtem ko za opletene proizvajalci trdijo, da so večne (mehanske poškodbe so seveda izvzete). D.
Draksler Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Mene sam neki zanima, a se splača to menjavat za "navadno" cestno vožnjo, al je to bolj za pisto kjer bremzaš na polno? Torej menjava cevi za opletene? :hmm: ← Ni to vprašanje ali se splača ali ne - menjava cevi je del vzdrževanja motorja. Če to zanemariš imaš možnost, da se boš razsul, če boš imel smolo in ti bo cev počila! Za cestno vožnjo bodo serijske cevi dovolj. Če hodiš na pisto, potem se pa nimaš kaj sprtaševat - kupi najboljše! Ko bom jaz menjal bom kupil oplaščene! PS - pa ne dirkam sploh!
bmwslo Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Pri toliko modrovanja okoli zavor pa raztezkov cevi pa... a mi lahko kdo odgovori zakaj sem imel na višini > cca 2200 m občutek da so zavore "trše" kot pod to višino :? ?
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Ni to vprašanje ali se splača ali ne - menjava cevi je del vzdrževanja motorja. Če to zanemariš imaš možnost, da se boš razsul, če boš imel smolo in ti bo cev počila! Za cestno vožnjo bodo serijske cevi dovolj. Če hodiš na pisto, potem se pa nimaš kaj sprtaševat - kupi najboljše! Ko bom jaz menjal bom kupil oplaščene! PS - pa ne dirkam sploh! ← Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja? Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej?
danci1973 Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja? Zavorne cevi se predvsem starajo, število prevoženih kilometrov verjetno ne vpliva kaj dosti na njih. Menjati jih je dobro vsakih nekaj let (3, morda 4) oz. še prej, če na njih opaziš kakršnekoli razpoke. Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej? Kupiš lahko že sestavljen komplet (Lucas, GoodRidge, ... ), lahko pa tudi cevi ustrezne dolžine in ustrezne priključke. O cenah pa je že bilo govora, že sestavljen komplet za SV 1000S (za dva sprednja diska) pa je 80-90€. D.
Draksler Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 Ja no z NSRo lih ne hodim na pisto, ampak cevi niso ble menda še nikol menjane, motor je 99' in ima zdej 14500km, kdaj na koliko km se to zamenja? Pa to se kupi cel komplet al je treba it do enga pa vzet tolko m kot rabiš, pa ti oni tam dajo tiste priključke gor? Kolk je cena kej? ← Čez zimo zamenjaj pa bo! Verjetnost, da ti bodo šle cevi je zelo majhna pa vendar - preventiva se izplača.
Stric Burek Objavljeno Avgust 21, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2005 ja se strinjam ja... A zadej tudi se zamenja al dam navadne-zadej itak ful malo rabim bremzo
Lowrenc Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Pri toliko modrovanja okoli zavor pa raztezkov cevi pa... a mi lahko kdo odgovori zakaj sem imel na višini > cca 2200 m občutek da so zavore "trše" kot pod to višino ? Hm,tole je pa zanimivo!? Pa si siguren, da je bila sprememba v zavorah? Si meu zmrznjene prste?
batzajla Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 hm,čudno-sej je zavorna napeljava čisto zaprt sistem :hmm: da bi bla pa trdota odvisna od temperature,pa tud še nism opazil
bmwslo Objavljeno Avgust 22, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2005 Ja zavore so bile na vsakem vzponu na prelaz trde, takoj ko sem se spustil za par 100 m pa zopet normalne. Ali bi lahko bil vzrok zrak v sistemu ? Zavore sicer primejo OK, se pa čuti, če ročico stisnem po daljšem stanju motorja, da gre prvič malo bolj, potem pa ne več, ampak razlika je minimalna. :? P.S. Zavorna tekočina je bila zamenjana spomladi, kot pač vsako leto in pri istem mojstru.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se